het postkantoor is hier 300meter ofzo vandaan, het lectuurzaakje waar ik over sprak 500, dus daar hoef ik niet echt voor naar de stadquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:48 schreef Vava het volgende:
Ik woon gelukkig midden in het centrum van Goes, Bruna is alleen maar de straat hier uitlopen en ik ben in de winkelstraat waar Bruna aan het begin zit.
Jaaaa postkantoor hier ook, daar kom ik eerst langs en dan de Brunaquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het postkantoor is hier 300meter ofzo vandaan, het lectuurzaakje waar ik over sprak 500, dus daar hoef ik niet echt voor naar de stad
alleen voor grote dingen eigenlijk, de supermarkt zit ook bij de stad vandaan, 500 meter een iets andere kant op
werk je niet dichtbij dan? anders kan je misschien in de pauze ff heen en weerquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Jaaaa postkantoor hier ook, daar kom ik eerst langs en dan de Brunahandig hoor, al die winkels in de buurt! Moet je alleen niet moeten werken op zaterda zoals ik morgen
en dus geen tijd hem om er naartoe te gaan
Nee, ik werk in Bredaquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
werk je niet dichtbij dan? anders kan je misschien in de pauze ff heen en weer
ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar hier en daar een kaartje van Nederland in het algemeen vind ik ook nog prima werkenquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:04 schreef Vava het volgende:
[..]
Nee, ik werk in Bredaheb er wel eens over gedacht hoor, om daar wat kaarten te kopen, maar eigenlijk vind ik het het leukst om kaarten van Goes en Zeeland te sturen
Nee idd, nou ik heb ook wel kaarten van tulpen en molens gestuurd hoorquote:Op zaterdag 8 april 2006 01:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ben ik het eigenlijk wel mee eens, maar hier en daar een kaartje van Nederland in het algemeen vind ik ook nog prima werkenin amerika bijvoorbeeld kennen ze het verschil toch niet
Ah dat is dan best apart... Misschien is Drenthe meer zo'n provincie-provincie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
brabant kaarten heb ik niet gezien
in het fins of engels?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:07 schreef p-etr-a het volgende:
Weet iemand hoe ik het beste "hartelijke groeten" kan vertalen? Eenzelfde uitspraak in het Engels dus...
Ja leuk he, dat zijn de Moomins (3e)! Leuke kinderserie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:05 schreef p-etr-a het volgende:
QTPi ik vind die eerste en derde echt heel schattig!
Nooit van gehoord eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:25 schreef QTPi het volgende:
[..]
Ja leuk he, dat zijn de Moomins! Leuke kinderserie.
Het houdt je wel bezig.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:33 schreef Jaguarized het volgende:
Mocht je het trouwens "zakelijk" willen doen in het fins: ystävällisen terveisin = met vriendelijke groeten.
ZIJ wil dat best zeggen! Heb geduldquote:Op zaterdag 8 april 2006 10:41 schreef Jaguarized het volgende:
Nee, alleen twee keer gedaan via een tag. Boo moest er gister een naar NZ sturen maar hij wil niet zeggen waar in NZ.
Die kan je er heel voorzichtig aftrekken hoor. Heb ik ook gedaan en geen schade. Had vandaag weer wat tag kaartjes in de bus! Moet ze dit weekend nog ff uploaden.quote:Op zaterdag 8 april 2006 13:07 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Weer 2 kaarten gekregen (totaal maakt het 4; waarvan 3 uit Finland en 1 uit Minnesota US). De postzegels zijn grappig. Jammer dat er zo'n lelijke lange streepjescode postplakker op de US kaart zit maar ja daar kan alleen de post wat aan doen...
Gaaf!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 19:13 schreef Vava het volgende:
Net lag er een hele mooie kaart uit Maleisie in de brievenbus! Met een mooie kattentekening op de achterkant gemaakt
Morgen even kaartjes fotograferen voor de website en hier
Dat heb ik ook al gedaan geen probleemquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:41 schreef Sanne_ het volgende:
nou zie ik wel zo leuk dat lijstje staan met hoeveel je moet frankeren.. ik heb net 2 kaarten gepost naar amerika gewoon met 39 cent![]()
Op een dagquote:Op zaterdag 8 april 2006 21:47 schreef inkie1010 het volgende:
Hihih maar liefst 10 tag kaarten in mijn brievenbus! Heb ze allemaal op mijn log gezet!
Serieus? Dat lijkt me wel heel apart!quote:Op zaterdag 8 april 2006 20:35 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al gedaan geen probleem
Leuk!quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
kom net terug na een dag heel lang en hard werken, ligt er een mooie kaart uit Madrid op de deurmat
Heb ik ook meteen een vraag aan jou: als je zonder priority wilt sturen, hoe moet je dan frankeren? Ik vind het namelijk niet zo nodig, maar 2 x 39 cent is voor Europa bijvoorbeeld te veel.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:27 schreef Klonk het volgende:
kom net terug na een dag heel lang en hard werken, ligt er een mooie kaart uit Madrid op de deurmat
Dát is echt ontzettend gaaf gedaan. Goed idee en misschien ga ik dat ook eens doen. Als ik tijd & zin heb.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Leuk!
De tekening op de achterkant van de kaart die ik vandaag uit Maleisie kreeg:
[afbeelding]
De rest staat op mijn sitealles wat ik tot nu toe ontvangen heb staat er op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |