Hoe doe je die bullettime?quote:Op vrijdag 8 december 2006 14:25 schreef depax het volgende:
[..]
Ja zoals ik al zei sluit me aan
Ik vind het zwaardvechten al meesterlijk ( pas twee gedaan ) tis echt niet zo makkelijk als gedacht.
ook de ai van de mannen zijn geweldig.
Heb je die soort targettime al geprobeerd
Ik vergeet steeds dat ie er is
En tja die controls he tis toch echt hard wennen en doorbijten merk ik.
Maar doe ik zeker.
ook tafel omduwen werkt niet altijd goed bij mij. nunchuck reageerd soms niet wel jammer.
ik wou net vragen of het aimen hier wel beetje normaal is .. want bij COD 3 is dat lastigquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:16 schreef Catch_me het volgende:
Heb denet met 3 vrienden de multiplayer gedaan maar de controls zijn pure bagger. Zelfs als je je wiimote stil houdt glitched de cursor heen en weer. Ook stopt hij soms random voor een halve seconden met lopen en wordt je aim gereset lijkt het :x
Ik heb daar totaal geen last vanquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
ik wou net vragen of het aimen hier wel beetje normaal is .. want bij COD 3 is dat lastig.. maar red steel ook ruk dus. Die schaf ik dus niet aan.
Vorige pagina laatste paar postsquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef Knoflook het volgende:
Kan iemand ff n conclusie geven vd game ?
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932528.aspquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:19 schreef Knoflook het volgende:
Kan iemand ff n conclusie geven vd game ?
Mwah ben het zover ik zelf heb gespeeld niet met de cijfers eensquote:Op vrijdag 8 december 2006 17:53 schreef Panick het volgende:
[..]
http://www.gamerankings.com/htmlpages4/932528.asp
Hier krijg je misschien een iets objectiever beeld...
Zegt de term fanboys je iets?quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ben het zover ik zelf heb gespeeld niet met de cijfers eens. Ook mensen op GAF die hem al uitgespeeld hebben vinden het toch wel beter dan een 6
.
En anderen vinden een 6 nog veel te hoog gegrepen op GAF.quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Mwah ben het zover ik zelf heb gespeeld niet met de cijfers eens. Ook mensen op GAF die hem al uitgespeeld hebben vinden het toch wel beter dan een 6
.
quote:Op vrijdag 8 december 2006 18:11 schreef Panick het volgende:
[..]
Zegt de term fanboys je iets?
Niet iedereen kijkt even objectief naar een game. (zie bijv ook Official Nintendo Magazine UK)
En helemaal op zo'n puberforum als GAF.
Denk dat het gemiddelde toch wel een realistisch beeld geeft.
Uiteraard, maar de meeste mensen die het niks vinden hebben het niet langer dan een uur gespeeldquote:Op vrijdag 8 december 2006 19:39 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En anderen vinden een 6 nog veel te hoog gegrepen op GAF.
Meningen lopen gewoon erg uiteen bij deze game, de een ziet het als een leuk launchtussendoortje, en de ander weet niet hoe snel hij ebay op moet zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
boek je wil helpen ze zit er niet voor niks bijquote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 10:23 schreef depax het volgende:
red steel is een leer spel ik heb nu 2 uur gespeeld en zit nog niet op 10% maar echt de controls gaan nu super op een geven moment pas je je automatisch aan hoe ze werken. trust me als je het de kans geeft ga je het echt geweldig vinden ik ben moeten stoppen omdat ik nu pijn aan mijn arm en nek krijg.
maar ga zo verder volgende uurHeb je nooit op de basisschool geleerd om hoofdletters, punten en komma's te gebruiken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
probeer jij maar eens goed te typen met een pijnlijke armquote:Op zaterdag 9 december 2006 15:18 schreef EricG het volgende:
[..]
Heb je nooit op de basisschool geleerd om hoofdletters, punten en komma's te gebruiken?
Ik heb red steel niet, maar kan je niet ingame in de controller settings reconnecten en dan omstebeurt even connecten met al je controllers?quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:20 schreef Japppo het volgende:
Heeft iemand al red steel gemultiplayered? Als ik multiplayer naar dat scherm toe sleep kom ik in een menu waarbij ik moet kiezen met hoeveel spelers ik wil spelen. Ik kan alleen niets kiezen. Er staat niets in die balken en ik kan er ook niet op klikken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 9 december 2006 17:34 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Ik heb nog niet eens een wii
Whoei werkt. Bij play ed. staat er netjes "more" bij. In Red Steel moet het via het menutje wat je krijgt als je op het huisje drukt.quote:Op zaterdag 9 december 2006 17:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik heb red steel niet, maar kan je niet ingame in de controller settings reconnecten en dan omstebeurt even connecten met al je controllers?
Maar het feit dat je niet kan strafen en niet snel kan draaien, is dat niet irritant?quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:21 schreef Tware het volgende:
Halen als je een echte gamer bent en ff door het eerste uur van wennen aan de besturing heenworstelen. Daarna wordt de game echt bruut. Mooi shootouts, erg leuke graphics, mooie soundtrack en natuurlijk hetzwaardvechten dat verrassend vet is. Blokken met bijv je linkerzwaard en vervolgens met je rechterzwaard meppen geeft een onwijs gaaf gevoel![]()
Dan is de SP wel leuk, maar multiplayeren dus nietquote:Op zondag 10 december 2006 00:19 schreef MMaRsu het volgende:
Je raakt na een tijdje wel aan de controls gewend
gamespotquote:Op zondag 17 december 2006 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Steel![]()
Het spel is genomineerd bij Gamespot voor de award: "Most Disapointing Game Of 2006''![]()
![]()
Nee, van jouw review werd ik namelijk niet veel wijzerquote:Op zondag 17 december 2006 01:09 schreef depax het volgende:
[..]
gamespot
heb je hemzelf al geprobeerd ?
Haha je kan wel merken dat je de game niet gespeeld hebtquote:Op zondag 17 december 2006 01:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Red Steel![]()
Het spel is genomineerd bij Gamespot voor de award: "Most Disapointing Game Of 2006''![]()
![]()
Lezen aubquote:Op zondag 17 december 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha je kan wel merken dat je de game niet gespeeld hebt. Ik vind het een prima game, controls zijn gewoon wennen.
quote:Op zondag 17 december 2006 01:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee, van jouw review werd ik namelijk niet veel wijzer![]()
Maar ik zal de moeite niet eens nemen om het spel te spelen.
vraag wat je wil wetenquote:
hoe vind jij de review ?quote:Op zondag 17 december 2006 01:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haha je kan wel merken dat je de game niet gespeeld hebt. Ik vind het een prima game, controls zijn gewoon wennen.
maja als je zou wllen kijken en kritiek geven aan wat het mist.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |