osu?quote:Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef BMH het volgende:
osu!
quote:
nou dit ziet er wel wat meer ingame uit als die ps3 screensquote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
Mij niet.quote:Op zondag 9 april 2006 00:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Lijkt mij wel een apart topic waard
[..]
[..]
[afbeelding]
De shots zijn "gewoon" in-game.quote:Op zondag 9 april 2006 11:42 schreef H.Flick het volgende:
Die screenshots zien er net zo pre-rendered uit als de eerste PS3 screenshots! Verder lijkt het me wel grappig, maar ik hou over het algemeen niet zo van FPS.
De hele Revo. Lijkt me tot dus ver niks. Als daar een game verandering in brengt is het misschien een Mario. Ik zie het niet zitten, met zo'n controller schietend voor de Tv. Ik vond de Eye-toy al gênantquote:
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef H.Flick het volgende:
Het is gewoon algemeen bekend dat de eerste screenshots van games altijd mooier zijn dan het spel uiteindelijk gaat worden.
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden, als je 4 jaar doet over het maken van een console game heb je nog steeds te maken met dezelfde hardware. Daarom gaat het bij PC games niet altijd op.quote:Op zondag 9 april 2006 13:09 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Mwoh, lang niet altijd hoor, zat PC games die er ruim voor release 10x zo kut uitzagen als bij release.
Zie niet in waarom het anders zou zijn bij een console
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijdquote:Op zondag 9 april 2006 13:12 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Een console heeft vaste specificaties en de PC heeft te maken met constante verbeteringen. Als je 4 jaar doet over het maken van een PC game is de hardware vele malen beter geworden
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.quote:Op zondag 9 april 2006 13:13 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Langlopende PC-projecten worden dan ook niet gemaakt voor systemen van die tijd
Truequote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
Dat snap ik, maar je kunt niet altijd voorspellen hoe de ontwikkeling gaat.
Dat is geen feitquote:Maar goed, feit blijft dat het er absoluut niet ingame uit ziet.
En toch is het in-game, aldus een Ubisoft werknemer op IGN Insiderquote:Op zondag 9 april 2006 13:15 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Maar goed, feit blijft dat het er absoluut niet ingame uit ziet.
quote:Op zondag 9 april 2006 13:07 schreef Ipho het volgende:
[..]
De hele Revo. Lijkt me tot dus ver niks. Als daar een game verandering in brengt is het misschien een Mario. Ik zie het niet zitten, met zo'n controller schietend voor de Tv. Ik vond de Eye-toy al gênant
quote:That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
pwn gamequote:-Destructable environments. There's a pic of a giant explosion on a carm with gang members being thrown left and right by the blast. Nice effects. The lighting on the explosion and the store signs is pretty good
-GI: we found Red Steel most enjoyable to play while standing up
-Straffing is extremely easy and effortless
-"Aiming felt similar to using a PC mouse, and it's possible to quickly explore every direction in a three-dimensional space with quick gestures"
-"In the finished game, you will be able to push forward with the controller to knock over an object to use for cover, pull it backwards to reload, and twist it to lead behind walls"
-Lob grenades with the controller, or roll them on the ground like a bowling ball
-"gangsta style" shooting is cool
-Total immersion. Feels like you are living the game
-GI: the Revolution is real
-Andy: It could change the very way all gamers are played now and forever
That's all. There's no way anyone can simply dismiss this as a gimmick or a joke and be taken seriously. No true game could read that and not be impressed. Even if you don't like the graphics, there is no denying that the controls are simply mindblowing.
Volgens mij zijn de wc tegels hier ook paars. Maar anderen denken daar anders over.quote:Op zondag 9 april 2006 14:38 schreef Tomasso het volgende:
Volgens iemand die bij die demonstratie was zien de beelden er zelfs nog beter uit dan de scans
Ja en? Jij hebt nog geen eens een idee hoe de Revolution werktquote:Op zondag 9 april 2006 14:43 schreef Ipho het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de wc tegels hier ook paars. Maar anderen denken daar anders over.
Ja, het werkt op alle tv's. Is al meerdere malen gezegd door Nintendo hoorquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Blood_Money het volgende:
Iemand ooit Gun Survivor gespeeld met een gun? Die interface is afschuwelijk. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit goed speelbaar zullen gaan maken. En of het werkt met een lcd tv (waar tot nu toe geen guns op werken)
LOL dit is geen gun shooterquote:Op zondag 9 april 2006 14:52 schreef Blood_Money het volgende:
Iemand ooit Gun Survivor gespeeld met een gun? Die interface is afschuwelijk. Ik ben heel benieuwd hoe ze dit goed speelbaar zullen gaan maken. En of het werkt met een lcd tv (waar tot nu toe geen guns op werken)
Sommige mensen kunnen soms nogal moeilijk lezen. De volgende keer wat groter doenquote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LOL dit is geen gun shooter. De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen
.
DIT IS GEEN ON RAIL LIGHTGUN SHOOTER!
DIT IS EEN NORMALE FPS
Ja dat zeg ik toch? Juist omdat het geen rail shooter is, zal het naar mijn verwachting slecht te spelen zijn. Probeer Gun Survivor maar eens uit. Snap je meteen wat ik bedoel.quote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LOL dit is geen gun shooter. De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen
.
DIT IS GEEN ON RAIL LIGHTGUN SHOOTER!
DIT IS EEN NORMALE FPS
Oh ja, IK kan niet lezen...quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen soms nogal moeilijk lezen. De volgende keer wat groter doen![]()
Wat is er zo moeilijk aan om je controller te bewegen en met de add-on te lopen?quote:Op zondag 9 april 2006 14:58 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch? Juist omdat het geen rail shooter is, zal het naar mijn verwachting slecht te spelen zijn. Probeer Gun Survivor maar eens uit. Snap je meteen wat ik bedoel.
Zie je het al voor je om met zo'n interface te strafen en draaien (om een doelwit heen bvb), en dan nog gun-stijl mikken tegelijk?
Tja, dat laatste zal idd wel. Daarom ben ik wel benieuwd naar de interface. Want tot nu toe zijn zulke spellen niet echt geslaagd te noemen.quote:Op zondag 9 april 2006 15:05 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is er zo moeilijk aan om je controller te bewegen en met de add-on te lopen?
Ze zullen er ongetwijfeld over nagedacht hebben hoor
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?quote:Op zondag 9 april 2006 15:02 schreef MMaRsu het volgende:
Er word gezegd dat het strafen in dit spel juist hardstikke makkelijk gaat. En dat geloof ik best, lijkt me zelf ook wel makkelijk..
Maar hoezo zou zoiets niet werken op een lcd scherm. Het heeft geen fuck met het soort tv te maken
Daar zat ik dus ook al aan te denken.quote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.quote:Op zondag 9 april 2006 15:26 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Daar zat ik dus ook al aan te denken.
Waarschijnlijk moet je 'm instellen in het begin. Kalibreren ofzo![]()
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendoquote:Op zondag 9 april 2006 15:24 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Hoe mik je dan? Ik kan erin komen dat die controller zijn orientatie kan meten, maar hij weet toch niet waar de tv staat?
Know your info dusquote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.
in de contoller voor de rev word tog niet dezelde techniek gebruikt als een lightgun ?quote:Op zondag 9 april 2006 15:30 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
En dat gaat dus (tot nu toe) niet met een lcd scherm.
Sensoren? Zoals bij die lcd topgun? Wat een gedoe. En niet hoeven kalibreren lijkt me sterk. Het moet wel kunnen, simpelweg omdat niet iedere speler de 'korrel' op dezelfde plek wil hebben.quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendo.
En je hoeft niets te kalibreren. Je kan met je controller ook naar een vriend van je gaan en direct spelen
Er zit NEXT GEN light gun functies in.. Dus de revmote werkt wel bij 100hz tv's.quote:Op zondag 9 april 2006 15:35 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
in de contoller voor de rev word tog niet dezelde techniek gebruikt als een lightgun ?
dus het zou gewoon moeten werken lijkt me
Dat laatste lijkt me meer dan logisch. Met het kalibreren zorg je er namelijk voor dat je ontvanger (naast, op, onder je tv) weet waar de tv is. (simpel gezegt)quote:Op zondag 9 april 2006 15:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon sensoren bij. Ook al meerdere malen gezegd door Nintendo.
En je hoeft niets te kalibreren. Je kan met je controller ook naar een vriend van je gaan en direct spelen
[..]
Know your info dus
Je kan proberen wat je wilt, maar je lult je er toch niet uitquote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Sensoren? Zoals bij die lcd topgun? Wat een gedoe. En niet hoeven kalibreren lijkt me sterk. Het moet wel kunnen, simpelweg omdat niet iedere speler de 'korrel' op dezelfde plek wil hebben.
Als je sensoren gebruikt werkt-ie op alles, ook een beamer bvb. Toch extra hassle om die sensoren te installeren, maar goed, het kan niet anders, denk ik.quote:Op zondag 9 april 2006 15:36 schreef Bot13 het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me meer dan logisch. Met het kalibreren zorg je er namelijk voor dat je ontvanger (naast, op, onder je tv) weet waar de tv is. (simpel gezegt)
Je kunt namelijk 1 meter van je tv af gaan zitten met je controller, of 5 meter, en het werkt allebei. Maar als je je ontvanger 1 meter verplaatst, dan werkt het niet! (lijkt mij).
En ja, je kunt logisch genoeg je controller meenemen naar een vriend, en dan staat het allemaal goed.
Maargoed, dat lijkt mij logisch. Een ontvanger kan echt niet ruiken waar je scherm is, dus zal je dat handmatig moeten goedzetten. En LCD werkt dat ook op, ik snap niet waarom dat niet zou werken.
Je moet wel kalibreren. Kan niet anders. Apparaat kan niet ruiken wat jij een bullseye vindt.quote:Op zondag 9 april 2006 15:40 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je kan proberen wat je wilt, maar je lult je er toch niet uit
De controller werkt met bluetooth. Sensoren om en rond de tv pikken dit signaal op. Althans, zo vertelde Nintendo het
En je hoeft inderdaad niet te kalibreren nee
Exactly my point. Ik ben helemaal into Revolution, en ga 'm ook zeker kopen, maar ik ga 'm niet verdedigen met statements zoals "Je hoeft 'm niet te kalibreren."quote:Op zondag 9 april 2006 15:42 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Je moet wel kalibreren. Kan niet anders. Apparaat kan niet ruiken wat jij een bullseye vindt.
Dat kan altijd wel, alleen is het niet aan te raden. Zodra je op een ander scherm gaat spelen, kun je het beste toch opnieuw kalibreren.quote:Op zondag 9 april 2006 15:45 schreef Tomasso het volgende:
Dit is trouwens meer een discussie voor het Revolution topic.
En PS, ik had het erover dat als je naar een vriend ging, je zo per direct kon spelen zonder te kalibreren.
--> Nintendo Revolution [Deel 65] Het rode staal wordt gesmedenquote:Op zondag 9 april 2006 15:52 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Dat kan altijd wel, alleen is het niet aan te raden. Zodra je op een ander scherm gaat spelen, kun je het beste toch opnieuw kalibreren.
Iddquote:Op zondag 9 april 2006 15:33 schreef BMH het volgende:
Hopelijk krijgt het spel ook werkelijk FEAR-achtige A.I. Dat zou geweldig zijn. Ik haat de A.I. van de MMMMMMeeste FPS.
AI is niet nodig als er tientallen mannetjes op je af komenquote:Op zondag 9 april 2006 16:51 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Idd
Meeste FPS games is het echt belachelijk slecht gedaan, daar lijkt de AI gewoon geport uit het Doom-tijdperk.
Ga er maar van uit dat de nadruk daar niet op komt te liggen. Het is een gun game, en fear niet.quote:Op zondag 9 april 2006 18:06 schreef Retuobak het volgende:
Welles, veel leuker als die mannetjes je proberen te omcirkelen of je gaan proberen te ambushen
Knap dat ding de absolute positie kan berekenen uit het niets. Ik denk eerder dat je bedoelt dat hij relatief kan meten welke kant hij opgaat etcquote:Op zondag 9 april 2006 14:55 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
LOL dit is geen gun shooter. De Revolution controller wordt gewoon gebruikt als gun omdat deze sensoren bevat die in 3d de positie van de controller kunnen bepalen
.
DIT IS GEEN ON RAIL LIGHTGUN SHOOTER!
DIT IS EEN NORMALE FPS
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 9 april 2006 18:25 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat de nadruk daar niet op komt te liggen. Het is een gun game, en fear niet.
Het is geen fear kloon met een gun interface, dus de opzet voor de gameplay is anders. De 'gimmick' van het spel is de besturing, en daarom zal dat meer worden uitgebuit.quote:Op zondag 9 april 2006 19:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Snap niet helemaal wat je bedoelt
Adequaat? Wat jij gewend bent is mikken met de muis. Zo werkt dit spel niet.quote:Op zondag 9 april 2006 20:32 schreef Retuobak het volgende:
Ach weet je, goede AI bij vijanden kan me meer schelen dan de besturing, die is toch wel adequaat bij shooters tegenwoordig. AI daarentegen valt nog heel veel aan te verbeteren.
Voor een Revolution spel ? Heb jij er dan meer gezien ?quote:Op zondag 9 april 2006 18:31 schreef Gamer_V het volgende:
Het ziet er best goed uit .. voor een revolution spel.![]()
* Gamer_V rent weg.
Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbeteringquote:Op zondag 9 april 2006 20:33 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Adequaat? Wat jij gewend bent is mikken met de muis. Zo werkt dit spel niet.
Dan zou je dus minder tevreden zijn met de interface van dit spel. Ik verwacht zelf dat er meer op sharp-shooting zal worden geconcentreerd en minder op AI. Anders heeft de gun weinig nut.quote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbetering.
Het is maar een mening hoor, je mag er gerust anders over denken, maar ik ben absoluut tevreden met de besturing van FPS games op dit moment. En ik ben dat totaal niet met de AI.
Dus de immersie die je nu krijgt vindt je geen grote verandering? Ik wel hoorquote:Op zondag 9 april 2006 20:47 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat snap ik, en toch vind ik dat niet het grootste punt van verbetering.
Het is maar een mening hoor, je mag er gerust anders over denken, maar ik ben absoluut tevreden met de besturing van FPS games op dit moment. En ik ben dat totaal niet met de AI.
Als de developers hun werk hebben gedaan zit ik zo in het spel dat ik niet eens meer let op hoe ik het bestuur omdat dat dan onbewust gaatquote:Op zondag 9 april 2006 20:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dus de immersie die je nu krijgt vindt je geen grote verandering? Ik wel hoor
Je beweging wordt direct overgezet in beweging in het spel
Kan even duren, heh. Het voelt echt totaal anders aan dan met een muis sturen.quote:Op zondag 9 april 2006 20:57 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Als de developers hun werk hebben gedaan zit ik zo in het spel dat ik niet eens meer let op hoe ik het bestuur omdat dat dan onbewust gaat.
Dat kan best, maar een muis heeft geen onoverkomelijke gebreken in bijv. precisie waardoor je uit de ervaring wordt gehaald. En dus zal de uiteindelijke ervaring wat immersie betreft voor mij persoonlijk waarschijnlijk niet al te veel verschillen.quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef Blood_Money het volgende:
Kan even duren, heh. Het voelt echt totaal anders aan dan met een muis sturen.
De normale controller (de afstandsbediening) met de nunchuk add-on ja...quote:Op zondag 9 april 2006 21:04 schreef Blood_Money het volgende:
[..]
Klopt het nou dat je dit spel met 2 controllers speelt? Een 'gun' en in de andere hand nog een d-pad/pook? Of alles met eentje?
JO! echt?quote:Op vrijdag 14 april 2006 11:57 schreef Gi1337 het volgende:
Heb ook ff dat blad doorgelezen. Die REVO wordt echt zo 1337!![]()
De controler is zech maar een zwaard dat real time beweegt op het scherm. Je kunt de conroler schuin houden zodat de gun op het scherm ook gangster stijl wordt vastgepakt![]()
De revolution ook aanzetten wanneer je er niet direct naar wijst?quote:Op vrijdag 14 april 2006 18:13 schreef BroesWillems het volgende:
maar echt zien wat het ding kan doen
Ik wil dat juistquote:Op maandag 17 april 2006 12:01 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet geen grote bewegingen maken H.Flick
Er komen wel erg vaak dezelfde tekens in voor.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:51 schreef BMH het volgende:
Ook vind ik "Centraal Topic" creatief vertaald naar het Japans...
Slaat echt nergens op wat er staat. In het Japans moet het iets als dit zijn: "中央トピック" (vrij vertaald natuurlijk).quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:52 schreef peristilius het volgende:
[..]
Er komen wel erg vaak dezelfde tekens in voor.
Ja, ben ook benieuwd. Zit te twijfelen of ik m ga aanschaffen of niet. Heb al CoD en Rayman, en wil sowieso deze of Excite Truck.quote:
Ja zoals ik al zei sluit me aanquote:Op vrijdag 8 december 2006 14:06 schreef MMaRsu het volgende:
Jazekers, ik heb hem sinds woensdag.
Hij bevalt me zeker, ookal heb ik er niet ongelofelijk veel tijd voor gehad, paar levels gespeeld. In het begin is het zeker erg wennen en zijn de controls niet geweldig, maar nadat je een paar uur hebt gespeeld en alles wat meer door hebt is het zeker fun. De graphics zijn mooi ( maar niet overal ) !
Ik vermaak me er prima mee en vind zeker dat het een leuke titel is, ben er wel blij mee
Hoe doe je die bullettime?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef depax het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei sluit me aan
Ik vind het zwaardvechten al meesterlijk ( pas twee gedaan ) tis echt niet zo makkelijk als gedacht.
ook de ai van de mannen zijn geweldig.
Heb je die soort targettime al geprobeerd
Ik vergeet steeds dat ie er is
En tja die controls he tis toch echt hard wennen en doorbijten merk ik.
Maar doe ik zeker.
ook tafel omduwen werkt niet altijd goed bij mij. nunchuck reageerd soms niet wel jammer.
ik wou net vragen of het aimen hier wel beetje normaal is .. want bij COD 3 is dat lastigquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:16 schreef Catch_me het volgende:
Heb denet met 3 vrienden de multiplayer gedaan maar de controls zijn pure bagger. Zelfs als je je wiimote stil houdt glitched de cursor heen en weer. Ook stopt hij soms random voor een halve seconden met lopen en wordt je aim gereset lijkt het :x
Ik heb daar totaal geen last vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik wou net vragen of het aimen hier wel beetje normaal is .. want bij COD 3 is dat lastig.. maar red steel ook ruk dus. Die schaf ik dus niet aan.
Vorige pagina laatste paar postsquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef Knoflook het volgende:
Kan iemand ff n conclusie geven vd game ?
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932528.aspquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef Knoflook het volgende:
Kan iemand ff n conclusie geven vd game ?
Mwah ben het zover ik zelf heb gespeeld niet met de cijfers eensquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:53 schreef Panick het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932528.asp
Hier krijg je misschien een iets objectiever beeld...
Zegt de term fanboys je iets?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ben het zover ik zelf heb gespeeld niet met de cijfers eens. Ook mensen op GAF die hem al uitgespeeld hebben vinden het toch wel beter dan een 6
.
En anderen vinden een 6 nog veel te hoog gegrepen op GAF.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ben het zover ik zelf heb gespeeld niet met de cijfers eens. Ook mensen op GAF die hem al uitgespeeld hebben vinden het toch wel beter dan een 6
.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Zegt de term fanboys je iets?
Niet iedereen kijkt even objectief naar een game. (zie bijv ook Official Nintendo Magazine UK)
En helemaal op zo'n puberforum als GAF.
Denk dat het gemiddelde toch wel een realistisch beeld geeft.
Uiteraard, maar de meeste mensen die het niks vinden hebben het niet langer dan een uur gespeeldquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En anderen vinden een 6 nog veel te hoog gegrepen op GAF.
Meningen lopen gewoon erg uiteen bij deze game, de een ziet het als een leuk launchtussendoortje, en de ander weet niet hoe snel hij ebay op moet zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
boek je wil helpen ze zit er niet voor niks bijquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:23 schreef depax het volgende:
red steel is een leer spel ik heb nu 2 uur gespeeld en zit nog niet op 10% maar echt de controls gaan nu super op een geven moment pas je je automatisch aan hoe ze werken. trust me als je het de kans geeft ga je het echt geweldig vinden ik ben moeten stoppen omdat ik nu pijn aan mijn arm en nek krijg.
maar ga zo verder volgende uurHeb je nooit op de basisschool geleerd om hoofdletters, punten en komma's te gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer jij maar eens goed te typen met een pijnlijke armquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:18 schreef EricG het volgende:
[..]
Heb je nooit op de basisschool geleerd om hoofdletters, punten en komma's te gebruiken?
Ik heb red steel niet, maar kan je niet ingame in de controller settings reconnecten en dan omstebeurt even connecten met al je controllers?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:20 schreef Japppo het volgende:
Heeft iemand al red steel gemultiplayered? Als ik multiplayer naar dat scherm toe sleep kom ik in een menu waarbij ik moet kiezen met hoeveel spelers ik wil spelen. Ik kan alleen niets kiezen. Er staat niets in die balken en ik kan er ook niet op klikken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een wii
Whoei werkt. Bij play ed. staat er netjes "more" bij. In Red Steel moet het via het menutje wat je krijgt als je op het huisje drukt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb red steel niet, maar kan je niet ingame in de controller settings reconnecten en dan omstebeurt even connecten met al je controllers?
Maar het feit dat je niet kan strafen en niet snel kan draaien, is dat niet irritant?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:21 schreef Tware het volgende:
Halen als je een echte gamer bent en ff door het eerste uur van wennen aan de besturing heenworstelen. Daarna wordt de game echt bruut. Mooi shootouts, erg leuke graphics, mooie soundtrack en natuurlijk hetzwaardvechten dat verrassend vet is. Blokken met bijv je linkerzwaard en vervolgens met je rechterzwaard meppen geeft een onwijs gaaf gevoel![]()
Dan is de SP wel leuk, maar multiplayeren dus nietquote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Je raakt na een tijdje wel aan de controls gewend
gamespotquote:Op zondag 17 december 2006 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Steel![]()
Het spel is genomineerd bij Gamespot voor de award: "Most Disapointing Game Of 2006''![]()
![]()
Nee, van jouw review werd ik namelijk niet veel wijzerquote:Op zondag 17 december 2006 01:09 schreef depax het volgende:
[..]
gamespot
heb je hemzelf al geprobeerd ?
Haha je kan wel merken dat je de game niet gespeeld hebtquote:Op zondag 17 december 2006 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Steel![]()
Het spel is genomineerd bij Gamespot voor de award: "Most Disapointing Game Of 2006''![]()
![]()
Lezen aubquote:Op zondag 17 december 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha je kan wel merken dat je de game niet gespeeld hebt. Ik vind het een prima game, controls zijn gewoon wennen.
quote:Op zondag 17 december 2006 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee, van jouw review werd ik namelijk niet veel wijzer![]()
Maar ik zal de moeite niet eens nemen om het spel te spelen.
vraag wat je wil wetenquote:
hoe vind jij de review ?quote:Op zondag 17 december 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha je kan wel merken dat je de game niet gespeeld hebt. Ik vind het een prima game, controls zijn gewoon wennen.
maja als je zou wllen kijken en kritiek geven aan wat het mist.quote:
Ok, doeiquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:28 schreef Fir3fly het volgende:
Ook al zijn de controls misschien toch wel goed, de graphics zijn dermate slecht dat het gewoon pijn aan de ogen doet!
De controls zijn wel kut, dat staat in nagenoeg elke review.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:58 schreef MMaRsu het volgende:
Want? De controls zijn ook niet slecht, jij suckt gewoon dan
Inmiddels wel ja. En ik vond het kut.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:14 schreef MMaRsu het volgende:
Heb je het zelf al gespeeld?
Reviews
Gast ik heb toch wel een goede mening over wanneer en game/controls kut zijn en wanneer niet, en in dat is bij Red Steel gewoon NIET het geval
quote:Red Steel impressions:
Gameplay Time in minutes
min 2: Nice presentation, tacky dialog but ok...
min 5: Wow this feels weird... why does my arm move like a snake?
min 7: Man the controls suck ass... maybe it's the sensitivity
min 10: WTF!!!!! Why does my guy keep pointing up going in circles looking for flies to kill????
min 12: OMG!&^$&@@$%# UBI I WANT MY MONEY BACK!!
min 15: My first blade fight... hey not too bad. Better than the gun bullshit!!!!
min 30: small moves... all in the small moves.... Headshot YES!
min 50: alrite this is pretty cool... I'm getting the hang of it. Turning is still a pain but I'll live
1hr 30min: This game is so fun!!!!! ****ing A!!!
3 hrs: Can't... stop... playing! ADDICTIVE!!
quote:I'm glad to see I'm not alone enjoying this game despite its flaws.
The more I play it, the better it gets.
Even the framerate seems to be getting better on later levels.
quote:Wow...chalk me up as another person who hated the game until they mastered the controls.
I love it now, it's extremely fun and the level design is fantastic for the type of shooter it is (slower paced, corridor-type pop n' stop). The graphics on my 32" HDTV LCD with component cables are very impressive, especially the lighting effects and the tons of destructible environments.
The screens posted earlier gave me a huge WTF when I actually played that level in the game, it turns into almost a survival horror-type game for a level there.
Another thing that I've enjoyed is the game's length. I'm 36% done completion wise and about 60% done timeline wise and have invested close to an hour in most of the missions (there's 3 chapters with 5 missions in each + a hub/training area).
The game gets extremely frantic and chaotic at times causing some slowdown. There's often 6+ enemies going after you at a time (their AI is pretty damn good, if not a bit over-aggressive, I may add). Sword fighting is a ton of fun and looks impressive as well (Sparks FTW!) If you think you can just waggle your way to victory haphazardly you'll get sliced up pretty quick sometimes. The AI of your fellow sword fighters can range from very tough to a joke, sometimes the difficulty is compounded by the unresponsiveness of the nunchuck and wiimote though.
Initially (first few hours) I would have given the game a 3/10, but now that the controls, level variety and non-control related difficulty have vastly improved it's up to a 8.5/10.
HATERS, KEEP AT IT, YOU MAY VERY WELL CHANGE YOUR MIND!
quote:It's starting to grow on me.
In the beginning I thought I had made a mistake buying this game, controls were nasty, dialogue was sketchy, graphics were so-so. After I got into it, attained some new skills everything started to come together. I could do what I wanted to, the graphics became significantly better as the game went on (well the environments look a lot better) and I found myself genuinely interested in playing it over Wii Sports.
Maarja ik denk dat honderden impressies van mensen die het ook echt gespeeld hebben jou toch niet kunnen overhalenquote:Screw the haters. This game is very fun. You feel like you're doing something wrong in the beginning but boy does it get better. I'm not even to Japan yet but the massage parlor level was everything a shooter should be.
I'm ducking behind couches and twisting my hand around to snipe people right in between the eyes. Even the sword fighting is pretty fun.
I recommend what someone here suggested. Take the auto lock off. The game really took off after I did that.
Great game so far. It's not perfect but I'm having as much fun with this than any other of my launch purchases.
Buy it. Believe.
Ik kan het nergens meer eens mee zijn.quote:Op donderdag 21 december 2006 18:58 schreef Panick het volgende:
Gameplay uber alles, maar een beetje leuk mag het er imo wel uitzien.
Wie, ik? Volgens mij heb je de verkeerde voor je.quote:
Prima dat ze het op GAF leuk vinden, maar nogmaals er zijn ook heel veel mensen die het gewoon ronduit een kutspel vinden. En sowieso is GAF slechts een klein deel van wat het uiteindelijk speelt.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:01 schreef MMaRsu het volgende:goede argumenten man. Zijn allemaal genomen uit het Red Steel topic op GAF, zjin daar een aardig hoopje mensen die het goed vinden.
Omdat ik Red Steel kut vind?quote:
Majority rules,quote:Op donderdag 21 december 2006 19:07 schreef MMaRsu het volgende:
Nee je leest selectief over het feit heen dat er dus wel genoeg mensen EN reviewers zijn die de game WEL prima vinden.
Ja en talloze cijfers boven de 7 op Gamerankings.comquote:Op donderdag 21 december 2006 19:09 schreef Panick het volgende:
[..]
Majority rules,.
!
En cijfers liegen niet.
Overigens beweer ik nergens dat iedereen het slecht vindt, dat maak jij er nu van.
Ik zeg alleen dat het een matige game is, en ik heb tientallen reviewers die het met mij eens zijn.
Tegenover jouw handjevol GAF users.
Laat maar, ik kan het beter tegen die bal met elastiekjes hebben die voor me ligt.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:11 schreef MMaRsu het volgende:
Bwhaha
Nee hoor reviewers zijn de meest objectieve mensen die altijd de waarheid spreken!
Jij baseerd het spel op een halfuur durende game-sessie waarin je niet eens de controls onder de knie kunt krijgen, en in het begin van het spel zien de graphics er idd minder uit.
[afbeelding]
Als jij dat graphics om om te huilen vind mag je wel eens een Ps3 gaan importeren ofzo
[..]
Ja en talloze cijfers boven de 7 op Gamerankings.com
Hmm ja ik zou er sowieso Zelda bijhalenquote:Op maandag 25 december 2006 01:40 schreef Dragonetti het volgende:
Ben nu serieus aan het overwegen om de Wii te halen... en dit is de game die ik direct erbij zal halen!
Gezien de reacties valt het dus allemaal wel mee als je maar genoeg tijd erin stopt... eigenlijk maakt het me niet meer uit hoe slecht sommige hem vinden... ik moet en wil het zelf ondervinden... met een beetje geluk en doorzettingsvermogen valt de game wel mee... (ga ik er nu van uit)
Speel je op een 20 cm zwart-wit tv ofzo. Ik vind het beeld om te kwijlen, nooit geweten dat de Wii zoveel power had. De textures zien niet zo rot uit van dichtbij zoals in zelda. De character modellen vallen inderdaad tegen maar de omgevingen zijn echt super. Vooral in het begin als je op het dak staat, met de oranje zonsondergang en al die wolkenkrabbers.quote:Graphics vielen me erg tegen maarja na verloop van tijd let je er niet meer op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
verspringende cursor is een bug je moet het sound level van de micro in de wiimote lager zetten blijkbaar interfeerd dat met elkaar.quote:Op donderdag 28 december 2006 13:06 schreef -Jean- het volgende:
Ik vind de controls goed werken... Ik heb geen problemen gehad met de besturing vanaf het beginIk zat niet naar de grond en de lucht te kijken en het aimen werkte voor mij erg goed. Het enige wat ik irritant vind was dat de cursor soms aan het trippen is. Maar misschien lag dat ook aan de sensorbar...Ook vind het inzoomen slecht werken, dat je de remote naar voren moet doen.... hadden ze beter a plus z voor kunnen doen.
Mijn broer daarintegen die zat te schelden over de controls en hij moest er echt aan wennen. Die blijft van mening dat de controls zuigen. Hij speelt nu en heeft enorme last van een cursor die steeds verspringt als een idioot. Ik had daar gisteren geen last van dus ik neem aan dat door de sensorbar komt.
Ik vind de controls niet perfect en er is ruimte voor verbetering maar echt slecht vind ik ze persoonlijk niet.
Grafisch vind ik hem met vlagen mooi en met vlagen lelijk. Ik ben nu net in Tokio beland (22%) en dat ziet er echt allemaal wel mooi uit in tegenstelling tot het begin. Ook hele gave sfeer met hippe muziek.
Wij hebben een breedbeeld tv en opvallend is is dat - welke setting in welk menu je ook veranderd - de onderste regel van de subtitles niet op het scherm komt.
Multiplayer vind ik leuk, beetje goldeneye achtig.
Al met al merk je wel dat de game echt snel is afgerond voor de launch en zitten er kleine foutjes in. Tot nu toe vind ik dat echter niet hinderlijk en zou ik hem op dit moment een 7 geven. Beetje een arcadeshooter op dit punt. Echter vind ik hem erg leuk om te spelen en merk ik dat het wel steeds leuker wordt. Tokio ziet er echt enorm gaaf uit en de training grounds zijn ook erg leuk. Het cijfer zou dus nog wel een punt omhoog kunnen gaan. Al met al geen spijt van aanschaf.
Bij jou nog gecheckt, inderdaad geen problemen met de controlls gehad. Ik snap echt niet wat iedereen zit te zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vind de controls gewoon goed, ik heb geen last van verspringende cursors. Grafisch is het wat minder, explosies zien er wel mooi uit, maar de levels zien er wat minder uit.
Ik vind het alleen echt jammer dat je in de MP niet tegen bots kan spelen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:51 schreef Wii-Style het volgende:
Ik hoor van mensen dat de controls van Elebits beter zijn.
Hier zit ik ook vastquote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef soco_cola het volgende:
Dammit ik op echt een moeilijk stuk man, zit in de missie waar je die "hoeren" moet bevrijden uit 2 bordelen, ben nu op het einde, en moet een wijffie verslaan met een zwaard, is echt werkelijk niet te doen!!
iemand tips??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:07 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
eensch, dat hele katana gedoe hadden ze er het beste uit kunnen laten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef DigiStorm het volgende:
Ik heb het spel nu al een tijdje en ik was er toch wel flink enthousiast over, het gebruik van de wiimote leuk en de graphics zijn redelijk (word nog wat mooier door sommige effecten). Toch erger me ik de laatste tijd echt vre-se-lijk aan het zwaardvechten, ik heb zo vaak dat hij gewoon niet herkent wat ik doe en welke combo's ik uitvoer. In het menu staan de bewegingen al ingesteld op kort maar het helpt niet. Dat in combinatie met het hele checkpoint systeem en het feit dat je alleen chapters kan laden en geen checkpoints maakt het nog eens extra irritant omdat je niet een andere keer verder kan gaan. Als je aan het zwaarvechten bent en je hebt allebei lage health is het wel handig dat je flink wat damage kan doen met een combo, maar zelfs bij de eerste en makkelijke combo gaat het vaak al mis in het gevecht ( ik loop op en neer te zwaaien met beide controllers en de z ingedrukt en op het beeld staan beide zwaarden stil terwijl de vijand op het punt staat de laatste health van me weg te slaan).
nou dat vind ik nou niet, het is wel hartstikke vet, er had alleen langer aan gewerkt moeten worden zodat het wat beter ging. dat is natuurlijk lastig als launchtitel, maar ik had het niet erg gevonden als hij ietsje later zou zijn gekomen, misschien had hij dan wel realtime gekund. want al zou je het bewegen van de knuppel bij honkbal in wiisports combineren met het standaard shootersysteem van andere schade per geraakt lichaamsdeel is het helemaal niet zo moeilijk volgens mij.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef Jesse- het volgende:
[..]
eensch, dat hele katana gedoe hadden ze er het beste uit kunnen laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg nu weer zin in het spel en wordt echt leuk.
Ik raad iedereen dan ook aan tot minimaal 30% te spelen en als je daar voorbij bent en nog niks aanvind dan zal je waarschijnlijk niets aan de gehele game vinden.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder goede game!
Iedereen zeikt het verhaal af maar ik vind t nog best meevallen hoor. T kan er best mee door. Zwaardvechten blijft geniaal.
Jammer van wat er tussen de spoilertags staat
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2007 21:24:29 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |