Sorry. Iemand moet de post maar verwijderen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:37 schreef Johan_de_With het volgende:
Foei, M., provocateur.
Eerst tot zes uur even televisie gekeken, twee biertjes gedronken, en toen mijn moeder opstond om naar haar werk te gaan, ben ik naar bed gegaan, uiteraard nadat ik eerst mijn tanden gepoetst had.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:38 schreef Ponskaart het volgende:
Wat spannend. Ben je toen nog gaan poepen of je tanden gaan poetsen?
Braaf. Heb jij je bedlampje links of rechts hangen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:40 schreef Monidique het volgende:
[..]
Eerst tot zes uur even televisie gekeken, twee biertjes gedronken, en toen mijn moeder opstond om naar haar werk te gaan, ben ik naar bed gegaan, uiteraard nadat ik eerst mijn tanden gepoetst had.
Centrum. Neigend naar links.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:41 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Braaf. Heb jij je bedlampje links of rechts hangen?
60 wat?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een witrolgordijn en ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat er 60 wat in mijn lampje zit.
quote:Fact of the day
In 2005, Cuba's total output of raw sugar was 1.3 million tons, well below the government's post-restructuring target of four million tons — and the lowest harvest since 1908.
Financial Times
Dat vind ik best rechts!quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:51 schreef Monidique het volgende:
Ik heb een wit rolgordijn en ik ga er eigenlijk een beetje van uit dat er 60 wat in mijn lampje zit.
Gelukkig heb je het dan een beetje links gehangen. Is dat om te compenseren of je schuldgevoel af te kopen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:55 schreef Monidique het volgende:
Als het gaat om witte rolgordijnen en 60-watt-bedlampjes ben ik inderdaad vrij rechts. Op dat punt dus.
Je bent conservatief links? Dat is wel speciaal.quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:59 schreef Monidique het volgende:
Nee, puur conservatisme.
1 |
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1143498814103&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFullquote:On Monday, Russia's Novaya Gazeta newspaper reported that part of Ukraine's Soviet-era nuclear arsenal may well have found its way to Iran. With the breakup of the Soviet Union, the Ukrainians agreed to transfer the Soviet nuclear arsenal that remained in Ukraine after its independence to Russia. According to Novaya Gazeta, some 250 nuclear warheads never made it to Russia and are thought to have been sent to Iran instead. The report further noted that the warheads will remain operational until 2010.
Responding to the report, Gen. Yuri Baluyevsky, Russia's deputy defense minister and the chief of General Staff, said, "Russia's General Staff has no information about whether Ukraine has given 250 nuclear warheads to Iran or not."
It is impossible to assess the accuracy of the report. The Ukrainian government has dismissed its allegations. Russia may well have invented the story to shift media attention away from the growing awareness that Russian support for Teheran, Damascus and Hamas effectively places it in the enemy camp in the US-led war against global jihad.
Ja joh, dat was bij Irak ook al het geval. Die draagbare atoombommen in Rusland hebben jarenlang zonder bewaking gestaan, iedereen in het westen schreeuwde erop, maar niemand wou het bewaken.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:32 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Column: The rise of the Islamist axis
[..]
http://www.jpost.com/servlet/Satellite?cid=1143498814103&pagename=JPost%2FJPArticle%2FShowFull
Dit is waar ik al bang voor was.
Daar heb je wel een punt maar toch vind ik het wel een mooie vrouwquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Alleen een Stalingrad-veteraan kan plezier beleven aan zulke tepels.
Als je kijkt naar het huidige Griekenland en de enorme rijke historie van dat land, doemt er een vraag bij me op.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:39 schreef Johan_de_With het volgende:
Slagveld vanuit de ruimte gezien:
http://www.mlahanas.de/Greece/Regions/MarathonMap.html
Jij las toch Thudycides?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het huidige Griekenland en de enorme rijke historie van dat land, doemt er een vraag bij me op.
Waar is het in godsnaam misgegaan.
Wat is er zo godsnaam mis aan Griekenland?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar het huidige Griekenland en de enorme rijke historie van dat land, doemt er een vraag bij me op.
Nee.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:46 schreef Johan_de_With het volgende:
Jij las toch Thudycides?
Zo een moet ik ook !quote:
Dat het niet zoveel meer voorstelt. Al die grote Grieken van weleer zouden zich omdraaien hun graf.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:48 schreef Yildiz het volgende:
Wat is er zo godsnaam mis aan Griekenland?
Wat wou je dan dat het voorstelt?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat het niet zoveel meer voorstelt. Al die grote Grieken van weleer zouden zich omdraaien hun graf.
De Romeinen verweten dat de Grieken al. Kan je nagaan hoe lang de recessie al duurt.
zit er ook een vakje voor je portemonnaie in enzo?quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:10 schreef sigme het volgende:
Het allergruwelijkste om te moeten kopen is een BH. Maar het is gelukt. Op het aangehechte kaartje staat: 'huidvriendelijk dankzij extreem ademend materiaal'.
Dus nou heb ik amechtig zwoegende boezem.
quote:Geboorte en jeugd van Jezus Christus
De precieze dag en maand of zelfs het jaar van Jezus' geboorte kan niet definitief bepaald worden. Door onjuiste berekeningen, gebaseerd op de Romeinse kalender van Dionysius Exiguus in 525, werd steeds aangenomen dat Jezus geboren was in het jaar 1 voor Chr. In de evangeliën worden echter gebeurtenissen vermeld die chronologisch niet lijken te kloppen. Mattheüs stelt dat Jezus werd geboren toen Herodes nog leefde en de dood beval van alle kinderen onder de twee jaar (Matt. 2:16). Volgens de kalender van Dionysius Exiguus stierf Herodes echter in het jaar 4 v. Chr. Veel historici hebben geconcludeerd dat het jaar 6 v. Chr. het meest waarschijnlijke jaar van Jezus' geboorte was.
war on tourismquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |