voelt goed hequote:Op donderdag 6 april 2006 18:30 schreef Retuobak het volgende:
Ik wilde een good guy spelen met m'n nieuwe char
Uurtje na het begin heb ik al een guard doodgemept en zit ik in de dark brotherhood
De eerste doe ik al-tijdquote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
Man, ik wist niet eens dat ze in 't spel zatenBen al blij met dat paard van de Dark Brotherhood
Welke ik trouwens vandaag heb afgerond.
Hebben jullie trouwens nog last van dwangneurotische handelingen? Ik heb last van:
]- Regelmatig zorgen voor een mooi uitzicht bij het saven, zodat ik een mooie thumbnail heb.[/b]
- Mijn paarden altijd in een stal zetten voordat ik een stad in loop.
- Ik wil een lege Quest List hebben door ze allemaal te finishen, maar dat kan niet
*herkent*quote:Op donderdag 6 april 2006 18:53 schreef Jajong het volgende:
Ik heb alleen last van het "nog 1 quest en dan stop ik"-syndroom. Elke keer als ik dat tegen mezelf zeg, ben ik 5 uur later klaar oid.
Niemand??quote:Op donderdag 6 april 2006 18:40 schreef -skippybal- het volgende:
Ik wil verdomme een unicorn tegen komenWaar zijn die krengen??
quote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
- Regelmatig zorgen voor een mooi uitzicht bij het saven, zodat ik een mooie thumbnail heb.
2e en 3e wel jaquote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
Man, ik wist niet eens dat ze in 't spel zatenBen al blij met dat paard van de Dark Brotherhood
Hebben jullie trouwens nog last van dwangneurotische handelingen? Ik heb last van:
- Regelmatig zorgen voor een mooi uitzicht bij het saven, zodat ik een mooie thumbnail heb.
- Ik wil een lege Quest List hebben door ze allemaal te finishen, maar dat kan nietTot overmaat van ramp staat er nog een Quest in van iemand die me stuurt naar de University om Vampire Cure te vinden, maar dat heb ik al lang gedaan
dat doe ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 19:17 schreef Retuobak het volgende:
Ja, die heeft iedereen volgens mij twi
Ik heb overigens ook altijd de neiging om bij mooi zonlicht een beetje om m'n character heen te draaien, heb namelijk een albino en dat gezicht licht zo grappig op bij zonlicht
Ja, opslag dusquote:Op donderdag 6 april 2006 19:22 schreef twi het volgende:
Heb je nou nog meer aan het bezitten van huizen dan een bed?
Ja, of je moet een eigen bed willen in elke stad, of nooit fast travellen natuurlijk zoals sommige gekken (hoi Sjoquote:Op donderdag 6 april 2006 19:37 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij raakt zo'n kast nooit vol, dus is het nutteloos om meer dan 1 huis te kopen.
daar heb ik ook last vanquote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
Nog eentje trouwens:
Ik heb een hele kast vol kostbare items in m'n huis, waarvan ik bijna zeker weet dat ik ze nooit ga gebruiken. En toch hou ik ze
Zou het zo eens proberenquote:Op donderdag 6 april 2006 19:43 schreef DaringDave het volgende:
Als je een Unicorn wil en je weet niet waar Harcane Grove is: Volg de weg naar het noorden vanuit Bravil tot je bij de Ill Omen Inn komt. Ga vanaf hier rechtstreeks naar het oosten als het goed is kom je er dan.
De Unicorn wordt bewaakt door 3 Minotaurs die best lastig te killen zijn.
Pas wel op dat je niet met een getrokken wapen op de Unicorn af loopt anders valt hij je aan.
Is inderdaad heel irritant. Ik hou het dan ook liever bij mijn Shadowmarequote:Op donderdag 6 april 2006 20:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zou het zo eens proberenWel een beetje gaar dat 'ie jou aanvalt als je een wapen in je handen hebt. Hoe moet dat dan als je afstapt om te gaan vechten met een bandit?
Hoerenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:04 schreef Bastard het volgende:
Goed.. ik heb de keus nu.. zal ik naar de hoeren gaan om 2300 uur, of zal ik op iemand zijn passen voor die nacht tegen inbrekers..... euh...... ja die man zn winkel... plezier... winkel ... neuken... ok... Ik ga naar de hoeren!!!
had het in topic 13 ook al keer gepostquote:
Kopenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:08 schreef gieling het volgende:
Waar kan je trouwens goede light armour kopen? Dat wat ik nu heb ziet er niet uit
Waar??!! Ik wil ook naar de hoerenquote:
Doe ik dus echt altijd !quote:Op donderdag 6 april 2006 18:47 schreef twi het volgende:
- Ik wil een lege Quest List hebben door ze allemaal te finishen, maar dat kan nietTot overmaat van ramp staat er nog een Quest in van iemand die me stuurt naar de University om Vampire Cure te vinden, maar dat heb ik al lang gedaan
Anvil!quote:Op donderdag 6 april 2006 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Waar??!! Ik wil ook naar de hoeren![]()
Mijn paard loopt soms gewoon nog weg naar die dungeon waar ik 'm kreeg van die DB kerelquote:Op donderdag 6 april 2006 22:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Doe ik dus echt altijd !![]()
![]()
weet niet waarom..
Alleen kut is, als je dan terug gaat, staat ie weer buiten het hek![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anvil!
Der zit een vrouw op een bank net als je de stadspoort binnen komt.. Efkes met haar praten.
toch niet die ouwe Dunmer chick met die ratjes?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anvil!
Der zit een vrouw op een bank net als je de stadspoort binnen komt.. Efkes met haar praten.
Leveltje 15 zijn geloof ik, dan loopt iedere zwerver ermeequote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar vind je trouwens Elven Armor?Ik word een beetje geil van al dat mooie spul wat mn tegenstanders in de arena dragen (elven bow, longsword, shield...)
Ja, en even later is zelfs Elven armour ze te minquote:Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leveltje 15 zijn geloof ik, dan loopt iedere zwerver ermee![]()
Doe die ene mod dan, rare items heet 'ie dacht ik. Dan moet je goed zoeken naar Daedric zooi. Ik heb nu wel m'n Daedric gevonden maar ben nog geen Glass armor tegen gekomen, alleen een glass shield.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en even later is zelfs Elven armour ze te min
Bij mij gebruiken ze alleen nog Daedric/Ebony/Glass
Nieuwe Raiment uit een van de kasten pakken die in die kamer staan (opletten dat je uit een kast pakt met een wit icoontje ipv een rode zodat je niet steelt dusquote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef Bastard het volgende:
Zeg, wat moet je doen als je je arena armor ergens hebt verkocht of gedropd
Kan niet meer vechten in de arena
In de kast naast die neger die je gevechten regelt.... mag je gewoon pakken !quote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef Bastard het volgende:
Zeg, wat moet je doen als je je arena armor ergens hebt verkocht of gedropd
Kan niet meer vechten in de arena
Makes sensequote:Op donderdag 6 april 2006 23:31 schreef Retuobak het volgende:
Dat moet je in een kast stoppen om vervolgens nooit meer te gebruiken stommerd
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef renz0r het volgende:
PC upgrade volgende week
AMD 3800 Dual core
Nvidia 6600GT
Nu moet die wel goed draaibaar zijn
Als je de 'tax collector' quest voor de Thieves guild doet, kom je ook een Nirnroot tegenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef Unstoppable het volgende:
Voor die Nirnroots, gewoon verder gaan met het spel, niet teveel fast-travel doen en je komt ze wel tegen. Ze groeien idd alleen langs het water, en je komt ze ook wel eens tegen in dungeons
hij draait wel maar niet op full detail, die 6600 GT heb ik ook en die trekt het niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef renz0r het volgende:
PC upgrade volgende week
AMD 3800 Dual core
Nvidia 6600GT
Nu moet die wel goed draaibaar zijn
kan je beter 1 goede videokaart kopen, want je hebt ook nog kans dat als je die 2de kaart wil kopen dat ze niet meer te krijgen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Dan in de toekomst een 2de 6600GT erin pluggen, is namelijk mogelijk.
Dan moet die denk ik wel full kunnen draaien?. Als dat zo is dat je dan wel eindelijk dat mooie nextgen op je beeldscherm kan toveren vind ik het best. Dus bij 2 6600GT kaarten het fullgraphics beeld hebben.
Heb je wel geprayed bij het altar in de kerk? En grand soul gems liggen wel op de Arcane University of in sommige display cases in de mage guildsquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij draait wel maar niet op full detail, die 6600 GT heb ik ook en die trekt het niet.
Weet iemand waar ik Grand soul gems kan jatten/nietkopen? ik heb ze nodig voor die kut vampier quest die je MOET doen, bullshit dat je jezelf kan curen door op tijd naar de kerk te gaan want dat werkt dus NIET.
Nu moet ik 5 grand soul gems inleveren, ik heb er 4 weten te jatten maar ik heb er nog wat nodig
Zelfs 2 6600GT's gaat het niet lukkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Dan in de toekomst een 2de 6600GT erin pluggen, is namelijk mogelijk.
Dan moet die denk ik wel full kunnen draaien?. Als dat zo is dat je dan wel eindelijk dat mooie nextgen op je beeldscherm kan toveren vind ik het best. Dus bij 2 6600GT kaarten het fullgraphics beeld hebben.
ik heb alles wat ik kon aanklikken aangeklikt , sommige stuurde me door , dan moest ik zoeken naar een steen ofzo, maar NIKS stopt het worden van een vampierquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Heb je wel geprayed bij het altar in de kerk? En grand soul gems liggen wel op de Arcane University of in sommige display cases in de mage guilds
Mja maar die hele goede die jij bedoeld is rond de 330 euro. Dat is bijvoorbeeld de 7800 XFX. In mijn moederbord kunnen 2 videokaarten. Als ik in de toekomst (redelijk snel misschien) een 2de 6600 inplug voor dezelfde prijs of misschien al goedkoper ben ik goedkoper uit én ik hebm eer grafische kracht dan die 7800quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:23 schreef Tain het volgende:
[..]
kan je beter 1 goede videokaart kopen, want je hebt ook nog kans dat als je die 2de kaart wil kopen dat ze niet meer te krijgen zijn
Jij wilt performance, dan moet je niet over de prijs miepen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:31 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mja maar die hele goede die jij bedoeld is rond de 330 euro. Dat is bijvoorbeeld de 7800 XFX. In mijn moederbord kunnen 2 videokaarten. Als ik in de toekomst (redelijk snel misschien) een 2de 6600 inplug voor dezelfde prijs of misschien al goedkoper ben ik goedkoper uit én ik hebm eer grafische kracht dan die 7800. Ben ook maar een studentje die op zn geld moet letten
Of je gaat voor die nieuwe 7600, als je tenminste een PCI-E moederbord hebt. Zijn ook niet zo duur op zich.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:31 schreef renz0r het volgende:
[..]
Mja maar die hele goede die jij bedoeld is rond de 330 euro. Dat is bijvoorbeeld de 7800 XFX. In mijn moederbord kunnen 2 videokaarten. Als ik in de toekomst (redelijk snel misschien) een 2de 6600 inplug voor dezelfde prijs of misschien al goedkoper ben ik goedkoper uit én ik hebm eer grafische kracht dan die 7800. Ben ook maar een studentje die op zn geld moet letten
7800GTX (neem aan die je bedoelt) > 6800GT SLIquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:31 schreef renz0r het volgende:
[..]
Natuurlijk, maarja....Die prijzenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:34 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij wilt performance, dan moet je niet over de prijs miepen.
Nu gaat oblivion op medium draaien bij je, terwijl voor iets meer je em op max kan zetten
Nee leg eens uitquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
7800GTX (neem aan die je bedoelt) > 6800GT SLI
6800GT > 6600GT SLI
Zo het verschil duidelijk?
6600GT in SLI is echt wel sneller als één 6800GTquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:35 schreef Retuobak het volgende:
[..]
7800GTX (neem aan die je bedoelt) > 6800GT SLI
6800GT > 6600GT SLI
Zo het verschil duidelijk?
Haal de SLI optie maar wegquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:42 schreef renz0r het volgende:
Oke help mij.
Als ik nextgen spellen als Oblivion nou gewoon op high wil spelen.
Welke kaart moet ik dan hebben
of
Welke 2 kaarten moet ik hebben om hetzelfde effect te hebben?
Daarom had een Xbox 360 en een PC topic mijns inziens nog steeds beter geweestquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:42 schreef -skippybal- het volgende:
Begint wel een beetje tweaker-topic te worden![]()
stel je niet aan, kleuter.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik heb alles wat ik kon aanklikken aangeklikt , sommige stuurde me door , dan moest ik zoeken naar een steen ofzo, maar NIKS stopt het worden van een vampier
En ik heb ALLE kerken geprobeert in oblivion, NIETS werkt, ik word gewoon gedwongen om die klote quest te doen.
En na een week niet spelen toch die chain maar met tegenzin gestart anders speel ik het nooit meer.
En ik hoop ECHT dat het geen 2de keer gaat gebeuren in de game want dan kan het spel ECHT de schijt krijgen en laat ik em verstoffen
Nee, dit staat gewoon in het verkeerde topicquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom had een Xbox 360 en een PC topic mijns inziens nog steeds beter geweest
Dat roep ik al jarenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom had een Xbox 360 en een PC topic mijns inziens nog steeds beter geweest
Als dat bidden ook maar ENIG effect had dan had er idd geen probleem geweest!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:46 schreef insaniac_2oo1 het volgende:
[..]
stel je niet aan, kleuter.
gewoon op tijd bidden bij het altaar, geen probleem.
Ben je niet te evil om te bidden??quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dat bidden ook maar ENIG effect had dan had er idd geen probleem geweest!
het werkt NIET!, aanstellen of niet, als iets niet werkt dan werkt het niet , klaar
je zal toch echt iets niet goed doen hoor. op het moment dat je poly.. vampire disease krijgt meteen naar een chapel, altaar activaten, klaar. heb die ziekte al 3 keer opgelopen, nooit die quest hoeven doen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:53 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als dat bidden ook maar ENIG effect had dan had er idd geen probleem geweest!
het werkt NIET!, aanstellen of niet, als iets niet werkt dan werkt het niet , klaar
Porphyric Hemophilia toch gewoon?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef moomoo het volgende:
[..]
je zal toch echt iets niet goed doen hoor. op het moment dat je poly.. vampire disease krijgt meteen naar een chapel, altaar activaten, klaar. heb die ziekte al 3 keer opgelopen, nooit die quest hoeven doen.
In Cyrodil noemen ze dat gewoon "The vampire disease"quote:
Is onzin... Ik heb een 7800GT en draai ook op het hoogst. (4xAA ipv HDR)quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:12 schreef renz0r het volgende:
Om dit af te sluiten:
Om Oblivion met alles op zn hoogst te kunnen spelen heb je bijv de sapphire x1900xtx nodig. Die kost ¤605,-
Of een bounty op je hoofdquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ben je niet te evil om te bidden??
Toetsenbord vind ik juist wel fijn. Gewoon lekker veel toetsen en die kun je zelf instellen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:08 schreef SpikeAlike het volgende:
Ik moet zeggen, dat de gameervaring an sich ook veel beter is op de console dan op de PC.
op de pc allerlei heisa met drivers en hardware, en ongemakkelijk toetsenbord en muis..
360 : lekker op de bank en gamen maar
Zo'n qeust heb ik ook gehad. Ik kreeg nog wel een spel dat ik 30 seconden ok ademen maar daar was mijn skill nog niet genoeg voor. Maar gelukkig begin ik altijd zo licht mogelijk aan een quest. Dus het enige probleem voor mij was dat ik de uitgang weer moest zijn te vinden voordat mijn adem op was.quote:Oja en een qeust waarbij ik een ring moest vinden die van CEMENT was... en hij lang onder water..
als je die ring oppakt krijg je er 200 encumbrance punten bij, dus je kan niet meer bewegen..
Gelukkig had ik al eerder ergens een constant effect water breathing necklace gevonden, zodat ik niet kon verdrinken.. Maar het vervoeren van die ring is nog een hele opgave.
Uiteindelijk kreeg ik het voor elkaar om hem op te pakken, en wat verder weer te laten vallen, en zo tot je je doel bereikt hebt..
Het is Bethesda.. En weet je eigenlijk wel hoe groot dit spel is?quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind de teksten in het spel best wel slecht eigenlijk. Voordat de game uitkwam waren er pics van het script en dat was toch oh zo groot, ik merk er helemaal niks van.
Ieder character heeft heel weinig te zeggen, meestal gewoon bullshit en het is altijd hetzelfde. Ook heb je totaal geen gevoel dat je een gesprek voert want je moet/kan simpelweg alles aanklikken (van wat je tegen je NPC zegt) zodat je alles hoort wat hij te zeggen heeft. Je hoeft geen keuzes te maken (op een heel enkele keer na dan).
Ik heb dit een heel stuk beter gezien in enkele spellen waarvan een 6 jaar oud is met misschien wel meer npc/s.
Blijkbaar heeft Berethesa toch ergens op moeten bezuiningen om zo'n grote wereld te creeren.
Ik lees de boeken wel, omdat ik alles wil weten over Tamriel, maar het is geen Must, het enige wat je wel moet doen, is elk boek openen, want anders loop je mischien Skill points mis.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:15 schreef Heintje het volgende:
Wat ik irritant vind zijn de boeken.
ik heb een hekel aan lezen. Dus ik gan echt geen boeken lezen.
Vanmorgen wel een boek gekocht maar toen kreeg ik mooi de samenvatting in mijn quest info.
Zijn er hier wel mensen die die boeken lezen? En heb je er nog wat aan.
De gesprekken met mensen gaan wel. Alleen als ze niks te vertellen hebben is het vaak wel weinig ja. rumors zijn vaak hetzelfde. Gaan ze mij vertellen dat de prince van de Arena verslagen is. Ja dat weet ik ook wel.....
Maar ja, liever niet te veel gelul en wat meer actie dan alleen maar gelul zoals in Jade Empire.
En oh mag ik er nog aan toevoegen dat ik wel heel erg vaak dezelfde stem hoor. Bij Shenmue had je tenminste een aftiteling van een half uur.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:08 schreef piet_pelle het volgende:
Ik vind de teksten in het spel best wel slecht eigenlijk. Voordat de game uitkwam waren er pics van het script en dat was toch oh zo groot, ik merk er helemaal niks van.
Ieder character heeft heel weinig te zeggen, meestal gewoon bullshit en het is altijd hetzelfde. Ook heb je totaal geen gevoel dat je een gesprek voert want je moet/kan simpelweg alles aanklikken (van wat je tegen je NPC zegt) zodat je alles hoort wat hij te zeggen heeft. Je hoeft geen keuzes te maken (op een heel enkele keer na dan).
Ik heb dit een heel stuk beter gezien in enkele spellen waarvan een 6 jaar oud is met misschien wel meer npc/s.
Blijkbaar heeft Berethesa toch ergens op moeten bezuiningen om zo'n grote wereld te creeren.
Afgezien van 'added value' voor fanboys, vergeet de skill books niet he.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:32 schreef DaringDave het volgende:
De meeste boeken lees ik ook niet, zijn er ook erg veel. Maar dat was in Morrowind ook al. Je moet het meer zien als een leuke extra voor mensen als SpikeAlike die zo veel mogelijk willen weten.
Maar sommige boekjes lees ik nog wel. Zo kwam ik laatst een grappig 'porno' boekje tegen dat is dan wel grappig om te lezen.![]()
Die skillbooks zijn er ook flink minder als in Morrowind. Daar was het altijd een paar keer prijs in de bookstore's.quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:43 schreef SpikeAlike het volgende:
[..]
Afgezien van 'added value' voor fanboys, vergeet de skill books niet he.
Je krijgt er een extra skillpoint bij zonder te trainen of geld te betalen.
Vertel mij wat, 124 books gelezen, daarvan pas 7 skill books...quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die skillbooks zijn er ook flink minder als in Morrowind. Daar was het altijd een paar keer prijs in de bookstore's.
Wat ik dus wil, is mijn Alteration skill trainen (hoger krijgen)quote:Op vrijdag 7 april 2006 15:56 schreef DaringDave het volgende:
Protect is een goedkope Alteration spell.
In de Cheydenhal mage guild is iemand die je dat kan leren.
Goedkoper dan de Horse Armor, en veel uitgebreider. Ik denk dat ik deze keer maar eens wat ga aanschaffenquote:Todd and I wanted to give everyone an update on a number of things we have in the works.
Patch/Update
We are working on a patch/update for both the PC and Xbox 360. It will address a number of issues that we have found and ones that have been reported to us and confirmed. It is our plan to first release it as a beta patch for the PC when it has cleared our initial testing cycles internally. Since it’s a beta patch you should be aware that issues may come up that we haven’t found yet and we strongly recommend you backup save games and understand it may be necessary to reinstall the game when the final patch comes out.
We are also looking into the localization issues that have come up in Europe and are working to address some of those issues. A European Patch/Update will be available after the English versions.
We’re doing both of these things as fast as we can and will let everyone know as soon as they are available.
Downloadable Content
We have been working on downloadable content since we finished the game in February, and we continue to feel this is a great avenue for us to continue to add to the Oblivion experience.
We have already announced two of them:
The Orrery
The Orrery allows you to help the Mages Guild of Cyrodiil repair the Imperial Orrery, an ancient dwarven machine with mystical properties. Bandits have stolen a shipment of parts destined for the Arcane University; if you can return them, the Orrery will function once more.
Features
* A new, full-featured quest, including dialogue, journals, and rewards
* Access to the Imperial Orrery in the Arcane University, an incredible mechanical marvel
* New powers available for your character based on the phases of the moons
The Wizards Tower
Located high in the Jeral Mountains of Cyrodiil away from prying eyes, this Wizard's Tower, Frostcrag Spire, will become available. Packed with numerous useful enhancements, this structure will prove invaluable to magic-oriented characters.
Features
* A fully detailed tower for you to explore
* A breathtaking view of Cyrodiil from the highest point in the land
* Simple furnishings including a bed for leveling up
* An indoor botanical garden with over 130 specimens... including Oblivion-native herbs!
* Summon Atronach Familiars that obey your commands
* Instant teleports to every Mages Guild in Cyrodiil
* New Spell and Recharge vendor in the Imperial City
* Fully upgrade the furnishings in your lair to suit your needs
* Upgrade to a fully functional Enchanting and Spellmaking station with no need to join Mages Guild
* Upgrade to a laboratory that buffs your Alchemy skill
We hope to have The Orrery available for purchase next week. This plugin will cost 150pts on Xbox, and $1.89 on the PC. The Horse Armor Pack has been very popular, and exceeded what we thought it would sell. Despite that, we’re still trying to find the right spot, so we’re putting a much larger plugin out for less than the last one and we'll see what happens. Your feedback as we move forward in this is invaluable. Tell us what you want to see, how much of it, and what it might be worth to you. No, don’t say you want it free, because these plugins take a surprising amount of time to create, polish, and test (much more then Morrowind's).
Finally, thank you to everyone who has supported not just Oblivion, but Bethesda Softworks over the years. Oblivion has been a tremendous success for us, and we thank you all for making that happen. We hope we continue to earn your gaming time.
Pete (and Todd)
Kijk dit zijn tenminste echte updatesquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:09 schreef Ereinion het volgende:
De nieuwe downloadable content is aangekondigt:
[..]
Goedkoper dan de Horse Armor, en veel uitgebreider. Ik denk dat ik deze keer maar eens wat ga aanschaffen
*sigh* aangezien niemand me gelooft zal ik het vanavond capturen en op youtube dumpenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef moomoo het volgende:
[..]
je zal toch echt iets niet goed doen hoor. op het moment dat je poly.. vampire disease krijgt meteen naar een chapel, altaar activaten, klaar. heb die ziekte al 3 keer opgelopen, nooit die quest hoeven doen.
je capslock staat aan, en de horse armour kan me mijn reet roesten, als mijn paard sterft jat ik een nieuwequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Ceased2Be het volgende:
EN WAAR BLIJFT DIE HORSE ARMOUR!?
Is al uit voor het "luttele" bedrag van $2,-quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Ceased2Be het volgende:
EN WAAR BLIJFT DIE HORSE ARMOUR!?
checkquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je capslock staat aan, en de horse armour kan me mijn reet roesten, als mijn paard sterft jat ik een nieuwe
Voor de PC versie zeker... op marketplace heb ik hem nog niet gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is al uit voor het "luttele" bedrag van $2,-
I know, maar het geeft meer voldoening om m'n paard in elkaar te rossen met m'n blote vuisten als het een armour aanheeftquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je capslock staat aan, en de horse armour kan me mijn reet roesten, als mijn paard sterft jat ik een nieuwe
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef Ereinion het volgende:
Wow, nog meer downloadable content aangekondigt![]()
![]()
Hij is uit voor de PC versie en een aantal landen op de 360 (o.a. UK, US)quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor de PC versie zeker... op marketplace heb ik hem nog niet gezien.
Geniaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef Ereinion het volgende:
![]()
Aangekondigdquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef Ereinion het volgende:
![]()
Thieves Guild/Dark Brotherhoodquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arggg, ik moet voor al de quests lockpicks hebbenWAAR KAN JE DIE DINGEN KOPEN
(laat zien op map a.u.b.
)
Onder die dekselquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:11 schreef Retuobak het volgende:
Is er altijd eentje in die hide-out die spul verkoopt, waaronder lockpicks (onderaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |