volgens mij moest zouden ze dan juist buiten blijven?quote:Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef wouswous het volgende:
Maar dan wordt het waterkannon dus niet vernield, voodat die gasten gaan plunderen?
-En op het moment dat ze gaan plunderen zet je dus de waterstraal aan?
Zodat ze in de winkel blijven, of begrijp ik dat verkeerd?
Ja, baal ik ook van.quote:Op zondag 28 mei 2006 15:03 schreef dominion_99 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om de missies tussen de campagne missies uit te schakkelen, die komen me onderhand wel de nuisgaten uit, zijn erg easy en bieden weinig extra's.
het ontsmettingsvoertuig?quote:Op zondag 28 mei 2006 20:45 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik was net steeds Freeplay aan het doen, totaal anderhalf (1,5 -red) uur gespeeld. Ik kreeg een melding van een gasleiding die ontploft was, heel zo'n gebouw in brand met een stuk of 30 containers erom... blussen was geen probleem, maar wel de lucht die vrijkwam. Het resultaat:
[afbeelding]
Alles geprobeerd, maar de brandweermannen wilde de wagens niet meer in. Maar nu mijn vraag: Hoe kan ik in het vervolg die brandweermannen genezen?![]()
die bedoelde ik idd ..quote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Bedoel je die bij de brandweervoertuigen staat? Daarmee heb ik het geprobeerd maar lukte niet :S
Ik heb altijd over de hele stad politie staan. (Ook brandweer maar dat terzijde)quote:Op zondag 28 mei 2006 20:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Bedoel je die bij de brandweervoertuigen staat? Daarmee heb ik het geprobeerd maar lukte niet :S
Lees je mail eensquote:Op zondag 28 mei 2006 19:05 schreef wouswous het volgende:
Als je in Belgiė Torrent sites kunt bereiken ;-)
Via Amazon.de, die verzenden iig ook naar Belgiė, zie http://www.amazon.de/exec(...)/303-6392663-8261831quote:Op zondag 28 mei 2006 18:18 schreef Jump het volgende:
Ergens in Belgiė verkrijgbaar?Tof spel om tijdens de examens eens te ontstressen
Nu jij, @ fok mail..quote:
volgens mij in EM3 500 ofzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:37 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik speel de laatste tijd alleen maar de Uitdaging mode, om de één of andere reden vindt ik dat hartstikke leuk!
Wat is jullie record qua punten en tijd?
Ik had eergister ergens in de 19.000quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:07 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij in EM3 500 ofzo
echt moeilijk laag
Ja verdomme, nu moet ik weerquote:Op donderdag 1 juni 2006 07:53 schreef wouswous het volgende:
Ik speel de uitdaging en nooit eindigend spel alleen op internet..
score="91500" name="Stefan, Wous_NL, Sven" playtime="1676"
score="68600" name="freddy, Bubsi, Wous_NL" playtime="1860"
score="42350" name="KANZLER, Wous_NL" playtime="2252"
score="28325" name="Heros_SN, Fire-Fighter, Wous_NL"
score="26800" name="Punisher, Wous_NL, Alex" playtime="1930"
score="15100" name="yoann, Wous_NL" playtime="288"
score="2600" name="KANZLER, Wous_NL" playtime="482"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Nederland nog niet nee.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef Markster het volgende:
Ik heb dit spel nog helemaal niet in de winkels zien liggen ?
alleen in duitsland en in de bekende p2p internetwinkelsquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:53 schreef Markster het volgende:
Ik heb dit spel nog helemaal niet in de winkels zien liggen ?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef TommyGun het volgende:Ik zit ook vast bij deze missie, volgens mij is die zonder money cheat niet te halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die missie is easyquote:Op zondag 4 juni 2006 16:31 schreef mschol het volgende:
godver demkl ik ik ga de missie met de mijn spelen ontploffen de goederren treinen (nou oke kut maar red ik wel dacht ik)
nou mooi niet ik was me complete controle in het spel over de auto's kwijtkutzooi...
ik vind em zwaart kut (and i blame de 3d engine, als het een echte rts view /2d view was geweest had ik em waarschijnlijk zo gedaan...quote:
COME ON!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 19:28 schreef TommyGun het volgende:
Iemand die nog zin heeft in multiplayer? Heb al 4 mensen in me MSN maar of ze hebben geen zin, of te druk of wat dan ook.
Jammeradd me, gamergun@hotmail.com
ahaa... dus daarom ben ik er mee opgehoudenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Je moet ook niet verwachten dat je die levels in 1 keer haalt... Ook niet in 2 of 3 keer
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:16 schreef MaxMark het volgende:
Je moet ook niet verwachten dat je die levels in 1 keer haalt... Ook niet in 2 of 3 keer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |