quote:
Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef marcb1974 het volgende:[..]
beslis voor jezelf wat je wil he, laat het niet allemaal van haar afhangen. Ruimte geven oke, maar ze moet wel duidelijk zijn zo nu en dan.
(al schijnt dat heel moeilijk te zijn voor vrouwen
)
Ik heb momenteel een heel goed gesprek met iemand op msn
![]()
gelukkig kan ik daar mijn hele verhaal even kwijt en daar brengt toch een enige dingen bij me los.
Als we bij elkaar zijn dan zijn we gewoon echt niet te breken, maar op msn gaat alles gewoon fout, kortom, hoe komt dit nou eigenlijk? Andwoord is eigelijk heel simpel: Op de toon hoe je het zegt. Ik kan deze bericht op een hele boze toon zeggen, maar ik kan deze bericht ook op een verdrietige toon zeggen of juist weer op een gewone toon, kortom, je weet het gewoon niet. Daarnaast is het zo van, ze zegt tegen mij: Schat je raakt me never nooit kwijt, wat er ook gebeurt.
En daar ga ik ook me akkoort, want als ze mij niet meer wou en ze had het echt met me gehad dan had ze me al lang geblockt enzo.
Daarnaast over volgende week, het hangt vanaf wat ze allemaal gaat doen, of ze vanavond nog met me gaat praten of morgen of overmorgen, maar kan ook zijn dat ze helemaal even niet met me praat, ik vind alles momenteel even best, ik laat het gewoon even rusten. Oke ik zou der volgende week donderdag ophalen, nu is het zo: als ze geen andwoordt geeft wat dan? Eigelijk heb ik maar 2 keuzes:
1: Ik zeg: Oke je wilt me duidelijk niet meer terug dus dan laten we het hier bij.
2: Ik ga er gewoon heen en ik ga daar met der in oog en oog praten over wat ze nu eigelijk wil, want alleen op deze manier kun je het weten. Internet zegt me eigelijk geen fuck meer.
Kortom, keuze 2 is toch de beste optie.
Daarnaast is het zo dat ze veel thuisproblemen heeft, maar dat wisten jullie al, nu zal ik maar even vertellen wat er allemaal momenteel gaande is, misschien dat jullie dan wat meer raad weten
![]()
Ten eerste de scheiding, dat zit der voornamelijk erg in der hoofd, 2 weken terug op de heen reis naar mij toe zat ze echt even in een dip, wat bleek, ze miste haar moeder omdat die niet op haar verjaardag kon komen, ik heb der toen getroost en was alles weer wat beter
![]()
maar nu komt het. Dat ze het zo moeilijk heeft snappen haar hele gezin niet, haar vader niet, haar zusje/broer/broertje ook niet, dit is natuurlijk echt ongelofelijk ziek!! Ze heeft gewoon helemaal niemand, ze heeft niemand om even in de armen te kruipen, om der even de steun te geven, ook niet om haar hele hart even te luchten, via msn vertellen vind ze eigelijk te moeilijk, puur omdat ze gewoon geen steun heeft op dat moment. Ik vind het begrijpelijk dat ze dan zo doet.
Ten 2de: Haar gezin zit 1 en al aan der kop te zeuren, elke keer weer gezeik over van alles en nog wat, daarnaast laten ze stacey bijna alles gewoon doen, waarom nou in godsnaam niet even iemand anders
![]()
ik begrijp die hele puinzooi daar gewoon niet.
Maar dan kom ik even op iets anders.
Scheiding........oke, maar stacey is 17 en ze mag zelf kiezen bij wie ze wilt gaan intrekken, nu is de vraag: Waarom is ze niet gelijk naar haar moeder gegaan. Ook deze andwoord is eigelijk vrij simpel..
Haar vader maakt er 1 groot probleem van vanwege der opleiding enzo terwijl dit ook zeker wel overgeplaast had kunnen worden. Als ze bij der moeder is dan is ze echt veel vrolijker dan als ze thuis is, lijkt me ook echt logisch. Thuis heeft ze het gewoon helemaal gehad! ze slaat niks voor niks haar handen blauw...
Daarnaast ben ik zelf ook wel fout, want ik weet niet op welke toon ze het allemaal tegen me zegt. Dat is nou het grootste probleem van alles.
Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is. Ik wil der echt niet kwijt, ik wil haar gelukkig maken, ik moet gewoon niet zoveel verkeerde dingen denken, dat is fout fout fout.