Ik ben net terug van een dag sporten, eerst s douchen en lekker bikken.quote:Op zondag 9 april 2006 16:28 schreef Monidique het volgende:
Mooi, George, doe je mee met Civ?
quote:
Net zoveel als het aantal mensen dat voor de grondwet stemdequote:Eén op de 100 Nederlanders registreert .eu
Den Haag - 48 uur nadat de stormloop op het .EU domein startte, leert een snelle analyse dat Nederland 9,26 domeinnamen 1.000 inwoners heeft vastgelegd. Daarmee legt de Nederlander verreweg de meeste .EU domeinnamen vast. Op de tweede plaats komt Zweden met 6,96 .EU domeinnamen per 1.000 inwoners. Dat meldt provider mijndomein.nl zondag.
Op de derde plaats staat Duitsland met 4.78 en op een magere vierde plaats volgt Groot Brittanie met 4.47 domeinnamen per 1.000 inwoners.
ikbenhetb.euquote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Net zoveel als het aantal mensen dat voor de grondwet stemde
Ik gok dat er tientallen bedrijven stagiares hebben ingezet om een week of wat van de .eu domeinen te registreren.quote:Op zondag 9 april 2006 17:47 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Net zoveel als het aantal mensen dat voor de grondwet stemde
We hebben het nu niet over een spaghettimonster hè.quote:Op zondag 9 april 2006 18:16 schreef Sidekick het volgende:
Osama is dood of levend? Ik weet het niet, je moet niet bij voorbaat opties uitsluiten waarvan je nu het bestaan nog niet van weet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |