Nou ja, het was wel m'n eigen schuld, want ik ging altijd voor het slapen nog even in het donker proberen wat scores te verbeteren, en dan lig je vervolgens nog de hele tijd aan blokjes te denken.quote:Op donderdag 2 november 2006 18:49 schreef edejong het volgende:
whaha dat had ik met m'n oude tetrisspelletje... nu heb ik daar nog geen last van.. en hopelijk komt dat niet snel
Samequote:Op donderdag 2 november 2006 19:55 schreef edejong het volgende:
whahah ik speel het ook vooral in m'n bed
whaha dat heb ik dusquote:Op donderdag 2 november 2006 21:19 schreef BMH het volgende:
[..]
SameIk tetris altijd rond middennacht
Gewoon even mijn ogen laten bloeden voor ik mijn bewustzijn verlies.
Ja maar.. hij plaatst ze al voordat ik uberhaupt heb gezien wat voor soort blokje het is!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:07 schreef Rejected het volgende:
Dat is redelijk normaak hoor, beetje traag vinnik zelfsTerwijl ik ook weer niet eens zo goed ben.
Ik kan winnen van CPU level 4
Neequote:
Nu niet meer.quote:Op maandag 26 maart 2007 18:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
Alleen jammer dat mijn beste tijd bij lvl 1 net een seconde langzamer is dan die van Webby...
http://www.cafepress.com/(...)220/opt_/fpt_/c_360/quote:Op donderdag 2 november 2006 18:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben er al een tijdje mee gestopt, omdat er in mijn dromen opeens ook tetrisblokjes opdoken, en dat vond ik nogal vermoeiend.
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 09:22 schreef Webby het volgende:
[..]
http://www.cafepress.com/(...)220/opt_/fpt_/c_360/
Back 2 Back T-Spins Double gebruikenquote:Op woensdag 28 maart 2007 22:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
thaduck, hoe kom je tot 330.000 bij line clear? Ik kom bij 20-5 met alleen maar B2Btetrissen tot 200.000. En Webby, hoe kom je aan zo enorm veel punten? Ik sta nog maar net voorbij de 16.000
Sorry voor de super late reactie! Ik had een tijdje geen draadloos internet, maar nu is mijn router weer up-and-running, dus mijn DS ook weerquote:Op maandag 19 maart 2007 19:43 schreef BMH het volgende:
Friendcode! Check de wiki voor de mijne. Post die van jouw wel even zodat we kunnen afspreken
Ik zie wel patronen in gebouwen ja.quote:Op dinsdag 10 april 2007 00:32 schreef Erotica_ het volgende:
Hebben andere mensen ook last van de hele dag blokjes voor zich zien?![]()
Ik had nog 2 tijden staan die ik vergeten was toe te voegen, dus mission level 2 en 5 ben je weer kwijt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:25 schreef Webby het volgende:
En ik heb wat van je scores verbroken. Ik was 6 dagen in Berlijn voor werk en je moet toch wat 's avonds op je hotelkamer. Dus je mag weer aan de bak: http://wiki.fok.nl/index.php/Tetris_DS
In m'n tweede poging trouwens weer verbeterd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:33 schreef Webby het volgende:
Aarghl, lvl1 heb ik fucking lang over gedaan ...
Later naar 1.09, en nu via 1.07.08 naar 1.06.93. Ik denk dat een tijd onder de minuut MOET kunnen.quote:Op zondag 22 april 2007 12:51 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
In m'n tweede poging trouwens weer verbeterd.
Je hebt weer even de tijd, ik heb eergisteren besloten om er weer een paar maanden mee te stoppen, omdat ik weer helemaal gek werd van al die blokjes in m'n hoofd als ik in slaap wilde vallen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 07:29 schreef Webby het volgende:
Ik zit op 1:08 nu ...
gaat dat lukken dnek je?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:41 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Je hebt weer even de tijd, ik heb eergisteren besloten om er weer een paar maanden mee te stoppen, omdat ik weer helemaal gek werd van al die blokjes in m'n hoofd als ik in slaap wilde vallen.
Ja hoor. Ik ben niet zo'n tetrisjunk. Maar áls ik het pak, dan ga ik ook een paar dagen heel fanatiek ermee aan de slag. Heb m'n DS inmiddels al 3 dagen niet aangeraakt.quote:Op zaterdag 28 april 2007 20:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
gaat dat lukken dnek je?
een paar maanden... hoor je wat je zegt? (typt)
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2007 00:32 schreef Erotica_ het volgende:
Hebben andere mensen ook last van de hele dag blokjes voor zich zien?![]()
Je hebt de tijd nog ff. Ik zit nu op 1:03 ...quote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben niet zo'n tetrisjunk. Maar áls ik het pak, dan ga ik ook een paar dagen heel fanatiek ermee aan de slag. Heb m'n DS inmiddels al 3 dagen niet aangeraakt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |