Duo-solli!quote:Op maandag 10 april 2006 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil t wel gaan doen. liefst samen met dos37
Word up.quote:
owja,quote:Op maandag 10 april 2006 11:33 schreef rubbereend het volgende:
Het is vervolgens de bedoeling dat het WK dus enkel en alleen in het WK2006 subforum besproken wordt.
Lekker niveautje daar vorige keer in het subforum en jullie denken dat dat gaat veranderen...?quote:Op maandag 10 april 2006 16:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is niet de bedoeling.
Als jij in WK2006 moet gaan posten zie ik het somber in.quote:Op maandag 10 april 2006 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lekker niveautje daar vorige keer in het subforum en jullie denken dat dat gaat veranderen...?
Ik weet tenminste dat Krajicek geen voetballer is.quote:Op maandag 10 april 2006 16:28 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Als jij in WK2006 moet gaan posten zie ik het somber in. [afbeelding]
Had nog zo gehoopt dat je nog een keertje zou happen, zodat ik met een goed gevoel naar huis kon gaan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:30 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik weet tenminste dat Krajicek geen voetballer is.
Kom op,ik blijf niet bezigquote:Op maandag 10 april 2006 16:32 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Had nog zo gehoopt dat je nog een keertje zou happen, zodat ik met een goed gevoel naar huis kon gaan.![]()
Morgen is er weer een dag!quote:
Met een stel goede mods, die goed de boel in de gaten houden, denken wij dat dat wel kan.quote:Op maandag 10 april 2006 16:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Lekker niveautje daar vorige keer in het subforum en jullie denken dat dat gaat veranderen...?
Sterktequote:Op maandag 10 april 2006 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met een stel goede mods, die goed de boel in de gaten houden, denken wij dat dat wel kan.
quote:Op maandag 10 april 2006 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Als je echt interesse hebt mailen he!
quote:Op maandag 10 april 2006 12:10 schreef dolle_hond het volgende:
ik wil t wel gaan doen. liefst samen met dos37
Afgewezen i.v.m. slecht Nederlands schrijven.quote:Op maandag 10 april 2006 17:39 schreef borisz het volgende:
oook gesollicieteerd
Dan hoef ik niet eens te beginnenquote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Afgewezen i.v.m. slecht Nederlands schrijven.![]()
Wij samen?quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit weer crewlid mag worden schat ik op 0,002 % in.quote:
Dat was een klein typfoutje.quote:Op maandag 10 april 2006 17:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kies jou uit als mijn medemod.quote:Op maandag 10 april 2006 18:25 schreef golfer het volgende:
[..]
De kans dat ik ooit weer crewlid mag worden schat ik op 0,002 % in.![]()
Tuurlijk wel. Genoeg mensen die thuis Oranje kijken met de laptop op schoot. Of de TV op kijkafstand van de PC hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 19:29 schreef Zwansen het volgende:
Ai, dat was een goede kans voor Nederland jongens. Als die raak was zaten we met één been al in de finale.
Whehe, ik kan het me gewoon niet voorstellen.
Tijdens een WK? Ik zou echt gek worden als ik op een stoel moest kijken. Kan geen moment stilzitten dan. Maar goed, ieder zijn ding.quote:Op maandag 10 april 2006 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Genoeg mensen die thuis Oranje kijken met de laptop op schoot. Of de TV op kijkafstand van de PC hebben
Geloof me, daar kom je heel snel op terug!quote:Op maandag 10 april 2006 18:14 schreef Noca het volgende:
Zoekces.
Eén forum voor het WK lijkt mij wel zo handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |