Het was te proberen aangezien het op de vorige pagina wel lukte...quote:
denk et niet waar heb je em naar toe gestuurd?quote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Er zijn dus 20 hoofdmissie's, en nog wat tussen missie's om voertuigen enz. te halen toch?
Kan iemand wat meer vertellen over de multiplayer functie, die lijkt me echt super gaaf! Met hoeveel personen kun je in een server? Hoe werkt de gameplay?
ps.: Mijn mail gehad mschol?
amazon.dequote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef wouswous het volgende:
ik probeer m te downloaden, maar dan moet ik nog ff wat dagen wachten. Iemand een link via mail?
Ik heb hem ook maar van een trage Torrent die een week duurde. Kon er verder niks van vinden.quote:Op maandag 22 mei 2006 20:33 schreef wouswous het volgende:
[..]
Het was te proberen aangezien het op de vorige pagina wel lukte...
Opnieuw verzondenquote:Op maandag 22 mei 2006 20:39 schreef mschol het volgende:
in beide mailboxen (hotmail & gmail) geen mail ontvangen
Ja....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:48 schreef wouswous het volgende:
Iemand die de vertaling op de Franse versie heeft geprobeerd?
Spelletje is veeeuulls te moeilijk voor jouquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef RayMania het volgende:
tvp
Ben al bij missie drie hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Spelletje is veeeuulls te moeilijk voor jou
als (ex-)sportcrew kun je alles aanquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Spelletje is veeeuulls te moeilijk voor jou
Ow nog 17 te gaan danquote:
die is niet te voorkomenquote:Op woensdag 24 mei 2006 20:36 schreef RayMania het volgende:
Hoe los ik in hemelsnaam missie 4 op. Elke keer breekt er enorme brand uit.
Maar met slangen kan ik niet in de buurt komen van die brand, zijn ze te kort voorquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
die is niet te voorkomen
je moet de gewonden daar weg halen en dan er uit de buurt gaan
als de brand begonnen is moet je beginnen met blussen
je moet een tankwagen in dat stadion zettenquote:Op woensdag 24 mei 2006 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar met slangen kan ik niet in de buurt komen van die brand, zijn ze te kort voor.
al eens gekeken in je windows event viewerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb het spel net geïnstalleerd. Dus ik start hem op, het beeld wordt even zwart en het lijkt of hij gaat starten, maar dan gaat hij weer terug naar het bureaublad, elke keer....
Weet iemand waaraan dat ligt? Na het installeren van de patch doet hij dat nog steeds...
zelfs na patch 1.2?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:14 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb het spel net geïnstalleerd. Dus ik start hem op, het beeld wordt even zwart en het lijkt of hij gaat starten, maar dan gaat hij weer terug naar het bureaublad, elke keer....
Weet iemand waaraan dat ligt? Na het installeren van de patch doet hij dat nog steeds...
Kan er zo niks vinden van EM4quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:20 schreef mschol het volgende:
[..]
al eens gekeken in je windows event viewer
start -> uitvoeren -> eventvwr
misschien staat daar iets nuttigs, anders kan je in de installatie directory van EM4 misschien een crashlog vinden
en wat voor systeem heb je?
tja hardware technisch lijkt et wel te kunnen zondeer problemenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:37 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Kan er zo niks vinden van EM4![]()
Wat is van mijn systeem weet:
Windows XP + Service Pack 2
GeForce 7900 GT ()
1 GB geheugen
En verder geen idee... maar qua videokaart en geheugen zou hij het gewoon moeten doen toch?
Gelukt, toch niet zo lastigquote:
geen idee en kan het nu ook niet checken want op een of andere miraculeuze wijze start em4 niet meer opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:19 schreef RayMania het volgende:
Welke missie nummer is dat?
Cheaterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:58 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee en kan het nu ook niet checken want op een of andere miraculeuze wijze start em4 niet meer op
ik dubbelklik -> zwart scherm, hoge schijf activiteit, en dat blijft zo..
voor de rest doet ie niks..ook patch geprobeer maar nee hoor.)
--edit--
na een reparatie v/d game doettie ut weer
gaat om missie 19.. (en ga me niet om tips vragen over de vorige missies die heb ik allemaal in een paar toetsenbord aanslagen 100% voltooid
quote:
Ik snap niet waarom je het doetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:25 schreef mschol het volgende:
[..]
en heb jij er last van? zo nee niet zeuren dan
maar iemand dus een idee hoe ik het uit de hand laten lopen van de brand in kan perken?
ik gebruik alleen de alle missies cheat puur om het feit dat ik gewoon zlf de volgorde van de missies wil bepalen (sommige missie zullen mij waarschijnlijk echt niet lukken, dit zijn voornamelijk de missies waar je over 10 plaatsen in het veld wat moet doen...)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:38 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het doet
Ik heb gister met EM3 na een maand proberen eindelijk een level gehaald, ook al ken ik de cheatcodes. Als je cheats gebruikt om een level te halen, dan sla je toch juist de gedeeltes over waarom je het spel speelt?
Maar je moet het inderdaad helemaal zelf weten![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:52 schreef Simsfan88 het volgende:
Net helemaal opnieuw geïnstalleerd maar hij blijft weer zwart en gaat terug naar het bureaublad...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
zelfs na patch 1.2?
dan is de enige oplossing volgens mij om een nieuw useraccount te maken in windows en daar EM4 op te spelen
Saven is nu wel mogelijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:48 schreef Massive het volgende:
en je kon ook niet saven dus na 30 minuten had ik het wel gehad. Is dat verbeterd in E4?
hijs niet onzichtbaar, gewoon begraven onder wat zand, eff een schep pakken en uitgravenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:13 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Saven is nu wel mogelijk![]()
Ik heb missie 1, 2 en 3 allemaal in 1 x 100% uitgespeeld, dus ging ik naar missie 4 en daar kwam ik een behoorlijk irritante bug tegen. Nadat ik alle branden geblust had en slachtoffers met ziekenwagens opgehaald had, lag er nog 1 slachtoffer, en wel een doorzichtige!
Behoorlijk irritant, want die kon ik niet oppakken, en daardoor is de missie mislukt. Zie ook een bijbehorende foto:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:18 schreef mschol het volgende:
[..]
hijs niet onzichtbaar, gewoon begraven onder wat zand, eff een schep pakken en uitgraven
Die brand is simpel. Gewoon alles verkopen wat je niet gebruikt en stuk of 5 spuitwagens om gebouw neer zetten. Was zo geblust hier. Kwestie van de brand insluiten.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:20 schreef wouswous het volgende:
Ben nu bij het level met de hacker,
wanneer komt er weer een beetje stroom in de stad?
De hacker heb ik opgepakt, maar de brand in de bank loopt een beetje de spuigaten uit.
Moet je gewoon wachten, alle sub-opdrachten afronden en dan is het level gedaan?
Of kun je de reparatie van de stroom nog bevorderen?
Hacker zit in rijtjes huis linksonder als je de punt van de pijl naar het noorden hebt gericht. (Op de minimap dus)quote:Op zondag 28 mei 2006 00:55 schreef Simsfan88 het volgende:
Hoe vind ik die hacker?
Hij laat gewoon een lift neer storten terwijl een ambulance ventje er onder staat, waardoor die vast zit en ik de missie opnieuw moest beginnen... >.<
je moet bij het begin van de missie al een waterkanong voor de winkel zetten (pal voor de deur)quote:Op zondag 28 mei 2006 01:22 schreef wouswous het volgende:
Toch nog maar ff 3x geprobeerd. Maar iedere keer de melding dat de relschoppers zijn ontsnapt.
Ik zet 2 waterkanonnen in, maar als ik daarmee aan kom zetten zijn ze al lang weer uit de winkel.
Daarnaast 2 busjes met gewelds-politie, en die pakken wel goed mensen op. maar blijkbaar ontsnappen ze nog steeds.
En wanneer ik de 2 waterkannonen van te voren alvast opstel zetten die relschoppers ze in de fik, en rennen ze ook weg.
Hoe krijg ik in godsnaam die relschoppers goed te pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |