abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37370487
Hallo mensen, na rondgesnuffeld te hebben bvestaat er bij jullie veel onduidelijkheid over de spookboerderij niet iedereen weet waar hij staat, nou hij ligt tussen zutphen en brummen en betreft 2 oude boerderijen die al 50 jaar leegstaan, voor meer informatie:

http://www.theghosthunter.nl/brummen.htm

veel succes, wij gaan er vanavond heen!
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:09:06 #2
147726 Puck1
Every day I love you more
pi_37370775
je kan er wel heen gaan, maar er valt weinig te zien , de echt zgn.spookboerderij is gewoon bewoond en er staat een schuur in de buurt waar ook een verhaal over gaat, als je er toevallig langsrijdt is het leuk...maar anders..ik zou wel wat anders gaan doen op koninginnenach
weet je wel?
pi_37370825
pff onzin. bollen en orbs op de foto`s. dat is gewoon van tegenlicht. bij de overdag foto`s is het van de zon en de onderste van een zaklamp ofzo. ga jij maar lekker griezelen daar :s
pi_37371422
8 berichten verwijderd !
Wat een onzin reacties allemaal.

Bij geen interesse of als je al een paar biertjes op hebt ter voorbereiding van de Koninginnenacht.... ga dan lekker wat anders doen !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:32:02 #5
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_37371445
krachtveld? sigarettenrook denk!
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:42:16 #6
75259 DaDemoMan
Alleen in Demo beschikbaar.
pi_37371691
Lachwekkende site. Ik fotografeer 's nachts ook zogenaamd veel van die "Orbs". Thuis, op feestjes. Vooral dat laatste en dan ook wanneer er veel gerookt wordt!!! De zielen van de overleden rokers waarschuwen je!

Oftewel niet echt helemaal geloofwaardig. Zal ik morgen eens langs rijden.
30 dagen op proef. Niet goed, geld terug garantie
  vrijdag 28 april 2006 @ 11:43:35 #7
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_37371727
OMG te triest voor woorden ...
Als je dat al spookachtig vindt, ben je nog niet oud genoeg voor de teletubbies

Edit:
Ook jammer de TS zich speciaal hiervoor aangemeld heeft

[ Bericht 25% gewijzigd door Goliath_82 op 28-04-2006 11:45:02 (TS) ]
XBox gamertag:NLGoliath
pi_37371735
vaag, wel interessant
History became legend, legend became myth.
pi_37371888
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef Goliath_82 het volgende:
OMG te triest voor woorden ...
Als je dat al spookachtig vindt, ben je nog niet oud genoeg voor de teletubbies

Edit:
Ook jammer de TS zich speciaal hiervoor aangemeld heeft
Wat je gedachten betreffende de orbs zijn, vliegjes waarvan de vleugels licht weerkaatsen, druppels .. wat dan ook... staat los van wat TS daar verder ervaarde/ meende te voelen.

Dit soort opmerkingen worden niet op prijs gesteld.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_37372166
Natuurlijk voel je daar wat. Je hebt net een verhaal gelezen en foto's gekeken. Dan ga je er bevooroordeeld heen. Dan ga je dingen voelen die er helemaal niet zijn. Dat heb ik - als nuchter persoon - nog wel eens als ik een docu op tv heb gezien en vervolgens naar bed ga.. dan kijk ik soms achterom 'want ik hoorde iets'.
pi_37372546
Het klinkt heel spannend, zo'n spookboerderij. Zelf heb ik altijd de ervaring dat, wanneer ik op zo'n plek kom, dat ik niets ervaar.

Het enige wat ik in mijn leven heb meegemaakt en wat ik ook heel erg vervelend vond, was een verhuizing naar een nieuw huis. Ik was nog een kind, en kreeg de zolderkamer. Veel ruimte, gaaf. Maar ik had altijd het gevoel of er op die zolder iemand bij me was. En dat was zo vervelend dat ik naar korte tijd heb besloten de zolder te verlaten en naar een heel klein kamertje elders in huis te verkassen...

Maar orbs... ga eens een kleed uitkloppen en maak foto's... juist, stof... dat is echt hele grote onzin...
The past is what made you, but the future is what you're gonna make!
pi_37372555
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Natuurlijk voel je daar wat. Je hebt net een verhaal gelezen en foto's gekeken. Dan ga je er bevooroordeeld heen. Dan ga je dingen voelen die er helemaal niet zijn. Dat heb ik - als nuchter persoon - nog wel eens als ik een docu op tv heb gezien en vervolgens naar bed ga.. dan kijk ik soms achterom 'want ik hoorde iets'.
en omdat je dat een reeële mogelijkheid vind zou je geen normale discussier met ts kunnen voeren ??
Heb je een vrijbriefje dan maar onzin te plaatsen of zelfs beledigende posts ?

Niet hier !
En dat staat los van de intenties van TS.
Ik vind het namelijk vreemd en jammer dat hij hier niet meer lijkt te zijn na het plaatsen van deze enkele posts.

Puur posten met spam als doel wordt niet gewaardeerd.
Als je daadwerkelijk iets toevoegt op het forum en je je eigen site laat vallen is het iets anders.

edit: zoals deze, De psi wheel. , user bijvoorbeeld. Klik maar eens op zijn posthystorie

[ Bericht 1% gewijzigd door Mirage op 28-04-2006 12:20:56 ]
Sir Winston Churchill
pi_37372931
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Dat is inderdaad de verklaring. Los van het feit of je in geesten gelooft, in een 'enge' omgeving reageer je sowieso anders. Dan is een simpele tocht niet een simpele tocht maar een geluid/spook etc.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
  vrijdag 28 april 2006 @ 12:58:40 #14
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37373695
Die foto met die orbs. Ja als je een foto maakt tegen de zon in krijg je idd gefuck op je lens, sul.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_37373848
Is dit serieus?

WHAHAHAHAHAHA
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:04:15 #16
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37373885
Toch zou ik best eens naar zo'n spookhuis/-kasteel/watdanook willen en daar de nacht doorbrengen.
pi_37373934
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:03 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is dit serieus?

WHAHAHAHAHAHA
Ja, dit is serieus.

Als het je niet interesseert lees je het niet en je bent niet verplicht om te posten hier hoor
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_37373954
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef TrenTs het volgende:
Toch zou ik best eens naar zo'n spookhuis/-kasteel/watdanook willen en daar de nacht doorbrengen.
Mits astraal zwaard voor bescherming.
PJ Harvey - This mess we're in (feat. Thom Yorke)
pi_37373991
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Ja, dit is serieus.

Als het je niet interesseert lees je het niet en je bent niet verplicht om te posten hier hoor
Nee okee, beetje flauw van me, maar kom op zeg, wat er op die site staat is zooooo doorzichtig. het is gewoon hilarisch.

dit zijn stofdeeltjes of lens-flare net als bij onderstaande foto:

en dit is weerkaatsing van de flits op een stof deeltje

hier hebben we sigarettenrook in beeld

net als op deze foto:

[ Bericht 15% gewijzigd door SterkStaaltje op 28-04-2006 13:17:58 ]
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:07:13 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37373996
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:06 schreef yahtzeehooligan het volgende:

[..]

Mits astraal zwaard voor bescherming.
+5 tegen spoken?

Maar is er hier iemand die dat ooit gedaan heeft?
pi_37374131
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef Mirage het volgende:

[..]

en omdat je dat een reeële mogelijkheid vind zou je geen normale discussier met ts kunnen voeren ??
Heb je een vrijbriefje dan maar onzin te plaatsen of zelfs beledigende posts ?

Niet hier !
En dat staat los van de intenties van TS.
Ik vind het namelijk vreemd en jammer dat hij hier niet meer lijkt te zijn na het plaatsen van deze enkele posts.

Puur posten met spam als doel wordt niet gewaardeerd.
Als je daadwerkelijk iets toevoegt op het forum en je je eigen site laat vallen is het iets anders.

edit: zoals deze, De psi wheel. , user bijvoorbeeld. Klik maar eens op zijn posthystorie
ho ho mirage... dat was totaal niet de insteek van mijn post

Ik heb je eerdere opmerkingen hier gelezen en wilde reageren op de manier zoals ik het op dit moment zou uitleggen. Het staat verder eenieder vrij dat natuurlijk weer op een andere manier uit te leggen.

Er staat nergens dat ik geen discussie wil voeren. Dit was slechts een aanzet voor TS (of wie dan ook) om hier tegenin te gaan. Ik heb zelf ook wel eens dingen waarvan ik denk ' hmmm'... zo ook een foto met zo'n ding erop.. Geen druppel (was de laatste foto die avond, gecontroleerd)... het regende niet ect..ect.. Ik sta er verder niet bij stil, tot nu dus
pi_37374236
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Nee okee, beetje flauw van me, maar kom op zeg, wat er op die site staat is zooooo doorzichtig. het is gewoon hilarisch.
Is jouw mening, prima.
Maar waar baseer je die op, ben je er al geweest, ervaringen opgedaan waardoor dat jouw mening is geworden?
pi_37374283
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Is jouw mening, prima.
Maar waar baseer je die op, ben je er al geweest, ervaringen opgedaan waardoor dat jouw mening is geworden?
zie mijn post hierboven
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:17:23 #24
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37374314
Ik lees nu meer op die site over allerlei andere plekken waar het zou spoken, maar als ik heel eerlijk ben komt die schrijver van alles niet echt naar voren als iemand die echt vooraan stond toen de hersens uitgedeeld werden.
pi_37374404
Ik snap niet waarom mensen in Orbs geloven. Iedereen weet toch gewoon dat dit komt door het licht? Ik wil best geloeven dat er misschien geesten zijn, maar orbs en andere lichtvlekken zijn gewoon te verklaren.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_37374405
hahaha ik ken dit verhaal al. Is gewoon gelul daar is nooit iemand opgehangen en nooit iemand zelfmoord gepleegd. Allemaal gelul. Doe een research of navraag in die omgeving. Ze zullen je allemaal erg hard uitlachen.
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:21:02 #27
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37374427
Met geweldige quotes als:
quote:
Trouwens op internet is heel weinig tot amper iets terug te vinden over het kasteel net of ze willen dat het niet meer bestaat. Nou ik zal er even nieuw leven in blazen.
Ik denk dat meneer de ghostbuster niet stil staat bij de mogelijkheid dat gewoon niemand een fuck geeft om dat hele kasteel niet.
pi_37374436
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:16 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

zie mijn post hierboven
Wat die foto's betreft zou je gelijk kunnen hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet zou "spoken".

Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewekt en ik ga er zeker even een kijkje nemen
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:25:21 #29
147726 Puck1
pi_37374584
Het verhaal gaat wel dat er een grote boom vlak bij 'het spookhuis' staat waarvan de tak naar het huis wijst,aan deze boom zou een man zich hebben opgehangen uit liefdesverdriet voor een meisje die in dat huis zou hebben gewoond/gewerkt.
De boom met de tak is er inderdaad,verder weinig interessants hoor.
weet je wel?
pi_37374741
Net een kleuterschool hierzo, iemand uitlachen om wat hij denkt/vindt, beetje laag.
Lambo of Rekt
  vrijdag 28 april 2006 @ 13:31:47 #31
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37374793
Nou sorry hoor, ik lees nu meer en ik denk dat deze gast gewoon ontzettend hard aan de LSD gaat voor hij naar zo'n plek gaat en foto's neemt. Het is gewoon lachwekkend. Hij ziet serieus dingen op foto's die er niet zijn.
pi_37374910
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:30 schreef EggsTC het volgende:
Net een kleuterschool hierzo, iemand uitlachen om wat hij denkt/vindt, beetje laag.
Tja het is idd wel kinderachtig om zwakzinnige uit te lachen.
pi_37375006
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef TrenTs het volgende:
Nou sorry hoor, ik lees nu meer en ik denk dat deze gast gewoon ontzettend hard aan de LSD gaat voor hij naar zo'n plek gaat en foto's neemt. Het is gewoon lachwekkend. Hij ziet serieus dingen op foto's die er niet zijn.
Waarom denk jij dat TS aan de LSD gaat om die foto's te maken, ervaring mee?

En je gaat nu pas verder lezen?

Getuigd niet van een goede onderbouwing van je bovenstaande posts.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:07:35 #34
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37375925
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Als modje zou ik me toch maar proberen te onthouden van dit soor semi-chargerende en inhoudsloze rommelposts.

1) Als jij zelf op die site had gekeken had je kunnen zien dat hij allerlei dingen meent te zien die hij alleen op foto's ziet.
2) Naast dat het 'getuigt' is, is het merendeel van mijn posts onderbouwd; tenzij daar geen reden toe is.
3) Ik lees nu inderdaad door op die site ja, ik heb aardig wat 'reviews' gelezen over zijn tochten en kan daarom die conclusie met een gerust hart trekken.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:10:27 #35
66124 Goliath_82
Movies & games
pi_37376008
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wat je gedachten betreffende de orbs zijn, vliegjes waarvan de vleugels licht weerkaatsen, druppels .. wat dan ook... staat los van wat TS daar verder ervaarde/ meende te voelen.

Dit soort opmerkingen worden niet op prijs gesteld.
Sorry
XBox gamertag:NLGoliath
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:16:26 #36
46114 DzjieDub
M'n initialen, wat doe je
pi_37376199
quote:
Jaren ellende, nu staat hij al meer dan 50 jaar leeg.
quote:
Maar ja degene die die schuur nu huurt vind het wel best, zal hem een worst wezen.
Euhm....

Staat-ie nou wel of niet leeg?

Maarre, er is daar dus gewoon niets aan de hand; alleen iemand die zich waarschijnlijk voor de tijd van het jaar net te koud had aangekleed en daarom een onbehaaglijk gevoel had. 't Is bij mij in de buurt (ik woon in Zutphen) dus best kans dat ik er binnenkort eens ga spieken. Een collega van me die in Brummen woont had in ieder geval niet het idee dat ze daar alleen voorzien van wijwater, kruisen en knoflook voorbij kan gaan.
quote:
Je kan er met geen mogelijkheid binnen komen, anders was ik er al geweest, maar wellicht komt er een deel 2 , we zijn er druk mee bezig.
Nou moet ik bekennen dat ik er ook een pesthekel aan heb als er opeens wordt aangebeld en er een stel van die sensatiezoekers m'n leuke, aan de IJssel gelegen huisje willen invaderen.
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat vandaag helaas niet door
pi_37376330
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 10:57 schreef bianca.rooks het volgende:
Hallo mensen, na rondgesnuffeld te hebben bvestaat er bij jullie veel onduidelijkheid over de spookboerderij niet iedereen weet waar hij staat, nou hij ligt tussen zutphen en brummen en betreft 2 oude boerderijen die al 50 jaar leegstaan, voor meer informatie:

http://www.theghosthunter.nl/brummen.htm

veel succes, wij gaan er vanavond heen!
Jij bent de maker van de site? Mooi, dan hoef ik geen mailtje te sturen.

Ten eerste, doe wat aan je taalgebruik. Ik wist nou niet of ik hard moest lachen of janken, zo slecht is het.

Ondertitel bij een bepaalde foto van de site:
quote:
Toen ik naar boven liep draaide ik mij met een ruk om en knipte, en daar waren ze!
Hadden ze zeker niet verwacht.
Maar de foto is compleet.
! Hierna heb je een vreugdedansje gedaan waarbij je 'HAHA! IK HEB JE!' riep?

Ik ga niet de moeite doen om je foto's ergens anders te uploaden en ze hier neer te gooien maar serieus, welke drugs gebruik je en waar kan ik het halen? Lijkt me op zich wel gaaf om dingen te zien die niemand anders ziet.

Hoe oud ben je eigenlijk? Ik gok (en hoop) op een jaartje of 14, geestelijk (haha, ik zei geest!) ben je in ieder geval niet verder ontwikkeld.
pi_37376530
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:07 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Als modje zou ik me toch maar proberen te onthouden van dit soor semi-chargerende en inhoudsloze rommelposts.

1) Als jij zelf op die site had gekeken had je kunnen zien dat hij allerlei dingen meent te zien die hij alleen op foto's ziet.
2) Naast dat het 'getuigt' is, is het merendeel van mijn posts onderbouwd; tenzij daar geen reden toe is.
3) Ik lees nu inderdaad door op die site ja, ik heb aardig wat 'reviews' gelezen over zijn tochten en kan daarom die conclusie met een gerust hart trekken.
Jij bent dus echt niet de persoon die mij gaat vertellen hoe ik dan wel of niet mag posten.
Daar hebben we mensen voor die er verstand van hebben.

Opmerkingen van jou als:
- niet echt vooraangestaan hebben toen de hersens uitgedeeld werden
- hard aan de LSD gaan
- en iemand met "sul" aanspreken
zorgen er inderdaad voor dat ik op die manier reageer ja.

Natuurlijk heb ik zelf ook op de site gekeken ( doe je automatisch als modje he), ik trek echter een andere conclusie als jij.
Ik ben ook verder gaan zoeken, om een breder zicht te krijgen over de spookboederderij.

http://www.meertens.knaw.(...)alen.php?id=CJ067704

Je mag natuurlijk je eigen mening uiten maar let daarbij dan wel een beetje op je taal gebruik.
pi_37376650
En, indien TS niet de maker van de site is hoeft ze zich natuurlijk niet aangevallen te voelen. Betere bronnen zoeken is dan wél weer raadzaam, want die site is een grof lachertje.
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:41:58 #40
147726 Puck1
pi_37377062
gaat lekker hier..vraagje is een van jullie er zelf ooit wel eens geweest????
weet je wel?
  vrijdag 28 april 2006 @ 14:47:12 #41
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37377226
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Jij bent dus echt niet de persoon die mij gaat vertellen hoe ik dan wel of niet mag posten.

Opmerkingen van jou als:
- hard aan de LSD gaan

Natuurlijk heb ik zelf ook op de site gekeken ( doe je automatisch als modje he), ik trek echter een andere conclusie als jij.
Ik ben ook verder gaan zoeken, om een breder zicht te krijgen over de spookboederderij.

Je mag natuurlijk je eigen mening uiten maar let daarbij dan wel een beetje op je taal gebruik.
Jij met je krap 800 posts hebt mij anders ook niet te vertellen hoe ik post, al ben je tien keer mod. Het bevalt mij en zolang ik niet ban op ban krijg vind ik het best. Als je trouwens al valt over iets als 'hard aan de LSD' had je geen mod moeten worden, zeker niet op een jongerenforum.

Als je eerlijk naar die stie kijk merk je dat de maker wanhopig zoekt naar allerlei dingen die er simpelweg niet zijn. Hij wijst met pijltjes naar lege plekken waar 'gezichten' zouden zijn, neemt zo ongeveer tegen de zon in foto's en roept dan dat-ie spoken vast gelegd heeft, bedient zich van een taalgebruik wat echt om te janken is, trapt de ene open deur na de andere in, spreekt zich hier en daar tegen, enz, enz. Als iemand een scheet laat om 10 over 3 in de middag, de wind komt uit het noord-oosten, de zon is half afgeschermd door een wolk en de nieuwe hit van Gordon komt op 2 binnen in de hitparade met de kans dat-ie keihard doorstoot naar 1... dan spookt het daar enorm.
Nee sorry, er staat teveel bullshit op die site.
  vrijdag 28 april 2006 @ 15:05:40 #42
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_37377767
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:41 schreef Puck1 het volgende:
gaat lekker hier..vraagje is een van jullie er zelf ooit wel eens geweest????
Nee, maar zoals ik al zei lijkt me dat best eens leuk.
pi_37379457
-

[ Bericht 39% gewijzigd door Gebruiker437 op 28-04-2006 22:28:06 ]
  vrijdag 28 april 2006 @ 16:12:12 #44
147726 Puck1
pi_37379876
Het is echt niet bijzonder hoor geloof me..als je er bent denk je is dit het nou?
weet je wel?
pi_37380394
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Opmerkingen van jou als:
- hard aan de LSD gaan

Als dit ban-waardig is kan je overigens Fok opdoeken. Of lees je nog niet zo lang mee?
pi_37380682
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Als dit ban-waardig is kan je overigens Fok opdoeken. Of lees je nog niet zo lang mee?
Dit is Thru lees de huisregels nog eens Truth huisregels fka faq

Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval wel gewekt, ik moet dit weekend daar toch in de buurt zijn dus ga ik er even kijken.
pi_37380791
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval wel gewekt, ik moet dit weekend daar toch in de buurt zijn dus ga ik er even kijken.
Ik zal voor je bidden en hopen dat we je nog eens terug zien hier. Kan je me misschien je passw. mailen? Voor het geval het onheil toeslaat?
pi_37380989
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

[afbeelding]
dit zijn stofdeeltjes of lens-flare net als bij onderstaande foto:

[afbeelding]

en dit is weerkaatsing van de flits op een stof deeltje

[afbeelding]

hier hebben we sigarettenrook in beeld
[afbeelding]
net als op deze foto:
[afbeelding]
haha, ik dacht al, is niemand zo slim om dit te bedenken
pi_37381104
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Gelezen.

Je begint hier echter zelf met persoonlijke aanvallen.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Terwijl je hier een andere user gelijk geeft over dezelfde issue, namelijk de foto's waar de shizofrene sitebouwer dingen ziet die er niet zijn.
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Wat die foto's betreft zou je gelijk kunnen hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet zou "spoken".

Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewekt en ik ga er zeker even een kijkje nemen
Verder staat dit los van het topic. Feit blijft echter dat de site in de OP te dom voor woorden is en zodoende niet als bron voorgelegd kan worden.
  vrijdag 28 april 2006 @ 17:21:04 #50
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_37382179
ik ben zeer geinteresseerd in het 'onverklaarbare' enzo, maar die man achter die site kan ik helaas ook niet echt serieus nemen. Joost heet ie, ik heb 'm een keer in een of ander sbs-programma gezien waarin hij een 'uitdrijving' deed.

Hij moest er heel hard van kreunen en zuchten enzo (ik hield het op acute constipatie ofzo)

De boerderij uit dit verhaaltje vind ik echter wel interessant, ik ben een tijdje terug al op zoek geweest naar meer info hierover, in dit topic Spookhuizen en spookplaatsen? Toen stond ie nog niet op de site van deze 'ghosthunter'.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')