abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38264970
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 12:58 schreef mschol het volgende:

[..]

geen idee en kan het nu ook niet checken want op een of andere miraculeuze wijze start em4 niet meer op
ik dubbelklik -> zwart scherm, hoge schijf activiteit, en dat blijft zo..
voor de rest doet ie niks.. ook patch geprobeer maar nee hoor.)

--edit--

na een reparatie v/d game doettie ut weer

gaat om missie 19.. (en ga me niet om tips vragen over de vorige missies die heb ik allemaal in een paar toetsenbord aanslagen 100% voltooid
Cheater
pi_38265300
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:14 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Cheater

en heb jij er last van? zo nee niet zeuren dan

maar iemand dus een idee hoe ik het uit de hand laten lopen van de brand in kan perken?
pi_38265676
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:25 schreef mschol het volgende:

[..]

en heb jij er last van? zo nee niet zeuren dan

maar iemand dus een idee hoe ik het uit de hand laten lopen van de brand in kan perken?
Ik snap niet waarom je het doet

Ik heb gister met EM3 na een maand proberen eindelijk een level gehaald, ook al ken ik de cheatcodes. Als je cheats gebruikt om een level te halen, dan sla je toch juist de gedeeltes over waarom je het spel speelt?

Maar je moet het inderdaad helemaal zelf weten
pi_38265753
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 13:38 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je het doet

Ik heb gister met EM3 na een maand proberen eindelijk een level gehaald, ook al ken ik de cheatcodes. Als je cheats gebruikt om een level te halen, dan sla je toch juist de gedeeltes over waarom je het spel speelt?

Maar je moet het inderdaad helemaal zelf weten
ik gebruik alleen de alle missies cheat puur om het feit dat ik gewoon zlf de volgorde van de missies wil bepalen (sommige missie zullen mij waarschijnlijk echt niet lukken, dit zijn voornamelijk de missies waar je over 10 plaatsen in het veld wat moet doen...)
  Redactie Sport zaterdag 27 mei 2006 @ 13:58:35 #185
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_38266303
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Net helemaal opnieuw geļnstalleerd maar hij blijft weer zwart en gaat terug naar het bureaublad...
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 11:21 schreef dennistd het volgende:

[..]

zelfs na patch 1.2?
dan is de enige oplossing volgens mij om een nieuw useraccount te maken in windows en daar EM4 op te spelen
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_38267662
Ja na patch 1.2 deed hij het nog niet. Maar ik heb nu een andere gedownkoopt en nu werkt hij wel! Ben al bij missie 3

Heb deze week Emergency 2 heel veel gespeeld, dus de besturing is (vooral in die kampange ofzoiets) even wennen, maar hij is echt mooi!
pi_38268539
Ik heb net de eerste missie van Emergency 4 gedaan. Erg leuk . Lijkt best behoorlijk op Emergency 3, alleen betere graphics.

Vandaar ook mijn vraag. Is er dit keer meer variatie in het Vrij Spel gedeelte? In E3 had je eigenlijk een continue herhaling van dezelfde gebeurtenissen, en je kon ook niet saven dus na 30 minuten had ik het wel gehad. Is dat verbeterd in E4?
It's log, log. It's big, it's heavy, it's wood. It's log, log. It's better than bad, it's good!
pi_38271350
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef Massive het volgende:
en je kon ook niet saven dus na 30 minuten had ik het wel gehad. Is dat verbeterd in E4?
Saven is nu wel mogelijk

Ik heb missie 1, 2 en 3 allemaal in 1 x 100% uitgespeeld, dus ging ik naar missie 4 en daar kwam ik een behoorlijk irritante bug tegen. Nadat ik alle branden geblust had en slachtoffers met ziekenwagens opgehaald had, lag er nog 1 slachtoffer, en wel een doorzichtige!
Behoorlijk irritant, want die kon ik niet oppakken, en daardoor is de missie mislukt. Zie ook een bijbehorende foto:
pi_38271524
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef Simsfan88 het volgende:

[..]

Saven is nu wel mogelijk

Ik heb missie 1, 2 en 3 allemaal in 1 x 100% uitgespeeld, dus ging ik naar missie 4 en daar kwam ik een behoorlijk irritante bug tegen. Nadat ik alle branden geblust had en slachtoffers met ziekenwagens opgehaald had, lag er nog 1 slachtoffer, en wel een doorzichtige!
Behoorlijk irritant, want die kon ik niet oppakken, en daardoor is de missie mislukt. Zie ook een bijbehorende foto:
[afbeelding]
hijs niet onzichtbaar, gewoon begraven onder wat zand, eff een schep pakken en uitgraven
pi_38271653
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef mschol het volgende:

[..]

hijs niet onzichtbaar, gewoon begraven onder wat zand, eff een schep pakken en uitgraven
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 17:16:20 #191
141722 X-fi
F.L.A.M.O.D.L.A.P.
pi_38273445
Toch maar eens aanschaffen
XBOX360 Gamertag: WRNL | WORLDRACING.NL
pi_38273777
de branden blussen in 19 is me nou wel gelukt (kwam er achter dat er in de terminal ook brandkranen zijn
maar toen de brandjes geblust waren moest er perse een vliegruig landen, terwijl ik nog bezig was met het schoonmaken van de langdingsbaan godver...
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:20:59 #193
15726 wouswous
Smile, tomorow will be worse
pi_38284265
Ben nu bij het level met de hacker,
wanneer komt er weer een beetje stroom in de stad?
De hacker heb ik opgepakt, maar de brand in de bank loopt een beetje de spuigaten uit.
Moet je gewoon wachten, alle sub-opdrachten afronden en dan is het level gedaan?
Of kun je de reparatie van de stroom nog bevorderen?
ik droomde vanacht dat ik een spekje van 1 KG at,
vanochtend toen ik wakker werd, was mijn kussen opeens weg.
  zaterdag 27 mei 2006 @ 22:24:46 #194
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38284424
quote:
Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef wouswous het volgende:
Ben nu bij het level met de hacker,
wanneer komt er weer een beetje stroom in de stad?
De hacker heb ik opgepakt, maar de brand in de bank loopt een beetje de spuigaten uit.
Moet je gewoon wachten, alle sub-opdrachten afronden en dan is het level gedaan?
Of kun je de reparatie van de stroom nog bevorderen?
Die brand is simpel. Gewoon alles verkopen wat je niet gebruikt en stuk of 5 spuitwagens om gebouw neer zetten. Was zo geblust hier. Kwestie van de brand insluiten.

Maar heeft er iemand tips voor de missie met de trein die tegen dat busje aan botst?

B.v.d
  zaterdag 27 mei 2006 @ 23:10:39 #195
15726 wouswous
pi_38286466
Als je het level van de hacker 3x hebt gespeeld kun je inderdaad alles voorbereiden.
Alleen had net alvast een politiemacht bij die electro-winkel neergezet maar dat liep slecht af: teveel slachtoffers.
Nu maar eens kappen, morgen weer een dag.
pi_38290205
Hoe vind ik die hacker?

Hij laat gewoon een lift neer storten terwijl een ambulance ventje er onder staat, waardoor die vast zit en ik de missie opnieuw moest beginnen... >.<
  zondag 28 mei 2006 @ 01:02:59 #197
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_38290343
quote:
Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe vind ik die hacker?

Hij laat gewoon een lift neer storten terwijl een ambulance ventje er onder staat, waardoor die vast zit en ik de missie opnieuw moest beginnen... >.<
Hacker zit in rijtjes huis linksonder als je de punt van de pijl naar het noorden hebt gericht. (Op de minimap dus)

Op t huis staat een schotel
  zondag 28 mei 2006 @ 01:22:11 #198
15726 wouswous
pi_38290776
Toch nog maar ff 3x geprobeerd. Maar iedere keer de melding dat de relschoppers zijn ontsnapt.
Ik zet 2 waterkanonnen in, maar als ik daarmee aan kom zetten zijn ze al lang weer uit de winkel.
Daarnaast 2 busjes met gewelds-politie, en die pakken wel goed mensen op. maar blijkbaar ontsnappen ze nog steeds.
En wanneer ik de 2 waterkannonen van te voren alvast opstel zetten die relschoppers ze in de fik, en rennen ze ook weg.
Hoe krijg ik in godsnaam die relschoppers goed te pakken?
  Redactie Sport zondag 28 mei 2006 @ 01:26:32 #199
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_38290862
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:22 schreef wouswous het volgende:
Toch nog maar ff 3x geprobeerd. Maar iedere keer de melding dat de relschoppers zijn ontsnapt.
Ik zet 2 waterkanonnen in, maar als ik daarmee aan kom zetten zijn ze al lang weer uit de winkel.
Daarnaast 2 busjes met gewelds-politie, en die pakken wel goed mensen op. maar blijkbaar ontsnappen ze nog steeds.
En wanneer ik de 2 waterkannonen van te voren alvast opstel zetten die relschoppers ze in de fik, en rennen ze ook weg.
Hoe krijg ik in godsnaam die relschoppers goed te pakken?
je moet bij het begin van de missie al een waterkanong voor de winkel zetten (pal voor de deur)
dan los je de ongelukken op
dan haal je de gewonden bij de lift weg
dan arresteer je de hacker
dan arresteer de met ongeveer 20 politieagenten allle plunderaars
dan blus je alle branden
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  zondag 28 mei 2006 @ 01:55:03 #200
15726 wouswous
pi_38291276
Maar dan wordt het waterkannon dus niet vernield, voodat die gasten gaan plunderen?
-En op het moment dat ze gaan plunderen zet je dus de waterstraal aan?
Zodat ze in de winkel blijven, of begrijp ik dat verkeerd?
pi_38291314
quote:
Op zondag 28 mei 2006 01:55 schreef wouswous het volgende:
Maar dan wordt het waterkannon dus niet vernield, voodat die gasten gaan plunderen?
-En op het moment dat ze gaan plunderen zet je dus de waterstraal aan?
Zodat ze in de winkel blijven, of begrijp ik dat verkeerd?
volgens mij moest zouden ze dan juist buiten blijven?
  zondag 28 mei 2006 @ 11:17:52 #202
15726 wouswous
pi_38294812
Danku voor de tips, heb de missie gehaald!!!
pi_38300484
Iemand tips voor de missie met de gebroken dam?

Ik heb steeds te veel slachtoffers, en is het mogelijk die stroming te stoppen of minder erg te maken? En waarom kan ik sommige mensen niet uit het water halen met mijn duikers??
pi_38300949
Eerst het stroom uitschakelen met een ingenieur, dan met dezelfde ingenieur zo snel mogelijk alle mensen op de daken redden (storten in) en die gewoon droppen aan de zijkant. Met een boot kun je alle mensen uit het water halen (gewoon ff rond zoeken). Om de boot te water te kunnen laten gaan moet je wel eerst zo'n brug bouwen. Met duikers kun je nog 3 mensen opduiken in het water (zie aan de belletjes).
pi_38301408
Is er ook een mogelijkheid om de missies tussen de campagne missies uit te schakkelen, die komen me onderhand wel de nuisgaten uit, zijn erg easy en bieden weinig extra's.
pi_38301421
quote:
Op zondag 28 mei 2006 15:03 schreef dominion_99 het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om de missies tussen de campagne missies uit te schakkelen, die komen me onderhand wel de nuisgaten uit, zijn erg easy en bieden weinig extra's.
Ja, baal ik ook van.
  zondag 28 mei 2006 @ 15:23:48 #207
15726 wouswous
pi_38302129
Ergens een Fok! multiplayer game?
  Lieve Belg zondag 28 mei 2006 @ 18:18:06 #208
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_38307240
Ergens in Belgiė verkrijgbaar? Tof spel om tijdens de examens eens te ontstressen
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
  zondag 28 mei 2006 @ 19:05:07 #209
15726 wouswous
pi_38308659
Als je in Belgiė Torrent sites kunt bereiken ;-)
pi_38311997
Ik was net steeds Freeplay aan het doen, totaal anderhalf (1,5 -red) uur gespeeld. Ik kreeg een melding van een gasleiding die ontploft was, heel zo'n gebouw in brand met een stuk of 30 containers erom... blussen was geen probleem, maar wel de lucht die vrijkwam. Het resultaat:

Alles geprobeerd, maar de brandweermannen wilde de wagens niet meer in. Maar nu mijn vraag: Hoe kan ik in het vervolg die brandweermannen genezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')