Wowquote:# The new multiplay co-operation mode allows several players to manage an enormous and totally new operational area.
Er is op dit moment alleen maar een Duitse demo beschikbaar. Mirrors kan je hier vindenquote:Op zaterdag 8 april 2006 05:30 schreef Lemmen het volgende:
Is er een nederlandse versie / demo of komt die nog>?
Rampen bestrijden. In de demo kan je dus door een ongeluk in de bouw hulp aanbieden door de Ambulance er naar toe te sturen. Door constante regen zakte een kraan weg, vervolgens kiept hij neer op een paar werklieden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:21 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is eigenlijk de bedoeling bij dit soort spellen?
Home-toetsquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:36 schreef dennistd het volgende:
wat is de toets "pos1" op het toetsenbord?
Deel 4 is stukken beter.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:43 schreef mschol het volgende:
The new multiplay co-operation mode allows several players to manage an enormous and totally new operational area.
whoehoe VEt als ze dat goed hebben uit ngewerkt kan het heel wat extra fans opleveren
maar ik vond EMergency 3 onoverzichtelijk...
Tank auto?quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:12 schreef Crazy-M het volgende:
demotje uitgespeeld.
Eerste missie 93%, raakte bijna controle over vuur kwijt
2de missie 89% best een makkie als je die tank auto gebruikt.
Maar die heb je toch ook nodig om dingen af te zetten?quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
ja de 2de brandweerauto
kun je de slangen aankoppelen. dus buiten zet je gewoon 4 slangen in, en dan met een paar gasten en perslucht naar binnen
*heb een tik dat ik altijd politie mee stuur :x hebben er hier meer mensen last van?*
Gebruik ik brandwierlieden voorquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:06 schreef dekkered het volgende:
politie voral voor de eerste misie die 2 gasten weg te halen bij dat stuk waar brand is
Belangrijkst gelijk aan het begin... Om de auto's te laten stoppen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:02 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Maar die heb je toch ook nodig om dingen af te zetten?
Dat vond ik aan deel 3 ook het grootste nadeel. Vergeet 1 klein ding en de missie is direct afgelopen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:12 schreef X-fi het volgende:
[..]
Belangrijkst gelijk aan het begin... Om de auto's te laten stoppen.
Idd. De reddingswerkers komen dan echt niet langsquote:Op zaterdag 8 april 2006 20:14 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Dat vond ik aan deel 3 ook het grootste nadeel. Vergeet 1 klein ding en de missie is direct afgelopen.![]()
beetje jammer dat ik geen duits kan anders had ik et wel geprobeerdquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:47 schreef MaxMark het volgende:
Verdomme, wat een verslavend spel. En ben al in een half uur door de demo heen
Beetje Duitse kennis is misschien wel handig, maar als je de tutorial doorloopt leer je alles ook vrij snel, omdat de knopjes stuk voor stuk worden uitgelegd (ze gaan gewoon knipperen als je ze moet indrukken). Einfachquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik geen duits kan anders had ik et wel geprobeerd
Zo moeilijk is het niet, oké, ik ben half-duits. Maar als je de knoppen weet en goed naar de filmpjes kijkt, dan weet je wat er je te wachten staatquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik geen duits kan anders had ik et wel geprobeerd
Waar zat je de afgelopen weken?quote:Op zondag 9 april 2006 00:54 schreef X-fi het volgende:
[..]
[offtopic]
die bewegende plaatjes van een dame, hoezo zie ik die zovaak?
[/offtopic]
2e missie heb ik 100% gehaald met 2 brandweerauto's en 3 brandweermannen per auto. Je kunt ook bezuinigen door de noodarts te laten blijven en de gewonden te verzorgen en alleen ambulances met van die dragers terug te laten komenquote:Op zondag 9 april 2006 13:56 schreef Crazy-M het volgende:
missie 1 nu op 100%
missie 2 even kijken hoe het nog beter kan, zat nu op 93%
had 3 brandweerwagens nodig :x kreeg het binnen niet goed onder controle met 3 man.
hmm bij de eerste missie sluit ik nog eens niet de weg af. staat mn politie beetje niks te doen. 2de missie laat ik het verkeer altijd omdraaien. kan ik de weg gebruiken voor mn ziekenautos en gewonde neer te leggen.
Ow, ook maar eens kijken of ik het hele spel al ergens vandaan kan krijgen danquote:Op zondag 9 april 2006 17:57 schreef dennistd het volgende:
missie 3 is iig al kut.....
Als je de map inhoud van de map "de" (data/lang/de) van de demo kopieert naar de map "fr" van het spel (overschrijven dus), heb je in elk geval alle tekst in het duits. ook missie 1 en 2 is de uitleg dan duits gesproken. Bij de andere missies is het wel duits geschreven, maar nog wel frans gesproken.quote:Op zondag 9 april 2006 18:13 schreef Crazy-M het volgende:
alleen nog maar de franse versie.
aangezien ik gee nfrans kan neem ik de moeite niet.
wacht wel op duitse versie of de engelse als die komt
v0.6 is klaar.quote:Op dinsdag 11 april 2006 17:51 schreef dennistd het volgende:
Ik ben bezig om samen met een kameraad het hele spel naar het nederlands te vertalen.
We zijn nu ongeveer op een derde, en over ongeveer een week zullen we de vertaling op onze site aanbieden.
Een aantal grote bestanden. De balangrijkste dingen zijn al wel in het Nederlands. Zougauw er een nieuwe versie is, zal ik het hier melden.quote:Op donderdag 13 april 2006 22:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
hmm v0.6
hoeveel moeten jullie nog doen?
Ik zie niet in waarom nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 22:07 schreef mschol het volgende:
nu is de vraag: mag je zomaar ongvraagd het spel vertalen?
volgens mij heb ik hier nog ergens de nederlands talige cd liggenquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:12 schreef Mattt het volgende:
Emergency 1 was altijd wel vet, jammer dat die nergens meer te kopen/downloaden is.![]()
die heb ik ook nogquote:Op vrijdag 14 april 2006 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hier nog ergens de nederlands talige cd liggen
bedankt voor je werk. zal morgen eens proberenquote:Op zaterdag 15 april 2006 09:18 schreef dennistd het volgende:
Patch 1.1 is uitgebracht gisteren. Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency', en dan 'Downloads'.
Het is aan te raden om deze te installeren, want hij lost een aantal problemen op.
Ja , had vroeger ook die cd, op 1 of andere manier kwijt geraakt..quote:Op vrijdag 14 april 2006 23:36 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij heb ik hier nog ergens de nederlands talige cd liggen
Die patch heb ik niet zelf gemaakt hoor.quote:Op zondag 16 april 2006 01:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
bedankt voor je werk. zal morgen eens proberen
Ik ken zelfs de cheat om alle missies te kunnen spelen nogquote:Op zondag 16 april 2006 10:32 schreef Mattt het volgende:
[..]
Ja , had vroeger ook die cd, op 1 of andere manier kwijt geraakt..
maar emergency 1 was wel vet hoor![]()
Ik kwam nooit verder bij die voetbalrellen bij stadion.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Ik heb dat met EM3 wel eens, dan hoef ik alleen maar ff het menu in te gaan met Escape, en dan weer terug. Misschien dat het bij jou ook werkt.quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:26 schreef BLADEZZ het volgende:
dennistd!
Ik heb alleen een probleempje met EM4 (demo). Zodra ik in het spel zit blijft het beeld maar naar de linkerbovenhoek scrollen. Het spel is dus totaal niet speelbaarIemand iets vergelijkbaars gehad en een oplossing gevonden?
Gekocht of gedownload?quote:Op vrijdag 21 april 2006 17:00 schreef Crazy-M het volgende:
heb hem net zitten spelen :d
na ee nmiddagje al in level 5 (redelijk pittig)
free play is ook redelijk pittig te noemen.
Maargoed, vind het wel vet dat ze nu die tussen stukken hebben gemaakt in de missies. Bijna al mn missies tot nu toe boven de 90 % afgerond, alleen missie 3 had ik maar 60%
quote:Op zaterdag 22 april 2006 09:02 schreef BLADEZZ het volgende:
Online is ie ook best goed te spelen, de serverhost kan zelfs cheats gebruiken
Ja ik had hem al gedownload tnx man!!quote:Op maandag 24 april 2006 20:59 schreef dennistd het volgende:
nee, wel een homemade NL-vertaling, maar die is nog niet helemaal af.
Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency', en dan 'Downloads'.
Ze horen gewoon te luisteren naar de sterke arm der wetquote:Op dinsdag 25 april 2006 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
wilde er 1 arresteren, verliest mn agent het, binnen de kortste keren nog meer branden :|
Kun je ze niet beter neerschieten met een scherpschutter?quote:Op dinsdag 25 april 2006 07:41 schreef Crazy-M het volgende:
Die brandstichters zijn wel kut :|
wilde er 1 arresteren, verliest mn agent het, binnen de kortste keren nog meer branden :|
soms is een vreedzame oplossing niet de beste oplossingquote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Crazy-M het volgende:
ja dennis, je kunt ze neerschieten, maar ik probeer vreedzaam :d
Zeg dat welquote:Op woensdag 26 april 2006 18:50 schreef dennistd het volgende:
[..]
soms is een vreedzame oplossing niet de beste oplossing
Ik las het op GoT jaquote:Op donderdag 4 mei 2006 04:58 schreef TommyGun het volgende:
Lol net 5 uur aan n stuk gespeeld. Al de hele week zo
Mag ik ook mail van jouquote:Op woensdag 26 april 2006 17:02 schreef Crazy-M het volgende:
je hebt zometeen mail
ja dennis, je kunt ze neerschieten, maar ik probeer vreedzaam :d
Mail adres ??quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:17 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Me too plz !! Ben na 2 weken wat uitgekeken op die demo![]()
die is lekker easyquote:Op donderdag 11 mei 2006 11:03 schreef Drifter__ het volgende:
Ben nu bij die missie met die banden-bedrijfje![]()
hey ik zal hem zo even online zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:40 schreef Drifter__ het volgende:
-Probleempje: Zodra de mannetjes uitstappen en ik ze weer wil laten instappen krijg ik gelijk een error. Ik hoef alleen met de muis over een wagen te gaan en de error verschijnt gelijk:
http://members.lycos.nl/drifter/error1.jpg
Wanneer ik op opnieuw druk krijg ik:
http://members.lycos.nl/drifter/error2.jpg
En wanneer ik op afbreken druk, dan sluit ie af.
En op Negeren, dan gaat het spel verder, maar kan niemand meer instappen...
Misschien een verrotte entercar.script ? Kan iemand die ff online gooien? Hij is te vinden in :
..\Emergency 4\Data\Scripts\Game\Command
-Hoe onderhandel je trouwens met die drugsdealertjes? Ik kan nergens een onderhandelaar kiezen ofzo, verkenner/psycholoog ?
u heeft mailquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Simsfan88 het volgende:
Crazy-M mail me ff aub, mijn adres staan in mijn profiel achter MSN
Bedankt! Doet het weerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey ik zal hem zo even online zetten
http://home.planet.nl/~witte814/Command.rar
Is een vrij makkelijk level, als je een beetje voorbereidend werk doet. Stuur een stuk of 20 politiemensen richting de demonstranten, vergezeld van een waterkanon. Laat de waterkanon in de buurt van de demonstranten gaan staan, om ze weg te houden van je politiemensen die erachter uit de busjes komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:54 schreef sanderdej het volgende:
hallo weet iemand nog wat emerency 3 ik zit nu in een level met een vrachtschip en demostranten ik kom er niet meer uit wie kan mijn helpen?? alvast bedankt,
Als je het over EM3 hebt:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef Drifter__ het volgende:
Bij die level met die bomaanslag mis ik nog 1 slachtoffer. Waar ligt die slet ?![]()
Wat EM4 betreft:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef Drifter__ het volgende:
Bij die level met die bomaanslag mis ik nog 1 slachtoffer. Waar ligt die slet ?![]()
EM 4, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je het over EM3 hebt:
Er ligt iemand links van de bioscoop en iemand boven de bioscoop, verstopt onder stukken muur, dus ff je kraantje dabei![]()
Thanks, ff kijken zoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wat EM4 betreft:
De straat waar de hulpdiensten aankomen rechtdoor, daar ligt op een gegeven moment links een boom of een brokstuk, daar ligt er een onder. Ook voor het gebouw liggen een aantal mensen onder de brokstukken, of in auto's.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:56 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
EM 4, maar toch bedankt
[..]
Thanks, ff kijken zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]Of gewoon een tijdje wachten(blussen,gewonden vervoeren). Dan komen ze tevoorschijn, met 3 man op auto schieten dan komen ze eruit, en dan doodschieten, klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier: v0.6 is klaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand waar je dat vertaalpakket kunt downen?? Dat Duits trek ik niet zo![]()
Dankquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hier: v0.6 is klaar.
Nog niet alles is vertaald, maar een gedeelte al wel.
Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency'.
v0.7 staat er ook al een tijd hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hier: v0.6 is klaar.
Nog niet alles is vertaald, maar een gedeelte al wel.
Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency'.
Had het gewoon ff geknipt en geplakt van een eerdere post uit dit topic van diegene van wie die website. Ik nam aan dat als er een nieuwe versie was hij dat vanzelf wel zou zien op de websitequote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef Drifter__ het volgende:
EM4:
Level met hacker en plunderaars. Die plunderaars ontsnappen steeds...![]()
Ik kan ze niet allemaal oppakken, omdat ik niet weet welke richting ze oprennen en zie niets op de kaart...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:34 schreef dennistd het volgende:
[..]Goeie tip is dat, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe voor de zekerheid ff gewone ambulances danquote:Op maandag 15 mei 2006 09:32 schreef mschol het volgende:
ben ik bij EM3 in de missie met de straat race gebeurd het volgende:
ben ik bezig de brand aan het blussen (wat totaal niet lukt) worden me brandweer auto's afgeknald door een schutter (die overigens compleet ergens anders staat dan waar het geluid het aan geeft
dus ik stuur stuk of 10 van die spuitauto's maar ja ondertussen moet je ook nog die gangster aan houdenfailed...
2de keer heb ik snel de brand geblust en ben ik bezig met ambulances te sturen...
vervolgens worden er 3 stuks afgeknald door die schutter...grrr..
maar dan denk ik ik pak em op... dat lukt...
maar dan zitten 2 medic helic's in de knoop en willen ze niet terug naar basis, landen of ergens anders heen vliegen.. GRR, Op die manier kom ik er nooit door heen
ja ga ik ook maar doen volgende keerquote:Op maandag 15 mei 2006 10:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe voor de zekerheid ff gewone ambulances dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Added. Zijn maar weinig mensen die online doen volgens mij terwijl t toch erg leuk is dusquote:Op maandag 15 mei 2006 16:24 schreef Boink het volgende:
Mocht er iemand die kan hosten vanavond een potje willen spelen, dan kan diegene mij contacten op msn
Kwestie van goed kijken, logisch nadenken en troepen in goede volgorde sturen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een chaos zeg dat multiplayer.
Dikke rellen, politie erop af, die hooligans slaan politie in elkaar. Ondertussen hebben ze een huis in de fik gestoken, gewapende team erop af. Gelijk afgeknald die handel.
Grote brand ondertussen, allerlei wagens erop af, hooligans moeten ook nog 'opgeruimd' worden.
Kon het niet meer aan
Politiehelikopter met 2 agenten erin in de berm aan de overkant laten landen. Met de agenten moet je gesprekjes met de bestuurders aangaan, die stappen daarna in hun auto en rijden weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:07 schreef mschol het volgende:
verzorgen + opruimen van auto's gaan goed maar de mensen aan de overkant worden altijd overreden...
Ja, er is geloof ik oa. een missie ergens in het middenoostenquote:hmm EM4 heeft nu als ondertitel Global fighters for life..
gaan we nu dan ook in het buitenland missies oplossen..
militaire vredesmissies ofzo
aha op die manier...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Politiehelikopter met 2 agenten erin in de berm aan de overkant laten landen. Met de agenten moet je gesprekjes met de bestuurders aangaan, die stappen daarna in hun auto en rijden weg.
de campain missies moet je in volgorde uitspelenm (erg matig vind ik) maar ik heb zelf gewoon alle missies aangezet via cheat...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef kaat17 het volgende:
Kan je ook random missies spelen?
Read the topicquote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Er zijn dus 20 hoofdmissie's, en nog wat tussen missie's om voertuigen enz. te halen toch?
Kan iemand wat meer vertellen over de multiplayer functie, die lijkt me echt super gaaf! Met hoeveel personen kun je in een server? Hoe werkt de gameplay?
ps.: Mijn mail gehad mschol?
Emergency 4quote:Op maandag 22 mei 2006 19:58 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb ik gedaan, maar heel veel wordt er niet verteld over de multiplayer gameplay en wat je er allemaal kunt doen...
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef wouswous het volgende:
ik probeer m te downloaden, maar dan moet ik nog ff wat dagen wachten. Iemand een link via mail?
Het was te proberen aangezien het op de vorige pagina wel lukte...quote:
denk et niet waar heb je em naar toe gestuurd?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Er zijn dus 20 hoofdmissie's, en nog wat tussen missie's om voertuigen enz. te halen toch?
Kan iemand wat meer vertellen over de multiplayer functie, die lijkt me echt super gaaf! Met hoeveel personen kun je in een server? Hoe werkt de gameplay?
ps.: Mijn mail gehad mschol?
amazon.dequote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef wouswous het volgende:
ik probeer m te downloaden, maar dan moet ik nog ff wat dagen wachten. Iemand een link via mail?
Ik heb hem ook maar van een trage Torrent die een week duurde. Kon er verder niks van vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:33 schreef wouswous het volgende:
[..]
Het was te proberen aangezien het op de vorige pagina wel lukte...
Opnieuw verzondenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
in beide mailboxen (hotmail & gmail) geen mail ontvangen
Ja....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef wouswous het volgende:
Iemand die de vertaling op de Franse versie heeft geprobeerd?
Spelletje is veeeuulls te moeilijk voor jouquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef RayMania het volgende:
tvp
Ben al bij missie drie hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Spelletje is veeeuulls te moeilijk voor jou
als (ex-)sportcrew kun je alles aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Spelletje is veeeuulls te moeilijk voor jou
Ow nog 17 te gaan danquote:
die is niet te voorkomenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:36 schreef RayMania het volgende:
Hoe los ik in hemelsnaam missie 4 op. Elke keer breekt er enorme brand uit.
Maar met slangen kan ik niet in de buurt komen van die brand, zijn ze te kort voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
die is niet te voorkomen
je moet de gewonden daar weg halen en dan er uit de buurt gaan
als de brand begonnen is moet je beginnen met blussen
je moet een tankwagen in dat stadion zettenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar met slangen kan ik niet in de buurt komen van die brand, zijn ze te kort voor.
al eens gekeken in je windows event viewerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb het spel net geïnstalleerd. Dus ik start hem op, het beeld wordt even zwart en het lijkt of hij gaat starten, maar dan gaat hij weer terug naar het bureaublad, elke keer....
Weet iemand waaraan dat ligt? Na het installeren van de patch doet hij dat nog steeds...
zelfs na patch 1.2?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb het spel net geïnstalleerd. Dus ik start hem op, het beeld wordt even zwart en het lijkt of hij gaat starten, maar dan gaat hij weer terug naar het bureaublad, elke keer....
Weet iemand waaraan dat ligt? Na het installeren van de patch doet hij dat nog steeds...
Kan er zo niks vinden van EM4quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
al eens gekeken in je windows event viewer
start -> uitvoeren -> eventvwr
misschien staat daar iets nuttigs, anders kan je in de installatie directory van EM4 misschien een crashlog vinden
en wat voor systeem heb je?
tja hardware technisch lijkt et wel te kunnen zondeer problemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Kan er zo niks vinden van EM4![]()
Wat is van mijn systeem weet:
Windows XP + Service Pack 2
GeForce 7900 GT ()
1 GB geheugen
En verder geen idee... maar qua videokaart en geheugen zou hij het gewoon moeten doen toch?
Gelukt, toch niet zo lastigquote:
geen idee en kan het nu ook niet checken want op een of andere miraculeuze wijze start em4 niet meer opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:19 schreef RayMania het volgende:
Welke missie nummer is dat?
Cheaterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee en kan het nu ook niet checken want op een of andere miraculeuze wijze start em4 niet meer op
ik dubbelklik -> zwart scherm, hoge schijf activiteit, en dat blijft zo..
voor de rest doet ie niks..ook patch geprobeer maar nee hoor.)
--edit--
na een reparatie v/d game doettie ut weer
gaat om missie 19.. (en ga me niet om tips vragen over de vorige missies die heb ik allemaal in een paar toetsenbord aanslagen 100% voltooid
quote:
Ik snap niet waarom je het doetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
en heb jij er last van? zo nee niet zeuren dan
maar iemand dus een idee hoe ik het uit de hand laten lopen van de brand in kan perken?
ik gebruik alleen de alle missies cheat puur om het feit dat ik gewoon zlf de volgorde van de missies wil bepalen (sommige missie zullen mij waarschijnlijk echt niet lukken, dit zijn voornamelijk de missies waar je over 10 plaatsen in het veld wat moet doen...)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het doet
Ik heb gister met EM3 na een maand proberen eindelijk een level gehaald, ook al ken ik de cheatcodes. Als je cheats gebruikt om een level te halen, dan sla je toch juist de gedeeltes over waarom je het spel speelt?
Maar je moet het inderdaad helemaal zelf weten![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Net helemaal opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft weer zwart en gaat terug naar het bureaublad...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
zelfs na patch 1.2?
dan is de enige oplossing volgens mij om een nieuw useraccount te maken in windows en daar EM4 op te spelen
Saven is nu wel mogelijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef Massive het volgende:
en je kon ook niet saven dus na 30 minuten had ik het wel gehad. Is dat verbeterd in E4?
hijs niet onzichtbaar, gewoon begraven onder wat zand, eff een schep pakken en uitgravenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Saven is nu wel mogelijk![]()
Ik heb missie 1, 2 en 3 allemaal in 1 x 100% uitgespeeld, dus ging ik naar missie 4 en daar kwam ik een behoorlijk irritante bug tegen. Nadat ik alle branden geblust had en slachtoffers met ziekenwagens opgehaald had, lag er nog 1 slachtoffer, en wel een doorzichtige!
Behoorlijk irritant, want die kon ik niet oppakken, en daardoor is de missie mislukt. Zie ook een bijbehorende foto:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs niet onzichtbaar, gewoon begraven onder wat zand, eff een schep pakken en uitgraven
Die brand is simpel. Gewoon alles verkopen wat je niet gebruikt en stuk of 5 spuitwagens om gebouw neer zetten. Was zo geblust hier. Kwestie van de brand insluiten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef wouswous het volgende:
Ben nu bij het level met de hacker,
wanneer komt er weer een beetje stroom in de stad?
De hacker heb ik opgepakt, maar de brand in de bank loopt een beetje de spuigaten uit.
Moet je gewoon wachten, alle sub-opdrachten afronden en dan is het level gedaan?
Of kun je de reparatie van de stroom nog bevorderen?
Hacker zit in rijtjes huis linksonder als je de punt van de pijl naar het noorden hebt gericht. (Op de minimap dus)quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe vind ik die hacker?
Hij laat gewoon een lift neer storten terwijl een ambulance ventje er onder staat, waardoor die vast zit en ik de missie opnieuw moest beginnen... >.<
je moet bij het begin van de missie al een waterkanong voor de winkel zetten (pal voor de deur)quote:Op zondag 28 mei 2006 01:22 schreef wouswous het volgende:
Toch nog maar ff 3x geprobeerd. Maar iedere keer de melding dat de relschoppers zijn ontsnapt.
Ik zet 2 waterkanonnen in, maar als ik daarmee aan kom zetten zijn ze al lang weer uit de winkel.
Daarnaast 2 busjes met gewelds-politie, en die pakken wel goed mensen op. maar blijkbaar ontsnappen ze nog steeds.
En wanneer ik de 2 waterkannonen van te voren alvast opstel zetten die relschoppers ze in de fik, en rennen ze ook weg.
Hoe krijg ik in godsnaam die relschoppers goed te pakken?
volgens mij moest zouden ze dan juist buiten blijven?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef wouswous het volgende:
Maar dan wordt het waterkannon dus niet vernield, voodat die gasten gaan plunderen?
-En op het moment dat ze gaan plunderen zet je dus de waterstraal aan?
Zodat ze in de winkel blijven, of begrijp ik dat verkeerd?
Ja, baal ik ook van.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:03 schreef dominion_99 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om de missies tussen de campagne missies uit te schakkelen, die komen me onderhand wel de nuisgaten uit, zijn erg easy en bieden weinig extra's.
het ontsmettingsvoertuig?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik was net steeds Freeplay aan het doen, totaal anderhalf (1,5 -red) uur gespeeld. Ik kreeg een melding van een gasleiding die ontploft was, heel zo'n gebouw in brand met een stuk of 30 containers erom... blussen was geen probleem, maar wel de lucht die vrijkwam. Het resultaat:
[afbeelding]
Alles geprobeerd, maar de brandweermannen wilde de wagens niet meer in. Maar nu mijn vraag: Hoe kan ik in het vervolg die brandweermannen genezen?![]()
die bedoelde ik idd ..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Bedoel je die bij de brandweervoertuigen staat? Daarmee heb ik het geprobeerd maar lukte niet :S
Ik heb altijd over de hele stad politie staan. (Ook brandweer maar dat terzijde)quote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Bedoel je die bij de brandweervoertuigen staat? Daarmee heb ik het geprobeerd maar lukte niet :S
Lees je mail eensquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef wouswous het volgende:
Als je in België Torrent sites kunt bereiken ;-)
Via Amazon.de, die verzenden iig ook naar België, zie http://www.amazon.de/exec(...)/303-6392663-8261831quote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef Jump het volgende:
Ergens in België verkrijgbaar?Tof spel om tijdens de examens eens te ontstressen
Nu jij, @ fok mail..quote:
volgens mij in EM3 500 ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik speel de laatste tijd alleen maar de Uitdaging mode, om de één of andere reden vindt ik dat hartstikke leuk!
Wat is jullie record qua punten en tijd?
Ik had eergister ergens in de 19.000quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij in EM3 500 ofzo
echt moeilijk laag
Ja verdomme, nu moet ik weerquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:53 schreef wouswous het volgende:
Ik speel de uitdaging en nooit eindigend spel alleen op internet..
score="91500" name="Stefan, Wous_NL, Sven" playtime="1676"
score="68600" name="freddy, Bubsi, Wous_NL" playtime="1860"
score="42350" name="KANZLER, Wous_NL" playtime="2252"
score="28325" name="Heros_SN, Fire-Fighter, Wous_NL"
score="26800" name="Punisher, Wous_NL, Alex" playtime="1930"
score="15100" name="yoann, Wous_NL" playtime="288"
score="2600" name="KANZLER, Wous_NL" playtime="482"
In Nederland nog niet nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef Markster het volgende:
Ik heb dit spel nog helemaal niet in de winkels zien liggen ?
alleen in duitsland en in de bekende p2p internetwinkelsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef Markster het volgende:
Ik heb dit spel nog helemaal niet in de winkels zien liggen ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef TommyGun het volgende:Ik zit ook vast bij deze missie, volgens mij is die zonder money cheat niet te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die missie is easyquote:Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef mschol het volgende:
godver demkl ik ik ga de missie met de mijn spelen ontploffen de goederren treinen (nou oke kut maar red ik wel dacht ik)
nou mooi niet ik was me complete controle in het spel over de auto's kwijtkutzooi...
ik vind em zwaart kut (and i blame de 3d engine, als het een echte rts view /2d view was geweest had ik em waarschijnlijk zo gedaan...quote:
COME ON!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef TommyGun het volgende:
Iemand die nog zin heeft in multiplayer? Heb al 4 mensen in me MSN maar of ze hebben geen zin, of te druk of wat dan ook.
Jammeradd me, gamergun@hotmail.com
ahaa... dus daarom ben ik er mee opgehoudenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Je moet ook niet verwachten dat je die levels in 1 keer haalt... Ook niet in 2 of 3 keer
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Je moet ook niet verwachten dat je die levels in 1 keer haalt... Ook niet in 2 of 3 keer
gamergun@hotmail.comquote:Op maandag 26 juni 2006 12:31 schreef MaxMark het volgende:
Iemand zin in een MPgame vanavond?
Verrek jaquote:Op maandag 26 juni 2006 19:04 schreef MaxMark het volgende:
Gast, wij hebben al 2x samen gespeeld, heb je allang in MSN
ja.....quote:Op maandag 3 juli 2006 21:23 schreef dave1982 het volgende:
-warez doen we niet aan-
quote:Het bespreken van warez en alles wat ermee te maken heeft is niet toegestaan op Fok! (hieronder vallen ook emulators, modchips, abandonwarez etc.).
Is EM dan nu wel te koop in de winkel?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:55 schreef dennistd het volgende:
[..]
ja.....
kopen in de winkel.....
quote uit de faq:
[..]
Dual monitor?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:37 schreef ROG het volgende:
Hier crasht ie na enkele minuten in missie 2, soms na 2 minuten, soms na 5. Ik heb al gepatched.. iemand een tip?
Ben je nou zo dom? Lees eens een paar posts naar boven!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:55 schreef brandweerman het volgende:
..
Er staat juist dat het plaatsen van warezlinks niet mag, daarom zie je ze niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:08 schreef brandweerman het volgende:
ja waar zie jij een link maxmark
awel menneke, als je nu eens begint met de links die TommyGun heeft gegeven. Je kunt ook rondkijken op www.emergency4.com voor informatie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:09 schreef brandweerman het volgende:
ik zie dat er nog mensen vragen achter zo een mail waarom zou ik dat dan niet mogen hé
awel als jij het dan zo goed weet leg het me dan is uit hoe ik aan dat spel kan geraken
Ik heb dit level gisteren net gehaald, bij mij was de brand opgelost toen ik 1 ventje met brandblusser naar binnen liet gaan en een wagen met zo'n waterkanon erbovenop precies in die hoek liet mikken (dus linksboven het gebouw neerzetten). Ik weet niet welke van de twee de brand heeft doen uitgaan, maar het werkte welquote:Op zondag 9 juli 2006 13:01 schreef Simsfan88 het volgende:
Over die brand bij een vuurwerk opslagplaats. Ik heb alle slachtoffers naar de basis gebracht, de eigenaar van die vuurwerk opslagplaats opgepakt en alle branden geblust, op één na. In zo'n gebouw, iets voor het terrein van die vuurwerk opslagplaats, liggen 2 slachtoffers. Die heb ik dmv een ladderwagen daar weg gehaald. Nu staan daar ook een tafel en stoel in brand. Maar die krijg ik niet geblust!
Ik heb 3 brandweermannen via die ladderwagen dat gebouw op laten gaan, en je ziet ze wel blussen, maar hij gaat maar niet uit! En daardoor krijg ik die missie niet af!
Someone tips? Zal anders eens een foto maken als jullie niet weten welk gebouw ik bedoel![]()
Voor die camera bestaat een trucje om er veel "losser" mee om te kunnen gaan, ik zal straks een even voor je zoeken.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:39 schreef Mastertje het volgende:
Ik heb een aantal levels gespeeld (franse versie, verstond er weinig van) tot dat trein ongeluk. De irritantste dingen vind ik de camera, die steeds weer naar z'n zeer irritante positie gaat aan het begin van een level.
Dat kaartje vind ik op zich prima zo, kan precies zien waar brand is en/of waar gewonden/criminelen zijn. Dat je kleurenblind bent is idd niet makkelijk, maar misschien zie je wel gewoon de stipjes? Het kan helpen als je de resolutie aanpast, waardoor de kaart (en dus de stipjes) iets groter wordt.quote:Ten tweede het enorme kleine kaartje waar je niks op ziet behalve als je met je neus tegen het beeldscherm gaat (en ik ben ook nog rood-groen kleurenblind).
En het niet in 1 keer kunnen halen, dat maakt het spel wel zo leukquote:En je een level soms meer dan 1 keer moet spelen om het goed te kunnen doen. Maar misschien dat je bij de engelse versie het beter kan omdat je de tips/hints kan verstaan!
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:06 schreef brandweerman het volgende:
maar die zitten er virtuel in
Blijkt toch moeilijk te zijn hé, naar 3 weggehaalde berichten nog doorgaan met warez....quote:Op maandag 10 juli 2006 15:06 schreef brandweerman het volgende:
hoi iedereen ik heb het spel nu en ook al geinstalleerd maar toch kan ik het nog niet spelen hij zegt dat ik de cd-roms moet insteken maar die zitten er virtuel in wat kan nog het probleem zijn?
kan iemand mij helpen
Bedankt voor die camera tip kerel!quote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Voor die camera bestaat een trucje om er veel "losser" mee om te kunnen gaan, ik zal straks een even voor je zoeken.
Edit: Open het bestand "em4.cfg".
[..]
Dat ie hangt? I'm not alone!quote:Op maandag 10 juli 2006 16:48 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Tof spel.. Had Emergency 2 al een keer uitgespeeld, maar deze is nog vetter. Alleen crasht het spel nog wel eens als ik er langere tijd mee bezig ben geweest.![]()
nog niet alles is vertaald hequote:Op maandag 10 juli 2006 15:40 schreef MaxMark het volgende:
Ps. Er is ook een patch waar alle teksten Nederlands zijn
Edit: Zie hier: http://demi.te-dorsthorst.nl/em/download/index.php?act=category&id=4
Als je nog hulp nodig hebt bij het laatste beetje, laat het me maar wetenquote:Op maandag 10 juli 2006 17:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
nog niet alles is vertaald he
drukte op school gehad enzo......
binnenkort ga ik weer verder
wat nog niet vertaald is is na het installeren van de vertaling in het duits.
oh ja, voor de duidelijkheid:
* dennistd is de vertaler
Jij hebt geen probleem.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:12 schreef brandweerman het volgende:
nu nog mijn probleem
ONJUIST... Er zijn meerdere site's waar je spellen tegen betaling kan downen, deze zijn geheel legaal. Ook is het niet verplicht een spel te kopen, je kan deze namelijk ook KRIJGEN van iemandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:07 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
- Edit: Games hoor je te kopen, als je'm nergens kunt vinden, zul je beter moeten zoeken. -
Waarom bestel je het dan niet gewoon bij bol.de?quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:32 schreef CrazyTaxiDriver het volgende:
[..]
ONJUIST... Er zijn meerdere site's waar je spellen tegen betaling kan downen, deze zijn geheel legaal. Ook is het niet verplicht een spel te kopen, je kan deze namelijk ook KRIJGEN van iemand![]()
PS. en daarom vroeg ik dus naar een site, omdat ik misschien op de verkeerde site kijk om hem legaal te downen, niet elke site heeft alle spellen. Zoals bv BOL.com (weet niet of deze reclame mag) het spel niet te koop heeft, maar BOL.de weer wel.
Waarom doe je niet gewoon http://demi.te-dorsthorst.nl/em/download/index.php?act=category&id=4 ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef dennistd het volgende:
Na een lange drukke tijd is er weer een nieuwe versie van de Nederlandse vertaling beschikbaar: versie 0.801 (versie 0.8 had een probleem).
Uiteraard weer te downloaden van http://demi.te-dorsthorst.nl --> Emergency --> Downloads --> Emergency 4 --> NL vertalingen
Heb ik ondertussen al lang gedaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 20:51 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Waarom bestel je het dan niet gewoon bij bol.de?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |