Toevallig dat alles haast in Europa zit. scheelt wel in de kostenquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:21 schreef Vava het volgende:
Die van mij ziet er nu zo uit, maar er is dus nog wat onderweg, o.a. naar Moskou.
[afbeelding]
Jaquote:Op vrijdag 7 april 2006 21:30 schreef Entonie het volgende:
[..]
Toevallig dat alles haast in Europa zit. scheelt wel in de kosten![]()
ik krijg altijd om en om. dus binnen europa en de volgende buiten europa..sinds mn eerste kaartje al
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef p-etr-a het volgende:
Nee Mobster dat vind ik juist een heel goede theorie.
quote:Op vrijdag 7 april 2006 22:50 schreef p-etr-a het volgende:
Nee Mobster dat vind ik juist een heel goede theorie.
das mooi, dan kan ik mijn paranoia hier wel spuienquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:55 schreef p-etr-a het volgende:
Ik vind alles wat met postcrossing te maken heeft interessant.
Dat paranoïde en waandenkbeelden vond ik nog wel meevallenquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:52 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het is ook wel een prima theorie, het ging er meer om dat mijn paranoïde waanbeelden voor jullie niet echt interessant zijn
ik overdrijf graagquote:Op vrijdag 7 april 2006 22:58 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat paranoïde en waandenkbeelden vond ik nog wel meevallen![]()
'quote:
over overdrijven gesprokenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:02 schreef Vava het volgende:
[..]
'
Gelukkigwant het was zelfs zeer interessant!
ok ok, jij wintquote:
Ik kom jou ook echt in zowat elk tag topic tegen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:38 schreef inkie1010 het volgende:
Hihihi
Ik heb 5 kaartjes klaarliggen om te verzenden(van taggen en swappen)
Ik heb daar gewoon mijn voornaam in gebruikquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:34 schreef p-etr-a het volgende:
Vava hoe noem jij jezelf eigenlijk op het forum?
Ah op die manier, ik had je al helemaal niet gezien en omdat je wel vertelde dat je meedeed aan taggen enzo vroeg ik het me af.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:44 schreef Vava het volgende:
[..]
Ik heb daar gewoon mijn voornaam in gebruikJetske dus
hihihi erg hequote:Op vrijdag 7 april 2006 23:42 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik kom jou ook echt in zowat elk tag topic tegen.
Ik vind die het leukst dat je uit een paar kaarten mag kiezen.
Ja, nou bij het registreren heb ik er helemaal niet aan gedacht om Vava te gebruikenquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:47 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ah op die manier, ik had je al helemaal niet gezien en omdat je wel vertelde dat je meedeed aan taggen enzo vroeg ik het me af.
Lekker gevoel toch wel om zelf te kunnen kiezen wat je krijgt.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:49 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
hihihi erg hemaar ja dat wordt straks vanzelf wel minder
Het is nu nog allemaal nieuw en superleuk
Ik vind die ook het leukste I'm offering en you can choose
jij bent veel te goed voor mijn ego op doe manierquote:
op zaterdag wordt geen post opgehaald omdat er op zondag niet gewerkt wordtquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:56 schreef p-etr-a het volgende:
Op zaterdag werken ze toch gewoon!?
Jullie weten hier iig dat ik onder Jetske te vinden ben daarquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:51 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Lekker gevoel toch wel om zelf te kunnen kiezen wat je krijgt.
En Vava het maakt ook helemaal niet uit natuurlijk.Ik gebruik ook niet deze naam want ik vind de streepjes niet zo geweldig. Maar hier kom ik niet meer van ze af.
ik heb hem nog niet geschreven, heb ook geen idee wat ik er eens op zal zetten eigenlijk, aangezien ze geen info heeft gegeven, maar ik heb nog tot zondag 18.00uquote:Op vrijdag 7 april 2006 23:58 schreef p-etr-a het volgende:
Ohja dat is waar ook. Nou gelukkig heb ik er vandaag nog 3 in gegooid, die er morgen op de post gaat heeft pech.
Ach je verzint wel wat toch. Vertel iets over Nederland, over jezelf, over wat je van postcrossing vindt... Een kaart is zo vol.quote:Op vrijdag 7 april 2006 23:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet geschreven, heb ook geen idee wat ik er eens op zal zetten eigenlijk, aangezien ze geen info heeft gegeven, maar ik heb nog tot zondag 18.00u
Ik moet ook een kaart kopen.quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
Mijn kaartjes kunnen ook pas zondag mee, was te druk met van alles. En ik moet nog een paar kaarten kopen en dat kan maandag pas, morgen moet ik werken.
Haha ja dat heb ik dus ook! Ik zou een kaart van de Stormvloedkering sturenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:05 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ik moet ook een kaart kopen.
Het is namelijk zo dat ik bij de tag een lijstje heb opgesteld van kaarten die ik kan versturen, en daarbij heb ik een aantal kaarten aangeboden die ik hier helemaal niet heb liggen en daar is er een van gekozen.
Jaaaa gelukkig wel! Ik woon in Zeeland dus in elke winkel waar ze hier kaarten verkopen zijn wel kaarten van de Stormvloedkering te koopquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:09 schreef p-etr-a het volgende:
Weet je wel al waar je 'm kan kopen?
Ik gelukkig wel... Dus het is niet zo veel werk morgen.
ik heb toch vooral kaarten met typerende dingen voor eindhoven, dus het zal idd wel een standaard verhaaltje worden, maar ik haak tot nog toe ook steeds in op wat ze zelf hebben gezegd in hun profiel, maar dat is hier dus lastigquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:02 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Ach je verzint wel wat toch. Vertel iets over Nederland, over jezelf, over wat je van postcrossing vindt... Een kaart is zo vol.
Ja, als ik niet zeker wist of ze hier kaarten van de Stormvloedkering zouden verkopen had ik het ook niet aangebodenquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:15 schreef p-etr-a het volgende:
Gelukkig maar. Je kan hier ook in praktisch elke winkel een hunebedkaart kopen inderdaad, terwijl de dichtstbijzijnde toch zeker 10 km weg is. Scheelt wel als je in de provincie woont.
helaas is eindhoven niet zo interessant, dus ik ben vrij snel klaar met vertellen wat het is, station en stadion spreken behoorlijk voor zichzelfquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:26 schreef Vava het volgende:
[..]
Ja, als ik niet zeker wist of ze hier kaarten van de Stormvloedkering zouden verkopen had ik het ook niet aangeboden
@ Mobster273 ik ga ook vaak wel een beetje in op de dingen in het profiel maar vooral over wat op de foto op de kaart staat.
ik heb ze tot nu toe allen van het postkantoor en een lectuurzaakje op het trudoplein gehaald, ik kom eigenlijk alleen in de binnenstad om uit te gaan, en dan zijn niet zo veel winkels open, maar ik zal er aan proberen te denken als ik er weer eens benquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:32 schreef inkie1010 het volgende:
Hahaha Ik heb ook evoluon kaarten verstuurd (ik ben de helft van de tijd ook in Eindhoven, studeer alleen in groningen) Die vinden ze echt heel coolKreeg er leuke reacties op
Bij de van piere in de heuvelgalerie hebben ze hele coole van evoluon by night!
brabant kaarten heb ik niet gezien, aleen nederland en eindhoven, heb er bijvoorbeeld wel al een gestuurd van kinderdijkquote:Op zaterdag 8 april 2006 00:43 schreef p-etr-a het volgende:
Mijn stad stelt ook weinig voor, maar dat maakt verder niet zo uit toch! En misschien kan je kaarten sturen van de provincie, Brabant heeft best veel te bieden dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |