quote:
wat een leuke discussies heb jij dan in je klasquote:Op zondag 9 april 2006 16:05 schreef Timmiejj het volgende:
Gaat de discussie weer![]()
Die heb ik al dagelijks in m'n klas![]()
Mwoah is VRIJ vermoeiend kan ik je zeggequote:Op zondag 9 april 2006 16:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat een leuke discussies heb jij dan in je klas![]()
psvquote:Op zondag 9 april 2006 16:07 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mwoah is VRIJ vermoeiend kan ik je zeggeJe mag me steunen hoor, want er zijn maar 2 ajacieden in de klas en 10 psv'ers ofzo
![]()
kom net uit de kroeg waar ik vanaf 12.00 uur vanmorgen zatquote:
ik heb nog wel gedeeltelijk een leven hoorquote:Op zondag 9 april 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat kroeg je moet PUB modden
Ram rellen hier
Mijn vriendin is online maar die zegt momenteel ook maar niet veel sinds ze een soort cam chat website geeft gekregen van iemand andersquote:
dat is minderquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is online maar die zegt momenteel ook maar niet veel sinds ze een soort cam chat website geeft gekregen van iemand anders![]()
Ach ja....ik hoop dat ik verkeert denk.quote:Op zondag 9 april 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat is minder
Ik heb ook nog eens honger kijken wat er te eten valt
quote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja....ik hoop dat ik verkeert denk.
Camsexquote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Gewoon eens met haar praten over dat webcam gedoe
http://www.solomio.nl/site/quote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Gewoon eens met haar praten over dat webcam gedoe
Gebeurt daar ook........als het zo door gaan begin ik er steeds minder vertrouwen in te krijgen.quote:
Ja idd, klinkt niet al te best. Wat is dat ook voor rare vriendin van haar die haar die site geeft.quote:Op zondag 9 april 2006 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat het goed voor je komt Speedy
Kijken welquote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
webcamik ben daar zowiezo niet zo kapot van
Hoe lang ga je nu al met dr?quote:Op zondag 9 april 2006 16:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben bang van niet meer.....normaal hebben we altijd leuke gesprekken maar nu is het allemaal een stuk minder geworden. Voor mij hoeft het niet meer.....hoop dat ze het deze week verbetert, anders kan ze naar de mooie weekend vergeten.
Zei tegen der van: Heb zin in volgendeweek : D
Normaal zegt zij dat terug maar nu is het niet meer dan: hihi....
Wat zo'n klote site soms al niet kan doen
Haar vriendin zit daar ook op, daarom juist... ik krijg er alleen maar een hele slechte gevoel over nu. Ging net weer zo goed en nu hang ik weer....als er weer ruzie komt of wat dan ook dan kan ze het vergeten block dell, hoe pijndelijk het dan ook is....quote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja idd, klinkt niet al te best. Wat is dat ook voor rare vriendin van haar die haar die site geeft.![]()
Ik dus ook niet, en vooral nu dit er is...ik cam wel met mijn vriendin maar lang zo vaak niet meer dan eerst..quote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
webcamik ben daar zowiezo niet zo kapot van
Sinds 16 feb..quote:
Ik heb ook wel iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik heb achteraf geen spijt van dat het nu uit is. Maar weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit. Bij mij was het echt een BrEeZaHsLeTjUhH..quote:Op zondag 9 april 2006 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haar vriendin zit daar ook op, daarom juist... ik krijg er alleen maar een hele slechte gevoel over nu. Ging net weer zo goed en nu hang ik weer....als er weer ruzie komt of wat dan ook dan kan ze het vergeten block dell, hoe pijndelijk het dan ook is....
Zij is niet echt een breezahsletje...maar bij ons ligt het gewoon heel anders..ik weet niet of ze daar ook een acount heeft, hoop het niet. Ik hou het iig wel in de gaten.quote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik heb achteraf geen spijt van dat het nu uit is. Maar weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit. Bij mij was het echt een BrEeZaHsLeTjUhH..![]()
![]()
Of hou je een beetje op afstand. Ze vind het vast niet prettig als je zo over de schouder meekijkt. Maarja toch vreemde situatie. Moeilijkquote:Op zondag 9 april 2006 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zij is niet echt een breezahsletje...maar bij ons ligt het gewoon heel anders..ik weet niet of ze daar ook een acount heeft, hoop het niet. Ik hou het iig wel in de gaten.
Shit man. Je weet togggquote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef Zuen het volgende:
Lastige poep.
Dat is nou het probleem, ik kan der zo niet in de gaten houden als er 139 KM afstand tussen zit...ik vertrouw het op en 1 of andere manier gewoon niet meer.quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Of hou je een beetje op afstand. Ze vind het vast niet prettig als je zo over de schouder meekijkt. Maarja toch vreemde situatie. Moeilijk![]()
Afstandsrelatie..hmm veel sterkte. Als ze zich nog erger gaat gedragen is ze jou gewoon niet waard. Keep that in mind.quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ik kan der zo niet in de gaten houden als er 139 KM afstand tussen zit...ik vertrouw het op en 1 of andere manier gewoon niet meer.
Bezoek je haar wel vaak dan, of niet?quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ik kan der zo niet in de gaten houden als er 139 KM afstand tussen zit...ik vertrouw het op en 1 of andere manier gewoon niet meer.
Als het nog erger wordt dan hoeft het voor mij echt niet meer hoor, geen zin om nog zo langer pijn te hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Afstandsrelatie..hmm veel sterkte. Als ze zich nog erger gaat gedragen is ze jou gewoon niet waard. Keep that in mind.
Probeer zo vaak mogelijk, meestal gewoon in het weekends....maar ze wil gewoon weg daar uit huis...maar ze is nog geen 18 dus ja....ze moet nog 1 jaartje wachten, blijkbaar houd ze dat niet met me uit.quote:
Dat kan heel goed gaanquote:
Zeg vertel mij watquote:Op zondag 9 april 2006 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan heel goed gaanmaar dan moeten je elkaar wel kunnen vertrouwen, en als dat niet zo is dan wordt het echt al een stuk moeilijk.
Heb net beetje gelezen .. je bedoelt over je vriendin?quote:
ff topic teruglezen, weet ik waar het om gaatquote:
en jij wist nog van niks? das wel mooi kutquote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
En het is blijkbaar nu ook uit.
Dat gaat best rap, hoe dat zo?quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef Boeman het volgende:
eeuujj!!
Change je avatar ff dan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar als je ver uit elkaar woont, en elkaar weinig ziet, dan wordt de relatie ook veel breekbaarder. Je moet het goed onderhoudenquote:Op zondag 9 april 2006 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan heel goed gaanmaar dan moeten je elkaar wel kunnen vertrouwen, en als dat niet zo is dan wordt het echt al een stuk moeilijk.
Wat blax zegquote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar als je ver uit elkaar woont, en elkaar weinig ziet, dan wordt de relatie ook veel breekbaarder. Je moet het goed onderhouden
Hmm .. iig erg veel sterkte! Want het is gewoon kut als het niet zo goed gaat met je relatiequote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
lap tekst ..
Tuurlijk kan het ook goed gaanquote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet zeggen afstandsrelaties bevallen mij een stuk beter
Daarom ben k misschien al zo'n tijd bij m'n geliefde
Je moet welquote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het ook goed gaanAls je elkaar maar kunt vertrouwen ..
Daarom, ik kan wel met iemand uit mn buurt nemen, maar als ik hem niet zou vertrouwen, schiet het ook niks op! Afstand moet in principe niks uit maken voor een relatiequote:
Weet je wat het is: De problemen bij haar thuis, dat is het probleem, ik accepteer gewoon niet dat het uit gaat alleen om die thuisproblemen bij der,. ik wil voor der zijn maar blijkbaar kan ze dat eigelijk helemaal niks verrotte.....ik wil der niet kwijt, maar eigelijk heb ik een vermoede dat ze me juist wel kwijt wil..quote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet zeggen afstandsrelaties bevallen mij een stuk beter
Daarom ben k misschien al zo'n tijd bij m'n geliefde
In theorie niet, maar goed de praktijk wijst altijd weer wat anders uit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Daarom, ik kan wel met iemand uit mn buurt nemen, maar als ik hem niet zou vertrouwen, schiet het ook niks op! Afstand moet in principe niks uit maken voor een relatie
Problemen bij haar thuis, door ouders of door haarzelf?quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je wat het is: De problemen bij haar thuis, dat is het probleem, ik accepteer gewoon niet dat het uit gaat alleen om die thuisproblemen bij der,. ik wil voor der zijn maar blijkbaar kan ze dat eigelijk helemaal niks verrotte.....ik wil der niet kwijt, maar eigelijk heb ik een vermoede dat ze me juist wel kwijt wil..
Laat haar maar met rust zou ik zeggen. Je hebt je best gedaan. Het is jammer, maar is nou eenmaal niet anders.quote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Probleem is dat ze daar nu zelf ook bij zit, ik wil haar niet kwijt, ze is echt alles voor me.........ze is nu eten mja whatever......maar even gezellig kletsen met elkaar is er ook niet meer bij, zonet was der vriendin daar weer op die website.......ik kwam er maar even in en later mijn vriendin ook, ze hadden het over een ene elmo song of zow. Toen zei mijn vriendin tegen iemand van: jij hebt zeker het nummer van elmo die kan vliegen........ik dan maar voor de grap van: Ik zie em elke dag vliegen,,,,,,, krijg je gelijk een zin naar je toe gesmeten van: ik had het niet tegen jou joh......tja op die manier heb ik er dan even geen zin in.
Ze is nu boos op me.....ze heeft er ook geen zin meer in, ik heb net een heel lap text getypt op msn naar der,,,, ik wil eigelijk vandaag nog weten of ze nog wel verder met me wil, zo niet, dan heb ik een vermoede dat ze me al die tijd aan het lijntje heeft gehouden.
Dat wil ik ook wel, maar als ik gewoon een gezellig gesprek wil beginnen dan vertikt ze er daaraan mee te werken. Weet je wat het vreemde is: het vreemde is dat ze op de chat gewoon heel anders gedraagt dan op msn...quote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Laat haar maar met rust zou ik zeggen. Je hebt je best gedaan. Het is jammer, maar is nou eenmaal niet anders.![]()
Thuis problemen, ze wil daar niet langer blijven, ze moet alles doen enzo..quote:Op zondag 9 april 2006 17:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Problemen bij haar thuis, door ouders of door haarzelf?
Ja idd. Wat ie ook doet het is niet goed voor haar. Ze heeft het moeilijk thuis, maar dat ligt natuurlijk niet aan hem..quote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net even het topic doorgelezen, wat een kutsituatie speedy![]()
Is het ook.quote:Op zondag 9 april 2006 17:31 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Net even het topic doorgelezen, wat een kutsituatie speedy![]()
Alles in de vorm van?quote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Thuis problemen, ze wil daar niet langer blijven, ze moet alles doen enzo..
MSN is dat zorgt inderdaad voor veel miscommunicatie jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Gewoon alleen in reallife spreken. Msn heb k vervloekt
Jup, en dan liever maar ff wat duur bellen en dan gezeik over msn.quote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
MSN is dat zorgt inderdaad voor veel miscommunicatie jaOp die manier kunnen de kleinste dingen compleet verkeerd opgevat worden.
IRL praten is 1000x beterquote:Op zondag 9 april 2006 17:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
MSN is dat zorgt inderdaad voor veel miscommunicatie jaOp die manier kunnen de kleinste dingen compleet verkeerd opgevat worden.
best wel jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
IRL praten is 1000x beter
Flirten via MSN is voor nerds
Love youquote:Op zondag 9 april 2006 17:35 schreef Boeman het volgende:
[..]
IRL praten is 1000x beter
Flirten via MSN is voor nerds
huishouden etc.quote:
Da's waar maar dat is iets wat jullie relatie niet zal moeten beinvloeden.quote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
huishouden etc.
Haar oudere broer, haar jongere broertje en zusje doen verder niks....hoezo leuk leven...
Wordt je niet echt gemotiveerd door dussquote:Op zondag 9 april 2006 17:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
huishouden etc.
Haar oudere broer, haar jongere broertje en zusje doen verder niks....hoezo leuk leven...
Eigelijk dus wel, ze wordt te gauw boos op me, alles reageert ze op me afquote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's waar maar dat is iets wat jullie relatie niet zal moeten beinvloeden.
Mah er zijn meer dingen gaande trouwens, de scheiding speelt bij haar ook een hele grote rol.quote:Op zondag 9 april 2006 17:42 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Wordt je niet echt gemotiveerd door duss![]()
Vrouwen zijn wel gevoeliger voor dingen he.quote:Op zondag 9 april 2006 17:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah er zijn meer dingen gaande trouwens, de scheiding speelt bij haar ook een hele grote rol.
Dat weet ik ook wel. Maar dat ze me half gaat negeren of zow dat geeft me ook niet echt een gevoel van: WOWquote:Op zondag 9 april 2006 17:53 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Vrouwen zijn wel gevoeliger voor dingen he.
Zo bedoelde ik het niet..maarja. Wie weet is het 'gevoel' van haar morgen al weer stukken minder.quote:Op zondag 9 april 2006 17:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar dat ze me half gaat negeren of zow dat geeft me ook niet echt een gevoel van: WOW
Ik na wel films gan opnoemen die ik hier in de kast heb staan, maar daar heb je weinig aanquote:Op zondag 9 april 2006 17:54 schreef Boeman het volgende:
weet iemand een vette film om met een bepaald iemandte kijken?
geen specifieke suggesties?quote:Op zondag 9 april 2006 17:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik na wel films gan opnoemen die ik hier in de kast heb staan, maar daar heb je weinig aan
Dat mag ik maar hopenquote:Op zondag 9 april 2006 17:57 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet..maarja. Wie weet is het 'gevoel' van haar morgen al weer stukken minder.
Ik heb veel science fiction en oorlogs filmsquote:Op zondag 9 april 2006 17:59 schreef Boeman het volgende:
[..]
geen specifieke suggesties?
Pixar's doen het altijd goed
Die kijk jij met een meisje?quote:Op zondag 9 april 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik heb veel science fiction en oorlogs filmsEn nog een paar andere
En die animatie films ken ik helemaal niet
Pride & Prejuice kijken met een meisjequote:
gaat die film soms over, eeh seks dan?quote:Op zondag 9 april 2006 18:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Pride & Prejuice kijken met een meisje
Geheid Sex
Neequote:
Skeleton Keyquote:
eetsequote:
The Girl Next Door is ZO leuk. Kapot van het lachen.quote:Op zondag 9 april 2006 18:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Skeleton Key
Secret Window
Sleepy Hollow
The girl next door
Jupquote:Op zondag 9 april 2006 18:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
The Girl Next Door is ZO leuk. Kapot van het lachen.![]()
![]()
Dus als ik goed begrijp kan een website jouw vriendin al ineens heel anders tegen je doen gedragen en zichzelfs zo superbot tegen je uitlaten wanneer dat helemaal niet nodig is?quote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Probleem is dat ze daar nu zelf ook bij zit, ik wil haar niet kwijt, ze is echt alles voor me.........ze is nu eten mja whatever......maar even gezellig kletsen met elkaar is er ook niet meer bij, zonet was der vriendin daar weer op die website.......ik kwam er maar even in en later mijn vriendin ook, ze hadden het over een ene elmo song of zow. Toen zei mijn vriendin tegen iemand van: jij hebt zeker het nummer van elmo die kan vliegen........ik dan maar voor de grap van: Ik zie em elke dag vliegen,,,,,,, krijg je gelijk een zin naar je toe gesmeten van: ik had het niet tegen jou joh......tja op die manier heb ik er dan even geen zin in.
Ze is nu boos op me.....ze heeft er ook geen zin meer in, ik heb net een heel lap text getypt op msn naar der,,,, ik wil eigelijk vandaag nog weten of ze nog wel verder met me wil, zo niet, dan heb ik een vermoede dat ze me al die tijd aan het lijntje heeft gehouden.
Ah liefquote:
Welkom backquote:
quote:
Ik niet meer, ik heb erg lang geslapen vannacht, vanmorgen en vanmiddag, ongeveer 14 uur achter elkaarquote:
quote:
Ach tis zondagquote:
Maar aan de andere kant zit ik me eigelijk te bedenken van, op welke toon deed ze dat, misschien heb ik dat ook wel te bot genomen. Ik raak haar niet kwijt, dat zegt ze zelf en dat weet ik ook, maar als ze boos is dan reageert ze ook zo, kan ze ook niks aan doen, het enige wat ik moet doen is: er gewoon niet op ingaan, haar even laten bekomen van alles.. en dat doe ik dus niet....kortom, het is ook een beetje mijn fout...wel moet ik erbij zeggen dat: als ze mij niet meer wil dat ze me dan al lang geblockt en verwijderd had, en dat is dus niet het geval..ik heb der iig de tijd gegeven om er goed over na te denken, ik doe haar pijn maar zij mij ook, ik moet me ook niet te ongerust maken, ik moet ook niet te veel dingen verkeert gaan denken wat misschien wel totaal niet waar is, maar aan de andere kant zit ik te denken van: Waarom is ze op een openbare chat zo anders tegen me dan op msn zelf. Op een andere chat deed ze ook gewoon hoe ze op msn ook doet, maar hier dus even niet...ik wacht iig tot woensdag af, ik hoop dat ze dan met een andwoord komt aangezien ik der donderdag ophaal, als ze geen andwoord heeft gegeven dan haal ik der ook niet op, zo simpel is het........maar aan de andere kant zou je denken van, ga erheen en vraag wat ze nu eigelijk echt wil, oog in oog is altijd beter dan msn...dus ik heb donderdag maar 2 keuzes, welke, daar ben ik echter nog niet over uit maar dat zie ik dan wel even.quote:Op zondag 9 april 2006 18:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dus als ik goed begrijp kan een website jouw vriendin al ineens heel anders tegen je doen gedragen en zichzelfs zo superbot tegen je uitlaten wanneer dat helemaal niet nodig is?
dumpen maar![]()
Niks doen inderdaadquote:
Ja man nietsquote:
Mwah het valt hier wel meequote:
Doe je goed, ik heb geen vriendenquote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb bijna de hele dag gevoetbald met vrienden![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe je goed, ik heb geen vrienden
Hoezo dat dan?quote:
iddquote:
hele dag moeten lopenquote:Op zondag 9 april 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
@Speedy, hopen dan maar dat alles goed komt en dat je een leuk weekend hebt volgende week
Wel goed voor je wahtpulse key aantal die lange stukken tekst
Lopen johquote:
Teen voor teenquote:
hah ik heb lekker vrij morgenquote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Ayaxola het volgende:
Vanavond nog ff bieren en dan morgen rustig 2 uurtjes naar school![]()
En dat hou jij een hele dag vol?quote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Rennen gaat sneller !
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met etenquote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Rennen gaat sneller !
Ja, ik eigenlijk ook, tot de examens, ik moet alleen nog ff cijfers ophalen. Maar ik woon toch maar 1 km van school, dus dat maakt niks uitquote:
k welquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dat hou jij een hele dag vol?
quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met eten
je zou er op kunnen oefenenquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met eten
ohja, als het goed is hangt het cijfer van mijn herkansing ondertussen ook wel op school, dinsdag maar is even kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, tot de examens, ik moet alleen nog ff cijfers ophalen. Maar ik woon toch maar 1 km van school, dus dat maakt niks uit![]()
jaquote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
zit een van jullie op deviantart.com?
Ik heb daar geen account, maar wel mijn favoriete site voor Wallpapersquote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
zit een van jullie op deviantart.com?
quote:
ja ik weet het, anticlimaxquote:
Jepquote:
en wat heb je gemaakt dan?quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 19:31 schreef Zuen het volgende:
Ik ga het lezen; ik hou van roddel en achterklap.
Klinkt best lekkerquote:Op zondag 9 april 2006 19:45 schreef carmiie het volgende:
[..]
fusilli met gehakt in pastasaus en spinazie![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik truowens sandwiches, egg-watercress, chicken & salmon, salad, komokmmertjes & mayo
Geil mokkeltjequote:
warm water, beetje soda.quote:
Niks hoorquote:Op zondag 9 april 2006 19:47 schreef carmiie het volgende:
wat is er?
omgquote:Op zondag 9 april 2006 19:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je mag ze wel baden in de poel van liefde die ik voor jou heb![]()
![]()
mijn welgemeende sterkte ermeequote:
Heb je dat hertog skorem ook weerquote:
quote:Op zondag 9 april 2006 19:50 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je mag ze wel baden in de poel van liefde die ik voor jou heb![]()
![]()
Dank, dat heb ik nu wel even nodig. Maar ik vind het belangrijker als het weer goed komt met mijn vriendin.quote:
Uiteraard, wat mij er aan herrinert om d'r sinds een weekje maar weer is eenbelletje te geven..quote:Op zondag 9 april 2006 19:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dank, dat heb ik nu wel even nodig. Maar ik vind het belangrijker als het weer goed komt met mijn vriendin.
*knuf*quote:Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, wat mij er aan herrinert om d'r sinds een weekje maar weer is eenbelletje te geven..
Ohnee
Ze is er niet
Minderquote:Op zondag 9 april 2006 19:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, wat mij er aan herrinert om d'r sinds een weekje maar weer is eenbelletje te geven..
Ohnee
Ze is er niet
En hoe lang zijn julie dan bij elkaar in de UK voordat jij weer naar huis gaat?quote:Op zondag 9 april 2006 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach ja, Au-pair meetings enzo.
Och weekje meer of minder maken ook niet uit
Doeiquote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Broodjes shoarma etenen peking expres kijken
![]()
En speedy.. ga ook lekker wat voor jezelf doen om je kop even van gedoe met haar af te zetten..
zo dusquote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef carmiie het volgende:
Cappucino is zo lekker
ja ik weet niet hoe je het schrijft
quote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef carmiie het volgende:
caputjino is zo lekker
ja ik weet niet hoe je het schrijft
Dat probeer ik ook maar het is moeilijker dan je zelf denkt. Ze is de eerste meisje die me zoveel liefde geeft..quote:Op zondag 9 april 2006 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Broodjes shoarma etenen peking expres kijken
![]()
En speedy.. ga ook lekker wat voor jezelf doen om je kop even van gedoe met haar af te zetten..
Mwah k zie d'r denk ik een aantal keer. 2/3 keer ofzoquote:Op zondag 9 april 2006 20:02 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En hoe lang zijn julie dan bij elkaar in de UK voordat jij weer naar huis gaat?
okequote:Op zondag 9 april 2006 20:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Mwah k zie d'r denk ik een aantal keer. 2/3 keer ofzo
begin Augustus komt ze weer naar NL toe. En dan lopen we al richting de 2 jaar relatieschap
flieft?quote:
Maar goed daarvan hebben we elkaar een jaar weinig gezienquote:
Hier ook veels te veelquote:Op zondag 9 april 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
WAAROM zijn er facking 45mensen online op msn
quote:
Hoi wiwiquote:
quote:
Alleen leuk met WK en EKquote:
hebben niets te doenquote:Op zondag 9 april 2006 20:16 schreef Renesite het volgende:
WAAROM zijn er facking 45mensen online op msn
Correctquote:Op zondag 9 april 2006 20:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
Ah tof... ik heb medestanders die deze vorm van tijdsverdrijf ook verachten.
Fijn.
inderdaadquote:Op zondag 9 april 2006 20:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
Fijn.
Nou moet ik ook wat zeggen?quote:Op zondag 9 april 2006 20:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
Fijn.
Kan je doen.quote:
Preciesquote:Op zondag 9 april 2006 20:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
[..]
Fijn.
probeer eens?quote:
probeer eens?quote:
Ben trots op jequote:
oh 2x, leuk.quote:Op zondag 9 april 2006 20:23 schreef VASND het volgende:
[..]
probeer eens?
GODVERDOMME WAT EEN KUTTYFUS INTERNETVERBINDING
test geslaagd, het bericht is zichtbaarquote:Op zondag 9 april 2006 20:26 schreef VASND het volgende:
test.
Heej saawquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |