quote:
wat een leuke discussies heb jij dan in je klasquote:Op zondag 9 april 2006 16:05 schreef Timmiejj het volgende:
Gaat de discussie weer![]()
Die heb ik al dagelijks in m'n klas![]()
Mwoah is VRIJ vermoeiend kan ik je zeggequote:Op zondag 9 april 2006 16:06 schreef carmiie het volgende:
[..]
wat een leuke discussies heb jij dan in je klas![]()
psvquote:Op zondag 9 april 2006 16:07 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Mwoah is VRIJ vermoeiend kan ik je zeggeJe mag me steunen hoor, want er zijn maar 2 ajacieden in de klas en 10 psv'ers ofzo
![]()
kom net uit de kroeg waar ik vanaf 12.00 uur vanmorgen zatquote:
ik heb nog wel gedeeltelijk een leven hoorquote:Op zondag 9 april 2006 16:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat kroeg je moet PUB modden
Ram rellen hier
Mijn vriendin is online maar die zegt momenteel ook maar niet veel sinds ze een soort cam chat website geeft gekregen van iemand andersquote:
dat is minderquote:Op zondag 9 april 2006 16:29 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mijn vriendin is online maar die zegt momenteel ook maar niet veel sinds ze een soort cam chat website geeft gekregen van iemand anders![]()
Ach ja....ik hoop dat ik verkeert denk.quote:Op zondag 9 april 2006 16:30 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
dat is minder
Ik heb ook nog eens honger kijken wat er te eten valt
quote:Op zondag 9 april 2006 16:31 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ach ja....ik hoop dat ik verkeert denk.
Camsexquote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Gewoon eens met haar praten over dat webcam gedoe
http://www.solomio.nl/site/quote:Op zondag 9 april 2006 16:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
![]()
Gewoon eens met haar praten over dat webcam gedoe
Gebeurt daar ook........als het zo door gaan begin ik er steeds minder vertrouwen in te krijgen.quote:
Ja idd, klinkt niet al te best. Wat is dat ook voor rare vriendin van haar die haar die site geeft.quote:Op zondag 9 april 2006 16:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hoop dat het goed voor je komt Speedy
Kijken welquote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
webcamik ben daar zowiezo niet zo kapot van
Hoe lang ga je nu al met dr?quote:Op zondag 9 april 2006 16:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik ben bang van niet meer.....normaal hebben we altijd leuke gesprekken maar nu is het allemaal een stuk minder geworden. Voor mij hoeft het niet meer.....hoop dat ze het deze week verbetert, anders kan ze naar de mooie weekend vergeten.
Zei tegen der van: Heb zin in volgendeweek : D
Normaal zegt zij dat terug maar nu is het niet meer dan: hihi....
Wat zo'n klote site soms al niet kan doen
Haar vriendin zit daar ook op, daarom juist... ik krijg er alleen maar een hele slechte gevoel over nu. Ging net weer zo goed en nu hang ik weer....als er weer ruzie komt of wat dan ook dan kan ze het vergeten block dell, hoe pijndelijk het dan ook is....quote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef Timmiejj het volgende:
[..]
Ja idd, klinkt niet al te best. Wat is dat ook voor rare vriendin van haar die haar die site geeft.![]()
Ik dus ook niet, en vooral nu dit er is...ik cam wel met mijn vriendin maar lang zo vaak niet meer dan eerst..quote:Op zondag 9 april 2006 16:38 schreef the_legend_killer het volgende:
webcamik ben daar zowiezo niet zo kapot van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |