eigenlijk had de TS die Openingspost al twee weken terug geschreven, het is dus een voorspelling en 'toekomstige tijd'quote:Op woensdag 12 april 2006 09:24 schreef RickySway het volgende:
[..]
Met "Afgelopen week" geef je de verleden tijd aan. "lees ik" zou dan ook "las ik" moeten zijn.
Maar gelukkigquote:Op vrijdag 14 april 2006 19:56 schreef remlof het volgende:
even voor de goede orde de (engelse vertaling van de) kwatrijnen erbij gezocht:
Century 2, Quatrain 62
Mabus will soon die, then will come,
A horrible undoing of people and animals,
At once one will see vengeance,
One hundred powers, thirst, famine, when the comet will pass.
Century 8, Quatrain 77
The antichrist very soon annihilates the three,
twenty-seven years his war will last.
The unbelievers are dead, captive, exiled;
with blood, human bodies, water and red hail covering the earth.
em als hij het nou gewoon niet zelf geschreven heeft maar gejat ! dan is de rest van zijn inmenging in rijke families wel duidelijk !quote:Ik heb eigenlijk zoveel vragen die dieper gaan als het "voorspellende" van bv Nostradamus.
Op het net kom je de meest rare info tegen en wie bepaalt nu wat hoax is en wat echt evt.
Mabus is ook niet de anti-christquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Overigens denk ik dat je Al-Zarqawi wel heel erg overschat wanneer je hem de anti-christ noemt playsur
quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:17 schreef playsur het volgende:
Eenvoudig omdat nostradamus de namen in zijn kwatrijnen verbasterd om vervolging ed. te voorkomen.
en als je de namen van mensen - die nog niet bestonden - fingeerde, ontkwam je daaraan?quote:Op zondag 16 april 2006 21:05 schreef playsur het volgende:
Uhh, jawel maar de kerk was toen ook nogal machtig.
Je werd toen zo voor ketter uit gemaakt dus vandaar.
Hij is christelijk, maar binnen het christendom verwant aan een protestantse stroming.quote:Op zondag 16 april 2006 20:53 schreef playsur het volgende:
Christelijk dan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |