Het einde. Het einde van ons allen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:14 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Welk einde?
pfff, niet te pruimen.quote:Op zondag 9 april 2006 12:34 schreef Bluesdude het volgende:
"Ik was een heel erg grote beer die toch heel lief was. God was een Ezel en hield veel van mij. En iedereen was erg gelukkig."
Het gaat nu gewoon weer over politiek hoorquote:Op zondag 9 april 2006 12:35 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Damn, kon die Gerard Reve niet morgen doodgaan? Nu hebben ze mij gedwongen Buitenhof af te zetten. The devil made me do it.
Gelukkig heeft ie geen Nederlands vlaggetje in z'n handquote:
Ja, weet ik. Ervaring leert dat mensen altijd de eerste en de laatste post lezen. Daarom had ik er ook bijgezet, en deze komt van nu.nlquote:Op zondag 9 april 2006 12:43 schreef sigme het volgende:
He tafkahs, jij plaats het stuk dat ik in de OP heb staan van De Tweede Kamer kan wel inpakken met precies dezelfde stukken vet.
Eerder plaatste ik dat stuk van Weisglas, en zag ik dat iemand het er ook al bij gezet had. Ik heb het toch maar laten staan. Het leeft toch wel iets meer dan ik gevreesd hadquote:Op zondag 9 april 2006 12:44 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, weet ik. Ervaring leert dat mensen altijd de eerste en de laatste post lezen. Daarom had ik er ook bijgezet, en deze komt van nu.nl
Echt járen geleden schreef Rudi Kousbroek al dat het hem opviel hoeveel hoofddoekjes er tegenwoordig in Indonesië rondlopen, en dat je die er vroeger zelden zag.quote:
Nah. Meer religieuzering van radicalisme, als logisch uitvloeisel van religieuzering van moralisme en politiek. God is hip.quote:Op zondag 9 april 2006 12:49 schreef MrX1982 het volgende:
Radicalisering van Indonesië.
Wees niet bang, volgend jaar zijn de verkiezingen pas..quote:Op zondag 9 april 2006 12:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Eerder plaatste ik dat stuk van Weisglas, en zag ik dat iemand het er ook al bij gezet had. Ik heb het toch maar laten staan. Het leeft toch wel iets meer dan ik gevreesd had.
Oh, ik heb niet de illusie dat het iets uitmaakt, verder.quote:Op zondag 9 april 2006 12:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wees niet bang, volgend jaar zijn de verkiezingen pas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |