abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:32:49 #51
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37187500
quote:
Op zaterdag 22 april 2006 16:26 schreef svann het volgende:
Het is verdomde jammer dat alleen pulpjounalisten (ik noem geen namen) geinteresseerd zijn, Francis.

*weer weg moet.
Dit is niet waar - de heer Korterink is een misdaadjournalist van een uitstekend kaliber - kijk maar op zijn site, lees zijn boeken eens! Het zijn echter de pulpjournalisten die het onderzoek sabboteerden, vanaf het begin ..... Maar nogmaals, ook jij bent van harte welkom in mijn mailbox om de zaak verder te volgen!
pi_37187514
en hiermee wil ik de zaak in feedback afsluiten.

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:35:43 #53
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37187567
En zo is het maar net!
  zaterdag 22 april 2006 @ 16:58:22 #54
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37188036
Mag er nog een ding? Voor de geinterreseerden: apfcapelle@home.nl of op msn apfcapelle@hotmail.com -

Bellen mag ook, maar het nummer kun je krijgen op een van de adressen hier - en nu, geen woord er meer over - ik zweer het je Mirage!
  maandag 24 april 2006 @ 21:45:43 #55
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_37259395
Ik heb een vraagje..ik ben erg benieuwd naar meer resultaten op het gebied van de zoekfuntie..ik vind de zoekfunctie van google erg bagger en hij levert minimale resultaten op.. Ik kan me nog herinneren dat Muus toendertijd voor mij een handig linkje had..ik wil graag volledige inzage in topics die ik heb gepost met het profiel spliffunk en displission. Als je kijkt bij eventuele posthistorie bij de nick spliffunk krijg ik noppes, nada. Ik begrijp dat oude posts nog eventueel allemaal terug te vinden zijn..athans dat mag ik hopen? Hopende op een antwoord van een van de ops hier.
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_37259829
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef displission het volgende:
Ik heb een vraagje..ik ben erg benieuwd naar meer resultaten op het gebied van de zoekfuntie..ik vind de zoekfunctie van google erg bagger en hij levert minimale resultaten op.. Ik kan me nog herinneren dat Muus toendertijd voor mij een handig linkje had..ik wil graag volledige inzage in topics die ik heb gepost met het profiel spliffunk en displission. Als je kijkt bij eventuele posthistorie bij de nick spliffunk krijg ik noppes, nada. Ik begrijp dat oude posts nog eventueel allemaal terug te vinden zijn..athans dat mag ik hopen? Hopende op een antwoord van een van de ops hier.
Kijk eens onder aan de OP van deze Feedback. Die werkt hoor. Ik vond je zo terug.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_37259888
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kijk eens onder aan de OP van deze Feedback. Die werkt hoor. Ik vond je zo terug.
En zie hier: http://zoeken.fok.nl/index.php

Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  maandag 24 april 2006 @ 21:58:12 #58
91333 displission
pi_37260030
thx girls u have been proven worthy die laatste daar heb ik veel aan thx
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_37261748
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:55 schreef CartWOman het volgende:

[..]

En zie hier: http://zoeken.fok.nl/index.php

Hey.... wist niet eens dat ie er weer was
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 24 april 2006 @ 23:05:32 #60
91333 displission
pi_37263388
spitting, voor als je nog geen zin hebt om te slapen

http://www.crystalinks.com/directory2.html

wel een beetje oppassen wat je leest daar..ze schijnt nogal gelovig ingesteld te zijn

[ Bericht 44% gewijzigd door displission op 24-04-2006 23:11:31 ]
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:29:13 #61
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_37298334
Voor Francis C:
quote:
Op vrijdag 21 april 2006 22:02 schreef FrancisC het volgende:

[..]

Ben ik een moderator? Het interesseer me niet waar dit topic staat, ookal was het een uitvouwposter in een koelkast! Ik kan geen aangifte doen, als je het zo graag weten wilt - er is geen feit tegen mij gepleegd -
Beste Francis, dat is bullshit.

"Wie kan een aangifte doen?

De wet zegt dat iedereen die kennis draagt van een strafbaar feit, aangifte kan doen. In de praktijk zal bij seksueel misbruik bijna altijd alleen degene die het feit is overkomen, aangifte doen. Het slachtoffer is degene die kan vertellen wat hem of haar is overkomen en als iemand anders dat zou doen kan er een ander verhaal ontstaan. "

Bron: http://www.seksueelmisdri(...)en%20aangifte%20doen

Iedereen die kennis draagt kan dus aangifte doen, alleen.... het slachtoffer moet dit dan wel bevestigen naderhand. En...

Anyway, zedendelicten hebben een verjaringstermijn. In het ernstigste geval (verkrachting) is die termijn 15 jaar, in het minder ernstige geval (aanranding) is die termijn 12 jaar. Bij minderjarigen gaat die termijn in op het 18e levensjaar (en anders start die termijn op het moment van het delict). Dat betekent, dat de zaak hoe dan ook verjaard is. En hoeveel bewijslast je ook hebt of nog zal kunnen vinden, er zal geen recht over gesproken kunnen worden.

Dus, mag de vraag naar de werkelijke doelstelling best gesteld worden (imho)

Grappig wel, dat ik net ontdekte dat ik (als werkelijk slachtoffer van dit soort praktijken) niets meer mag zeggen. Geinig he? Zo werkt dat dus in Nederland en ook op Fok! (what's new). Daar worden daders slachtoffers, en vice versa.
pi_37298576
Tissik,

FrancisC is er niet meer. (iig op dit moment niet meer..maar wie weet )
Je kan hem wel bereiken op het email adres of via msn zoals hij hierboven vermelde: apfcapelle@home.nl of op msn apfcapelle@hotmail.com
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37316457
Mirage of een andere operator..in alles is digitaal? Een topic wat een vraag blijkt te zijn van een users van ons forum wordt een verkapte doodswens gedaan door een andere user. Voor wie dit is bedoelt intereseerd me heel weinig..ik wil alleen dat jullie of iets aan het topic doen..maw deleten of editten of het hele topic op slot gooien mocht DV hiermee akkoord gaan. Er worden ook spreuken geplaatst van dat "psyhotische praat" maar achterwege gelaten moet worden.!!! Dit moet naar mijn mening maar eens opgehouden zijn. Ikzelf respecteer ook heel veel dingen en ik vind niet dat onzin users zomaar andere users kunnen aanvallen hierop. En ook al doen ze het niet zomaar dan nog niet!

Dus ik zou zeggen doe wat aan het topic..aub
pi_37316969
oeps, Lilith is bezig !
Ik ging er geloof ik een beetje doorheen, sorry Lilith !!

* Mirage trekt zich terug
Sir Winston Churchill
  Moderator woensdag 26 april 2006 @ 20:27:47 #65
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37322700
Misschien voorbarig, maar ik zie 2 posts van T2012 in het topic over die alien-interview-video, en ik voel nu al aan mijn water dat dat de verkeerde kant opgaat (je weet wat ik bedoel mirage ). Ik vind het vooralsnog een boeiend topic, maar ik denk niet dat posts zoals die van T2012 nodig zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_37325111
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:27 schreef CoolGuy het volgende:
Misschien voorbarig, maar ik zie 2 posts van T2012 in het topic over die alien-interview-video, en ik voel nu al aan mijn water dat dat de verkeerde kant opgaat (je weet wat ik bedoel mirage ). Ik vind het vooralsnog een boeiend topic, maar ik denk niet dat posts zoals die van T2012 nodig zijn.
gezien, thanks !!
Sir Winston Churchill
  donderdag 27 april 2006 @ 13:44:59 #67
140479 FrancisC
Alias Van Swieten
pi_37343328
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:29 schreef Tissik het volgende:
Voor Francis C:
[..]

Beste Francis, dat is bullshit.

"Wie kan een aangifte doen?

De wet zegt dat iedereen die kennis draagt van een strafbaar feit, aangifte kan doen. In de praktijk zal bij seksueel misbruik bijna altijd alleen degene die het feit is overkomen, aangifte doen. Het slachtoffer is degene die kan vertellen wat hem of haar is overkomen en als iemand anders dat zou doen kan er een ander verhaal ontstaan. "

Bron: http://www.seksueelmisdri(...)en%20aangifte%20doen

Iedereen die kennis draagt kan dus aangifte doen, alleen.... het slachtoffer moet dit dan wel bevestigen naderhand. En...

Anyway, zedendelicten hebben een verjaringstermijn. In het ernstigste geval (verkrachting) is die termijn 15 jaar, in het minder ernstige geval (aanranding) is die termijn 12 jaar. Bij minderjarigen gaat die termijn in op het 18e levensjaar (en anders start die termijn op het moment van het delict). Dat betekent, dat de zaak hoe dan ook verjaard is. En hoeveel bewijslast je ook hebt of nog zal kunnen vinden, er zal geen recht over gesproken kunnen worden.

Dus, mag de vraag naar de werkelijke doelstelling best gesteld worden (imho)

Grappig wel, dat ik net ontdekte dat ik (als werkelijk slachtoffer van dit soort praktijken) niets meer mag zeggen. Geinig he? Zo werkt dat dus in Nederland en ook op Fok! (what's new). Daar worden daders slachtoffers, en vice versa.
Zonder op de zaak in te gaan - iedereen die kennis draagt van een strafbaar feit is min of meer verplicht aangifte hiervan te doen - probeer het eens, zou ik zeggen - ik melde strafbare feiten op, iedereen heeft nu kennis, doe er eens aangifte van - of er wel of niet "rechtgesproken" kan worden doet er voor mij niet toe - in die gevallen waar dat wel gebeurd zijn de uitkomsten van "recht" bedroefend en vaak beneden alle peil.

Naam Harrie
Woonplaats Enschede
Land Nederland
Geslacht Man
Datum 26-04-2006 om 14:39:17

Waarom is de blog van Francis afgesloten? Afgezien van ons gastenboek, is er nog ergens de discussie te volgen?

Contact mij gewoon, hier op het forum discussieer ik niet verder - iedereen is welkom, beste Tissik!
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:38:03 #68
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37371573
ik kan het topic van (ik dacht fuifduif) niet meer vinden waar het gaat over levitatie ontmaskert oid. ik hoop dat ik in het juiste topic zit en of iemand ff een linkje heeft. dank is groot.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37371692
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:43:00 #70
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_37371711
dank je wel! lekker snel ook!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_37382312
@ clumsy_clown.

Ik val niemand persoonlijk aan.
Ik confronteer mensen alleen met zaken waarvan ze een ander betichten

En aan de manier waarop ze dan reageren zie je gelijk dat ze dat zelf ook niet zo waarderen.

En die andere user had het alleen over de foto's, hij maakte geen opmerkingen over de TS zelf.
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_37390268
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 17:24 schreef Lilith-Wicca het volgende:
@ clumsy_clown.

Ik val niemand persoonlijk aan.
Ik confronteer mensen alleen met zaken waarvan ze een ander betichten

En aan de manier waarop ze dan reageren zie je gelijk dat ze dat zelf ook niet zo waarderen.

En die andere user had het alleen over de foto's, hij maakte geen opmerkingen over de TS zelf.
Hmm. I beg to differ.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:17 schreef TrenTs het volgende:
Ik lees nu meer op die site over allerlei andere plekken waar het zou spoken, maar als ik heel eerlijk ben komt die schrijver van alles niet echt naar voren als iemand die echt vooraan stond toen de hersens uitgedeeld werden.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef TrenTs het volgende:
Met geweldige quotes als:
[..]

Ik denk dat meneer de ghostbuster niet stil staat bij de mogelijkheid dat gewoon niemand een fuck geeft om dat hele kasteel niet.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef TrenTs het volgende:
Nou sorry hoor, ik lees nu meer en ik denk dat deze gast gewoon ontzettend hard aan de LSD gaat voor hij naar zo'n plek gaat en foto's neemt. Het is gewoon lachwekkend. Hij ziet serieus dingen op foto's die er niet zijn.
Waar zie jij TS staan? Nou is begrijpend lezen een vak opzich, maar hier lijkt me niet écht veel twijfel over mogelijk. Jíj gaat vervolgens persoonlijk op hem in, terwijl je niet zo reageert op bijvoorbeeld mij, terwijl ik harder reageer. Niet dat ik daar nou op zit te wachten, maar ik noem maar een voorbeeld.

Hoe dan ook, bovenstaande rechtvaardigt
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:07 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Als modje zou ik me toch maar proberen te onthouden van dit soor semi-chargerende en inhoudsloze rommelposts.
dit dan wel weer enigzins, omdat je blijkbaar niet hebt kunnen begrijpen wat TrenTs bedoelde, maar wel de persoonlijke aanval ingaat door te vragen of hij LSD gebruikt en te zeggen dat zijn posts niet onderbouwd zijn, terwijl die van jou van geen kant kloppen. En ja, mods horen een voorbeeldfuntie te hebben ja. Zéker een mod met minder posts dan de gemiddelde newbie hier zal zichzelf moeten bewijzen. Jij zegt dat je logischerwijs de site bekeken hebt omdat dat bij je modfunctie hoort, maar ieder weldenkend mens heeft door dat die site opgebouwd is door iemand met het IQ lager dan dat van een tafelpoot. Dat dat jou niet is gelukt is niet het probleem van de users.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2006 22:20:49 ]
pi_37390379
quote:
Als modje zou ik me toch maar proberen te onthouden van dit soor semi-chargerende en inhoudsloze rommelposts
Dat maakt hier nix uit! Mods uit een andere rubriek of van FP kunnen hier in Truth gewoon komen baggeren. Waar ze zelf over waken voeren ze elders uit

En nee, ik bedoel niet Mirage of LW!
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37390593
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:13 schreef Gorian het volgende:

[..]

Dat maakt hier nix uit! Mods uit een andere rubriek of van FP kunnen hier in Truth gewoon komen baggeren. Waar ze zelf over waken voeren ze elders uit

En nee, ik bedoel niet Mirage of LW!
Zeg, helder licht, dat stuk wat je quote gáát over LW.
pi_37390980
Dan zou ik er in het vervolg niet boven zetten dat TrenTs het schreef
'Blind faith in your leaders, or in anything, wil get you killed'
pi_37391104
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:34 schreef Gorian het volgende:
Dan zou ik er in het vervolg niet boven zetten dat TrenTs het schreef
Aha. Ok.
pi_37399311
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als dit ban-waardig is kan je overigens Fok opdoeken. Of lees je nog niet zo lang mee?
en nog meer van dit soort gezemel.

1 Bans worden niet besproken op het forum.
Als een gebande de vermeende overtreding níet alsovertreding of banwaardig ziet mag hij zélf mailen. Jij (en anderen kunnen klagen als júllie zogenaamd onterecht gecorrigeerd/geband worden)
Heel simpel. Trents heeft goed laten zien dat hij zijn mannetje wel staat en dat hij meer dan "goed" gebekt is.

2 Wat trents deed was wèl banwaardig. En ik krijg de indruk dat o.a. jij er nu ook tegenaanhikt. Vandaar een kleine uitleg voor jou zodat je kan vorokomen dat jij ook geband wordt.

Stukje uit de huisregels:
Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!

Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.

Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.

één enkele specifiek genoemde regel en zelfs daar je niet aan kunnen houden ?

Opmerkingen als "sul" of denigrerende opmerkingen gebaseerd op bv het postaantal van een moderator/user zijn dus ongewenst.

Geld dus ook voor jou en anderen.

Dat komt hier binnenwalsen en begint arrogant en hoog van de toren te blazen.
Kom zeg. Amper een post binnen truth en jullie menen de huisregels te kunnen overtreden èn een moderator "op haar plaats" te zetten

de arrogantie zeg.

En nog een beetje dommig ook imo.... aan de hand van het postaantal..
De inhóud van de posts lijkt mij een betere maatstaf.
Je hebt mensen die posten als ze daadwerkelijk wat zinnigs te zeggen hebben (en dit ook kunnen omdat ze kennis van zaken hebben) en je hebt zoals we zien ook mensen die een "zo hoog mogelijk postaantal proberen te halen" omdat ze denken dat dat "aanzien" geeft ?
Wat is de insteek ?
Bagger en huisregel overtredende posts zijn ook posts ?

Niet hier !
Sir Winston Churchill
pi_37400971
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 12:19 schreef Mirage het volgende:

[..]

[b][i]Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!

Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Ik heb dat stuk nooit gelezen, maar als bovenstaande hierin staat, en het is zelfs een aparte vermelding dan moet er naar mijn mening heel wat strakker gemodereerd worden, omdat ik dergelijk gedrag nogal wat voorbij zie komen.

Ik neem aan dat je begrijpt Mirage, dat ik je niet 'terecht' wil wijzen, maar dat ik dit graag zou zien gebeuren binnen TRU, zoals ook bleek uit onze mailwisseling. Ik geef hier dus gewoon mijn mening zonder jou te willen vertellen hoe of wat je moet doen

dat antwoord....is dat nog deze eeuw of nie ben wel benieuwd hoe en wat....

[edit]
Kut, ik zit weer onder het foute account, maar you know who I am
pi_37401402
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:27 schreef LvA het volgende:

[..]

Ik heb dat stuk nooit gelezen, maar als bovenstaande hierin staat, en het is zelfs een aparte vermelding dan moet er naar mijn mening heel wat strakker gemodereerd worden, omdat ik dergelijk gedrag nogal wat voorbij zie komen.

Ik neem aan dat je begrijpt Mirage, dat ik je niet 'terecht' wil wijzen, maar dat ik dit graag zou zien gebeuren binnen TRU, zoals ook bleek uit onze mailwisseling. Ik geef hier dus gewoon mijn mening zonder jou te willen vertellen hoe of wat je moet doen

dat antwoord....is dat nog deze eeuw of nie ben wel benieuwd hoe en wat....

[edit]
Kut, ik zit weer onder het foute account, maar you know who I am

Ik weet idd wie je bent.

Moet eerlijk bekennen ( ), dat mij dit wel eens gebeurd is met de account van Oversight. Hij logt ook niet standaard uit.
Staat er opeens een post zonder smileys.

Wat het stuk betreft over dat het te vaak voorkomt....
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het daar mee eens ben.

Waar ik soms wat moeite mee heb is dingen 24 uur of later nadat het geplaatst is nog een staartje te laten krijgen. Als wij er bovenop zitten is het een stuk makkelijker dan dat wij het over het hoofd hebben gezien of dat het 2 dagen later pas ontdekt hebben.

Daarnaast is het zo dat bepaalde topics gewoon stormlopen als men eenmaal aan het discussieren is geslagen.
Voordat je in kan grijpen is er dan in 2 uurtjes tijd, dat je afwezig was bv een hele discussie ontstaan met actie-reactie etc etc...
Degene die er op ingaat op dezelfde manier zit imo ook fout.
Tegelijkertijd is het ergens begrijpelijk.
Soms moet je dan een keuze maken tussen geen bans uit te delen, alleen een waarschuwing te plaatsen voor alle betrokkenen en de rest van de gebruikelijke modereer mogelijkheden uit te voeren. Of een jhele serie users tegelijkertijd te bannen.

Omdat ik persoonlijk niet van bans hou probeer ik ze te beperken. Ik zal dus sneller kiezen voor de eerste optie.
Sir Winston Churchill
pi_37401863
quote:

[..]

en nog meer van dit soort gezemel.

1 Bans worden niet besproken op het forum.
Als een gebande de vermeende overtreding níet alsovertreding of banwaardig ziet mag hij zélf mailen. Jij (en anderen kunnen klagen als júllie zogenaamd onterecht gecorrigeerd/geband worden)
Heel simpel. Trents heeft goed laten zien dat hij zijn mannetje wel staat en dat hij meer dan "goed" gebekt is.

2 Wat trents deed was wèl banwaardig. En ik krijg de indruk dat o.a. jij er nu ook tegenaanhikt. Vandaar een kleine uitleg voor jou zodat je kan vorokomen dat jij ook geband wordt.

Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!

Aangezien een faq niet bedoeld is om persoonlijke tekorten in opvoeding of sociale vaardigheden recht te trekken, houden we het hier bij.

één enkele specifiek genoemde regel en zelfs daar je niet aan kunnen houden ?

Opmerkingen als "sul" of denigrerende opmerkingen gebaseerd op bv het postaantal van een moderator/user zijn dus ongewenst.

Geld dus ook voor jou en anderen.

Kom zeg. Amper een post binnen truth en jullie menen de huisregels te kunnen overtreden èn een moderator "op haar plaats" te zetten

de arrogantie zeg.

En nog een beetje dommig ook imo.... aan de hand van het postaantal..
De inhóud van de posts lijkt mij een betere maatstaf.
Je hebt mensen die posten als ze daadwerkelijk wat zinnigs te zeggen hebben (en dit ook kunnen omdat ze kennis van zaken hebben) en je hebt zoals we zien ook mensen die een "zo hoog mogelijk postaantal proberen te halen" omdat ze denken dat dat "aanzien" geeft ?
Wat is de insteek ?
Bagger en huisregel overtredende posts zijn ook posts ?

Niet hier !
Goed, eerst even over je toon . LW verwijst me naar feedback, ik geef een mooiere feedbackpost dan het overgrote deel en dan krijg ik ten eerste niet het antwoord van LW en ten tweede ga je ook nog 's lekker agressief doen?

Allemaal leuk en aardig dit hoor, maar ik heb het over een specifiek fout van LW, waarop je niet ingaat hier, sterker nog, je gaat er gewoon op door. Al die opmerkingen gaan over de maker van de site, hoe moeilijk is het om dat te begrijpen? Hell, ze geeft hem ergens zelfs gelijk door te zeggen dat op de foto's niets te zien is. Dus als dat het probleem is, zou ze misschien in het topic kunnen waarschuwen dat er niet meer op de site gereageerd moet worden, vind je niet?

Dat sulgedoe vervalt hier dus hélemaal, en over die postaantalllen: Eerlijk gezegd veroorzaakt het feit dat jij antwoordt weer het vermoeden dat er een handje boven Wicca's hoofd gehouden moet worden. Daarnaast is er dus geen minimum aantal posts nodig om mod te worden, maar wel een minimum aantal om te mogen klagen over wat een mod doet? Oh en trouwens, het geldt dus niét voor mij en anderen, omdat er maar op 1 geval in is gegaan.

En nog even over dat dommige en de inhoud van posts, Wicca heeft bewezen
a) posts niet goed te kunnen interpreteren
b) zelf inhoudlozere (want nergens op gebaseerde) posts te maken

You were saying?

Die hele ban van TrenTs kan me niets schelen, het gaat me om de rare manier van moderateren in dat topic. Daarnaast, wil je me serieus gaan bannen omdat ik val over wat een mod fout doet? .

en over hoe aanstootgevend 'sul' is ga ik het maar niet hebben

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2006 14:09:32 ]
pi_37402418
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:59 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Goed, eerst even over je toon . LW verwijst me naar feedback, ik geef een mooiere feedbackpost dan het overgrote deel en dan krijg ik ten eerste niet het antwoord van LW en ten tweede ga je ook nog 's lekker agressief doen?
Agressief ?
Mijn hemel, noem je dit agressief.
Als ik agressief zou zijn dan was ik al veel eerder en veel harder duidelijk uit de hoek gekomen.
Het geëtter dat in dat topic aan de hand was, zie mijn 1ste post in dat topic... even na openen kon ik al 8 !! berichten deleten.
En na die waarschuwing alsnog de moed hebben je niet aan de huisregels te houden ?

Je bent vríj om te kiezen of je wel of niet ene subforum binnen gaat.
Als je ervoor kíest dat wel te doen, dan ga ik er van uit dat je je bereidt gevonden hebt aan de huisregels te houden.

Beetje vaag om aan de deur van een uitgaansgelegenheid te gaan stijgeren als je er niet inkomt met je gympen en je gatenjeans als er een bord op de parkeerplaats staat "dresscode gala !"
quote:
Allemaal leuk en aardig dit hoor, maar ik heb het over een specifiek fout van LW,
Die ik niet zie.
quote:
waarop je niet ingaat hier, sterker nog, je gaat er gewoon op door. Al die opmerkingen gaan over de maker van de site,
Begrijpend lezen ?
quote:
hoe moeilijk is het om dat te begrijpen? Hell, ze geeft hem ergens zelfs gelijk door te zeggen dat op de foto's niets te zien is.
Euhm... omdat een moderator een andere mening is toegedaan dan TS mag je dus vervallen in policy/ huisregel overschrijdende posts ?
quote:
Dus als dat het probleem is, zou ze misschien in het topic kunnen waarschuwen dat er niet meer op de site gereageerd moet worden, vind je niet?

Dat sulgedoe vervalt hier dus hélemaal, en over die postaantalllen: Eerlijk gezegd veroorzaakt het feit dat jij antwoordt weer het vermoeden dat er een handje boven Wicca's hoofd gehouden moet worden.
Zeg, dit subforum heeft twéé moderators.
En als de éne weg is neemt de ander waar als die wel aanwezig is.

Ik was gisteren grotendeels afwezig wegens 3 jaar huwelijk en andere zaken.

Vandaag is lilith-wicca afwezig.
quote:
Daarnaast is er dus geen minimum aantal posts nodig om mod te worden, maar wel een minimum aantal om te mogen klagen over wat een mod doet?
waar haal je dat laatste nou weer vandaan ?
"een minimum aantal om te mogen klagen over wat een mod doet ??"

Nee, als je binnenkomt wordt je vanaf de eerste post serieus genomen.
Maar vernaggel je die eerste post door gelijk met termen als SUL te smijten en daarmee blijk te geven dat je niet eens de moeite hebt genomen de huisregels door te nemen enals je tegleijkertijd blijk geeft je niet aan de waarschuwingen van moderators ( zie mijn waarschuwing erboven !), dan wordt die eerste post zeker niet gewaardeerd c.q. als waardevol beschouwd.
quote:
Oh en trouwens, het geldt dus niét voor mij en anderen, omdat er maar op 1 geval in is gegaan.
quote:
En nog even over dat dommige en de inhoud van posts, Wicca heeft bewezen
a) posts niet goed te kunnen interpreteren
b) zelf inhoudlozere (want nergens op gebaseerde) posts te maken

You were saying?
Dat je begrijpend de huisregels moet lezen.
quote:
Die hele ban van TrenTs kan me niets schelen, het gaat me om de rare manier van moderateren in dat topic. Daarnaast, wil je me serieus gaan bannen omdat ik val over wat een mod fout doet? .
Nee hoor, kritiek is altijd welkom.
Over kritiek, positief of negatief, wordt nooit moeiljik gedaan.
De manier waarop, vormgegeven volgens algemeen geaccepteerde normen en die van onze huisregels, is wèl een punt waar op gelet wordt.
quote:
en over hoe aanstootgevend 'sul' is ga ik het maar niet hebben
huisregels.
Sir Winston Churchill
pi_37402447
Het komt gewoon te vaak voor dat een groepje mensen tegelijkertijd truth binnen komt walsen, de huisregels aan hun laars lappen en wel hoog van de toren blazen.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:00:40 #83
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37403321
Inderdaad Mirage. Te vaak zijn er mensen die denken dat ze alles kunnen permiteren.

Gewoon de zweep erop, of de mattenklopper.

Maar jij en Lillith verrichten puik werk hier Geen tegenspraak dulden bij dat "tuig", heb even geen andere naam dus ik noem het even tuig
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_37403862
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 14:21 schreef Mirage het volgende:

[..]

Agressief ?
Mijn hemel, noem je dit agressief.
Agressief, uit de hoogte, ik ben net wakker dus ik vind het allemaal wel best, je toon bevalt in ieder geval niet. Zeker aangezien je over de arrogantie in mijn post begint.
quote:
Als ik agressief zou zijn dan was ik al veel eerder en veel harder duidelijk uit de hoek gekomen.
Het geëtter dat in dat topic aan de hand was, zie mijn 1ste post in dat topic... even na openen kon ik al 8 !! berichten deleten.
En na die waarschuwing alsnog de moed hebben je niet aan de huisregels te houden ?

Je bent vríj om te kiezen of je wel of niet ene subforum binnen gaat.
Als je ervoor kíest dat wel te doen, dan ga ik er van uit dat je je bereidt gevonden hebt aan de huisregels te houden.

Beetje vaag om aan de deur van een uitgaansgelegenheid te gaan stijgeren als je er niet inkomt met je gympen en je gatenjeans als er een bord op de parkeerplaats staat "dresscode gala !"
Ik héb de huisregels gelezen. Het gaat daar over normaal doen tegen andere users. Zoals ik in mijn eerste post hier al met begeleidende posts aangaf, verwijst TrenTs nérgens naar TS. Kijk er gewoon 's naar, lees ze nog 's door, wie weet gaat het licht ineens branden.
quote:
Die ik niet zie.
. Nog een keer dan. Die posts, ja? Zal ik ze er gewoon even bijpakken? Ach, ik ben nu toch bezig.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:17 schreef TrenTs het volgende:
Ik lees nu meer op die site over allerlei andere plekken waar het zou spoken, maar als ik heel eerlijk ben komt die schrijver van alles niet echt naar voren als iemand die echt vooraan stond toen de hersens uitgedeeld werden.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef TrenTs het volgende:
Met geweldige quotes als:
[..]

Ik denk dat meneer de ghostbuster niet stil staat bij de mogelijkheid dat gewoon niemand een fuck geeft om dat hele kasteel niet.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef TrenTs het volgende:
Nou sorry hoor, ik lees nu meer en ik denk dat deze gast gewoon ontzettend hard aan de LSD gaat voor hij naar zo'n plek gaat en foto's neemt. Het is gewoon lachwekkend. Hij ziet serieus dingen op foto's die er niet zijn.
Wijs 's aan waar TS genoemd wordt? Alsjeblieft?
quote:
Begrijpend lezen ?
Vertel, wat begrijp ik niet?
quote:
Euhm... omdat een moderator een andere mening is toegedaan dan TS mag je dus vervallen in policy/ huisregel overschrijdende posts ?
Wie heeft het over de mening van TS?
1- Willekeurige user zegt 'haha, op die foto's is niets te zien'
2- LW zegt 'ja, over die foto's zou je nog best 's gelijk kunnen hebben'
3- TrenTs zegt 'nou, site bekeken, die sul (de maker van de site hè, nou niet boos worden) ziet dingen op de foto's die niemand anders ziet, toffe drug moet dat zijn'
4- LW boos, 'waarom zeg jij dat TS aan de drugs zit? En waarom noem je hem een sul?
5- LW zegt verder 'Zit jij aan de drugs dan, dat je dat zo goed weet? '

Echt, makkelijker kan ik het niet maken. Maar zie je die misvatting tussen het derde en vierde punt? Ja? daar zit hem de fout hè? En ja, ná punt 5 speelt TrenTs inderdaad ook op de man ja. Let wel, ná punt 5. Want zie je wat LW bij punt 5 doet? Ze beschuldigt TrenTs van iets, drugsgebruik in dit geval. Vind je dat minder erg dan iemand een sul noemen ja?
quote:
Zeg, dit subforum heeft twéé moderators.
En als de éne weg is neemt de ander waar als die wel aanwezig is.

Ik was gisteren grotendeels afwezig wegens 3 jaar huwelijk en andere zaken.

Vandaag is lilith-wicca afwezig.
Best, maar zie dan ook wel in waar zij de fout in gaat, wil je?
quote:
waar haal je dat laatste nou weer vandaan ?
"een minimum aantal om te mogen klagen over wat een mod doet ??"
quote:

de arrogantie zeg.
Hierzo. Ik wals niet binnen in dat topic, ik post uitgebreid en hou me aan de huisregels. Jaja! Want ook ík richt me tot de maker van de site. Dat licht ik zélfs nog even toe in een post door te zeggen dat TS zich niet aangesproken moet voelen indien het haar site niet is. Lief hè? TrenTs heeft dan weliswaar geen begeleidende post waarin expleciet staat dat het niet aan TS gericht is, maar gezien zijn verwijzingen naar de maker van de site (kijk maar even naar hierboven, die dikgedrukte stukjes in z'n post ja) lijkt dat me enigzins nutteloos. En als dan een mod zonder aanleiding persoonlijk wordt, tsja, dan kan ze een reactie verwachten, niet?
quote:
Nee, als je binnenkomt wordt je vanaf de eerste post serieus genomen.
Maar vernaggel je die eerste post door gelijk met termen als SUL te smijten en daarmee blijk te geven dat je niet eens de moeite hebt genomen de huisregels door te nemen enals je tegleijkertijd blijk geeft je niet aan de waarschuwingen van moderators ( zie mijn waarschuwing erboven !), dan wordt die eerste post zeker niet gewaardeerd c.q. als waardevol beschouwd.
Jouw waarschuwing gaat niet over die site. TrenTs z'n reacties wel. Dus er mag niet negatief gereageerd worden over de bron die gegeven wordt in de OP? Dat staat niet in jouw waarschuwing. En nogmaals, de posts gaan niet over de TS, en who cares hoe de maker van de site genoemd wordt? Worden die ook beschermd door Fok?
quote:
Je zei dat de regels voor iedereen gelden. Best, maar jullie gaan maar op één geval in. Waar ook nog 's niets van klopt. Ja, na die reactie van Wicca ging TrenTs er persoonlijk op in ja, maar de aanleiding van Wicca's reactie klopte niet. Zoals hierboven tig keer uitgelegd.
quote:
Dat je begrijpend de huisregels moet lezen.
Begin je wéér over begrijpend lezen terwijl dat voor jou nogal moeilijk lijkt te zijn . Ik leg het gewoon nóg een keer uit. De huisregels gaan over de users van fok. De eerste posts van TrenTs niet. Wicca overtreedt diezelfde huisregel door persoonlijk op hem in te gaan terwijl hij het dus niet over TS heeft. Hierna zijn Trents' posts persoonlijk. Maar het begon dus met die post van Wicca. Zoals ik al zei, heel die ban van TrenTs zal me aan m'n reet roesten en ik neem het zéker niet voor hem op, dat kan hij zelf wel neem ik aan. Het gaat mij om dat stuk A2 wat jullie voor je kop lijken te hebben zitten.
quote:
Nee hoor, kritiek is altijd welkom.
Over kritiek, positief of negatief, wordt nooit moeiljik gedaan.
De manier waarop, vormgegeven volgens algemeen geaccepteerde normen en die van onze huisregels, is wèl een punt waar op gelet wordt.
Nou, veel onderbouwder en uitgebreider krijg je ze niet.
quote:
huisregels.
.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2006 04:10:41 ]
pi_37403946
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Inderdaad Mirage. Te vaak zijn er mensen die denken dat ze alles kunnen permiteren.

Gewoon de zweep erop, of de mattenklopper.

Maar jij en Lillith verrichten puik werk hier Geen tegenspraak dulden bij dat "tuig", heb even geen andere naam dus ik noem het even tuig
Ik vind 'tuig' aanstootgevend en voel me aangesproken.
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:39:36 #86
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404113
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:31 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik vind 'tuig' aanstootgevend en voel me aangesproken.
Als je nu al begint te janken

Je moest eens weten waar ze mij voor uit gemaakt hebben.

Je wordt er hard van moet je maar denken.

Keihard hier op het forum. En dan noem ik het tuig, je kunt het ook a-sociaal gedrag noemen. Sommigen weten niet hoe ze sociaal actief moeten zijn.

Sommigen weten uberhaupt niet hoe ze zich moeten gedragen.

Maar dat heeft ook te maken met internet. De internet omgangsvormen blijken voor een aantal mensen te moeilijk te zijn. Dan denken ze zeker van, dat alles is toegestaan.

In het echt durven ze de mond niet open te trekken en dus gaan ze zich online uitleven.

Een soort compensatie.

Maar dat kan ik fout hebben.

Vraag me soms wel af of bepaalde mensen zich hetzelfde gedragen online als in het echt.

En dan heb ik me ook af en toe niet goed gedragen en gescholden. En dat komt volgens mij ook doordat je niet goed in de gaten hebt dat je toch te maken hebt met mensen. Vele mensen verliezen uit oog dat er aan de andere kant van de verbinding een levend mens zit.

En dat had ik ook even met tuig inderdaad

Maar goed, door al die opmerkingen richting mijn adres heb ik soms de neiging ook om zo te handelen. Dan spreek ik wel eens over tuig. Maar het is meer dat bepaalde mensen geen passend gedrag weten te tonen. Ze slaan de plank vaak mis.

Een aantal mensen is niet tactisch bezig als het gaat om de omgang.

Als je bezig bent met een discussie van welke aard dan ook, dan is tactiek ook belangrijk. Hoe ga je met de andere kant van de verbinding om.

Bij bagger-berichten is dat wat anders. Maar gaat het om een serieus bedoeld onderwerp, dan is tactiek gewoon van belang. En niet mensen de grond in stampen en voor gek verklaren. Als het goed is doe je dat in het echt ook niet. Tenzij je totaal geen etiquette hebt geleerd en dus echt a-sociaal te noemen bent.
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:43:04 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404174
Dat ik om de have klap voor gestoord wordt aangezien dat boeit mij dus totaal niet. Zelf weet ik wel beter.

Dus ik blijf ook topics openen op fok!

Dat bedoel ik met hard worden ook. Boven mensen staan die a-sociaal zijn. Mensen die geen respect tonen voor de ander. Mensen die handelen zonder te denken.

Maar dat gaat om een select groepje mensen. En dat groepje mensen wordt steeds kleiner. Omdat ik me niet gek laat maken en zeker niet weg laat jagen.

Soms lijkt het zo te zijn dat bepaalde fokkers met opzet anderen proberen uit de kast te lokken.

Mijn broer zegt dat tegen mij van. "Laat je niet gek maken en weet wie je moet vertrouwen op internet".

Maar dat weet ik zelf ook wel.

Die mensen die mij proberen uit de kast te jagen die falen sowieso

Ik wil onspannen bezig zijn hier. En gewoon vrij kunnen spreken dus ook. Vrij kunnen schrijven als ik een idee heb. En dat doe ik dus ook.

En dan gaat het even over mij nu. Maar ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen een bericht niet durft te schrijven vanwege eventuele rot-opmerkingen. Dat sommige mensen nog groen zijn op fok! ook.

Ben je hier nog groen achter de oren dan is het niet makkelijk. Zo zie ik het dus.

Open je hier als nieuweling of als redelijk oudere gebruiker een topic en wordt je van alle kanten bestookt met negatieve reacties, dan vergaat je de pret misschien wel. En dat is zonde. Maar goed, dat zal wel los lopen nog.

Volgens mij komt dat nog wel goed met the thruth.

En Mirage en Lillith houden het goed in de gaten hier
pi_37404256
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Als je nu al begint te janken

Je moest eens weten waar ze mij voor uit gemaakt hebben.

Je wordt er hard van moet je maar denken.

Keihard hier op het forum. En dan noem ik het tuig, je kunt het ook a-sociaal gedrag noemen. Sommigen weten niet hoe ze sociaal actief moeten zijn.
vandaar dat jij me net out of the blue aan begon te vallen
altijd handig om te weten
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:53:50 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404361
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

vandaar dat jij me net out of the blue aan begon te vallen
altijd handig om te weten
Yep

Tis hier overleven.

Welcome to the jungle.

Je wordt er alleen maar harder van. Het leven is geen makkie moet je maar denken.

En je mag best proberen om mij aan te vallen als je wilt. Maakt niet uit hoor.

Na 4 jaar fok! kan ik alles hebben.

Als mensen denken dat ik gek ben, dan ga ik dus fel worden af en toe. Maar dat is niet nodig. Omdat ik zelf weet dat ik niet gek ben.

Dat ik af en toe mensen doe aanpakken nog, is een zwakte. Maar ook door even zwak te zijn wordt je sterker. Negeren wordt straks mijn sterkste wapen hier. Negeren en me alleen maar richten op positieve mensen en berichten. Zodat hier ook al het negatieve verdwijnt wat ik tegen kom Ik wil me geen seconde druk maken om mensen die mij proberen gek te maken hier. Die mensen zijn het niet waard.

Twijfels

Nee

Ik twijfel amper nog.

Daarom zeg ik ook van : " Alles wat ik zeg en beweer gaat uitkomen".

En nu stop ik met offtopic geleuter.

Mooi is dat, als je sterk bent op fok!

Dan is het niet opfokken maar alleen maar fokken.

Ik zal wel af en toe mensen aanspreken een beetje als ik weer dom gedrag zie, soms kan ik me niet inhouden en zie ik het als onderling sociaal ingrijpen hier. Zie dat vaker op fok!. Dat mensen elkaar onderling aanspreken op gedrag.

Dat ik jou even aanpakte hoorde op het tijdstip en heeft te maken met de dag en het bericht en de sterren en de maan en de zon en nog meer

Hoort er allemaal bij. Kwestie van heling en puzzels die bewegen.
pi_37404405
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Yep

Tis hier overleven.

Welcome to the jungle.

Je wordt er alleen maar harder van. Het leven is geen makkie moet je maar denken.

En je mag best proberen om mij aan te vallen als je wilt. Maakt niet uit hoor.

Na 4 jaar fok! kan ik alles hebben.

Als mensen denken dat ik gek ben, dan ga ik dus fel worden af en toe. Maar dat is niet nodig. Omdat ik zelf weet dat ik niet gek ben.

Dat ik af en toe mensen doe aanpakken nog, is een zwakte. Maar ook door even zwak te zijn wordt je sterker.

Twijfels

Nee

Ik twijfel amper nog.

Daarom zeg ik ook van : " Alles wat ik zeg en beweer gaat uitkomen".

En nu stop ik met offtopic geleuter.

Mooi is dat, als je sterk bent op fok!

Dan is het niet opfokken maar alleen maar fokken.
sorry hoor jij hebt het over asociaal gedrag en tuig terwijl je net mij zomaar aan valt zonder reden
en dan durf jij het nog te hebben over mensen die geen normale gedragsregels kennen?
als je niet zomaar mensen aanvalt is het ook niet "keihard hier op fok" maar gewoon gezellig
maar als je je meteen al zo opstelt als jij doet en random mensen gaat aanvallen en die dan ook nog eens gaat beschuldigen van het verpesten van de sfeer dan begrijp ik dat fok niet zo vriendelijk voor jou is
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:58:27 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404449

Komt allemaal goed.

Ik ga toch mijn eigen weg hier. Je hoeft je niet druk te maken hoor.

Genoeg mensen die me liggen en waar ik mee kan schrijven op hoog of laag niveau.

Jij hoeft mij niet te vertellen hoe ik fokken moet.

Doet me denken aan dat liedje.

" Je hoeft me niet te zeggen hoe ik fokken moet, van mijn part fok ik altijd in mijn ondergoed...."
pi_37404464
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:

Komt allemaal goed.

Ik ga toch mijn eigen weg hier. Je hoeft je niet druk te maken hoor.

Genoeg mensen die me liggen en waar ik mee kan schrijven op hoog of laag niveau.

Jij hoeft mij niet te vertellen hoe ik fokken moet.

Doet me denken aan dat liedje.

" Je hoeft me niet te zeggen hoe ik fokken moet, van mijn part fok ik altijd in mijn ondergoed...."
ik vertel je ook niet hoe je fokken moet ik leg je uit wat asociaal gedrag is... aangezien je dat woord zelf in de mond nam
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:59:45 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404473
Het ligt dus nogmaals aan de sterren en de maan en de zon. Als je meer van mij leest dan zie je dat ik met genoeg mensen heel goed overweg kan.

En dat andere fokkers zich misdragen ligt ook aan de sterren en planeten en de grote big puzzel.

Het moet allemaal nog op de plek vallen dus

En valt het op de plek, dan loopt fok! ook vanzelf goed.

Heb dat nog in feedback geschreven.

Het bewijs is ook dat fok! bij volle maan veel bans heeft. Dus dan moet de maan ook nog op de plek vallen ooit.

Het zit allemaal dieper.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:00:37 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404492
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik vertel je ook niet hoe je fokken moet ik leg je uit wat asociaal gedrag is... aangezien je dat woord zelf in de mond nam
Doe eens kalm

Jou toontje bevalt me niet

Toontje lager schrijven dus

Je hoeft mij niet de les te lezen. Andersom kan ik jou wel de les lezen omdat ik waarschijnlijk een paar graden hoger ben.

Master mind.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:01:25 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404511
Nu tijd voor lentebok.

Ik merk dat liefie niet lief is en mijn energie weg neemt met haar gezuig.

Dat gezeur altijd.

Dus liefie, schrijf gerust door naar mij. Ik zet je op negeer nu. En dat is niet omdat ik asociaal ben. Als ik merk dat gebruikers mij teveel energie kosten, dan kap ik het gesprek af.

Easy as that is.
pi_37404537
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Doe eens kalm

Jou toontje bevalt me niet

Toontje lager schrijven dus

Je hoeft mij niet de les te lezen. Andersom kan ik jou wel de les lezen omdat ik waarschijnlijk een paar graden hoger ben.

Master mind.
en jou toon bevalt mij niet... want jij bent degene die mij zomaar begon aan te vallen!
en dan zou ik voor jou een toontje lager moeten schrijven vanwege een of andere denkbeeldige maatschappelijke lader?
logica is zo ver te zoeken bij jou
ook heel typisch dat als ik je iets uitleg... namenlijk wat asociaal gedrag is... je meteen zo pikeerd bent
pi_37404548
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu tijd voor lentebok.

Ik merk dat liefie niet lief is en mijn energie weg neemt met haar gezuig.

Dat gezeur altijd.

Dus liefie, schrijf gerust door naar mij. Ik zet je op negeer nu. En dat is niet omdat ik asociaal ben. Als ik merk dat gebruikers mij teveel energie kosten, dan kap ik het gesprek af.

Easy as that is.
toch mooi
random mensen aanvallen en er dan niet tegen kunnen als je tegengas krijgt
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:20:09 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404854

Ga met jezelf spelen

Zuiger. Je bent een troll. Je kunt niet stoppen met trollen.

Je kunt het gewoon niet laten om nog eens te reageren op mij.

Hou toch dat bericht voor je

Stop toch met dat gevecht tegen mij

Je wint het toch niet

Nooit en te nimmer

Niemand kan mij verslaan.

Zowel hier niet als in het echt niet. En universeel gezien ook niet.

Dus ik zeg nogmaals dag

En gepikeerd

Laat me niet lachen zeg.
pi_37404867
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:20 schreef Dromenvanger het volgende:

Ga met jezelf spelen

Zuiger. Je bent een troll. Je kunt niet stoppen met trollen.
aha dit valt onder er geen energie in steken?
je zoekt me zelf op hoor op deze manier
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:21:39 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404885

Auf wiedersehen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')