je krijgt wat zelfbeheersing bedoel je?quote:Op woensdag 5 april 2006 19:37 schreef inkie1010 het volgende:Vandaag maar 1 tikje uitgedeeld
goed he
en de VS dan ook gelijkquote:
USA vind ik juist wel leukquote:Op woensdag 5 april 2006 20:13 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en de VS dan ook gelijk
wat ik in het vorige topic al voorspelde:
1 FI Finland 6987
2 US United States of America 6980
Finland is de VS voorbij in de current top countries
Maar zo dicht bij elkaar, doe toch maar gewoon beide landen afschaffen
Daar ben ik het wel mee eens!quote:Op woensdag 5 april 2006 20:23 schreef p-etr-a het volgende:
VS zit tenminste nog wat variatie in, als je een kaart mag sturen naar San Francisco is dat toch heel anders dan naar New York lijkt me zo. En ook om te krijgen. Finland is voor mij veel meer "een pot nat".
das wel weer waar ja, maar dan kan je er net zo goed een berg naar belgie sturenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:44 schreef inkie1010 het volgende:
Ach aan de andere kant, kaarten naar Finland komen lekker snel aan en dat betekent dat er ook eerder weer een kaart naar jou toe komt
das niet helemaal waar, de postcrossdichtheid in de VS niet zo hoog als in Finland of in andere actieve landen, dus in feite is de variatie in landschappen buiten de VS net zo groot als er binnen, alleen erbinnen komen ze allemaal uithetzelfde land, dan heb ik ze toch liever uit een hoop verschillende landenquote:Op woensdag 5 april 2006 20:44 schreef Klonk het volgende:
in Amerika is voor mijn gevoel veel meer variatie aan landschappen enzo, van woestijn tot bergen en alles er tussen in, dus de kans op een mooi kaartje is dan groter enzo
Ik heb vorige week donderdag eentje naar Finland op de bus gedaan, en die is er nog niet! Langzame registreerdersquote:Op woensdag 5 april 2006 21:11 schreef Fannetje het volgende:
Jeetje, de post naar Finland gaat wel erg snel! Maandag twee kaartjes op de post gedaan, vandaag alletwee al ontvangen!
Ja echt heel leukquote:Op woensdag 5 april 2006 22:01 schreef inkie1010 het volgende:
Wat cool Vava!! Ik ontdekte een Peruaan op het forum, heb een berichtje gestuurd of hij/zij wil ruilen
Hamilton Canada heb ik er ook een naar toe gestuurd!quote:Op woensdag 5 april 2006 21:19 schreef Vava het volgende:
Hier 2 tagkaarten ontvangen vandaagvan cityviewtag, een uit Hamilton in Canada en een uit Helsinki in Finland
En er zijn ook 2 reguliere kaarten die ik verstuurd had aangekomen, een naar Finlanden een naar Oostenrijk
Ook naar taxingwoman? Leuke naam ookquote:Op donderdag 6 april 2006 00:11 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hamilton Canada heb ik er ook een naar toe gestuurd!
Carole of Kim meende ik.quote:
Jaaaa Carole!!! Zo is haar echte naamquote:
Jaaaaa erg mooie kaartquote:Op donderdag 6 april 2006 00:19 schreef Jaguarized het volgende:
Wazig dit.![]()
Zag die uit Hamilton er nog een beetje uit? Mijn kaartje is al lekker gevuld...
Dat komt doordat ie naar Engeland gaat.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:28 schreef Vava het volgende:
Die kaarten van jou maken ook zo'n leuke vlucht over de noordpool
Ja okayquote:Op donderdag 6 april 2006 01:03 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat komt doordat ie naar Engeland gaat.
Nieuw adres aangevraagd, hij gaat naar Duitsland.![]()
Een echtequote:Op donderdag 6 april 2006 01:09 schreef Jaguarized het volgende:
Een tag kaart of een echte?Mijn nieuwe kaart naar Duitsland mag naar een 59 jarige man die niet kan wachten op z'n pensioen.
Dat moet de Wall Of Cards worden.quote:
Ik ben eigenlijk niet van plan iets terug te sturen. Zo werkt postcrossing niet en dat kost me alleen maar 'voor niks' geld.quote:I'd like to have a postcard from you. My address....
Ik zit nu op:quote:Op donderdag 6 april 2006 17:41 schreef Fannetje het volgende:
Jeej, ik heb mijn eerste kaartje ontvangen! Uit Finland
En de twee kaartjes naar Denemarken en Finland zijn vandaag op de post gegaan
Onderweg zijn nu:
Amerika (12 dagen)
Frankrijk (6 dagen)
Engeland (6 dagen)
Denemarken (vandaag)
Finland (vandaag)
je gaat voor alle 5 op één dag? kan welquote:Op donderdag 6 april 2006 18:20 schreef inkie1010 het volgende:
Ik heb nu:
USA - 10 dagen
Canada - 10 dagen
USA - 7 dagen
USA- 7 dagen
Finland - 1 dag
Die van 10 dagen mogen nu wel geregged worden vind ik
als het door het slechte handschrift komt, gewoon een hoop codes proberenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:29 schreef Vava het volgende:
Vandaag weer 3 kaarten ontvangeneen uit Belgie en 2 uit Finland
o.a. een flowertagkaart met hele mooie postzegels!
Alleen een probleempje, van een kaart klopt de code nietkrijg de melding dat de code onjuist is.
Dat hoeft niet perse hoorquote:Op donderdag 6 april 2006 17:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
Ik zit nu op:
Australië - 14 dagen
Finland - 8 dagen
VS - 8 dagen
VS - 2 dagen
Finland - 1 dag
vooral die 8 dagen naar finland vind ik zorgwekkend, ze wilde het liefst een paard... maar die had ik geen, en kon ook geen goede vinden.... zou ze misschien daarom niet reggen?
Ja, ik heb al geprobeerd de user te vinden maar als ik de naam op de kaart gebruik komt er iemand uit Engeland terwijl de kaart uit Finland komt. Kan nog wel even op het forum zoeken, daar kan iemand een andere naam hebbenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:31 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als het door het slechte handschrift komt, gewoon een hoop codes proberenanders proberen de user te achterhalen en PM'en...
en als laatste redmiddel de webmaster mailenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:38 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, ik heb al geprobeerd de user te vinden maar als ik de naam op de kaart gebruik komt er iemand uit Engeland terwijl de kaart uit Finland komt. Kan nog wel even op het forum zoeken, daar kan iemand een andere naam hebben
En het handschrift is echt superduidelijk! Ik heb wel andere combinaties geprobeerd maar dat is ook allemaal onbekend.
hehe, geduld heb ik nooit gehadquote:Op donderdag 6 april 2006 20:37 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Dat hoeft niet perse hoorEen van mijn kaarten heeft er wel 12 dagen over gedaan maar is vandaag toch aangekomen. Denk dat je dus gewoon nog even geduld moet hebben
ze is op 4 april nog ingelogd geweest, maar zo als ik zei, ik noem het wel zorgwekkend, maar eigenlijk vind ik het alleen vervelend dat ik geen nieuwe kan sturenquote:Op donderdag 6 april 2006 20:41 schreef Vava het volgende:
Een kaart van mij is ook 13 dagen onderweg geweest hoorwas ook naar Finland, kan ook gewoon zijn dat de persoon nog niet geregistreerd heeft maar dat de kaart daar al een tijd ligt.
Hmm... ja, ja geen nieuwe kunnen sturen is wel vervelendquote:Op donderdag 6 april 2006 20:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ze is op 4 april nog ingelogd geweest, maar zo als ik zei, ik noem het wel zorgwekkend, maar eigenlijk vind ik het alleen vervelend dat ik geen nieuwe kan sturen
nee, zonder het toevalsaspect vind ik er niks meer aanquote:Op donderdag 6 april 2006 21:34 schreef Vava het volgende:
[..]
Hmm... ja, ja geen nieuwe kunnen sturen is wel vervelendga je taggen
Ik vind het beide wel leukquote:Op donderdag 6 april 2006 21:36 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
nee, zonder het toevalsaspect vind ik er niks meer aan
dat is niet echt een verrassing, er is altijd post, alleen als er een kaartje tussen zit van een willekeurig iemand is het wel leukquote:Op donderdag 6 april 2006 21:40 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik vind het beide wel leuken de verrassing als je thuis komt en er is post is toch ook al goed
dus je bent al zo lang aangemeld dat zelfs een kaart in maleisië is aangekomen, en je hebt je hier nog nooit eerder laten horen?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:55 schreef Entonie het volgende:
Goed topic! Dankzij deze reeks heb ik me een tijdje geleden ook ingeschreven en gelijk 5 kaartjes verstuurd. 3 zijn al aangekomen, in Portugal, VS en Maleisie.
En al 1 ontvangen, uit Hamburgvind het een geweldig initiatief. keep it up people!
ben pas 3 dagen geregistreerd op FOKquote:Op donderdag 6 april 2006 21:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus je bent al zo lang aangemeld dat zelfs een kaart in maleisië is aangekomen, en je hebt je hier nog nooit eerder laten horen?![]()
doe daar eens snel wat aan
Ik heb een kaart uit Finland gekregen vandaag waar de vlag als het ware uit wappert. Heb je die al?quote:Op donderdag 6 april 2006 21:58 schreef Vava het volgende:
En ik ga kaarten sturen naar Duitsland, Portugal en Ruslandvoor de verandering eens geen Finland
Wel grappig, ik heb al wel een aantal kaarten uit Finland ontvangen en allemaal verschillende postzegels!
Neequote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb een kaart uit Finland gekregen vandaag waar de vlag als het ware uit wappert. Heb je die al?
Ik vind het wel jammer dat er neit veel verschillende nederlandse postzegels zijn.....quote:Op donderdag 6 april 2006 22:58 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik heb een kaart uit Finland gekregen vandaag waar de vlag als het ware uit wappert. Heb je die al?
is het project wellicht in Finland begonnen?quote:Op donderdag 6 april 2006 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
Finland is echt absurd joh.
Volgens Wikipedia wonen daar iets meer dan 5 miljoen mensen... En dan de meeste postcrossers ter wereld!
Ja heel erg hequote:Op donderdag 6 april 2006 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
Finland is echt absurd joh.
Volgens Wikipedia wonen daar iets meer dan 5 miljoen mensen... En dan de meeste postcrossers ter wereld!
Dat zou best eens kunnen, misschien staat het ergens op de site? Nooit naar gezocht eigenlijkquote:Op donderdag 6 april 2006 23:49 schreef Entonie het volgende:
[..]
is het project wellicht in Finland begonnen?
Hmm volgens mij heet de oprichter Paulo dus die lijkt me eerder uit een Spaanstalig land komen.quote:Op donderdag 6 april 2006 23:49 schreef Entonie het volgende:
[..]
is het project wellicht in Finland begonnen?
Ja dat zal denk ik binnenkort wel komen!quote:Op donderdag 6 april 2006 23:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja heel erg he
Maar ook wel grappig vind ikik lig elke keer weer dubbel als ik een kaart naar Finland mag sturen of er een uit Finland krijg
En dat ik nog steeds geen dubbele postzegels heb geeft me dan weer een extra goed gevoel
Jaaaaquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:00 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ja dat zal denk ik binnenkort wel komen!
Ik heb trouwens zelf geen problemen met Finland. Van de zes adressen die ik tot nu toe heb opgevraagd, waren er drie in Duitsland.
portugal zelfsquote:Op donderdag 6 april 2006 23:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Hmm volgens mij heet de oprichter Paulo dus die lijkt me eerder uit een Spaanstalig land komen.
je had je natuurlijk eerder moeten registrerenquote:Op donderdag 6 april 2006 22:02 schreef Entonie het volgende:
[..]
ben pas 3 dagen geregistreerd op FOKhad dit topic als lurker gezien
maar ik zal zeker vaak in dit topic komen om een update te geven![]()
Portugal is ook redelijk goed vertegenwoordigd denk ik, heb ik ook al een paar kaarten naartoe gestuurdquote:
tis wel een goede manier om je talen te leren, die ene portugees die ik had heb ik in het spaans proberen te schrijven, was vrij dramatische kwaliteit spaans, maar tochquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
[..]
Portugal is ook redelijk goed vertegenwoordigd denk ik, heb ik ook al een paar kaarten naartoe gestuurd
De kaart die ik vandaag uit Belgie kreeg was in het Frans dus ik heb mijn bedankberichtje ook in het Frans gedaan![]()
Ja dat van die talen vind ik dus ook echt leuk! Ik heb ook in mijn profiel gezet dat ik Spaans kanquote:Op vrijdag 7 april 2006 00:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tis wel een goede manier om je talen te leren, die ene portugees die ik had heb ik in het spaans proberen te schrijven, was vrij dramatische kwaliteit spaans, maar toch
en verder met al die amerikanen en finnen, zitten er niet echt talen bij die ik hoef te oefenen, fins is niet zo interessant
beetje een anticlimax na brazilië taiwan en estland in de vorige 3 postsquote:
tja, ik kom nog niet verder dan 1 naar australië die al 15 dagen bezig isquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:53 schreef Klonk het volgende:
ja, dat bedoel ik
maaarrrr, vergeet niet, er is nog steeds een kaartje van moi onderweg naar Maleisie![]()
kut postbedrijvenquote:Op vrijdag 7 april 2006 08:56 schreef Klonk het volgende:
VS dag 18 voor 1 kaartje ondertussen......
quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:59 schreef Klonk het volgende:
alle post zou gewoon een T&T nummer moeten hebben
track and trace ken ik wel, maar ik had dat niet gelinkt aan T&Tquote:Op vrijdag 7 april 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
track and trace, heb je wel eens een pakje ontvangen via tpg ?, daar zit een streepjescode op, met daaronder een code die met 3s begint, de zgn 3S-code, die code kun je intikken op de site van tpg en dan zie je waar je pakje is.
* Klonk wel in het postwereldje zit
Of 2S.quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:12 schreef Klonk het volgende:
track and trace, heb je wel eens een pakje ontvangen via tpg ?, daar zit een streepjescode op, met daaronder een code die met 3s begint, de zgn 3S-code, die code kun je intikken op de site van tpg en dan zie je waar je pakje is.
* Klonk wel in het postwereldje zit
Gaaf!!! Dat is nóg toffer dan sturen. Lucky you.quote:Op vrijdag 7 april 2006 08:40 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik heb vandaag een kaartje uit Taiwan gekregen![]()
![]()
maar wel naar plekken in europa waar niemand anders hier iets mee heeftquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:22 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Gaaf!!! Dat is nóg toffer dan sturen. Lucky you.
Dit is mijn (ietwat zielige) history map:
[afbeelding]
Alleen maar lijnen in Europa.
dat wordt toch duidelijk een eindje buiten europa hoorquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef p-etr-a het volgende:
YES!!!
Net 2 adressen opgevraagd want ik was het zo zat en de eerste was... alweer Duitsland, de tweede gaat naar Braziilë. Het werd tijd.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:25 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wel naar plekken in europa waar niemand anders hier iets mee heeft
Precies, ik ben echt blij.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:27 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat wordt toch duidelijk een eindje buiten europa hoor
Wat een mazzel zeg!quote:
Waarheen?quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef QTPi het volgende:
Mijn historymap ziet er nog steeds wat triest uit, heb 5 travelling cards.
Die gaat inderdaad rechtsom. Ik heb nog een adres kunnen aanvragen. Die gaat ook naar Finland, naar Kajaani.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:51 schreef p-etr-a het volgende:
Oregon... *zoekt op google*... oh daar! Dan zal ie voor jou wel rechtsom gaan zeker?
Ik wil ook nog wel een keer naar de USA sturen, maar zometeen eerst maar weer eens de kaartjes die ik hier nu heb liggen posten. Het moet niet te gek worden.
2x UKquote:Op vrijdag 7 april 2006 10:52 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Waarheen?
Kan een hoop gaan schelen als die aankomen misschien?
Ja volgens mij wel.quote:Op vrijdag 7 april 2006 10:58 schreef inkie1010 het volgende:
Kajaani is dat niet ergens ver in het noorden?
Bij mij niet dusquote:Op vrijdag 7 april 2006 11:03 schreef inkie1010 het volgende:
Aaah Finland is altijd snel!!
witte rivierquote:
Wat over de kaart, over jezelf of inhaken op de hobbies van de ander...tot nu toe alle kaartjes helemaal vol gekregenquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat schrijven jullie eigenlikj zoal op de kaartjes die jullie verstruen?
Hoe geweldig het hier wel niet is.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:14 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat schrijven jullie eigenlikj zoal op de kaartjes die jullie verstruen?
quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:20 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Hoe geweldig het hier wel niet is.Volgens mij heb ik ook zoiets op Troel's kaartje geschreven.
![]()
Ohja:![]()
ik heb alleen nog maar plaatsen gehad die ik al kende....quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:37 schreef Laura 2000 het volgende:
Googleën jullie je ook altijd gek op de plaatsnamen van de ontvangers/verstuurders van jullie kaartjes? Ik vind het echt leuk om foto's te zoeken van de plaatsen waar e leven...![]()
Die US levert wel een leuk lijntje op.quote:
Ik schrijf het er gewoon 2 keer op voor de zekerheid. Vandaag kreeg ik er een met een e-mail adres erop wat door de post onleesbaar was geworden. Nu is dat niet zo erg, maar het had ook het ID kunnen zijn!quote:Op vrijdag 7 april 2006 14:36 schreef brighton het volgende:
Bedacht me vandaag dat het wellicht niet zo slim is om Postcard-ID links van de postzegel te schrijven aangezien er dan wel eens een stempel overheen zou kunnen komen. Niet dat ik dat al gedaan heb geloof ik...
als je inlogt en dan home...quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef _Boo_ het volgende:
Phew, vijf nieuwe adressen opgevraagd en gelukkig maar 1 keer Finland en geen Duitsland. Verder Polen, Hongarije, VS en Nieuw Zeeland![]()
Hoe kan je dat History kaartje ook al weer bekijken
Waar in NZ?quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:01 schreef _Boo_ het volgende:
Phew, vijf nieuwe adressen opgevraagd en gelukkig maar 1 keer Finland en geen Duitsland. Verder Polen, Hongarije, VS en Nieuw Zeeland![]()
Hoe kan je dat History kaartje ook al weer bekijken
Dat vind ik ook hoor, ik ben blij met alles wat ik krijg en ga in principe niet op verzoekjes in, tenzij ik toevallig zo'n kaart heb liggen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:49 schreef Jaguarized het volgende:
Je moet zelf weten als je aan iemand's eisen wil voldoen. Ik vind het volkomen bespottelijk. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik alleen kaarten wil met plaatjes van mensen die kaartenhuizen onder water aan het maken zijn.
Ten eerste vind ik ook dat je dit niet per se hoeft te doen...quote:Op vrijdag 7 april 2006 17:46 schreef dobbey het volgende:
Hele domme vraag misschien, maar euhmm heb nu een adres in spanje erbij en bij haar wensen staat onder andere dat ze graag Unesco kaartjes wil ontvangen, ik zou het haar
dolgraag willen sturen maar heb geen idee wat ze bedoeld![]()
Ow en doen jullie er iets op uit als ze aangeven dat de kaart in een envelop moet met een berichtje erbij geschreven op een apart blaadje zodat de kaart leeg blijft?
![]()
Toevallig dat alles haast in Europa zit. scheelt wel in de kostenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:21 schreef Vava het volgende:
Die van mij ziet er nu zo uit, maar er is dus nog wat onderweg, o.a. naar Moskou.
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef Entonie het volgende:
[..]
Toevallig dat alles haast in Europa zit. scheelt wel in de kosten![]()
ik krijg altijd om en om. dus binnen europa en de volgende buiten europa..sinds mn eerste kaartje al
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef p-etr-a het volgende:
Nee Mobster dat vind ik juist een heel goede theorie.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef p-etr-a het volgende:
Nee Mobster dat vind ik juist een heel goede theorie.
das mooi, dan kan ik mijn paranoia hier wel spuienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind alles wat met postcrossing te maken heeft interessant.
Dat paranoïde en waandenkbeelden vond ik nog wel meevallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het is ook wel een prima theorie, het ging er meer om dat mijn paranoïde waanbeelden voor jullie niet echt interessant zijn
ik overdrijf graagquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat paranoïde en waandenkbeelden vond ik nog wel meevallen![]()
'quote:
over overdrijven gesprokenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef Vava het volgende:
[..]
'
Gelukkigwant het was zelfs zeer interessant!
ok ok, jij wintquote:
Ik kom jou ook echt in zowat elk tag topic tegen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef inkie1010 het volgende:
Hihihi
Ik heb 5 kaartjes klaarliggen om te verzenden(van taggen en swappen)
Ik heb daar gewoon mijn voornaam in gebruikquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:34 schreef p-etr-a het volgende:
Vava hoe noem jij jezelf eigenlijk op het forum?
Ah op die manier, ik had je al helemaal niet gezien en omdat je wel vertelde dat je meedeed aan taggen enzo vroeg ik het me af.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon mijn voornaam in gebruikJetske dus
hihihi erg hequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik kom jou ook echt in zowat elk tag topic tegen.
Ik vind die het leukst dat je uit een paar kaarten mag kiezen.
Ja, nou bij het registreren heb ik er helemaal niet aan gedacht om Vava te gebruikenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik had je al helemaal niet gezien en omdat je wel vertelde dat je meedeed aan taggen enzo vroeg ik het me af.
Lekker gevoel toch wel om zelf te kunnen kiezen wat je krijgt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:49 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
hihihi erg hemaar ja dat wordt straks vanzelf wel minder
Het is nu nog allemaal nieuw en superleuk
Ik vind die ook het leukste I'm offering en you can choose
jij bent veel te goed voor mijn ego op doe manierquote:
op zaterdag wordt geen post opgehaald omdat er op zondag niet gewerkt wordtquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef p-etr-a het volgende:
Op zaterdag werken ze toch gewoon!?
Jullie weten hier iig dat ik onder Jetske te vinden ben daarquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lekker gevoel toch wel om zelf te kunnen kiezen wat je krijgt.
En Vava het maakt ook helemaal niet uit natuurlijk.Ik gebruik ook niet deze naam want ik vind de streepjes niet zo geweldig. Maar hier kom ik niet meer van ze af.
ik heb hem nog niet geschreven, heb ook geen idee wat ik er eens op zal zetten eigenlijk, aangezien ze geen info heeft gegeven, maar ik heb nog tot zondag 18.00uquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:58 schreef p-etr-a het volgende:
Ohja dat is waar ook. Nou gelukkig heb ik er vandaag nog 3 in gegooid, die er morgen op de post gaat heeft pech.
Ach je verzint wel wat toch. Vertel iets over Nederland, over jezelf, over wat je van postcrossing vindt... Een kaart is zo vol.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet geschreven, heb ook geen idee wat ik er eens op zal zetten eigenlijk, aangezien ze geen info heeft gegeven, maar ik heb nog tot zondag 18.00u
Ik moet ook een kaart kopen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
Mijn kaartjes kunnen ook pas zondag mee, was te druk met van alles. En ik moet nog een paar kaarten kopen en dat kan maandag pas, morgen moet ik werken.
Haha ja dat heb ik dus ook! Ik zou een kaart van de Stormvloedkering sturenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik moet ook een kaart kopen.
Het is namelijk zo dat ik bij de tag een lijstje heb opgesteld van kaarten die ik kan versturen, en daarbij heb ik een aantal kaarten aangeboden die ik hier helemaal niet heb liggen en daar is er een van gekozen.
Jaaaa gelukkig wel! Ik woon in Zeeland dus in elke winkel waar ze hier kaarten verkopen zijn wel kaarten van de Stormvloedkering te koopquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
Weet je wel al waar je 'm kan kopen?
Ik gelukkig wel... Dus het is niet zo veel werk morgen.
ik heb toch vooral kaarten met typerende dingen voor eindhoven, dus het zal idd wel een standaard verhaaltje worden, maar ik haak tot nog toe ook steeds in op wat ze zelf hebben gezegd in hun profiel, maar dat is hier dus lastigquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach je verzint wel wat toch. Vertel iets over Nederland, over jezelf, over wat je van postcrossing vindt... Een kaart is zo vol.
Ja, als ik niet zeker wist of ze hier kaarten van de Stormvloedkering zouden verkopen had ik het ook niet aangebodenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef p-etr-a het volgende:
Gelukkig maar. Je kan hier ook in praktisch elke winkel een hunebedkaart kopen inderdaad, terwijl de dichtstbijzijnde toch zeker 10 km weg is. Scheelt wel als je in de provincie woont.
helaas is eindhoven niet zo interessant, dus ik ben vrij snel klaar met vertellen wat het is, station en stadion spreken behoorlijk voor zichzelfquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, als ik niet zeker wist of ze hier kaarten van de Stormvloedkering zouden verkopen had ik het ook niet aangeboden
@ Mobster273 ik ga ook vaak wel een beetje in op de dingen in het profiel maar vooral over wat op de foto op de kaart staat.
ik heb ze tot nu toe allen van het postkantoor en een lectuurzaakje op het trudoplein gehaald, ik kom eigenlijk alleen in de binnenstad om uit te gaan, en dan zijn niet zo veel winkels open, maar ik zal er aan proberen te denken als ik er weer eens benquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef inkie1010 het volgende:
Hahaha Ik heb ook evoluon kaarten verstuurd (ik ben de helft van de tijd ook in Eindhoven, studeer alleen in groningen) Die vinden ze echt heel coolKreeg er leuke reacties op
Bij de van piere in de heuvelgalerie hebben ze hele coole van evoluon by night!
brabant kaarten heb ik niet gezien, aleen nederland en eindhoven, heb er bijvoorbeeld wel al een gestuurd van kinderdijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:43 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn stad stelt ook weinig voor, maar dat maakt verder niet zo uit toch! En misschien kan je kaarten sturen van de provincie, Brabant heeft best veel te bieden dan.
het postkantoor is hier 300meter ofzo vandaan, het lectuurzaakje waar ik over sprak 500, dus daar hoef ik niet echt voor naar de stadquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
Ik woon gelukkig midden in het centrum van Goes, Bruna is alleen maar de straat hier uitlopen en ik ben in de winkelstraat waar Bruna aan het begin zit.
Jaaaa postkantoor hier ook, daar kom ik eerst langs en dan de Brunaquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het postkantoor is hier 300meter ofzo vandaan, het lectuurzaakje waar ik over sprak 500, dus daar hoef ik niet echt voor naar de stad
alleen voor grote dingen eigenlijk, de supermarkt zit ook bij de stad vandaan, 500 meter een iets andere kant op
werk je niet dichtbij dan? anders kan je misschien in de pauze ff heen en weerquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa postkantoor hier ook, daar kom ik eerst langs en dan de Brunahandig hoor, al die winkels in de buurt! Moet je alleen niet moeten werken op zaterda zoals ik morgen
en dus geen tijd hem om er naartoe te gaan
Nee, ik werk in Bredaquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
werk je niet dichtbij dan? anders kan je misschien in de pauze ff heen en weer
ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar hier en daar een kaartje van Nederland in het algemeen vind ik ook nog prima werkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, ik werk in Bredaheb er wel eens over gedacht hoor, om daar wat kaarten te kopen, maar eigenlijk vind ik het het leukst om kaarten van Goes en Zeeland te sturen
Nee idd, nou ik heb ook wel kaarten van tulpen en molens gestuurd hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar hier en daar een kaartje van Nederland in het algemeen vind ik ook nog prima werkenin amerika bijvoorbeeld kennen ze het verschil toch niet
Ah dat is dan best apart... Misschien is Drenthe meer zo'n provincie-provincie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
brabant kaarten heb ik niet gezien
in het fins of engels?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:07 schreef p-etr-a het volgende:
Weet iemand hoe ik het beste "hartelijke groeten" kan vertalen? Eenzelfde uitspraak in het Engels dus...
Ja leuk he, dat zijn de Moomins (3e)! Leuke kinderserie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef p-etr-a het volgende:
QTPi ik vind die eerste en derde echt heel schattig!
Nooit van gehoord eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:25 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja leuk he, dat zijn de Moomins! Leuke kinderserie.
Het houdt je wel bezig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:33 schreef Jaguarized het volgende:
Mocht je het trouwens "zakelijk" willen doen in het fins: ystävällisen terveisin = met vriendelijke groeten.
ZIJ wil dat best zeggen! Heb geduldquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:41 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, alleen twee keer gedaan via een tag. Boo moest er gister een naar NZ sturen maar hij wil niet zeggen waar in NZ.
Die kan je er heel voorzichtig aftrekken hoor. Heb ik ook gedaan en geen schade. Had vandaag weer wat tag kaartjes in de bus! Moet ze dit weekend nog ff uploaden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Weer 2 kaarten gekregen (totaal maakt het 4; waarvan 3 uit Finland en 1 uit Minnesota US). De postzegels zijn grappig. Jammer dat er zo'n lelijke lange streepjescode postplakker op de US kaart zit maar ja daar kan alleen de post wat aan doen...
Gaaf!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:13 schreef Vava het volgende:
Net lag er een hele mooie kaart uit Maleisie in de brievenbus! Met een mooie kattentekening op de achterkant gemaakt
Morgen even kaartjes fotograferen voor de website en hier
Dat heb ik ook al gedaan geen probleemquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:41 schreef Sanne_ het volgende:
nou zie ik wel zo leuk dat lijstje staan met hoeveel je moet frankeren.. ik heb net 2 kaarten gepost naar amerika gewoon met 39 cent![]()
Op een dagquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef inkie1010 het volgende:
Hihih maar liefst 10 tag kaarten in mijn brievenbus! Heb ze allemaal op mijn log gezet!
Serieus? Dat lijkt me wel heel apart!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gedaan geen probleem
Leuk!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
kom net terug na een dag heel lang en hard werken, ligt er een mooie kaart uit Madrid op de deurmat
Heb ik ook meteen een vraag aan jou: als je zonder priority wilt sturen, hoe moet je dan frankeren? Ik vind het namelijk niet zo nodig, maar 2 x 39 cent is voor Europa bijvoorbeeld te veel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
kom net terug na een dag heel lang en hard werken, ligt er een mooie kaart uit Madrid op de deurmat
Dát is echt ontzettend gaaf gedaan. Goed idee en misschien ga ik dat ook eens doen. Als ik tijd & zin heb.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk!
De tekening op de achterkant van de kaart die ik vandaag uit Maleisie kreeg:
[afbeelding]
De rest staat op mijn sitealles wat ik tot nu toe ontvangen heb staat er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |