Sure, alleen wil ik mijn hotmailadres niet hier op FOK doorgeven aangezien mn emailadres nogal 'beschrijvend' is. Kun je me die van jou toesturen dan zet ik je drin: kom@home.nl.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 14:48 schreef Webby het volgende:
Maar heb je msn, dan kunnen we elkaar eens aanspreken om een mactch te spelen?
1.040.200quote:Op maandag 28 augustus 2006 20:48 schreef thaduck het volgende:
[..]
Nice! Kheb net me record op 998.000 gezet in de Marathon (misdrop na 100 lines tetrissen ofzo). Kwil over dat miljoen
Die andere ga ik ook nog ff verbeteren, alleen om het moeilijker te maken
Staat op gamefaqs.quote:2. SCORE SYSTEM - Like most versions of Tetris, it keeps score. Here's what
points you can earn for each action.
ACTION POINTS
SOFT DROPPING A TETRIMINO ONE ROW - 1
HARD DROP - 2 * ROWS DROPPED
DELETE ONE LINE - 100 * LEVEL
DELETE TWO LINES - 300 * LEVEL
DELETE THREE LINES - 500 * LEVEL
TETRIS - 700 * LEVEL
TETRIS (BACK TO BACK) - 1200 * LEVEL
Ik de laatste 9 miljoen van deze ook, de 1e avond was ik bezig om marathon 200 lines te verslaan namelijkquote:Op vrijdag 8 september 2006 11:22 schreef Webby het volgende:
Zo wel, maar iig een foto met de ds naast je kop
Die 11 miljoen had ik btw in 1 avond ...
Ik moet thuis ook nog even de scores opzoeken om hem aan te vullenquote:Op vrijdag 8 september 2006 15:06 schreef Webby het volgende:
Mooi ik was dat eigenlijk al van plan in dit topic te verwerken, maar zo kan ook idd. Beetje competitie met meerdere Fok!kers in elke game mode. Ik zal als ik thuis ben de lijst even bijwerken
(en jou er uit werken)
Als je naar het DS topicje gaat gaan we je slaan.quote:Op maandag 11 september 2006 12:55 schreef Blinker het volgende:
Ik heb Advance Wars gehaald, maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje tegenvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |