abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 december 2006 @ 15:04:23 #201
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_44826814
Ik vind de controls gewoon goed, ik heb geen last van verspringende cursors. Grafisch is het wat minder, explosies zien er wel mooi uit, maar de levels zien er wat minder uit.
Ik vind het alleen echt jammer dat je in de MP niet tegen bots kan spelen.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_44831529
Inmiddels heb ik er ook 3,5 uur Red Steel op zitten, en wordt met de minuut enthousiaster over het spel. In het begin was ik nogal negatief; flinterdun verhaal, matige graphics, en controls waar je nogal aan moet wennen.
Nu merk ik verder in de game dat de mogelijkheden van de wii-mote steeds beter benut worden. Toffe acties die je kan doen (zowel met zwaard als met wapens), en de omgevingen worden ook steeds mooier en mooier.

Voor iedereen die nog twijfelt, het is even door de zure appel heen bijten het eerste uurtje, maar daarna zul je geweldig vinden. Absoluut een top game die veel hogere scores verdient dan menig reviewer inmiddels heeft gegeven op de grote games-sites.

Wii-bezitters, halen dat spel!
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:51:45 #203
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_44832118
Ik hoor van mensen dat de controls van Elebits beter zijn.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_44832281
Elebits schijnt echt een kwalitatief goed spel te zijn. Het moet je echter wel aantrekken. Tis een apart spel.
Losers always whine about there best.Winners go home and fuck the prom queen!
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:20:25 #205
44906 merino
World of Sleepers
pi_44846684
sodeju was is dat level wat je na die E3 demo krijgt bizar, sfeervol en vet.
Zelden zo erg immersed geweest in een spelletje

Respect Level 3 missie is dat geloof ik
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:55:39 #206
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44847483
In Tokyo?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zaterdag 30 december 2006 @ 02:00:43 #207
44906 merino
World of Sleepers
pi_44847573
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
  zaterdag 30 december 2006 @ 02:17:58 #208
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44847840
Die met die dino's en pratende konijnen of?
  zaterdag 30 december 2006 @ 02:37:17 #209
44906 merino
World of Sleepers
pi_44848120
jup
  zaterdag 30 december 2006 @ 02:54:20 #210
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44848319
Ah die vond ik wat minder , wel grappig though
pi_44850421
WOEI, heb em ook maar gekocht super spel, vooral als je alles door hebt
pi_44850441
misschien wel eens voor weinig op Ebay kopen of zo
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:15:07 #213
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_44861535
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vind de controls gewoon goed, ik heb geen last van verspringende cursors. Grafisch is het wat minder, explosies zien er wel mooi uit, maar de levels zien er wat minder uit.
Ik vind het alleen echt jammer dat je in de MP niet tegen bots kan spelen.
Bij jou nog gecheckt, inderdaad geen problemen met de controlls gehad. Ik snap echt niet wat iedereen zit te zeiken.
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:21:07 #214
44906 merino
World of Sleepers
pi_44861750
controls zijn

behalve dan het zwaardvechten. Die kata's lukken echt voor geen reet en het geheel is zo buggy als het maar kan...
  zaterdag 30 december 2006 @ 17:26:28 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_44861944
die kata's sucken idd
  zaterdag 30 december 2006 @ 18:44:32 #216
164217 Roflbroek
Schwalbe Koning
pi_44864624
Dat zwaardvechten is idd wat minder. Het blijft een beetje bij gewoon wat wild in de ronde slaan en wat ontwijken.
I would sooner fail than not be among the greatest.
pi_44864744
ik wil ook mee willen praten
zo snel mogelijk dus maar ff Red Steel halen. (was ik ook van plan trouwens )
BlaDieBla
  zondag 31 december 2006 @ 11:40:01 #218
158394 Draganta
Kansas Ranger
pi_44884461
Die screen is wel in game en ja ik weet dat want ik ben daar geweest. Je komt daar als je ongeveer op 35% zit, het is die dojo waar je traint in tokyo, alleen de zijkamer waar je ninjutsu's ziet trainen.
Who cares if one more light goes out?
In a sky of a million stars
  maandag 1 januari 2007 @ 18:54:03 #219
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_44920238
Ik heb nu net de Katana Giri gekregen en ik vind het spel wel tof. Zwaardvechten vind ik zelf wat minder, maar verder heb ik weinig problemen met de controls. Ook ziet het er grafisch wel aardig uit, geen superkwaliteit, maar ook geen GC kwaliteit of lager. Het spel zou van mij een cijfer boven de 7 krijgen op dit moment.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45146701
Dammit ik op echt een moeilijk stuk man, zit in de missie waar je die "hoeren" moet bevrijden uit 2 bordelen, ben nu op het einde, en moet een wijffie verslaan met een zwaard, is echt werkelijk niet te doen!!

iemand tips??
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
pi_45148249
Kheb Red Steel ...Moet wel erg wennen om een shooter niet met een muis en toetsenbord te doen..

Ik ben nog niet zover..maar de verwachtingen zijn niet verkeerd geweest..(goed spel dus )
BlaDieBla
  maandag 8 januari 2007 @ 17:19:34 #222
161111 Mortale
Quasi-Intellectueel
pi_45148394
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 17:51 schreef Wii-Style het volgende:
Ik hoor van mensen dat de controls van Elebits beter zijn.

Elebits is een traag spel, daarom kunnen de controls wat trager zijn en werkt het beter, red steel is sneller dus moeten de controls wat sneller zijn en werkt het wat minder. Appels met peren vergelijken.
The intellect must reason laboriously to comprehend 'truth' but the intuition knows immediately.
pi_45159002
Net uitgespeeld
Vond de eindbaas vééééél te makelijk (niet opschepperig bedoelt) Een paar klappen en de eindbaas is de pijp uit.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 07:29:02 #224
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45168966
quote:
Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef soco_cola het volgende:
Dammit ik op echt een moeilijk stuk man, zit in de missie waar je die "hoeren" moet bevrijden uit 2 bordelen, ben nu op het einde, en moet een wijffie verslaan met een zwaard, is echt werkelijk niet te doen!!

iemand tips??
Hier zit ik ook vast
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_45182319
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 07:29 schreef depax het volgende:

[..]

Hier zit ik ook vast
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 19:07:21 #226
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_45186456
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 17:07 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_45195225
Vind harry verslaan ook echt onmogelijk die gast blokt echt werkelijk alles :(

iemand tips, begin echt last van mijn handen te krijgen hahahaha
Feyenoord Rotterdam
Wij waren de gekste-Wij zijn de gekste-En we zullen altijd de gekste blijven
/m We shall not be moved!! /m
pi_45638284
Zo, een klasgenoot die had hem ook gekocht, hij had de wii nog niet, maar hij kocht het spel alvast, dus we hebben het eerst is ff bij mij uitgeprobeerd. Maar serieus, wat een spel Grafisch vind ik het spel echt niet slecht, en de controlls werken ook erg tof Echt een aanrader dus!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_45666547
Net ff multiplayer gespeeld. erg tof! de maps zijn leuk.
kan je nog meer maps vrijspelen? want 4 is wel weinig
en jammer dat er geen online modus is dat had echt kont geschopt
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!
pi_45667847
ik heb net Red Steel gekocht.. en er een uurtje of 2 mee gespeeld.
Ik moet zeggen dat ik in begin de besturing ook niet zo waanzinnig vond. Maar na een uurtje begint het toch best lekker aan te voelen. Het is een kwestie van gewenning.
Wat de verhaallijn betreft...Deze is in de eerste act toch best vet..beetje standaard maar vet.

Ik vind zelf dat de graphics mooier hadden gekunt maar ja de wii was niet uit op mooie graphics dus echt mooi kunnen we de wii games niet gaan noemen.

Geluid is ook wel tof.. Jammer dat er geluid gaat spelen op het moment dat je gezien wordt door enemy's, dit gebeurt net een seconde voordat ze beginnen te schieten. Deze tijd heb je dus nog om weg te duiken Zonder beschoten te worden. De soundtrack verder is erg tof, een beetje hippe asian club muziek zeg maar.

Ik was er nog niet uit of het tof zou zijn maar overall toch wel een 7,5 tot 8 waard hoor
pi_45684733
het leren van die katana moves is echt te gay
pi_45737920
niemand met tips?
het lukt me echt niet om die golden hammer te leren :/
  maandag 29 januari 2007 @ 13:37:26 #233
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45788140
Edit: Never mind. Found it.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45810935
WOEI net uitgespeeld

wat een spel
pi_45850550
Ik heb het spel nu al een tijdje en ik was er toch wel flink enthousiast over, het gebruik van de wiimote leuk en de graphics zijn redelijk (word nog wat mooier door sommige effecten). Toch erger me ik de laatste tijd echt vre-se-lijk aan het zwaardvechten, ik heb zo vaak dat hij gewoon niet herkent wat ik doe en welke combo's ik uitvoer. In het menu staan de bewegingen al ingesteld op kort maar het helpt niet. Dat in combinatie met het hele checkpoint systeem en het feit dat je alleen chapters kan laden en geen checkpoints maakt het nog eens extra irritant omdat je niet een andere keer verder kan gaan. Als je aan het zwaarvechten bent en je hebt allebei lage health is het wel handig dat je flink wat damage kan doen met een combo, maar zelfs bij de eerste en makkelijke combo gaat het vaak al mis in het gevecht ( ik loop op en neer te zwaaien met beide controllers en de z ingedrukt en op het beeld staan beide zwaarden stil terwijl de vijand op het punt staat de laatste health van me weg te slaan).

[ Bericht 1% gewijzigd door DigiStorm op 31-01-2007 11:16:00 (verduidelijking) ]
pi_45850890
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef DigiStorm het volgende:
Ik heb het spel nu al een tijdje en ik was er toch wel flink enthousiast over, het gebruik van de wiimote leuk en de graphics zijn redelijk (word nog wat mooier door sommige effecten). Toch erger me ik de laatste tijd echt vre-se-lijk aan het zwaardvechten, ik heb zo vaak dat hij gewoon niet herkent wat ik doe en welke combo's ik uitvoer. In het menu staan de bewegingen al ingesteld op kort maar het helpt niet. Dat in combinatie met het hele checkpoint systeem en het feit dat je alleen chapters kan laden en geen checkpoints maakt het nog eens extra irritant omdat je niet een andere keer verder kan gaan. Als je aan het zwaarvechten bent en je hebt allebei lage health is het wel handig dat je flink wat damage kan doen met een combo, maar zelfs bij de eerste en makkelijke combo gaat het vaak al mis in het gevecht ( ik loop op en neer te zwaaien met beide controllers en de z ingedrukt en op het beeld staan beide zwaarden stil terwijl de vijand op het punt staat de laatste health van me weg te slaan).
eensch, dat hele katana gedoe hadden ze er het beste uit kunnen laten.
pi_45851974
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef Jesse- het volgende:

[..]

eensch, dat hele katana gedoe hadden ze er het beste uit kunnen laten.
nou dat vind ik nou niet, het is wel hartstikke vet, er had alleen langer aan gewerkt moeten worden zodat het wat beter ging. dat is natuurlijk lastig als launchtitel, maar ik had het niet erg gevonden als hij ietsje later zou zijn gekomen, misschien had hij dan wel realtime gekund. want al zou je het bewegen van de knuppel bij honkbal in wiisports combineren met het standaard shootersysteem van andere schade per geraakt lichaamsdeel is het helemaal niet zo moeilijk volgens mij.
  woensdag 31 januari 2007 @ 12:04:26 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_45852023
ik vind het een kutspel. Het spel zelf opzich nog niet zo,maar de besturing ervan. Godverdomme wat een klotenzooi.

Ik ben blij dat ik hem eerst van de broer van MikeyMo heb geleent,en niet zelf heb gekocht.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 8 februari 2007 @ 23:35:55 #239
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_46125740
zo vandaag weer gespeeld naar een tijdje ( beetje moe er van door die mama san)
eindelijk haar verslagen en verder gegaan en ik vind de game alleen maar mooier en beter worden.
volgens mij hebben ze de game gewoon in maanden opgebouwd en begin niet meer gefixed naderhand erg jammer wordt echt zo leuk om te doen.
Alleen de staande hamer lukt me niet als oefen move ben toen maar door gegaan naar dat funpark level ook leuk gedaan
SPOILER
Ik krijg nu weer zin in het spel en wordt echt leuk.
Ik raad iedereen dan ook aan tot minimaal 30% te spelen en als je daar voorbij bent en nog niks aanvind dan zal je waarschijnlijk niets aan de gehele game vinden.
pi_46217578
Net red steel uitgespeeld
SPOILER
Verder goede game!
Iedereen zeikt het verhaal af maar ik vind t nog best meevallen hoor. T kan er best mee door. Zwaardvechten blijft geniaal.
Jammer van wat er tussen de spoilertags staat

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2007 21:24:29 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')