Sinds 16 feb..quote:
Ik heb ook wel iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik heb achteraf geen spijt van dat het nu uit is. Maar weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit. Bij mij was het echt een BrEeZaHsLeTjUhH..quote:Op zondag 9 april 2006 16:40 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haar vriendin zit daar ook op, daarom juist... ik krijg er alleen maar een hele slechte gevoel over nu. Ging net weer zo goed en nu hang ik weer....als er weer ruzie komt of wat dan ook dan kan ze het vergeten block dell, hoe pijndelijk het dan ook is....
Zij is niet echt een breezahsletje...maar bij ons ligt het gewoon heel anders..ik weet niet of ze daar ook een acount heeft, hoop het niet. Ik hou het iig wel in de gaten.quote:Op zondag 9 april 2006 16:42 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ik heb ook wel iets vergelijkbaars meegemaakt. Ik heb achteraf geen spijt van dat het nu uit is. Maar weet natuurlijk niet hoe dat bij jou zit. Bij mij was het echt een BrEeZaHsLeTjUhH..![]()
![]()
Of hou je een beetje op afstand. Ze vind het vast niet prettig als je zo over de schouder meekijkt. Maarja toch vreemde situatie. Moeilijkquote:Op zondag 9 april 2006 16:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zij is niet echt een breezahsletje...maar bij ons ligt het gewoon heel anders..ik weet niet of ze daar ook een acount heeft, hoop het niet. Ik hou het iig wel in de gaten.
Shit man. Je weet togggquote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef Zuen het volgende:
Lastige poep.
Dat is nou het probleem, ik kan der zo niet in de gaten houden als er 139 KM afstand tussen zit...ik vertrouw het op en 1 of andere manier gewoon niet meer.quote:Op zondag 9 april 2006 16:45 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Of hou je een beetje op afstand. Ze vind het vast niet prettig als je zo over de schouder meekijkt. Maarja toch vreemde situatie. Moeilijk![]()
Afstandsrelatie..hmm veel sterkte. Als ze zich nog erger gaat gedragen is ze jou gewoon niet waard. Keep that in mind.quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ik kan der zo niet in de gaten houden als er 139 KM afstand tussen zit...ik vertrouw het op en 1 of andere manier gewoon niet meer.
Bezoek je haar wel vaak dan, of niet?quote:Op zondag 9 april 2006 16:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat is nou het probleem, ik kan der zo niet in de gaten houden als er 139 KM afstand tussen zit...ik vertrouw het op en 1 of andere manier gewoon niet meer.
Als het nog erger wordt dan hoeft het voor mij echt niet meer hoor, geen zin om nog zo langer pijn te hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 16:49 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Afstandsrelatie..hmm veel sterkte. Als ze zich nog erger gaat gedragen is ze jou gewoon niet waard. Keep that in mind.
Probeer zo vaak mogelijk, meestal gewoon in het weekends....maar ze wil gewoon weg daar uit huis...maar ze is nog geen 18 dus ja....ze moet nog 1 jaartje wachten, blijkbaar houd ze dat niet met me uit.quote:
Dat kan heel goed gaanquote:
Zeg vertel mij watquote:Op zondag 9 april 2006 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan heel goed gaanmaar dan moeten je elkaar wel kunnen vertrouwen, en als dat niet zo is dan wordt het echt al een stuk moeilijk.
Heb net beetje gelezen .. je bedoelt over je vriendin?quote:
ff topic teruglezen, weet ik waar het om gaatquote:
en jij wist nog van niks? das wel mooi kutquote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
En het is blijkbaar nu ook uit.
Dat gaat best rap, hoe dat zo?quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef Boeman het volgende:
eeuujj!!
Change je avatar ff dan.quote:Op zondag 9 april 2006 17:14 schreef SpeedyGJ het volgende:
Maar als je ver uit elkaar woont, en elkaar weinig ziet, dan wordt de relatie ook veel breekbaarder. Je moet het goed onderhoudenquote:Op zondag 9 april 2006 16:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat kan heel goed gaanmaar dan moeten je elkaar wel kunnen vertrouwen, en als dat niet zo is dan wordt het echt al een stuk moeilijk.
Wat blax zegquote:
Wat hij zegt.quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef Boeman het volgende:
[..]
Maar als je ver uit elkaar woont, en elkaar weinig ziet, dan wordt de relatie ook veel breekbaarder. Je moet het goed onderhouden
Hmm .. iig erg veel sterkte! Want het is gewoon kut als het niet zo goed gaat met je relatiequote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
lap tekst ..
Tuurlijk kan het ook goed gaanquote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet zeggen afstandsrelaties bevallen mij een stuk beter
Daarom ben k misschien al zo'n tijd bij m'n geliefde
Je moet welquote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het ook goed gaanAls je elkaar maar kunt vertrouwen ..
Daarom, ik kan wel met iemand uit mn buurt nemen, maar als ik hem niet zou vertrouwen, schiet het ook niks op! Afstand moet in principe niks uit maken voor een relatiequote:
Weet je wat het is: De problemen bij haar thuis, dat is het probleem, ik accepteer gewoon niet dat het uit gaat alleen om die thuisproblemen bij der,. ik wil voor der zijn maar blijkbaar kan ze dat eigelijk helemaal niks verrotte.....ik wil der niet kwijt, maar eigelijk heb ik een vermoede dat ze me juist wel kwijt wil..quote:Op zondag 9 april 2006 17:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik moet zeggen afstandsrelaties bevallen mij een stuk beter
Daarom ben k misschien al zo'n tijd bij m'n geliefde
In theorie niet, maar goed de praktijk wijst altijd weer wat anders uit.quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Daarom, ik kan wel met iemand uit mn buurt nemen, maar als ik hem niet zou vertrouwen, schiet het ook niks op! Afstand moet in principe niks uit maken voor een relatie
Problemen bij haar thuis, door ouders of door haarzelf?quote:Op zondag 9 april 2006 17:27 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Weet je wat het is: De problemen bij haar thuis, dat is het probleem, ik accepteer gewoon niet dat het uit gaat alleen om die thuisproblemen bij der,. ik wil voor der zijn maar blijkbaar kan ze dat eigelijk helemaal niks verrotte.....ik wil der niet kwijt, maar eigelijk heb ik een vermoede dat ze me juist wel kwijt wil..
Laat haar maar met rust zou ik zeggen. Je hebt je best gedaan. Het is jammer, maar is nou eenmaal niet anders.quote:Op zondag 9 april 2006 17:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
Probleem is dat ze daar nu zelf ook bij zit, ik wil haar niet kwijt, ze is echt alles voor me.........ze is nu eten mja whatever......maar even gezellig kletsen met elkaar is er ook niet meer bij, zonet was der vriendin daar weer op die website.......ik kwam er maar even in en later mijn vriendin ook, ze hadden het over een ene elmo song of zow. Toen zei mijn vriendin tegen iemand van: jij hebt zeker het nummer van elmo die kan vliegen........ik dan maar voor de grap van: Ik zie em elke dag vliegen,,,,,,, krijg je gelijk een zin naar je toe gesmeten van: ik had het niet tegen jou joh......tja op die manier heb ik er dan even geen zin in.
Ze is nu boos op me.....ze heeft er ook geen zin meer in, ik heb net een heel lap text getypt op msn naar der,,,, ik wil eigelijk vandaag nog weten of ze nog wel verder met me wil, zo niet, dan heb ik een vermoede dat ze me al die tijd aan het lijntje heeft gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |