tssk.. ook een manier van winnen ja, echt Hollands, laat het maar van een ander afhangen./quote:Op zondag 9 april 2006 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
az staat ook achter, dan mag psv verliezen
Had het al veranderdquote:
sorry hequote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Does effe rustig jullie, dat hou ik allemaal nooit bij zo
Hopen dat het zo blijft, toch nog wat om te lachen danquote:Op zondag 9 april 2006 15:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tssk.. ook een manier van winnen ja, echt Hollands, laat het maar van een ander afhangen./
het maakt me echt niet uit, alleen de foto's die wil ik hebbenquote:Op zondag 9 april 2006 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopen dat het zo blijft, toch nog wat om te lachen dan
Daar kan ik dus echt niet mee zitten hequote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef marcb1974 het volgende:
Does effe rustig jullie, dat hou ik allemaal nooit bij zo
ik lig er wakker van hoorquote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daar kan ik dus echt niet mee zitten he
Goed planquote:
Ik niet, het is FOK! maar, ik ga pas wakker liggen als er iets met mijn is vriendin gebeurtquote:
Das idd veel leuker jaquote:
Dus als ze ongesteld is, lig je er wakker van?quote:Op zondag 9 april 2006 15:34 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik niet, het is FOK! maar, ik ga pas wakker liggen als er iets met mijn is vriendin gebeurt
Jij begrijpt mij tenminstequote:
quote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dus als ze ongesteld is, lig je er wakker van?
Pfffffffffquote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
misschien wel ja, maar je blijft een vreemde noorderling hoor![]()
dan begrijp ik je toch niet geloof ikquote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, maar je snapt wel wat ik bedoel
Dacht ik alquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan begrijp ik je toch niet geloof ik![]()
jaja, maar ik woon niet echt zuid hoor, da's nog 1 uur verder.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dacht ik alrare mensen die zuiderlingen
Ik snap niet waarom ze Friesland dan effe van nederland afkoppelen....geen gezeik meerquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kun je ook niets aan doen verder, het is nu eenmaal zo![]()
Voor mij ben je al zuidelijk genoegquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, maar ik woon niet echt zuid hoor, da's nog 1 uur verder.
dat stelde ik ook al voor, maar ze luisteren niet naar mequote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze Friesland dan effe van nederland afkoppelen....geen gezeik meer
Dan moeten ze maar naar mij luisterenquote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat stelde ik ook al voor, maar ze luisteren niet naar me
Hij kan de druk niet meer aan.quote:
tja, tijd dat je kamerlid wordt dan, of minister-president.quote:Op zondag 9 april 2006 15:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar naar mij luisteren
Dan zou het veel beter met Nederland gaanquote:Op zondag 9 april 2006 15:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tja, tijd dat je kamerlid wordt dan, of minister-president.
Echtquote:
Nieuws!:quote:
Niet afkoppelen, onder laten lopenquote:Op zondag 9 april 2006 15:37 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze Friesland dan effe van nederland afkoppelen....geen gezeik meer
Zal ik jou eens laten verzuipenquote:
Lekker jaquote:
Kom maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |