Bij jou nog gecheckt, inderdaad geen problemen met de controlls gehad. Ik snap echt niet wat iedereen zit te zeiken.quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:04 schreef Roflbroek het volgende:
Ik vind de controls gewoon goed, ik heb geen last van verspringende cursors. Grafisch is het wat minder, explosies zien er wel mooi uit, maar de levels zien er wat minder uit.
Ik vind het alleen echt jammer dat je in de MP niet tegen bots kan spelen.
quote:Op vrijdag 29 december 2006 17:51 schreef Wii-Style het volgende:
Ik hoor van mensen dat de controls van Elebits beter zijn.
Hier zit ik ook vastquote:Op maandag 8 januari 2007 16:33 schreef soco_cola het volgende:
Dammit ik op echt een moeilijk stuk man, zit in de missie waar je die "hoeren" moet bevrijden uit 2 bordelen, ben nu op het einde, en moet een wijffie verslaan met een zwaard, is echt werkelijk niet te doen!!
iemand tips??
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:07 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
eensch, dat hele katana gedoe hadden ze er het beste uit kunnen laten.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:12 schreef DigiStorm het volgende:
Ik heb het spel nu al een tijdje en ik was er toch wel flink enthousiast over, het gebruik van de wiimote leuk en de graphics zijn redelijk (word nog wat mooier door sommige effecten). Toch erger me ik de laatste tijd echt vre-se-lijk aan het zwaardvechten, ik heb zo vaak dat hij gewoon niet herkent wat ik doe en welke combo's ik uitvoer. In het menu staan de bewegingen al ingesteld op kort maar het helpt niet. Dat in combinatie met het hele checkpoint systeem en het feit dat je alleen chapters kan laden en geen checkpoints maakt het nog eens extra irritant omdat je niet een andere keer verder kan gaan. Als je aan het zwaarvechten bent en je hebt allebei lage health is het wel handig dat je flink wat damage kan doen met een combo, maar zelfs bij de eerste en makkelijke combo gaat het vaak al mis in het gevecht ( ik loop op en neer te zwaaien met beide controllers en de z ingedrukt en op het beeld staan beide zwaarden stil terwijl de vijand op het punt staat de laatste health van me weg te slaan).
nou dat vind ik nou niet, het is wel hartstikke vet, er had alleen langer aan gewerkt moeten worden zodat het wat beter ging. dat is natuurlijk lastig als launchtitel, maar ik had het niet erg gevonden als hij ietsje later zou zijn gekomen, misschien had hij dan wel realtime gekund. want al zou je het bewegen van de knuppel bij honkbal in wiisports combineren met het standaard shootersysteem van andere schade per geraakt lichaamsdeel is het helemaal niet zo moeilijk volgens mij.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:25 schreef Jesse- het volgende:
[..]
eensch, dat hele katana gedoe hadden ze er het beste uit kunnen laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik krijg nu weer zin in het spel en wordt echt leuk.
Ik raad iedereen dan ook aan tot minimaal 30% te spelen en als je daar voorbij bent en nog niks aanvind dan zal je waarschijnlijk niets aan de gehele game vinden.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder goede game!
Iedereen zeikt het verhaal af maar ik vind t nog best meevallen hoor. T kan er best mee door. Zwaardvechten blijft geniaal.
Jammer van wat er tussen de spoilertags staat
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 11-02-2007 21:24:29 ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |