Ik had gisteren voor het eerst een T-spin.. Ik wist helemaal niet dat het konquote:Op maandag 24 april 2006 09:21 schreef Webby het volgende:
Veel gespeeld dit weekend en veel gelezen. Een erg goede site is www.tetrisconcept.com
Met bijv. een demofilmpje van een Back to Back T-Spin Triple, welke totaal 13 lines garbage geeft: http://video.google.com/videoplay?docid=-8945614971471418773&q=tetris&pl=true
Egr handige WIKI met bijv. what to do met een S en Z starting block zonder te slow droppen. En een forum waar mensen laten zien dat ze ff tetris endless mode maxed out hebben: http://www.multiplayer.se/users/stan64/IMG_9465.JPG
bron: http://tetrisconcept.com/tdsg.txtquote:Single
adds no garbage lines to opponent
Double
adds one garbage line to opponent
Triple
adds two garbage lines to opponent
Tetris
adds four garbage lines to opponent
Back to Back Tetris
adds five garbage lines to opponent
T-Spin
adds no garbage lines to opponent
T-Spin Single
adds one garbage line to opponent
T-Spin Double
adds four garbage lines to opponent
T-Spin Triple
adds six garbage lines to opponent
Whahahaquote:Op maandag 24 april 2006 09:21 schreef Webby het volgende:
Veel gespeeld dit weekend en veel gelezen. Een erg goede site is www.tetrisconcept.com
Met bijv. een demofilmpje van een Back to Back T-Spin Triple, welke totaal 13 lines garbage geeft: http://video.google.com/videoplay?docid=-8945614971471418773&q=tetris&pl=true
Egr handige WIKI met bijv. what to do met een S en Z starting block zonder te slow droppen. En een forum waar mensen laten zien dat ze ff tetris endless mode maxed out hebben: http://www.multiplayer.se/users/stan64/IMG_9465.JPG
Ja ik kan niet meer editten, ik dacht dat de topicstarter dat zou kunnen, ik wou nml. ook de lijst met Friend Codes bijhouden ...quote:Op maandag 24 april 2006 12:20 schreef MMaRsu het volgende:
Teris DS | Do You Teris With Others? | Part I
tvp
Touch Mode is leuk idd. Ik heb alle levels gehaald, maar de scores mogen nog wel wat omhoog.quote:Op maandag 24 april 2006 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
WhahahaWhat de Fuck he... Dit gaat me nog weken training kosten merk ik wel.
Gister ben ik vooral bezig geweest met die mode waarbij je dit krat op de grond moet krijgen. Dat is erg leuk gevonden
Oh Godquote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Ja ik kan niet meer editten, ik dacht dat de topicstarter dat zou kunnen, ik wou nml. ook de lijst met Friend Codes bijhouden ...
[..]
Touch Mode is leuk idd. Ik heb alle levels gehaald, maar de scores mogen nog wel wat omhoog.
Mijn scores:
Level1: 9.300
Level2: 10.300
Level3: 5.300
Level4: 5.300
Level5: 5.300
Voor vergelijking kijk hier: http://www.cyberscore.net/group-1897.php
Hallo, koninginnedagquote:Op zaterdag 29 april 2006 14:43 schreef Wunk het volgende:
he gatver, ik denk 'vandaag maar eens even de kater er uit tetrissen', is zowel de intertoys als de gamesshop dicht :/
quote:Op zondag 30 april 2006 01:47 schreef Andyvie het volgende:
765 lijnen en een score van 1.765.934 in de endless mode. En die score is er alleen maar omdat ik moest stoppen omdat de batterij bijna leeg was en ik de stroomkabel niet bij de hand had. Anders was ie nog hoger geweest.
Hoe hard heb je gevloektquote:Op zondag 30 april 2006 01:47 schreef Andyvie het volgende:
765 lijnen en een score van 1.765.934 in de endless mode. En die score is er alleen maar omdat ik moest stoppen omdat de batterij bijna leeg was en ik de stroomkabel niet bij de hand had. Anders was ie nog hoger geweest.
Uhm.. naja niemand die mij stoorde.. dat in ieder gevalquote:Op donderdag 4 mei 2006 20:27 schreef Poit het volgende:
Damn nation.. hoe hou je dat in godsnaam vol!! Heb het na 300 lijntjes echt wel gehad, ga ik fouten maken en ben ik zo kapot. Hoe pak je het aan om zo veel lijntjes te krijgen?
Line: 999 (meer dusquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:49 schreef thaduck het volgende:
Ok, laat ik ook maar gaan posten
Online 6013 punten op dit moment. 200 lijn marathon net gehaald en daarna nog een keer voor score gegaan. Meer dan 999 lijnen met 2.989.774 punten.
Ik ben beniewd of iemand dat evenaart :-)
Fok jouw!!!quote:Op vrijdag 5 mei 2006 18:38 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Line: 999 (meer dus)
Level: 212
Score: 5.073.721
ghe, nice. ik zal morgen ook weer bezig gaanquote:Op zondag 7 mei 2006 02:34 schreef Webby het volgende:
Het eindresultaat is kramp in de vingers in ieder geval. Ik ga naar bed en heb hem dood laten lopen.
Lines: 999
Level: 427
Score: 11.115.322
BEAT THAT!
op A blijf drukken, zodat het blokje blijft draaien, dan heb je veel langer de tijd om het te plaatsen waar je wil.quote:Op maandag 15 mei 2006 18:11 schreef Borizzz het volgende:
Tja... ook rustig blijven.. .. mij lukt het nog bij lange na niet.
156 is mijn maximum. Ik heb nog geoefend door te beginnen bij level 15... maar ze vallen dan zo snel.. dat is toch bijna niet te doen?
Iemand nog andere tips?
176, 94, 5820 nuquote:Op maandag 15 mei 2006 01:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mn Friendscode voor Tetris
534 598 647 644
Mn 'ranking'
Gespeeld - 148
Gewonnen - 80
Score - 5762
Pest Roy nu eens niet zo.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Zo, 15500 op level 4.
Teringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:57 schreef lizardtattoo het volgende:
Zo, 15500 op level 4.
Slechte zaakquote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef Webby het volgende:
De eerste cheaters zijn blijkbaar opgedoken. In 2 player wifi match zijn er mensen gerapporteerd die de hele match alleen maar I blokken krijgen
Dat is zeker jammer. Ff wat meer info zoeken.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 15:04 schreef Webby het volgende:
De eerste cheaters zijn blijkbaar opgedoken. In 2 player wifi match zijn er mensen gerapporteerd die de hele match alleen maar I blokken krijgen
Teringquote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:13 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=jOT5WuWt748
lvl1 - 12.900quote:Op dinsdag 16 mei 2006 12:12 schreef lizardtattoo het volgende:
Touch Tower
Level 1- 7000
Level 2- 8800
Level 3- 7900
Level 4- 6100
Level 5- 14900
Ik speel eigenlijk alleen Level 5, is het meest uitdagend. Andere levels maar een of twee keer gedaan dus niet echt goede score (level 5 trouwens ook niet als ik dat linkje zo eens bekijk)
Wat ontzettend triest zegquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:35 schreef Webby het volgende:
Iemand op tetrisconcept heeft een filmpje van de cheater gemaakt: http://media.putfile.com/Tetris-DS-hacker-part-1 en http://media.putfile.com/Tetris-DS-hacker-part-2
Heb je geen accespoint?quote:Op zaterdag 20 mei 2006 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou zo te lezen is hij online dus ook goed te spelen
Krijg hem morgen binnen,nu nog een stick
Nope vaste verbinding,maar ik moet z`on ding hebben nu,als Tetris ook geinig is om online te doenquote:
En geen plannen voor een laptop oid in de toekomst? Die sticks zijn vrij prijzig namelijk, voor dat geld heb je ook een AP met meer bereikquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nope vaste verbinding,maar ik moet z`on ding hebben nu,als Tetris ook geinig is om online te doen
Heb Mario kart,en AC ook al
En Metroid komt nog![]()
Nee ik hou mn kabel veels te veel gezeik om z`on ding aan te sluitenquote:Op zaterdag 20 mei 2006 10:33 schreef thaduck het volgende:
[..]
En geen plannen voor een laptop oid in de toekomst? Die sticks zijn vrij prijzig namelijk, voor dat geld heb je ook een AP met meer bereik
quote:
Welk level zat je dan?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 16:52 schreef _Arual_ het volgende:
ok, hij is binnen.
Als je bij je eerste poging 96 lijntjes haalt, is er dan een kans dat het ooit nog goed komt?
Geen flauw ideequote:
Als je denkt dat je goed bent,net zoals ik moet je online gaanquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Geen flauw idee![]()
ik ben gewoon inde de standaardmodus gaan spelen, en heb gekeken waar het schip dan precies strand. Er stond bij dat je missie bestond uit het behalen van 200 lijnen.
De andere spelvarianten heb ik nog neit bekeken overigens.
ik betwijfel of ik goed benquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Als je denkt dat je goed bent,net zoals ik moet je online gaan
Ik werd helemaal weggespeeld
Oefenen in meerdere lijnen maken,dat doet iedereen met 4 tegelijkquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:45 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
ik betwijfel of ik goed ben![]()
Ik ga eerst maar eens oefenen voordat ik online ga.
Dat heet overigens een 'Tetris' makenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oefenen in meerdere lijnen maken,dat doet iedereen met 4 tegelijk
Jaquote:
En als je er 2 maakt heb je een "back-to-back" tetris en levert 5 lijnen garbage op aan de andere kantquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja,dat zag ik ook in beeld staan opeens
![]()
En ik speel al tig jaar Tetris
Goed oefenen op opbouwen of T-spins dusquote:Clearing 1 line sends 0 garbage lines.
Clearing 1 line with a t-spin sends 2 garbage lines.
Clearing 1 line with a back-to-back t-spin sends 3 garbage lines.
Clearing 2 lines sends 1 garbage line.
Clearing 2 lines with a t-spin sends 4 garbage lines.
Clearing 2 lines with a back-to-back t-spin sends 5 garbage lines.
Clearing 3 lines sends 2 garbage lines.
Clearing 3 lines with a t-spin sends 6 garbage lines.
Clearing 3 lines with a back-to-back t-spin sends 7 garbage lines.
Clearing 4 lines sends 4 garbage lines.
Clearing 4 lines back-to-back sends 5 garbage lines.
Een T-Spin is een T blok in een 'onmogelijk' plekje douwen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:05 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is een t spin dan precies? Zie ik ook wel es staan.
Blijven draaien! Constant blijven draaien! Op die manier hou je het blok in beweging en gaat ie niet vastzitten.quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe doe je dat op een gegeven moment met die blokken dan? Ikzelf kon altijd wel alles heen en weer schuiven, behalve de blokken, die vallen op een gegeven moment in ene naar beneden en that's it...
http://www.cyberscore.net/chart-24867.phpquote:Op woensdag 14 juni 2006 00:47 schreef Evil_Jur het volgende:
Mijn DS staat nu al 2 dagen aan, maar ben onderhand wel al bij level 700, score 18188342. Wat is het wereldrecord, moet ik nog even door?
Jee, ik sta wel al in de top 10, jammer dat de score niet echt oneindig is kennelijk.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:17 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.cyberscore.net/chart-24867.php
Is dat een beetje betrouwbare site?quote:Op maandag 3 juli 2006 10:54 schreef GokuSFE het volgende:
Te koop voor ca. 28 euro bij dvdboxoffice.com
Nee, daarom vertellen ze datquote:
"Media Markt, nr1 in keus, nr 1 in prijs"quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag gekocht,
maar in Frankrijk pas spelen
ben benieuwd.
Denk alleen we dat ik hard gekontneukt ben, 45¤
45? Best wel jaquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:02 schreef PiRANiA het volgende:
Vandaag gekocht,
maar in Frankrijk pas spelen
ben benieuwd.
Denka alleen we dat ik hard gekontneukt ben, 45¤
Toch een goed spel.quote:Op maandag 17 juli 2006 17:46 schreef kanaiken het volgende:
Eerste keer dat ik on-line ben, gelijk een Jap waarbij ik de eer had zijn 600e win te zijn.
Count me in. Hoeveel man is hier aanwezig met TDS?quote:Op maandag 17 juli 2006 17:50 schreef BMH het volgende:
Wanner gaan we met zen alleen met elkaar tetrissen?
Ik ga nu eten. Misschien vanaaf?quote:
Zit nu op werk, kan ik dan ook met jou tetrissen? Geen idee hoe dat in z'n werk gaatquote:Op maandag 17 juli 2006 18:28 schreef BMH het volgende:
ik ga nu wel: 552402-549635
wifi settings -> search for acces point.quote:Op maandag 17 juli 2006 18:34 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zit nu op werk, kan ik dan ook met jou tetrissen? Geen idee hoe dat in z'n werk gaat
bah, error code 50099, unable to find an access point. Move the NDS within range of the access point. For help, blablabla
Dus dat gaat niet lukken denk ik!
toegevoegd.. Join mijn gamequote:Op maandag 17 juli 2006 18:36 schreef disjfa het volgende:
BHM. Ik merk net dat ik net als jou een nieuwe code heb
409535-794460
Dank, maar ik zit op mijn werk aardig afgelegen dus kan geen access point vinden, vanavond ben ik om 20:30 thuis, als je dan nog zin hebt!quote:
Ja, waarom eigenlijk?quote:Op maandag 17 juli 2006 18:54 schreef disjfa het volgende:
En ik altijd maar denken dat BHM goed is
ff eten 20.30 verder
Ow, is het al half negen?quote:
Nee?quote:Op maandag 17 juli 2006 20:47 schreef disjfa het volgende:
Je weet dat je ook gewoon kan oefenen tegen andere online hé![]()
hij staat weer open, maar dan moet ik jou wel in m'n friends list hebben staan is het niet? Probeer even over 2 min, ik ga adden!quote:Op maandag 17 juli 2006 21:11 schreef disjfa het volgende:
Ik zit al een tijdje te zoeken maar ik kan zover ik zie niet zoveel vinden.
Ja. Dacht het wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:22 schreef ErikN het volgende:
Hoi, kort vraagje, zit de originele muziek nog in dit spel?
Ik bedoel dat russische deuntje van de gameboy versie van 100 jaar geleden. Anders hoef ik hem namelijk niet
Nadeel is dat alleen de 200 lines mode meetelt voor je offline tetris points, endless niet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:30 schreef Rejected het volgende:
Heb gister tetris gekregen mn 3e poging in de marathon leverde mij de 200 lines op.
En 4e potje leverde mij ca. 1.000.000 op![]()
Best goed als ik dat hier zo lees![]()
Vandaag ff 5e potje, 4,1 miljoen
Bovenste scherm bij records.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:30 schreef __Saviour__ het volgende:
waar zie je die tetris points?
Da's ook weer zo natuurlijk!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:49 schreef Webby het volgende:
Als je de game net hebt en je bent een casual speler, dan begin je met 5000, maar wordt dat venzelf minder, tot je gelijke spelers krijgt en weer wat wint. Die training krijg je vanzelf wel ...
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:30 schreef Webby het volgende:
Infinite Rotation werkt niet in Online Play
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:07 schreef Webby het volgende:
Je kan beter oefenen op beide kanten op draaien, zo min mogelijk knoppen indrukken voor je een blokje op de goede plek hebt, zodat je de volgende kan plaatsen. Daardoor speel je sneller en haal je meer tetrissen in een kortere tijd. Let hierbij ook op dat bijv. een I blok door de ene kant op roteren een plek opzij gaat en andersom ook, waardoor je weer minder links en rechts hoeft te drukken.
Wat is je Friendcode?quote:Op woensdag 14 juni 2006 01:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
OHw ja, Hold... Daar moest ik van Webby ook al gebruik van gaan maken. Zodra ik New Mario op 100% heb ga ik weer intensief Tetris spelen.
Jammerquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik kan niet meer online met Tetris, mn gedeelde internetverbinding gaat naar de 360Ga strax met de Wii een draadloos netwerk aanleggen, dan kom ik weer op NWFC
Ik schommel nogal veel, mijn hoogste stand is 6000 geweest maar ik wil nog wel eens gaan spelen nadat ik van werk kom en nogal moe ben, dan ben ik nogal sloom en verlies ik vaak terwijl dat 'normaal' niet zou gebeuren.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:06 schreef Webby het volgende:
6350
Geheimpje, als je dat eenmaal beetje kent dan ga je met die snelheid zelfs nog fastdroppenquote:Op maandag 28 augustus 2006 04:15 schreef McReal het volgende:
Ik kan ook meedoen heb het spel ook gekocht alleen nog niet via wifi
Op de marathon haal ik de 200 lijnen niet hoor wat gaan die blokken snel
Toen ik dat filmpje vorige week zag wist ik niet eens dat zij het wasquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:07 schreef __Saviour__ het volgende:
http://ds.qj.net/Video-of(...)dess/pg/49/aid/63402
Ze aarskickt die dude welquote:Op maandag 28 augustus 2006 13:46 schreef Webby het volgende:
dit filmpje ook al gezien: http://touch-ds.jp/news/tetris_event/movie2.html ?
Nice! Kheb net me record op 998.000 gezet in de Marathon (misdrop na 100 lines tetrissen ofzo). Kwil over dat miljoenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:38 schreef Webby het volgende:
Dan zitten we ongeveer gelijk duck. Ik heb ook net geen miljoen als highscore. En nee ik heb je 25 lines record nog niet verbroken, Ik had 2 t-spins en alleen tetrissen dacht ik, maar ik had per ongeluk 1 line gecleared, dus kwam een tetris te kort
1 2 | XXX XXX |
1 2 3 4 | XXX XX XX XXX XXX |
1 2 3 4 | XXX XXTTTXX XXXTXXX |
1 2 | XXX XXX |
1 2 3 4 | SS XX SX XXX XXX |
1 2 | XXX XXX |
1 2 3 4 | ZZ XZ XX XXX XXX |
1 2 | XXX XXX |
1 2 3 | SS XX XXX XXX |
1 2 | XXX XXX |
1 2 3 | XX ZZ XXX XXX |
Thanks, ik was dr al bang voor idd dat ik ook T-spins moest doen. kHeb ze wel een paar keer gedaan alleen is t een groot risico om die blokjes zo te krijgen voor T-spins.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 09:16 schreef Webby het volgende:
En ik bedoel ook echt herkennen, niet maken, je primaire doel is stapelen voor tetrissen. Het gaat om potentiele tspins, waar je 1 blok voor nodig hebt en dan een t. check wel of er een t aankomt in je next blocks. Als je eenmaal garbage hebt wat je weg moet werken kun je daar meestal wel een t-spin double uit halen, welke ook nog eens meetelt voor back-to-back bonus, maak je na een t-spin double een tetris, dan is die tetris back-to-back, yay 5 lines garbage
Hier nog wat s en z tspin doubles:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
En:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
En:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
En:
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
1 2 3 4 5 6 | XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX |
Is dat plaatje ook een T-spin mogelijkheid (vanwege het korte stuk dat eronder valt)? Zo'n steen gooi ik wel vaker, wist niet dat dat een Tspin was.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 11:20 schreef Webby het volgende:
Ik zei shadow block, niet reserve block. In options kan je shadow block uitzetten, je ziet dan niet meer waar je blokje gaat vallen. In de eerste instantie gooi je alles mis, maar je leert erdoor tellen.
Oefen ermee tegen de cpu level 4 bijv.
Zie hier iemand die daar te veel mee geoefend heeft: http://www.youtube.com/watch?v=Vaeznv0SCAI
En dat van die t-spins valt wel mee. Als je er op gaat letten ondek je ze vanzelf.
Probeer eerst het eerste voorbeeld wat ik gaf te ontdekken, dat is een makkelijke, je speelt, maakt 1 of 2 tetrissen en je moet garbage cleanen, daardoor ziet je scherm er zo uit:
[ code verwijderd ]
Dan zie je een potentiele tspin en een tetris
1 2 3 4 5 6 7 8 | LLL XXX XXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX |
1 2 3 4 5 6 7 8 | TLLL XXXTT XXXX XXXXTXXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX |
1 2 3 4 5 6 7 8 | LLL XXXTTTXXXX XXXXTXXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX XXXX XXXXX |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | |
1 2 3 4 | XXXXXXXXZZ| XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | |
1 2 3 4 | XXXXXXXXSS| XXXXXXXXXS| XXXXXXXXX | |
1 2 3 | XXXXXXXXXL| XXXXXXXXXL| |
1 2 3 4 5 6 7 | XXXXXXXXOO| XXXXXXXXOO| XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | XXXXXXXXX | |
1 2 3 4 | XXXXXXXXL | XXXXXXXXLL| XXXXXXXXX | |
1 2 3 4 | XXXXXXXXJ | XXXXXXXXJ | XXXXXXXXX | |
1 2 3 4 | XXXXXXXXTT| XXXXXXXXT | XXXXXXXXX | |
Interessant, bedankt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 12:55 schreef Webby het volgende:
Je kan er dmv. 1 block een T-spin mogelijkheid van maken:
[ code verwijderd ]
Dan T blok er zo in:
[ code verwijderd ]
En dan op zijn plek draaien:
[ code verwijderd ]
Dan over blokken bewaren, ik bewaar ook gewoon een I, maar als ik met mijn huidige blok een gat zou moeten maken, omdat het echt niet anders kan, dan offer ik hem op. Als je er dan toch geen I in hebt, dan wissel ik er erg vaak mee, om zo'n gelijke mogelijke stack zonder gaatjes te krijgen.
Als ik begin laat ik altijd rechts van mijn stack een rij open voor de I. Dan zorg ik dat ik mijn stack rechts lager laat dan links. Op die manier kan je als het echt nodig is en er geen I in het vooruitzicht is 'skimmen'.
[ code verwijderd ]
1 line er af met een Z:
[ code verwijderd ]
2 lines er af met een S:
[ code verwijderd ]
3 lines er af met een L
[ code verwijderd ]
En denk ook aan dit soort dingen, als je met een blok een gat zou moeten maken kan je ook alternatieven er mee uithalen:
[ code verwijderd ]
Denk ook aan :
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Sure, alleen wil ik mijn hotmailadres niet hier op FOK doorgeven aangezien mn emailadres nogal 'beschrijvend' is. Kun je me die van jou toesturen dan zet ik je drin: kom@home.nl.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef Webby het volgende:
Maar heb je msn, dan kunnen we elkaar eens aanspreken om een mactch te spelen?
1.040.200quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nice! Kheb net me record op 998.000 gezet in de Marathon (misdrop na 100 lines tetrissen ofzo). Kwil over dat miljoen
Die andere ga ik ook nog ff verbeteren, alleen om het moeilijker te maken
Staat op gamefaqs.quote:2. SCORE SYSTEM - Like most versions of Tetris, it keeps score. Here's what
points you can earn for each action.
ACTION POINTS
SOFT DROPPING A TETRIMINO ONE ROW - 1
HARD DROP - 2 * ROWS DROPPED
DELETE ONE LINE - 100 * LEVEL
DELETE TWO LINES - 300 * LEVEL
DELETE THREE LINES - 500 * LEVEL
TETRIS - 700 * LEVEL
TETRIS (BACK TO BACK) - 1200 * LEVEL
Ik de laatste 9 miljoen van deze ook, de 1e avond was ik bezig om marathon 200 lines te verslaan namelijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef Webby het volgende:
Zo wel, maar iig een foto met de ds naast je kop
Die 11 miljoen had ik btw in 1 avond ...
Ik moet thuis ook nog even de scores opzoeken om hem aan te vullenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:06 schreef Webby het volgende:
Mooi ik was dat eigenlijk al van plan in dit topic te verwerken, maar zo kan ook idd. Beetje competitie met meerdere Fok!kers in elke game mode. Ik zal als ik thuis ben de lijst even bijwerken
(en jou er uit werken)
Als je naar het DS topicje gaat gaan we je slaan.quote:Op maandag 11 september 2006 12:55 schreef Blinker het volgende:
Ik heb Advance Wars gehaald, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen
Nou ja, het was wel m'n eigen schuld, want ik ging altijd voor het slapen nog even in het donker proberen wat scores te verbeteren, en dan lig je vervolgens nog de hele tijd aan blokjes te denken.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef edejong het volgende:
whaha dat had ik met m'n oude tetrisspelletje... nu heb ik daar nog geen last van.. en hopelijk komt dat niet snel
Samequote:Op donderdag 2 november 2006 19:55 schreef edejong het volgende:
whahah ik speel het ook vooral in m'n bed
whaha dat heb ik dusquote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef BMH het volgende:
[..]
SameIk tetris altijd rond middennacht
Gewoon even mijn ogen laten bloeden voor ik mijn bewustzijn verlies.
Ja maar.. hij plaatst ze al voordat ik uberhaupt heb gezien wat voor soort blokje het is!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:07 schreef Rejected het volgende:
Dat is redelijk normaak hoor, beetje traag vinnik zelfsTerwijl ik ook weer niet eens zo goed ben.
Ik kan winnen van CPU level 4
Neequote:
Nu niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen jammer dat mijn beste tijd bij lvl 1 net een seconde langzamer is dan die van Webby...
http://www.cafepress.com/(...)220/opt_/fpt_/c_360/quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben er al een tijdje mee gestopt, omdat er in mijn dromen opeens ook tetrisblokjes opdoken, en dat vond ik nogal vermoeiend.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.cafepress.com/(...)220/opt_/fpt_/c_360/
Back 2 Back T-Spins Double gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
thaduck, hoe kom je tot 330.000 bij line clear? Ik kom bij 20-5 met alleen maar B2Btetrissen tot 200.000. En Webby, hoe kom je aan zo enorm veel punten? Ik sta nog maar net voorbij de 16.000
Sorry voor de super late reactie! Ik had een tijdje geen draadloos internet, maar nu is mijn router weer up-and-running, dus mijn DS ook weerquote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef BMH het volgende:
Friendcode! Check de wiki voor de mijne. Post die van jouw wel even zodat we kunnen afspreken
Ik zie wel patronen in gebouwen ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:32 schreef Erotica_ het volgende:
Hebben andere mensen ook last van de hele dag blokjes voor zich zien?![]()
Ik had nog 2 tijden staan die ik vergeten was toe te voegen, dus mission level 2 en 5 ben je weer kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Webby het volgende:
En ik heb wat van je scores verbroken. Ik was 6 dagen in Berlijn voor werk en je moet toch wat 's avonds op je hotelkamer. Dus je mag weer aan de bak: http://wiki.fok.nl/index.php/Tetris_DS
In m'n tweede poging trouwens weer verbeterd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef Webby het volgende:
Aarghl, lvl1 heb ik fucking lang over gedaan ...
Later naar 1.09, en nu via 1.07.08 naar 1.06.93. Ik denk dat een tijd onder de minuut MOET kunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In m'n tweede poging trouwens weer verbeterd.
Je hebt weer even de tijd, ik heb eergisteren besloten om er weer een paar maanden mee te stoppen, omdat ik weer helemaal gek werd van al die blokjes in m'n hoofd als ik in slaap wilde vallen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:29 schreef Webby het volgende:
Ik zit op 1:08 nu ...
gaat dat lukken dnek je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt weer even de tijd, ik heb eergisteren besloten om er weer een paar maanden mee te stoppen, omdat ik weer helemaal gek werd van al die blokjes in m'n hoofd als ik in slaap wilde vallen.
Ja hoor. Ik ben niet zo'n tetrisjunk. Maar áls ik het pak, dan ga ik ook een paar dagen heel fanatiek ermee aan de slag. Heb m'n DS inmiddels al 3 dagen niet aangeraakt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
gaat dat lukken dnek je?
een paar maanden... hoor je wat je zegt? (typt)
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:32 schreef Erotica_ het volgende:
Hebben andere mensen ook last van de hele dag blokjes voor zich zien?![]()
Je hebt de tijd nog ff. Ik zit nu op 1:03 ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben niet zo'n tetrisjunk. Maar áls ik het pak, dan ga ik ook een paar dagen heel fanatiek ermee aan de slag. Heb m'n DS inmiddels al 3 dagen niet aangeraakt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |