*sigh* aangezien niemand me gelooft zal ik het vanavond capturen en op youtube dumpenquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef moomoo het volgende:
[..]
je zal toch echt iets niet goed doen hoor. op het moment dat je poly.. vampire disease krijgt meteen naar een chapel, altaar activaten, klaar. heb die ziekte al 3 keer opgelopen, nooit die quest hoeven doen.
je capslock staat aan, en de horse armour kan me mijn reet roesten, als mijn paard sterft jat ik een nieuwequote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Ceased2Be het volgende:
EN WAAR BLIJFT DIE HORSE ARMOUR!?
Is al uit voor het "luttele" bedrag van $2,-quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:50 schreef Ceased2Be het volgende:
EN WAAR BLIJFT DIE HORSE ARMOUR!?
checkquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je capslock staat aan, en de horse armour kan me mijn reet roesten, als mijn paard sterft jat ik een nieuwe
Voor de PC versie zeker... op marketplace heb ik hem nog niet gezien.quote:Op vrijdag 7 april 2006 18:53 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is al uit voor het "luttele" bedrag van $2,-
I know, maar het geeft meer voldoening om m'n paard in elkaar te rossen met m'n blote vuisten als het een armour aanheeftquote:Op vrijdag 7 april 2006 18:52 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
je capslock staat aan, en de horse armour kan me mijn reet roesten, als mijn paard sterft jat ik een nieuwe
quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef Ereinion het volgende:
Wow, nog meer downloadable content aangekondigt![]()
![]()
Hij is uit voor de PC versie en een aantal landen op de 360 (o.a. UK, US)quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:17 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Voor de PC versie zeker... op marketplace heb ik hem nog niet gezien.
Geniaalquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef Ereinion het volgende:
![]()
Aangekondigdquote:Op vrijdag 7 april 2006 19:49 schreef Ereinion het volgende:
![]()
Thieves Guild/Dark Brotherhoodquote:Op vrijdag 7 april 2006 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arggg, ik moet voor al de quests lockpicks hebbenWAAR KAN JE DIE DINGEN KOPEN
(laat zien op map a.u.b.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |