In Nederland nog niet nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef Markster het volgende:
Ik heb dit spel nog helemaal niet in de winkels zien liggen ?
alleen in duitsland en in de bekende p2p internetwinkelsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef Markster het volgende:
Ik heb dit spel nog helemaal niet in de winkels zien liggen ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef TommyGun het volgende:Ik zit ook vast bij deze missie, volgens mij is die zonder money cheat niet te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die missie is easyquote:Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef mschol het volgende:
godver demkl ik ik ga de missie met de mijn spelen ontploffen de goederren treinen (nou oke kut maar red ik wel dacht ik)
nou mooi niet ik was me complete controle in het spel over de auto's kwijtkutzooi...
ik vind em zwaart kut (and i blame de 3d engine, als het een echte rts view /2d view was geweest had ik em waarschijnlijk zo gedaan...quote:
COME ON!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef TommyGun het volgende:
Iemand die nog zin heeft in multiplayer? Heb al 4 mensen in me MSN maar of ze hebben geen zin, of te druk of wat dan ook.
Jammeradd me, gamergun@hotmail.com
ahaa... dus daarom ben ik er mee opgehoudenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Je moet ook niet verwachten dat je die levels in 1 keer haalt... Ook niet in 2 of 3 keer
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Je moet ook niet verwachten dat je die levels in 1 keer haalt... Ook niet in 2 of 3 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |