zoek je ze dan steedsquote:
Roosjequote:
nope, en bij jou?quote:
mooiquote:
rotzooi als in afval?quote:Op zondag 9 april 2006 17:09 schreef es70 het volgende:
Mom from hell did it again.
2 vuilniszakken rotzooi uit de kamer van 2 jongetjes.
Rotzooi als in: knutselarijtjes, snippers, kapot speelgoed, 200 stiften zonder dop, speelgoed uit de categorie 'goedbedoelde troep', dat soort dingenquote:
en dat opruimen konden ze zelf niet?quote:Op zondag 9 april 2006 17:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Rotzooi als in: knutselarijtjes, snippers, kapot speelgoed, 200 stiften zonder dop, speelgoed uit de categorie 'goedbedoelde troep', dat soort dingen.
Tuurlijk wel, maar dan had ik nooit zoveel weg kunnen gooienquote:
tja, die bewaarwoede herken ikquote:Op zondag 9 april 2006 17:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar dan had ik nooit zoveel weg kunnen gooien. Alles schijnt bewaard te moeten worden
.
Eten koken.
Misschien is het dan wel beter om te stoppen jaquote:Op zondag 9 april 2006 17:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
Einde is nabij mensen, ik denk dat ik nu kan stoppen met mijn vriendin, helaas is er net weer ruzie ontstaan om niks, ik krijg weer op mijn flikker, ze is boos op mij terwijl ik eigelijk amper wat doe. Heb gewoon een zeer groot vermoede dat ze me gewoon kwijt wil.
http://www.solomio.nl/site/
Ze zit ook op deze site....daar wordt je niet vrolijk van, want daardoor leer je weer andere jongens kennen die dan gewoon weer een stukke leuker dan mij zijn.
Problemen thuis, ik wil der helpen maar helaas wil zij het blijkbaar niet....nou ja ze heeft het gehad met mij zei ze, heb der voor de laaste keer een lap text gestuurt via msn, en als ze zie negeert of wat dan ook, dan is het bij mij ook over.
Ik ging lerenquote:Op zondag 9 april 2006 18:14 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
heb jij geslapen?o oud ben je toch niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |