Het einde. Het einde van ons allen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Welk einde?
pfff, niet te pruimen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
"Ik was een heel erg grote beer die toch heel lief was. God was een Ezel en hield veel van mij. En iedereen was erg gelukkig."
Het gaat nu gewoon weer over politiek hoorquote:Op zondag 9 april 2006 12:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Damn, kon die Gerard Reve niet morgen doodgaan? Nu hebben ze mij gedwongen Buitenhof af te zetten. The devil made me do it.
Gelukkig heeft ie geen Nederlands vlaggetje in z'n handquote:
Ja, weet ik. Ervaring leert dat mensen altijd de eerste en de laatste post lezen. Daarom had ik er ook bijgezet, en deze komt van nu.nlquote:Op zondag 9 april 2006 12:43 schreef sigme het volgende:
He tafkahs, jij plaats het stuk dat ik in de OP heb staan van De Tweede Kamer kan wel inpakken met precies dezelfde stukken vet.
Eerder plaatste ik dat stuk van Weisglas, en zag ik dat iemand het er ook al bij gezet had. Ik heb het toch maar laten staan. Het leeft toch wel iets meer dan ik gevreesd hadquote:Op zondag 9 april 2006 12:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ervaring leert dat mensen altijd de eerste en de laatste post lezen. Daarom had ik er ook bijgezet, en deze komt van nu.nl
Echt járen geleden schreef Rudi Kousbroek al dat het hem opviel hoeveel hoofddoekjes er tegenwoordig in Indonesië rondlopen, en dat je die er vroeger zelden zag.quote:
Nah. Meer religieuzering van radicalisme, als logisch uitvloeisel van religieuzering van moralisme en politiek. God is hip.quote:Op zondag 9 april 2006 12:49 schreef MrX1982 het volgende:
Radicalisering van Indonesië.
Wees niet bang, volgend jaar zijn de verkiezingen pas..quote:Op zondag 9 april 2006 12:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Eerder plaatste ik dat stuk van Weisglas, en zag ik dat iemand het er ook al bij gezet had. Ik heb het toch maar laten staan. Het leeft toch wel iets meer dan ik gevreesd had.
Oh, ik heb niet de illusie dat het iets uitmaakt, verder.quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wees niet bang, volgend jaar zijn de verkiezingen pas..
Ik was aan het ontbijten, misschien dat ik het vannacht nog een kans geef.quote:Op zondag 9 april 2006 13:08 schreef Jan_de_Hertog het volgende:
Heb je buitenhof gezien Harry, ik ben wel benieuwd wat jij vond van wat Wijffels te zeggen had. Volgens mij kan je daar weinig tegen hebben, of zie jij het heel anders met je SP achtergrond?
Niets meer aan toe te voegenquote:Op zondag 9 april 2006 13:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet de illusie dat het iets uitmaakt, verder.
Ik denk dat een systeem altijd neiging heeft zichzelf uit te hollen, waarna er pas op de plaats gemaakt moet worden en iedereen zich opnieuw de waarde, bedoeling, letter en geest van de wet moet eigen maken. Goedschiks of kwaadschiks. Maar het kan lang duren voordat het zover komt dat de boel werkelijk implodeert of explodeert.
Interessant, heb ik pas een verslag over geschreven.quote:
Wat was de conclusie?quote:Op zondag 9 april 2006 13:23 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Interessant, heb ik pas een verslag over geschreven.
Sinds de tsunami zit de vrees voor God er goed in.quote:Op zondag 9 april 2006 12:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nah. Meer religieuzering van radicalisme, als logisch uitvloeisel van religieuzering van moralisme en politiek. God is hip.
Liegen is ingebakken in alle culturen.quote:
Sinds de Taipei 101 zijn er meer aardbevingen, met het epicentrum recht onder de toren.quote:Op zondag 9 april 2006 13:24 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Sinds de tsunami zit de vrees voor God er goed in.
Interessant hè.quote:Op zondag 9 april 2006 13:26 schreef Tafkahs het volgende:
mooie vruchtbare vrouw trouwens, ze praat ook nog eens melodieus dat godsdienst vergelijkbaar is met het onderdrukken van gevoelens, die er op een gegeven moment uit moeten
Een gevaarlijke vrouw in elk geval. Het valt wel op dat hoe professioneel de omgeving ook is, als een man een beetje meer aandacht geeft aan een vrouw in een gezelschap met meerdere vrouwen, dan gaan vrouwen altijd concurrerenquote:Op zondag 9 april 2006 13:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Interessant hè.
In tegenstelling tot Buitenhof, buiten Wijffels.
Hoeren zijn het, allemaal.quote:Op zondag 9 april 2006 13:33 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Een gevaarlijke vrouw in elk geval. Het valt wel op dat hoe professioneel de omgeving ook is, als een man een beetje meer aandacht geeft aan een vrouw in een gezelschap met meerdere vrouwen, dan gaan vrouwen altijd concurreren![]()
quote:Op zondag 9 april 2006 13:35 schreef RichardQuest het volgende:
Reve is voor mietjes was trouwens een betere topictitel.
Hell, we krijgen nog een staatsbegrafenis van Falco Zandstra.quote:Op zondag 9 april 2006 13:37 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
![]()
Het gejammer gaat gewoon door op nederland 3.. Die man was hoogbejaard, verstoten door z'n naasten en familie, dement en ook nog eens geemigreerd naar Belgie.
Wtf, dat zal wat worden als Ramses Shaffy straks de pijp aan Maarten geeft![]()
even zoeken wie dat ook alweer wasquote:Op zondag 9 april 2006 13:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Hell, we krijgen nog een staatsbegrafenis van Falco Zandstra.
De doelen zijn al aangegeven op de kaart.quote:Op zondag 9 april 2006 13:23 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[afbeelding]
Tiny Kox likt zich in bij de kinderen van zijn nieuwe meesters.
Veldmaarschalk Koxquote:Op zondag 9 april 2006 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De doelen zijn al aangegeven op de kaart.
De Goede Doelen ?quote:Op zondag 9 april 2006 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
De doelen zijn al aangegeven op de kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |