hey ik zal hem zo even online zettenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 07:40 schreef Drifter__ het volgende:
-Probleempje: Zodra de mannetjes uitstappen en ik ze weer wil laten instappen krijg ik gelijk een error. Ik hoef alleen met de muis over een wagen te gaan en de error verschijnt gelijk:
http://members.lycos.nl/drifter/error1.jpg
Wanneer ik op opnieuw druk krijg ik:
http://members.lycos.nl/drifter/error2.jpg
En wanneer ik op afbreken druk, dan sluit ie af.
En op Negeren, dan gaat het spel verder, maar kan niemand meer instappen...
Misschien een verrotte entercar.script ? Kan iemand die ff online gooien? Hij is te vinden in :
..\Emergency 4\Data\Scripts\Game\Command
-Hoe onderhandel je trouwens met die drugsdealertjes? Ik kan nergens een onderhandelaar kiezen ofzo, verkenner/psycholoog ?
u heeft mailquote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:00 schreef Simsfan88 het volgende:
Crazy-M mail me ff aub, mijn adres staan in mijn profiel achter MSN
Bedankt! Doet het weerquote:Op vrijdag 12 mei 2006 11:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hey ik zal hem zo even online zetten
http://home.planet.nl/~witte814/Command.rar
Is een vrij makkelijk level, als je een beetje voorbereidend werk doet. Stuur een stuk of 20 politiemensen richting de demonstranten, vergezeld van een waterkanon. Laat de waterkanon in de buurt van de demonstranten gaan staan, om ze weg te houden van je politiemensen die erachter uit de busjes komen.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:54 schreef sanderdej het volgende:
hallo weet iemand nog wat emerency 3 ik zit nu in een level met een vrachtschip en demostranten ik kom er niet meer uit wie kan mijn helpen?? alvast bedankt,
Als je het over EM3 hebt:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef Drifter__ het volgende:
Bij die level met die bomaanslag mis ik nog 1 slachtoffer. Waar ligt die slet ?![]()
Wat EM4 betreft:quote:Op vrijdag 12 mei 2006 23:39 schreef Drifter__ het volgende:
Bij die level met die bomaanslag mis ik nog 1 slachtoffer. Waar ligt die slet ?![]()
EM 4, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Als je het over EM3 hebt:
Er ligt iemand links van de bioscoop en iemand boven de bioscoop, verstopt onder stukken muur, dus ff je kraantje dabei![]()
Thanks, ff kijken zoquote:Op zaterdag 13 mei 2006 00:37 schreef dennistd het volgende:
[..]
Wat EM4 betreft:
De straat waar de hulpdiensten aankomen rechtdoor, daar ligt op een gegeven moment links een boom of een brokstuk, daar ligt er een onder. Ook voor het gebouw liggen een aantal mensen onder de brokstukken, of in auto's.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 01:56 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
EM 4, maar toch bedankt
[..]
Thanks, ff kijken zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 02:45 schreef TommyGun het volgende:
[..]Of gewoon een tijdje wachten(blussen,gewonden vervoeren). Dan komen ze tevoorschijn, met 3 man op auto schieten dan komen ze eruit, en dan doodschieten, klaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier: v0.6 is klaar.quote:Op zaterdag 13 mei 2006 17:55 schreef -skippybal- het volgende:
Weet iemand waar je dat vertaalpakket kunt downen?? Dat Duits trek ik niet zo![]()
Dankquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hier: v0.6 is klaar.
Nog niet alles is vertaald, maar een gedeelte al wel.
Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency'.
v0.7 staat er ook al een tijd hoorquote:Op zaterdag 13 mei 2006 18:10 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
[..]
Hier: v0.6 is klaar.
Nog niet alles is vertaald, maar een gedeelte al wel.
Je kunt hem vinden door op http://demi.te-dorsthorst.nl/ door te klikken naar 'Emergency'.
Had het gewoon ff geknipt en geplakt van een eerdere post uit dit topic van diegene van wie die website. Ik nam aan dat als er een nieuwe versie was hij dat vanzelf wel zou zien op de websitequote:
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:14 schreef Drifter__ het volgende:
EM4:
Level met hacker en plunderaars. Die plunderaars ontsnappen steeds...![]()
Ik kan ze niet allemaal oppakken, omdat ik niet weet welke richting ze oprennen en zie niets op de kaart...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:34 schreef dennistd het volgende:
[..]Goeie tip is dat, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe voor de zekerheid ff gewone ambulances danquote:Op maandag 15 mei 2006 09:32 schreef mschol het volgende:
ben ik bij EM3 in de missie met de straat race gebeurd het volgende:
ben ik bezig de brand aan het blussen (wat totaal niet lukt) worden me brandweer auto's afgeknald door een schutter (die overigens compleet ergens anders staat dan waar het geluid het aan geeft
dus ik stuur stuk of 10 van die spuitauto's maar ja ondertussen moet je ook nog die gangster aan houdenfailed...
2de keer heb ik snel de brand geblust en ben ik bezig met ambulances te sturen...
vervolgens worden er 3 stuks afgeknald door die schutter...grrr..
maar dan denk ik ik pak em op... dat lukt...
maar dan zitten 2 medic helic's in de knoop en willen ze niet terug naar basis, landen of ergens anders heen vliegen.. GRR, Op die manier kom ik er nooit door heen
ja ga ik ook maar doen volgende keerquote:Op maandag 15 mei 2006 10:16 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe voor de zekerheid ff gewone ambulances dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Added. Zijn maar weinig mensen die online doen volgens mij terwijl t toch erg leuk is dusquote:Op maandag 15 mei 2006 16:24 schreef Boink het volgende:
Mocht er iemand die kan hosten vanavond een potje willen spelen, dan kan diegene mij contacten op msn
Kwestie van goed kijken, logisch nadenken en troepen in goede volgorde sturen.quote:Op maandag 15 mei 2006 23:48 schreef Drifter__ het volgende:
Wat een chaos zeg dat multiplayer.
Dikke rellen, politie erop af, die hooligans slaan politie in elkaar. Ondertussen hebben ze een huis in de fik gestoken, gewapende team erop af. Gelijk afgeknald die handel.
Grote brand ondertussen, allerlei wagens erop af, hooligans moeten ook nog 'opgeruimd' worden.
Kon het niet meer aan
Politiehelikopter met 2 agenten erin in de berm aan de overkant laten landen. Met de agenten moet je gesprekjes met de bestuurders aangaan, die stappen daarna in hun auto en rijden weg.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:07 schreef mschol het volgende:
verzorgen + opruimen van auto's gaan goed maar de mensen aan de overkant worden altijd overreden...
Ja, er is geloof ik oa. een missie ergens in het middenoostenquote:hmm EM4 heeft nu als ondertitel Global fighters for life..
gaan we nu dan ook in het buitenland missies oplossen..
militaire vredesmissies ofzo
aha op die manier...quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Politiehelikopter met 2 agenten erin in de berm aan de overkant laten landen. Met de agenten moet je gesprekjes met de bestuurders aangaan, die stappen daarna in hun auto en rijden weg.
de campain missies moet je in volgorde uitspelenm (erg matig vind ik) maar ik heb zelf gewoon alle missies aangezet via cheat...quote:Op maandag 22 mei 2006 17:00 schreef kaat17 het volgende:
Kan je ook random missies spelen?
Read the topicquote:Op maandag 22 mei 2006 19:24 schreef Simsfan88 het volgende:
Er zijn dus 20 hoofdmissie's, en nog wat tussen missie's om voertuigen enz. te halen toch?
Kan iemand wat meer vertellen over de multiplayer functie, die lijkt me echt super gaaf! Met hoeveel personen kun je in een server? Hoe werkt de gameplay?
ps.: Mijn mail gehad mschol?
Emergency 4quote:Op maandag 22 mei 2006 19:58 schreef Simsfan88 het volgende:
Heb ik gedaan, maar heel veel wordt er niet verteld over de multiplayer gameplay en wat je er allemaal kunt doen...
quote:Op maandag 22 mei 2006 20:11 schreef wouswous het volgende:
ik probeer m te downloaden, maar dan moet ik nog ff wat dagen wachten. Iemand een link via mail?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |