toch niet die ouwe Dunmer chick met die ratjes?quote:Op donderdag 6 april 2006 22:13 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Anvil!
Der zit een vrouw op een bank net als je de stadspoort binnen komt.. Efkes met haar praten.
Leveltje 15 zijn geloof ik, dan loopt iedere zwerver ermeequote:Op donderdag 6 april 2006 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waar vind je trouwens Elven Armor?Ik word een beetje geil van al dat mooie spul wat mn tegenstanders in de arena dragen (elven bow, longsword, shield...)
Ja, en even later is zelfs Elven armour ze te minquote:Op donderdag 6 april 2006 23:13 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Leveltje 15 zijn geloof ik, dan loopt iedere zwerver ermee![]()
Doe die ene mod dan, rare items heet 'ie dacht ik. Dan moet je goed zoeken naar Daedric zooi. Ik heb nu wel m'n Daedric gevonden maar ben nog geen Glass armor tegen gekomen, alleen een glass shield.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Ja, en even later is zelfs Elven armour ze te min
Bij mij gebruiken ze alleen nog Daedric/Ebony/Glass
Nieuwe Raiment uit een van de kasten pakken die in die kamer staan (opletten dat je uit een kast pakt met een wit icoontje ipv een rode zodat je niet steelt dusquote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef Bastard het volgende:
Zeg, wat moet je doen als je je arena armor ergens hebt verkocht of gedropd
Kan niet meer vechten in de arena
In de kast naast die neger die je gevechten regelt.... mag je gewoon pakken !quote:Op donderdag 6 april 2006 23:17 schreef Bastard het volgende:
Zeg, wat moet je doen als je je arena armor ergens hebt verkocht of gedropd
Kan niet meer vechten in de arena
Makes sensequote:Op donderdag 6 april 2006 23:31 schreef Retuobak het volgende:
Dat moet je in een kast stoppen om vervolgens nooit meer te gebruiken stommerd
Ik betwijfel het.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef renz0r het volgende:
PC upgrade volgende week
AMD 3800 Dual core
Nvidia 6600GT
Nu moet die wel goed draaibaar zijn
Als je de 'tax collector' quest voor de Thieves guild doet, kom je ook een Nirnroot tegenquote:Op donderdag 6 april 2006 18:35 schreef Unstoppable het volgende:
Voor die Nirnroots, gewoon verder gaan met het spel, niet teveel fast-travel doen en je komt ze wel tegen. Ze groeien idd alleen langs het water, en je komt ze ook wel eens tegen in dungeons
hij draait wel maar niet op full detail, die 6600 GT heb ik ook en die trekt het niet.quote:Op vrijdag 7 april 2006 11:53 schreef renz0r het volgende:
PC upgrade volgende week
AMD 3800 Dual core
Nvidia 6600GT
Nu moet die wel goed draaibaar zijn
kan je beter 1 goede videokaart kopen, want je hebt ook nog kans dat als je die 2de kaart wil kopen dat ze niet meer te krijgen zijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Dan in de toekomst een 2de 6600GT erin pluggen, is namelijk mogelijk.
Dan moet die denk ik wel full kunnen draaien?. Als dat zo is dat je dan wel eindelijk dat mooie nextgen op je beeldscherm kan toveren vind ik het best. Dus bij 2 6600GT kaarten het fullgraphics beeld hebben.
Heb je wel geprayed bij het altar in de kerk? En grand soul gems liggen wel op de Arcane University of in sommige display cases in de mage guildsquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hij draait wel maar niet op full detail, die 6600 GT heb ik ook en die trekt het niet.
Weet iemand waar ik Grand soul gems kan jatten/nietkopen? ik heb ze nodig voor die kut vampier quest die je MOET doen, bullshit dat je jezelf kan curen door op tijd naar de kerk te gaan want dat werkt dus NIET.
Nu moet ik 5 grand soul gems inleveren, ik heb er 4 weten te jatten maar ik heb er nog wat nodig
Zelfs 2 6600GT's gaat het niet lukkenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:19 schreef renz0r het volgende:
Dan in de toekomst een 2de 6600GT erin pluggen, is namelijk mogelijk.
Dan moet die denk ik wel full kunnen draaien?. Als dat zo is dat je dan wel eindelijk dat mooie nextgen op je beeldscherm kan toveren vind ik het best. Dus bij 2 6600GT kaarten het fullgraphics beeld hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |