Ik niet meer, ik heb erg lang geslapen vannacht, vanmorgen en vanmiddag, ongeveer 14 uur achter elkaarquote:
quote:
Ach tis zondagquote:
Maar aan de andere kant zit ik me eigelijk te bedenken van, op welke toon deed ze dat, misschien heb ik dat ook wel te bot genomen. Ik raak haar niet kwijt, dat zegt ze zelf en dat weet ik ook, maar als ze boos is dan reageert ze ook zo, kan ze ook niks aan doen, het enige wat ik moet doen is: er gewoon niet op ingaan, haar even laten bekomen van alles.. en dat doe ik dus niet....kortom, het is ook een beetje mijn fout...wel moet ik erbij zeggen dat: als ze mij niet meer wil dat ze me dan al lang geblockt en verwijderd had, en dat is dus niet het geval..ik heb der iig de tijd gegeven om er goed over na te denken, ik doe haar pijn maar zij mij ook, ik moet me ook niet te ongerust maken, ik moet ook niet te veel dingen verkeert gaan denken wat misschien wel totaal niet waar is, maar aan de andere kant zit ik te denken van: Waarom is ze op een openbare chat zo anders tegen me dan op msn zelf. Op een andere chat deed ze ook gewoon hoe ze op msn ook doet, maar hier dus even niet...ik wacht iig tot woensdag af, ik hoop dat ze dan met een andwoord komt aangezien ik der donderdag ophaal, als ze geen andwoord heeft gegeven dan haal ik der ook niet op, zo simpel is het........maar aan de andere kant zou je denken van, ga erheen en vraag wat ze nu eigelijk echt wil, oog in oog is altijd beter dan msn...dus ik heb donderdag maar 2 keuzes, welke, daar ben ik echter nog niet over uit maar dat zie ik dan wel even.quote:Op zondag 9 april 2006 18:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Dus als ik goed begrijp kan een website jouw vriendin al ineens heel anders tegen je doen gedragen en zichzelfs zo superbot tegen je uitlaten wanneer dat helemaal niet nodig is?
dumpen maar![]()
Niks doen inderdaadquote:
Ja man nietsquote:
Mwah het valt hier wel meequote:
Doe je goed, ik heb geen vriendenquote:Op zondag 9 april 2006 18:56 schreef Ayaxola het volgende:
Ik heb bijna de hele dag gevoetbald met vrienden![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 18:57 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Doe je goed, ik heb geen vrienden
Hoezo dat dan?quote:
iddquote:
hele dag moeten lopenquote:Op zondag 9 april 2006 18:58 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
@Speedy, hopen dan maar dat alles goed komt en dat je een leuk weekend hebt volgende week
Wel goed voor je wahtpulse key aantal die lange stukken tekst
Lopen johquote:
Teen voor teenquote:
hah ik heb lekker vrij morgenquote:Op zondag 9 april 2006 19:01 schreef Ayaxola het volgende:
Vanavond nog ff bieren en dan morgen rustig 2 uurtjes naar school![]()
En dat hou jij een hele dag vol?quote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Rennen gaat sneller !
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met etenquote:Op zondag 9 april 2006 19:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Rennen gaat sneller !
Ja, ik eigenlijk ook, tot de examens, ik moet alleen nog ff cijfers ophalen. Maar ik woon toch maar 1 km van school, dus dat maakt niks uitquote:
k welquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
En dat hou jij een hele dag vol?
quote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met eten
je zou er op kunnen oefenenquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef snopprinses het volgende:
[..]
niet met een vol dienblad op 1 hand en andere arm borden met eten
ohja, als het goed is hangt het cijfer van mijn herkansing ondertussen ook wel op school, dinsdag maar is even kijkenquote:Op zondag 9 april 2006 19:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, ik eigenlijk ook, tot de examens, ik moet alleen nog ff cijfers ophalen. Maar ik woon toch maar 1 km van school, dus dat maakt niks uit![]()
jaquote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
zit een van jullie op deviantart.com?
Ik heb daar geen account, maar wel mijn favoriete site voor Wallpapersquote:Op zondag 9 april 2006 19:19 schreef Casparovvv het volgende:
heuj
zit een van jullie op deviantart.com?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |