quote:
je gaat er vanuit dat er één figuur de 'juiste' Mabus zou zijn...quote:Op zondag 16 april 2006 22:35 schreef playsur het volgende:
Ik daag dan ook iedereen uit om een ander dan Al-Z. te vinden die in de rol van Mabus zou passen.
Muqtada Bin As-sadrquote:Op maandag 10 april 2006 21:42 schreef playsur het volgende:
triggershot, van abu mubas kan ik makkelijk mabus maken, van muqtada as-sadr niet.
Tsjaaah ze hebben van Ibn Rushd, Averroes gemaakt, dus wie weet?quote:Op maandag 17 april 2006 20:03 schreef playsur het volgende:
Kan ik nog steeds geen Mabus van maken op zo'n simpele manier als met Abu Mubas!!!
ok zeg hierna al nix meerquote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef playsur het volgende:
BTW....... IK had deze topic gestart en ook afgerondt en wil derhalve ook het laatste woord hebben!
Schorpioen zekerquote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef playsur het volgende:
BTW....... IK had deze topic gestart en ook afgerondt en wil derhalve ook het laatste woord hebben!
Nee hoor, maar is natuurlijk wel zooooo off-topic om nu te zeggen dat ik een stier ben.quote:Schorpioen zeker
Zo gaat dat hier niet, pik.quote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef playsur het volgende:
Nou ja, het laatste woord willen is wat anders dan het ook daadwerkelijk krijgen.quote:Op maandag 17 april 2006 20:14 schreef playsur het volgende:
Wat nu weer?
ok je hebt gelijk, het is Al Zarqawiquote:Op maandag 17 april 2006 20:06 schreef playsur het volgende:
Je zal wel gelijk hebben maar ik denk er anders over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 17 april 2006 20:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou ja, het laatste woord willen is wat anders dan het ook daadwerkelijk krijgen..
Good for you.quote:Op maandag 17 april 2006 20:20 schreef playsur het volgende:
[..]
Je zal wel gelijk hebben maar ik denk er anders over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Succes!quote:Op maandag 17 april 2006 20:38 schreef playsur het volgende:
Jullie zoeken het maar uit (tijdelijk).
Kga kijkbuiskwijlen.![]()
quote:Op maandag 17 april 2006 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
ik ben benieuwd of nostradamus ook een voorspelling over de openingsduur van dit topic heeft gedicht.
Je conclusie sloeg als een kut op Dirk.quote:Op maandag 17 april 2006 20:46 schreef playsur het volgende:
Schrijf eens een feitje op waar ik niet omheen kan, dokus!Of zwijg als het graf
![]()
Sorry hoor, maar ik kan dit echt niet goedkeuren.quote:Op maandag 17 april 2006 20:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Je conclusie sloeg als een kut op Dirk.
Ik.quote:
quote:@Dr.Daggla, je kunt toch wel wat beters verzinnen dan zoiets onbenulligs als succes!
Als ik op dat soort replieks moet reageren is er weinig lol aan
quote:Op maandag 17 april 2006 21:45 schreef zoalshetis het volgende:
in het tweede kwartaal, van de derde zon
die zal verschijnen als een lichtbol aan de hemel
in donkere tijden, den euro is reeds ingevoerd
mensen die op straat peuken weggooien
daar zal een topic ontstaan
een van duivelachtige kwaliteit
kortstondig, in verband met een slot, zal het beest
vernieling en rampsspoed achter laten
quote:Op zaterdag 15 april 2006 11:27 schreef Martijn_77 het volgende:
Over welke komeet heeft hij het in Century 2, Quatrain 62?
Het is ook wel duidelijk wie er dus onlangs is gedood toch op die exacte datum.quote:Over de 73P/Schwassmann-Wachmann 3:
Apparition of 2006:
The next predicted perihelion date is 2006 June 7
Century 2, Quatrain 62quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef playsur het volgende:
De "Mabus" waar nostradamus in 2 van z'n kwatrijnen over spreekt is naar mijn idee niemand minder dan Al-Zarkawi.
Waarom durf ik dat te stellen? Eenvoudig omdat nostradamus de namen in zijn kwatrijnen
verbasterd om vervolging ed. te voorkomen.
Hij heeft dat gedaan met napoleon alsook met hitler.
Dus ook met Abu Mubas Al-Zarkawi.
Recentelijk was deze man nog in het nieuws omdat hij gewond geraakt zou zijn tijdens een vuurgevecht.
Afgelopen week lees ik in de krant dat hij niet meer de eerste man is voor al quaida in irak!
Waarschijnlijk is hij gewoon dood zoals voorspelt door onze vrind nostradamus.
Wie er anders over denkt mag reageren maar wel met feiten ondersteunen graag.
lékker origineel biancquote:Op maandag 12 juni 2006 23:27 schreef Biancavia het volgende:
[afbeelding]Nostradamus, Nostradamus,
Nostradamus met zijn strakke groene broek
Die stond 'm goed![afbeelding]
Het werd mij niet echt duidelijk wat je nu precies bedoelde met deze link.quote:Op maandag 12 juni 2006 23:13 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
http://www.metacafe.com/w(...)ific_fraud_debunker/
Ik heb dat ook eerder gelezen over een ''Mabus''.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef playsur het volgende:
De "Mabus" waar nostradamus in 2 van z'n kwatrijnen over spreekt is naar mijn idee niemand minder dan Al-Zarkawi.
Waarom durf ik dat te stellen? Eenvoudig omdat nostradamus de namen in zijn kwatrijnen
verbasterd om vervolging ed. te voorkomen.
Hij heeft dat gedaan met napoleon alsook met hitler.
Dus ook met Abu Mubas Al-Zarkawi.
Recentelijk was deze man nog in het nieuws omdat hij gewond geraakt zou zijn tijdens een vuurgevecht.
Afgelopen week lees ik in de krant dat hij niet meer de eerste man is voor al quaida in irak!
Waarschijnlijk is hij gewoon dood zoals voorspelt door onze vrind nostradamus.
Wie er anders over denkt mag reageren maar wel met feiten ondersteunen graag.
Als je terug leest zie je dat RM-rf verschillende namen noemde.quote:Ik heb dat ook eerder gelezen over een ''Mabus''.
Toen dacht ik nog aan Bush.
Idd en das niet altijd even makkelijk omdat er vaak meerdere gebeurtenissen van toepassing lijken te zijn.quote:Alle voorspellingen van Nostradum zijn pas naderhand op de juiste manier te plaatsen.
Hoe je het ook wend of keert, het blijft leuk speculeren met nos.quote:Century 2, Quatrain 62
Mabus will soon die, then will come,
A horrible undoing of people and animals,
At once one will see vengeance,
One hundred powers, thirst, famine, when the comet will pass.
Een beetje gochelen met kommas geeft ook een nieuw vers:
Mabus will soon die, when the comet (die van swassmann) will pass.
Then will come, famine
A horrible undoing of people en animals, thirst
At once one will see vengeance, one hundred powers.
Dat krijg je automatisch als je iets zo vaag houdt dat het op 100 manieren is uit te leggen. Als je dan een hoop 'voorspellingen' doet, zitten er automatisch een hoop 'goede' tussen.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Zo kan dat natuurlijk met alles ,maar Nostradum had wel erg veel dingen juist.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |