tssk.. ook een manier van winnen ja, echt Hollands, laat het maar van een ander afhangen./quote:Op zondag 9 april 2006 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
az staat ook achter, dan mag psv verliezen
Had het al veranderdquote:
sorry hequote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Does effe rustig jullie, dat hou ik allemaal nooit bij zo
Hopen dat het zo blijft, toch nog wat om te lachen danquote:Op zondag 9 april 2006 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. ook een manier van winnen ja, echt Hollands, laat het maar van een ander afhangen./
het maakt me echt niet uit, alleen de foto's die wil ik hebbenquote:Op zondag 9 april 2006 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft, toch nog wat om te lachen dan
Daar kan ik dus echt niet mee zitten hequote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Does effe rustig jullie, dat hou ik allemaal nooit bij zo
ik lig er wakker van hoorquote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet mee zitten he
Goed planquote:
Ik niet, het is FOK! maar, ik ga pas wakker liggen als er iets met mijn is vriendin gebeurtquote:
Das idd veel leuker jaquote:
Dus als ze ongesteld is, lig je er wakker van?quote:Op zondag 9 april 2006 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik niet, het is FOK! maar, ik ga pas wakker liggen als er iets met mijn is vriendin gebeurt
Jij begrijpt mij tenminstequote:
quote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus als ze ongesteld is, lig je er wakker van?
Pfffffffffquote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien wel ja, maar je blijft een vreemde noorderling hoor![]()
dan begrijp ik je toch niet geloof ikquote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar je snapt wel wat ik bedoel
Dacht ik alquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan begrijp ik je toch niet geloof ik![]()
jaja, maar ik woon niet echt zuid hoor, da's nog 1 uur verder.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dacht ik alrare mensen die zuiderlingen
Ik snap niet waarom ze Friesland dan effe van nederland afkoppelen....geen gezeik meerquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je ook niets aan doen verder, het is nu eenmaal zo![]()
Voor mij ben je al zuidelijk genoegquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, maar ik woon niet echt zuid hoor, da's nog 1 uur verder.
dat stelde ik ook al voor, maar ze luisteren niet naar mequote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze Friesland dan effe van nederland afkoppelen....geen gezeik meer
Dan moeten ze maar naar mij luisterenquote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat stelde ik ook al voor, maar ze luisteren niet naar me
Hij kan de druk niet meer aan.quote:
tja, tijd dat je kamerlid wordt dan, of minister-president.quote:Op zondag 9 april 2006 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar naar mij luisteren
Dan zou het veel beter met Nederland gaanquote:Op zondag 9 april 2006 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, tijd dat je kamerlid wordt dan, of minister-president.
Echtquote:
Nieuws!:quote:
Niet afkoppelen, onder laten lopenquote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze Friesland dan effe van nederland afkoppelen....geen gezeik meer
Zal ik jou eens laten verzuipenquote:
Lekker jaquote:
Kom maarquote:
Jou welquote:Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
geef mij maar gewoon iets te zuipen, is het ook goed.
Waarom krijgt qu nou niets te drinken , beetje flauw hoorquote:
Zeker wetenquote:Op zondag 9 april 2006 15:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mooi, dan begrijpen wij elkaar toch wel
Die .... maarquote:Op zondag 9 april 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom krijgt qu nou niets te drinken , beetje flauw hoor![]()
wie niet vraagt, die krijgt ook nietsquote:Op zondag 9 april 2006 15:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarom krijgt qu nou niets te drinken , beetje flauw hoor![]()
Niet goedquote:
dan wordt het nog feest straks.quote:Op zondag 9 april 2006 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
Shit, psv gelijk
Ze hoeven niet te winnen om kampioen te worden hequote:
Nee dat weet ik alles is goed zolang psv maar niet verliest en az wint, maar aangezien psv gelijk is en az achterstaatquote:Op zondag 9 april 2006 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te winnen om kampioen te worden he
Das idd wel wat jammer jaquote:
dan moeten jullie altijd over dezelfde dingen praten, da's ook saaiquote:Op zondag 9 april 2006 16:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
Gelukkig houd Stacey ook niet van Voetbal
tssssquote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
sorry, ik kan er ook niets aan doen![]()
Nee hoorquote:Op zondag 9 april 2006 16:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moeten jullie altijd over dezelfde dingen praten, da's ook saai![]()
Weet je dat zelf nietquote:
hahahahaquote:Op zondag 9 april 2006 16:16 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
nee hoor was grpaje alleen was indah te snel
quote:
quote:
Succesquote:Op zondag 9 april 2006 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dan ga ik eens richting de stad.
drink je er eentje voor mij?quote:Op zondag 9 april 2006 16:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
okay, dan ga ik eens richting de stad zodadelijk.
Heyquote:
quote:
Met foto'squote:
Die mislukt zijnquote:
Weet ik.quote:
quote:
Waarom ga jij niet mee feesten?quote:
Arme jijquote:
zoek je ze dan steedsquote:
Roosjequote:
nope, en bij jou?quote:
mooiquote:
rotzooi als in afval?quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef es70 het volgende:
Mom from hell did it again.
2 vuilniszakken rotzooi uit de kamer van 2 jongetjes.
Rotzooi als in: knutselarijtjes, snippers, kapot speelgoed, 200 stiften zonder dop, speelgoed uit de categorie 'goedbedoelde troep', dat soort dingenquote:
en dat opruimen konden ze zelf niet?quote:Op zondag 9 april 2006 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Rotzooi als in: knutselarijtjes, snippers, kapot speelgoed, 200 stiften zonder dop, speelgoed uit de categorie 'goedbedoelde troep', dat soort dingen.
Tuurlijk wel, maar dan had ik nooit zoveel weg kunnen gooienquote:
tja, die bewaarwoede herken ikquote:Op zondag 9 april 2006 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan had ik nooit zoveel weg kunnen gooien. Alles schijnt bewaard te moeten worden
.
Eten koken.
Misschien is het dan wel beter om te stoppen jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Einde is nabij mensen, ik denk dat ik nu kan stoppen met mijn vriendin, helaas is er net weer ruzie ontstaan om niks, ik krijg weer op mijn flikker, ze is boos op mij terwijl ik eigelijk amper wat doe. Heb gewoon een zeer groot vermoede dat ze me gewoon kwijt wil.
http://www.solomio.nl/site/
Ze zit ook op deze site....daar wordt je niet vrolijk van, want daardoor leer je weer andere jongens kennen die dan gewoon weer een stukke leuker dan mij zijn.
Problemen thuis, ik wil der helpen maar helaas wil zij het blijkbaar niet....nou ja ze heeft het gehad met mij zei ze, heb der voor de laaste keer een lap text gestuurt via msn, en als ze zie negeert of wat dan ook, dan is het bij mij ook over.
Ik ging lerenquote:Op zondag 9 april 2006 18:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
heb jij geslapen?o oud ben je toch niet
Ze wil het ook niet meer uitpraten blijkbaar. Ik probeer der nog wel te houden maar als ze voor 22:00 geen reactie meer geeft dan heb ik het ook gehad.,quote:Op zondag 9 april 2006 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien is het dan wel beter om te stoppen ja
beslis voor jezelf wat je wil he, laat het niet allemaal van haar afhangen. Ruimte geven oke, maar ze moet wel duidelijk zijn zo nu en dan. (al schijnt dat heel moeilijk te zijn voor vrouwenquote:Op zondag 9 april 2006 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze wil het ook niet meer uitpraten blijkbaar. Ik probeer der nog wel te houden maar als ze voor 22:00 geen reactie meer geeft dan heb ik het ook gehad.,
STFUquote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
beslis voor jezelf wat je wil he, laat het niet allemaal van haar afhangen. Ruimte geven oke, maar ze moet wel duidelijk zijn zo nu en dan. (al schijnt dat heel moeilijk te zijn voor vrouwen)
Ook goed, maak ik er veel vrouwen vanquote:Op zondag 9 april 2006 18:29 schreef es70 het volgende:
[..]
STFU. Maak er dan sommige vrouwen van...
Als ik iets niet wil laat ik het horen en als ik iets wel wil ook.
Is al beterquote:Op zondag 9 april 2006 18:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ook goed, maak ik er veel vrouwen van
Erg eigenlijk dat ik het nog aanpas ook hequote:
zo hoort hetquote:Op zondag 9 april 2006 18:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Erg eigenlijk dat ik het nog aanpas ook he![]()
ik ga weer lerenquote:
Ik heb momenteel een heel goed gesprek met iemand op msnquote:Op zondag 9 april 2006 18:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
beslis voor jezelf wat je wil he, laat het niet allemaal van haar afhangen. Ruimte geven oke, maar ze moet wel duidelijk zijn zo nu en dan. (al schijnt dat heel moeilijk te zijn voor vrouwen)
WBquote:
Klopt, het is ook moeilijker, zo kun je ziet dat ze het gewoon niet makkelijk heeft, maar ik zal er voor zorgen dat het weer goed komt. Ik weet zeker dat ze me niet kwijt wilquote:Op zondag 9 april 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
Damn speedy, moeilijke situatie zo.
Dus niet meer lurken bedoel jequote:
Veel plezier ermeequote:
Dat welquote:
Vertelquote:
Ohquote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, heel veel mensen, wat vuurwerk, veel bier en zo
Dacht ik alquote:Op zondag 9 april 2006 20:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, heel veel mensen, wat vuurwerk, veel bier en zo
Doe datquote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zal wel een paar proefsels van foto's uitzoeken.
Je mist het mooistequote:Op zondag 9 april 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zal wel een paar proefsels van foto's uitzoeken.
ja, ze stonden al klaar. Misschien moet ik nog terug danquote:Op zondag 9 april 2006 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je mist het mooiste
De eerst charges van de M.E. zijn zojuist uitgevoerd![]()
Ach maakt het uitquote:Op zondag 9 april 2006 20:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mjah, wel aardig voor een eerste keer denk ik zo.
En das gelukt tochquote:Op zondag 9 april 2006 20:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, ik probeer er toch wel iets van te maken.
foto's waarvan?quote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:kaartje onderweg, ik hoop dat ze het wil lezen
En nu wil ik foto's!!!!!!!!!
hey, het zijn probeersels he.. maar die linkse had wel een mooi gezichtje. die rechtse was wat ouder dan ik dachtquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zoveel mooie vrouwen in Eindhoven en dan zoek je dit uit
Dat zie ik zo niet hequote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, het zijn probeersels he.. maar die linkse had wel een mooi gezichtje. die rechtse was wat ouder dan ik dacht
Tsssssssssssquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van mij? Nee, die krijg je niet hoor![]()
ik ook niet, daarom ben ik er ook voorbij gelopen. Op het Stadhuisplein stond wel wat lekkers, ik kan echter de foto niet vinden. Ik twijfel nu of ik deze gemaakt heb, of dat er iemand met z'n harses voor is gaan staan, wat me ook niet verbaasd.quote:
Van jou niet, van de meiden nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die naaktfoto's wil je toch niet zien![]()
helemaal niet neequote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van jou niet, van de meiden nietnee geen naaktfoto's
Geen naaktfoto'squote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van jou niet, van de meiden nietnee geen naaktfoto's
Neequote:
Alleen van mijn liefste danquote:
GMTAquote:
Ja bier drinkenquote:
Hoe saaiquote:
GROMMMMMMMM alleen van mijn vriendin danquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus je vind iedereen je liefste dus![]()
Afwisseling is okayquote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij heeft iedere week een nieuwe
Ben saai, dus so??quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij heeft iedere week een nieuwe
Das alcohol misbruikquote:Op zondag 9 april 2006 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar er zit een Piet mee te drinken![]()
Oeh wel engelse mokkels erbij dan|quote:
moet het wel een goed Engels mokkel zijn, want volgens mij zijn de meesten toch niet zo bijzonder.quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh wel engelse mokkels erbij dan|
Is dat iets om blij van te wordenquote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh wel engelse mokkels erbij dan|
De meeste mensen vinden tegelijkertijd alleen niet okayquote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, dat mag gewoon hoor, tegenwoordig
Maar daar doe ik niet aanquote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, dat mag gewoon hoor, tegenwoordig
jaja, dat is dat verhaaltje "met z'n drieën is goed, maar dan wel met 2 vrouwen".quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden tegelijkertijd alleen niet okay.
Ieuwquote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, dat is dat verhaaltje "met z'n drieën is goed, maar dan wel met 2 vrouwen".![]()
oooh.. maar ik nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Ik doelde eigenlijk op iets anders
.
Pat zoekt dan maar 2 andere wijven die daarvoor te porren zijn, ik doe niet meequote:
jij maakt de foto's dus?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat zoekt dan maar 2 andere wijven uit die daarvoor te porren zijn, ik doe niet mee.
Rellen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef indahnesia.com het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/841423/2/50/36804841
Ik wil er niet eens bij zijnquote:
Nee, RBC natuurlijkquote:
Mensen van tegenwoordig.quote:
Junkmail, misschien moet je daar even kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef Jaguarized het volgende:
Mogge
Flessiequote:
Dag flesjequote:
Waarom post je niet gewoon een link naar het topicquote:Op zondag 9 april 2006 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ooh.. hij is nog wakker
http://forum.fok.nl/fok/post_reply/841423/2/50/36805727
ooh, je krijgt een quote he..quote:Op zondag 9 april 2006 21:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom post je niet gewoon een link naar het topic.
Ik open net mijn gewone mail. Hij staat in de Inbox. Wat lief!quote:Op zondag 9 april 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Junkmail, misschien moet je daar even kijken.
neuh, vast niet, maar ik zal er maar vast een eind aan knopen....quote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie een ban voor indah aankomen wegens baggeren.![]()
jah, preciesquote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ah,een mongolentopichetwas alweer zo lang geleden
Zal tof zijnquote:Op zondag 9 april 2006 22:00 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zie een ban voor indah aankomen wegens baggeren.![]()
Je vergeet een H.quote:
Niks mis mee hoor. Elke post telt zolang het nog geen 10 uur is.quote:
Dadelijk een test van Radio Production.quote:
ja dat is correct. Ik moet enkele mensen in Indonesië eens leren hoe ze met een smiley en "hoi" een 100-tal posts kunnen zetten voor mequote:Op zondag 9 april 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Elke post telt zolang het nog geen 10 uur is.![]()
waarvan?quote:Op zondag 9 april 2006 22:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dadelijk een test van Radio Production.![]()
Radio Production.quote:
Dat is een vak op school.quote:
nu welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |