waar aan?quote:
Zo, dan mag jij me weleens jouw levensfilosofie uit de doeken doen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Die piloot is in mijn ogen meer waard dan die hele rits criminelen.
Kom maar eens een keer langs aan de Biltstraat. Dan zal ik jou eens niet dood laten gaan.quote:En oh ja, beetje martelen is nog nooit iemand van dood gegaan.![]()
Ik heb niets met criminelen. Too easy.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zo, dan mag jij me weleens jouw levensfilosofie uit de doeken doen.
Welke plaats?quote:Kom maar eens een keer langs aan de Biltstraat. Dan zal ik jou eens niet dood laten gaan.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:32 schreef Ponskaart het volgende:
En oh ja, beetje martelen is nog nooit iemand van dood gegaan.![]()
Toch wel... bepaalde criminelen vinden ook dat een beetje martelen 'moet kunnen' .quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef Ponskaart het volgende:
Ik heb niets met criminelen. Too easy.
Het was een cynische opmerking. Martelen is boehoehoe, maar een piloot in de fik steken en door de straten trekken is tof.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:42 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Martelen mag best wel, als het slachtoffer maar niet overlijdt daardoor ?
't Is eigenlijk allebei kut, is het niet?quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:43 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Het was een cynische opmerking. Martelen is boehoehoe, maar een piloot in de fik steken en door de straten trekken is tof.
Lijkt mij ook wel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:45 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
't Is eigenlijk allebei kut, is het niet?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:54 schreef McCarthy het volgende:
Ik heb nu super lekkere grote blauwe harde
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:31 schreef McCarthy het volgende:
zit nu keihard mijn schijt in te houden
moet echt ontzettend nodig maar inhouden geeft zo'n lekker gevoel
ik kan het me veroorloven want de WC zit om de hoek
Die indruk wil ik dan even wegnemen, want dat is óók heel erg.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:37 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Maar dan nog, die criminelen interesseren me niet. Goed van je dat je het voor ze opneemt, dat is juridisch en democratisch gezien ook zeer goed, maar waarom leg je daar tegenover de indruk dat het verbranden van een piloot toch niet zo erg is?
Tingelingeling!quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:01 schreef Monidique het volgende:
Costa del Sol! Hartje op hol!
Ik had Noord-Afrika ook bij Europa gepakt.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:01 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Grappig om te zien hoe Israël bij Europa zit, en Suriname en Frans Guinea bij de Noord-Amerikaanse league.
Ik zou eerder een aantal landen uit de UEFA gooien omdat UEFA veruit het sterkst is.quote:Op zaterdag 8 april 2006 14:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik had Noord-Afrika ook bij Europa gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |