foto's waarvan?quote:Op zondag 9 april 2006 21:17 schreef SpeedyGJ het volgende:kaartje onderweg, ik hoop dat ze het wil lezen
En nu wil ik foto's!!!!!!!!!
hey, het zijn probeersels he.. maar die linkse had wel een mooi gezichtje. die rechtse was wat ouder dan ik dachtquote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Zoveel mooie vrouwen in Eindhoven en dan zoek je dit uit
Dat zie ik zo niet hequote:Op zondag 9 april 2006 21:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hey, het zijn probeersels he.. maar die linkse had wel een mooi gezichtje. die rechtse was wat ouder dan ik dacht
Tsssssssssssquote:Op zondag 9 april 2006 21:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
van mij? Nee, die krijg je niet hoor![]()
ik ook niet, daarom ben ik er ook voorbij gelopen. Op het Stadhuisplein stond wel wat lekkers, ik kan echter de foto niet vinden. Ik twijfel nu of ik deze gemaakt heb, of dat er iemand met z'n harses voor is gaan staan, wat me ook niet verbaasd.quote:
Van jou niet, van de meiden nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die naaktfoto's wil je toch niet zien![]()
helemaal niet neequote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van jou niet, van de meiden nietnee geen naaktfoto's
Geen naaktfoto'squote:Op zondag 9 april 2006 21:28 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Van jou niet, van de meiden nietnee geen naaktfoto's
Neequote:
Alleen van mijn liefste danquote:
GMTAquote:
Ja bier drinkenquote:
Hoe saaiquote:
GROMMMMMMMM alleen van mijn vriendin danquote:Op zondag 9 april 2006 21:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dus je vind iedereen je liefste dus![]()
Afwisseling is okayquote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij heeft iedere week een nieuwe
Ben saai, dus so??quote:
quote:Op zondag 9 april 2006 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hij heeft iedere week een nieuwe
Das alcohol misbruikquote:Op zondag 9 april 2006 21:38 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar er zit een Piet mee te drinken![]()
Oeh wel engelse mokkels erbij dan|quote:
moet het wel een goed Engels mokkel zijn, want volgens mij zijn de meesten toch niet zo bijzonder.quote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh wel engelse mokkels erbij dan|
Is dat iets om blij van te wordenquote:Op zondag 9 april 2006 21:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Oeh wel engelse mokkels erbij dan|
De meeste mensen vinden tegelijkertijd alleen niet okayquote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, dat mag gewoon hoor, tegenwoordig
Maar daar doe ik niet aanquote:Op zondag 9 april 2006 21:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jawel, dat mag gewoon hoor, tegenwoordig
jaja, dat is dat verhaaltje "met z'n drieën is goed, maar dan wel met 2 vrouwen".quote:Op zondag 9 april 2006 21:42 schreef es70 het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden tegelijkertijd alleen niet okay.
Ieuwquote:Op zondag 9 april 2006 21:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jaja, dat is dat verhaaltje "met z'n drieën is goed, maar dan wel met 2 vrouwen".![]()
oooh.. maar ik nietquote:Op zondag 9 april 2006 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Ieuw. Ik doelde eigenlijk op iets anders
.
Pat zoekt dan maar 2 andere wijven die daarvoor te porren zijn, ik doe niet meequote:
jij maakt de foto's dus?quote:Op zondag 9 april 2006 21:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Pat zoekt dan maar 2 andere wijven uit die daarvoor te porren zijn, ik doe niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |