abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:03:03 #276
6941 APK
Factual, I think.
pi_37867558
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:56 schreef Boswachtertje het volgende:

mag je deze zin:
Gisteren idem dito, heel veel vliegtuigen die een kruis op kruis door de hemel trokken ik telde er wel 14 strepen in de lucht door elkaar heen, na een minuut of tien heb ik weer gekeken en de strepen waaierden uit tot een soort bewolking!

er ook wel tussenzetten hoor APK! No hard feelings, maar ik vind dit juist DE belangrijkste zin uit het bericht van zhe-devill. Dat er uit halen, laten de strepen in de lucht op willekeurige strepen lijken. Terwijl het hier dus - met een ooggetuige (waarom zou ze hierover liegen) - om gekruisde strepen gaat..

Gaarne uw reactie!
Voor mij begint de volgende dag pas als ik wakker wordt, mijn fout.

Blijft mijn vraag staan: 'Zitten de weermannen en vrouwen ook in het complot?
Of zou het misschien kunnen komen door veranderingen in de atmosfeer?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_37867673
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

goeie vraag, ik denk niet dat ze dit weten, stel dat dit op grote schaal zou gebeuren, dan
zou men bv in het ene land beginnen met bewolking maken, en dan steeds verder gaan?
Dus de beelden ontvangen via een sateliet zouden dan eruit zien of er inderdaad veel bewolking etc aan zit te komen, daarnaast,.. misschien kan men sateliet beelden ook wel beinvloeden weet ik veel..
Iemand zei eens dat men boven die wolken uit, beelden zou kunnen verzenden eventueel, gewoon een brainstorm, maar in oorlogstijd zou dat wel heel erg handig zijn bv..
Of om ufo's onzichtbaar te maken bwvs,...hmmz zo kun je nog wel meer bedenken toch?

Ik vermoed dat als het zo is, dat men dit doet om opwarming van de aarde tegen te gaan?

Ik ben een echte luchtobservante, ik keek altijd al naar de hemel, de wolken de maan en de sterren, ik vond dat mooi.
Maar als kind heb ik dit soort dingen echt nog nooit gezien en ik spreek vaak iemand die is nu 60+ die spreekt eveneens over vreemd, en raar, en nog nooit zulk weer meegemaakt, vaak praten we over klachten die we waarnemen in onze omgeving en vreemd genoeg komen die vaak overeen! Toeval? Ja kan, maar wel toevallig dat dit vaak na de chemtrails gesignaleerd wordt dan,
we houden dit nu al 2 jaar bij in onze gesprekken zeg maar..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  dinsdag 16 mei 2006 @ 02:54:49 #278
39581 Salvad0R
universal
pi_37868014
Geloof niet in vage conspiracyachtige shit.
Het kan best zijn dat er klimaatcontrolerende stoffen in kerosine zitten.
Ik zag gister in ieder geval 2 vliegtuigen tegelijk vliegen, allebei 737 als ik me niet vergis, en de 1 liet wel een condensspoor na, de ander gewoon totaal Niet.
Misschien zweefde de ene met de wind mee ofzo, andere reden daarvoor kan ik echt niet bedenken.
Trouwens ik zag ook een keer zo'n bol als eerder in het topic beschreven ! Alleen weetniet of het in een condensstreep was
  dinsdag 16 mei 2006 @ 03:14:26 #279
39581 Salvad0R
universal
pi_37868068
quote:
Op woensdag 12 april 2006 10:29 schreef Resonancer het volgende:
lijkt me toch echt niet geshopped. En deze ook niet.
http://www.airliners.net/open.file/907833/M/
Wel meer dan 4 trails toch?
lol fucking grapjas.
als dat geen photoshop is weet ik t ook niet meer.
pi_37869018
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 03:14 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

lol fucking grapjas.
als dat geen photoshop is weet ik t ook niet meer.
neukende lolbroek, van deze foto weet ik het niet, maar heb zelf foto's gemaakt die hier heel erg op lijken.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_37869125
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 02:03 schreef APK het volgende:

[..]

Weermannen en -vrouwen van de Nederlandse media beschouwen luchtvaartsmog als een kosmetische verschijnsel, als 'onschuldige sluierbewolking'
http://www.contrails.nl/

De Telegraaf van 18 december 2004. Hierin had Martijn Koolhoven geschreven over Nederlandse weermannen en -vrouwen die door de luchtvaartafdeling van Stork waren ingehuurd voor het fêteren van hoge ambtenaren van de rijksoverheid en bobo's van de luchtvaartindustrie tijdens copieuze zeiltochten op het IJsselmeer:

"Het lobbycircus van Stork wordt mede drijvende gehouden door de Nederlandse weermannen en -vrouwen. Zo monsteren o.a. Monique Somers (KNMI, ex-NOS Journaal), Helga van Leur (RTL Nieuws), Marion de Hond (NOS Journaal), Margot Ribberink (RTL Nieuws), Reinier van den Berg (MeteoConsult, RTL Nieuws) en John Bernard (RTL Nieuws) aan."
De enige die afhaakt is Diana Woei: "Ik werd gebruikt als vermaak op zo'n schip."

Dit verhaal verklaart enigszins de collectieve blindheid van Nederlandse weerkundigen voor meteorologische gevolgen van luchtverkeer. Weer en klimaat zijn lucratieve handel, derivaten, interessant voor investeerders en handige ondernemers. Het product klimaat is te koop voor de hoogste bieder. Luchtvaartsmog past niet in het verkoopverhaal.
http://www.contrails.nl/contrails-research/media-01.htm
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 16 mei 2006 @ 10:21:03 #282
6941 APK
Factual, I think.
pi_37870663
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 09:06 schreef Resonancer het volgende:

Weermannen en -vrouwen van de Nederlandse media beschouwen luchtvaartsmog als een kosmetische verschijnsel, als 'onschuldige sluierbewolking'
http://www.contrails.nl/
Lijkt mij een redelijke verklaring.
pi_37871409
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 10:21 schreef APK het volgende:

[..]

Lijkt mij een redelijke verklaring.
Dit betekent echter niet dat men zijn intuïtie en gezonde twijfel voorlopig kan uitschakelen en de voorspelbare effecten en gevolgen van luchtvaart voor klimaat, weer en zonlicht maar moet ontkennen en negeren, alleen omdat wetenschappelijk bewijs voorlopig zal ontbreken. Veel van die gevolgen zijn te voorspellen met behulp van het gezonde en objectieve verstand, andere zullen ons inderdaad nog verrassen.
http://www.contrails.nl/c(...)dse%20tekst%2003.htm
Eisenhower1961.
  Moderator dinsdag 16 mei 2006 @ 13:14:50 #284
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37876107
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef junkie19 het volgende:

[..]

gaap...
Dit noem ik een behoorlijke denegrerende post. Iemand neemt de moeite om uitgebreid te reageren en jij gaat daar niet inhoudelijk op in, maar je reageert met een smilie, en dan ook nog die smilie. Kun je lullen wat je wilt, maar je bent hier uit de hoogte aan het doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_37880215
Is Morgellons Disease Caused By Chemtrail Spraying?
The outbreak in south Texas which made big news recently has thus far provided no answers as to the source of the disease.
There is a strong similarity of Morgellons disease fibers to those found in man-made chemtrails .
http://www.rense.com/general71/mmor.htm
Eisenhower1961.
pi_37880283
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:47 schreef junkie19 het volgende:

[..]

Hoe groot acht je de kans dat de wetenschap wilt bewijzen dat de regering opzettelijk mens en mileu al tientallen jaren vergiftigd?
Zeer groot als dit te bewijzen valt door de wetenschap.
pi_37886649
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 01:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

jepp vond ik ook! Maar er was geen vliegtuig te zien tijdens deze periode!
Wel voordat het begon!
Zelfde verhaal als ik al vertelde, ook weer veel vliegtuigen en strepen in de lucht.
Ik weet niet wat dit allemaal is.Jezus man die lui zijn toch niet zo gek om met het weer te spelen of wel? We zijn God niet nml
Blijf het gewoon uitleggen...

Om een contrail te krijgen, moet je een juiste relatieve vochtigheid hebben.

-Waar hangt relatieve luchtvochtigheid vanaf?
-Hoeveelheid vocht in de lucht
-temperatuur

Hopelijk is het algemeen bekend dat bij toenemende temperatuur, en gelijkblijvende luchtvochtigheid, de relatieve luchtvochtigheid afneemt.

Jij zegt: (vrij ge-quoted)
quote:
Na een periode van warm weer, kwam er koud weer. Tijdens de warme periode waren er geen contrails te zien, toen het kouder werd wel weer
Zonder denigrerend te zijn, gaat er geen belletje rinkelen?

Nee?

Dan ga ik verder.

Tijdens de warme periode hadden wij overwegend een oostenwind, Toen het kouder werd, draaide deze wind naar het westen.

-Waar komt een oosten- c.q. westen wind vandaan?

Oostenwind komt over land aan en zal relatief droog zijn.
Westen komt aan over zee en zal relatief vochtig zijn.

samenvatting

Tijdens de warme periode hadden we wnd uit het oosten. Deze wind was warm en droog, een welbekend verschijnsel in de zomer (land/zee klimaat)
Na deze warme periode draaide de wind naar het westen en werd het kouder. Deze wind komt vanaf een vochtige en frisse Noordzee en zal dus vocht meevoeren.

In de warme periode zal de lucht tot grote hoogte warmer en droger zijn dan in de koude periode.
In de koude periode vliegen er dus veel meer vliegtuigen op een hoogte waar contrails kunnen ontstaan, omdat de relatieve luchtvochtigheid en temperatuur aan de eisen voldeed.

Is het dan zo vreemd dat je contrails pas ziet als het weer kouder wordt?

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_37886816
quote:
Op maandag 15 mei 2006 23:46 schreef junkie19 het volgende:

[..]

gaap...

De foto's die ik gepost heb zijn voorbeelden. niets meer en niets minder. ik hoef ze niet te verklaren of uit te leggen omdat ik vind dat iedereen zelf zijn eigen conclusies moet trekken.
Het zijn voorbeelden die niet kloppen. Iedereen met de juiste kennis ziet dat de foto niet klopt bij het verhaal.

Jij wilt ze niet uitleggen, omdat je ze niet kunt uitleggen.

[ Bericht 7% gewijzigd door The_stranger op 16-05-2006 21:24:23 ]
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  dinsdag 16 mei 2006 @ 19:06:34 #289
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_37887239
quote:
Op maandag 15 mei 2006 13:37 schreef junkie19 het volgende:
(HAARP over de stratosfeer ionosfeer waar ze een elektrische lading doorheen pompen radiomagnetisch bombardement op loslaten)
H.A.A.R.P.

Je moet je wel een beetje inlezen voor je zo hard gaat schreeuwen jochie
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_37901263
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:45 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Blijf het gewoon uitleggen...

*knip*
goede uitleg maar
waarom zag men dit een aantal jaren geleden niet?
En nu ziet ineens iedereen dit wel?
Hebben ze nieuwere brandstoffen oid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 17 mei 2006 @ 00:46:27 #291
6941 APK
Factual, I think.
pi_37901644
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:

Zie eerder in dit topic: chemtrails feit of fictie deel 2
pi_37901888
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:46 schreef APK het volgende:

[..]

Ik zag ze dus niet!
pi_37902161
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:46 schreef APK het volgende:

[..]

Meer pics/verhalen:
Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire. (effe doorbladeren in de rest van het topic vanaf deze post)
pi_37902189
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:57 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Ik zag ze dus niet!
Ik wel!
  woensdag 17 mei 2006 @ 01:39:18 #295
6941 APK
Factual, I think.
pi_37902918
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 01:09 schreef Wombcat het volgende:

Meer pics/verhalen:
Chemtrails - clouds of death - DivX documentaire. (effe doorbladeren in de rest van het topic vanaf deze post)
We gaan rond in een cirkel, ik zie een patroon ontstaan!

Een patroon!
pi_37904988
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

goede uitleg maar
En nu ziet ineens iedereen dit wel?
Hebben ze nieuwere brandstoffen oid
Dit is een vraag die al vaak is teruggekomen.

Vroeger had je ze ook, maar omdat het vliegverkeer enorm is toegenomen sinds de jaren '90, zie je ook meer contrails.

Al in de jaren '60 wordt er onderzoek naar gedaan, echter pas inde laat jaren '80-90 werd het serieus omdat toen pas het klimaat onder de aandacht kwam. Waarom zou je wolkvorming bestuderen als het geen impact zou hebben?
C. Sagan
  woensdag 17 mei 2006 @ 20:31:15 #297
40822 junkie19
afgekickt!
pi_37928450
quote:
Op dinsdag 16 mei 2006 18:51 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Het zijn voorbeelden die niet kloppen. Iedereen met de juiste kennis ziet dat de foto niet klopt bij het verhaal.

Jij wilt ze niet uitleggen, omdat je ze niet kunt uitleggen.
Laat me je een helpen met begrijpen:

Dit zijn Sylphs, hoog intelligente wezens die complete controle hebben over verschillende elementen. 3 x raden eens wat deze wezens doen. Zij bepalen het weer, dit zijn de wezens waar de indianen regendansen voor hielden.

Hun transmuteren chemtrails zodra ze gesproeid zijn, omdat chemtrails immers hun "huis" atmosfeer verknallen. Jammer genoeg gebeurd dit elke dag, bijna overal te wereld. Het hele verhaal hoe het eraantoe gaat tussen chemtrails en sylphs:

http://educate-yourself.org/cn/sylphsvchemspewersB13may05.shtml

Hey ik kan uren discussiëren over vliegroutes, benzine, docu's, websites, theorieën. Maar het zal niet veel uitmaken (kosten is meer dan wat het opleverd). Zoek zelf naar antwoorden.. ik geef een voorzet, maar de goal moet je zelf maken.

[ Bericht 27% gewijzigd door junkie19 op 17-05-2006 20:38:30 ]
pi_37929019
zucht.. er worden toch veel te weinig chemtrails gelegd, je hebt middagen waarop de heldere lucht zonder een enkele streep aanwezig is.. wat voor nut zou het dan hebben om ze zo onregelmatig en weinig te verspreiden.. dan is de laag veeeeeels te dun verspreid, zoniet verwaarloosbaar... ontkracht dat nou eens en die "sylph rainbow effect" lijkt me niets meer als een dunne wolk waar vocht in zit, en de zon schijnt erop, voila, regenboog kleurtjes (mooi he? ) ik heb zelfs als ik in de douche sta en de zon schijnt door mijn raampje op de waterstralen dat ik een regenboogje krijg..
chemtrails?

zwaar overdreven gedoe blijf ik dit allemaal vinden.. echt, dat mensen er zo ver op door gaan.. zucht..
pi_37930040
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 20:45 schreef Thrilled het volgende:
zucht.. er worden toch veel te weinig chemtrails gelegd, je hebt middagen waarop de heldere lucht zonder een enkele streep aanwezig is.. wat voor nut zou het dan hebben om ze zo onregelmatig en weinig te verspreiden.. dan is de laag veeeeeels te dun verspreid, zoniet verwaarloosbaar... ontkracht dat nou eens en die "sylph rainbow effect" lijkt me niets meer als een dunne wolk waar vocht in zit, en de zon schijnt erop, voila, regenboog kleurtjes (mooi he? ) ik heb zelfs als ik in de douche sta en de zon schijnt door mijn raampje op de waterstralen dat ik een regenboogje krijg..
chemtrails?

zwaar overdreven gedoe blijf ik dit allemaal vinden.. echt, dat mensen er zo ver op door gaan.. zucht..
Je snapt er weinig van geloof ik. lees s wat over Ed Teller.
Eisenhower1961.
pi_37933231
quote:
Op woensdag 17 mei 2006 21:09 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Je snapt er weinig van geloof ik. lees s wat over Ed Teller.
ik denk logisch na.. die ed teller zal ook wel te veel tijd om handen hebben om zo raar te gaan denken.. als ze zo nodig weer-expirimenten doen, laat ze dan lekker regenbuitjes boven droge vlaktes in afrika kweken ofzo... en die chemicalien in de lucht, nja dat heb ik hier boven al gezegd wat ik ervan denk.. ik vind het allemaal één groot lachertje...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')