Wat je gedachten betreffende de orbs zijn, vliegjes waarvan de vleugels licht weerkaatsen, druppels .. wat dan ook... staat los van wat TS daar verder ervaarde/ meende te voelen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:43 schreef Goliath_82 het volgende:
OMG te triest voor woorden ...
Als je dat al spookachtig vindt, ben je nog niet oud genoeg voor de teletubbies
Edit:
Ook jammer de TS zich speciaal hiervoor aangemeld heeft
en omdat je dat een reeële mogelijkheid vind zou je geen normale discussier met ts kunnen voeren ??quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Natuurlijk voel je daar wat. Je hebt net een verhaal gelezen en foto's gekeken. Dan ga je er bevooroordeeld heen. Dan ga je dingen voelen die er helemaal niet zijn. Dat heb ik - als nuchter persoon - nog wel eens als ik een docu op tv heb gezien en vervolgens naar bed ga.. dan kijk ik soms achterom 'want ik hoorde iets'.
Dat is inderdaad de verklaring. Los van het feit of je in geesten gelooft, in een 'enge' omgeving reageer je sowieso anders. Dan is een simpele tocht niet een simpele tocht maar een geluid/spook etc.quote:Op vrijdag 28 april 2006 11:59 schreef indahnesia.com het volgende:
Natuurlijk voel je daar wat. Je hebt net een verhaal gelezen en foto's gekeken. Dan ga je er bevooroordeeld heen. Dan ga je dingen voelen die er helemaal niet zijn. Dat heb ik - als nuchter persoon - nog wel eens als ik een docu op tv heb gezien en vervolgens naar bed ga.. dan kijk ik soms achterom 'want ik hoorde iets'.
Ja, dit is serieus.quote:
Mits astraal zwaard voor bescherming.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef TrenTs het volgende:
Toch zou ik best eens naar zo'n spookhuis/-kasteel/watdanook willen en daar de nacht doorbrengen.
Nee okee, beetje flauw van me, maar kom op zeg, wat er op die site staat is zooooo doorzichtig. het is gewoon hilarisch.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:05 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, dit is serieus.
Als het je niet interesseert lees je het niet en je bent niet verplicht om te posten hier hoor![]()
+5 tegen spoken?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:06 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Mits astraal zwaard voor bescherming.
ho ho mirage... dat was totaal niet de insteek van mijn postquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
en omdat je dat een reeële mogelijkheid vind zou je geen normale discussier met ts kunnen voeren ??
Heb je een vrijbriefje dan maar onzin te plaatsen of zelfs beledigende posts ?
Niet hier !
En dat staat los van de intenties van TS.
Ik vind het namelijk vreemd en jammer dat hij hier niet meer lijkt te zijn na het plaatsen van deze enkele posts.
Puur posten met spam als doel wordt niet gewaardeerd.
Als je daadwerkelijk iets toevoegt op het forum en je je eigen site laat vallen is het iets anders.
edit: zoals deze, De psi wheel. , user bijvoorbeeld. Klik maar eens op zijn posthystorie
Is jouw mening, prima.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee okee, beetje flauw van me, maar kom op zeg, wat er op die site staat is zooooo doorzichtig. het is gewoon hilarisch.![]()
zie mijn post hierbovenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:15 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Is jouw mening, prima.
Maar waar baseer je die op, ben je er al geweest, ervaringen opgedaan waardoor dat jouw mening is geworden?
Ik denk dat meneer de ghostbuster niet stil staat bij de mogelijkheid dat gewoon niemand een fuck geeft om dat hele kasteel niet.quote:Trouwens op internet is heel weinig tot amper iets terug te vinden over het kasteel net of ze willen dat het niet meer bestaat. Nou ik zal er even nieuw leven in blazen.
Wat die foto's betreft zou je gelijk kunnen hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet zou "spoken".quote:
Tja het is idd wel kinderachtig om zwakzinnige uit te lachen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:30 schreef EggsTC het volgende:
Net een kleuterschool hierzo, iemand uitlachen om wat hij denkt/vindt, beetje laag.
Waarom denk jij dat TS aan de LSD gaat om die foto's te maken, ervaring mee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:31 schreef TrenTs het volgende:
Nou sorry hoor, ik lees nu meer en ik denk dat deze gast gewoon ontzettend hard aan de LSD gaat voor hij naar zo'n plek gaat en foto's neemt. Het is gewoon lachwekkend. Hij ziet serieus dingen op foto's die er niet zijn.
Als modje zou ik me toch maar proberen te onthouden van dit soor semi-chargerende en inhoudsloze rommelposts.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat TS aan de LSD gaat om die foto's te maken, ervaring mee?
En je gaat nu pas verder lezen?
Getuigd niet van een goede onderbouwing van je bovenstaande posts.
Sorryquote:Op vrijdag 28 april 2006 11:50 schreef Mirage het volgende:
[..]
Wat je gedachten betreffende de orbs zijn, vliegjes waarvan de vleugels licht weerkaatsen, druppels .. wat dan ook... staat los van wat TS daar verder ervaarde/ meende te voelen.
Dit soort opmerkingen worden niet op prijs gesteld.
quote:Jaren ellende, nu staat hij al meer dan 50 jaar leeg.
Euhm....quote:Maar ja degene die die schuur nu huurt vind het wel best, zal hem een worst wezen.
Nou moet ik bekennen dat ik er ook een pesthekel aan heb als er opeens wordt aangebeld en er een stel van die sensatiezoekers m'n leuke, aan de IJssel gelegen huisje willen invaderen.quote:Je kan er met geen mogelijkheid binnen komen, anders was ik er al geweest, maar wellicht komt er een deel 2 , we zijn er druk mee bezig.
Jij bent de maker van de site? Mooi, dan hoef ik geen mailtje te sturen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 10:57 schreef bianca.rooks het volgende:
Hallo mensen, na rondgesnuffeld te hebben bvestaat er bij jullie veel onduidelijkheid over de spookboerderij niet iedereen weet waar hij staat, nou hij ligt tussen zutphen en brummen en betreft 2 oude boerderijen die al 50 jaar leegstaan, voor meer informatie:
http://www.theghosthunter.nl/brummen.htm
veel succes, wij gaan er vanavond heen!
quote:Toen ik naar boven liep draaide ik mij met een ruk om en knipte, en daar waren ze!
Hadden ze zeker niet verwacht.
Maar de foto is compleet.
Jij bent dus echt niet de persoon die mij gaat vertellen hoe ik dan wel of niet mag posten.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:07 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als modje zou ik me toch maar proberen te onthouden van dit soor semi-chargerende en inhoudsloze rommelposts.
1) Als jij zelf op die site had gekeken had je kunnen zien dat hij allerlei dingen meent te zien die hij alleen op foto's ziet.
2) Naast dat het 'getuigt' is, is het merendeel van mijn posts onderbouwd; tenzij daar geen reden toe is.
3) Ik lees nu inderdaad door op die site ja, ik heb aardig wat 'reviews' gelezen over zijn tochten en kan daarom die conclusie met een gerust hart trekken.
Jij met je krap 800 posts hebt mij anders ook niet te vertellen hoe ik post, al ben je tien keer mod. Het bevalt mij en zolang ik niet ban op ban krijg vind ik het best. Als je trouwens al valt over iets als 'hard aan de LSD' had je geen mod moeten worden, zeker niet op een jongerenforum.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij bent dus echt niet de persoon die mij gaat vertellen hoe ik dan wel of niet mag posten.
Daar hebben we mensen voor die er verstand van hebben.
Opmerkingen van jou als:
- niet echt vooraangestaan hebben toen de hersens uitgedeeld werden
- hard aan de LSD gaan
- en iemand met "sul" aanspreken
zorgen er inderdaad voor dat ik op die manier reageer ja.
Natuurlijk heb ik zelf ook op de site gekeken ( doe je automatisch als modje he), ik trek echter een andere conclusie als jij.
Ik ben ook verder gaan zoeken, om een breder zicht te krijgen over de spookboederderij.
http://www.meertens.knaw.(...)alen.php?id=CJ067704
Je mag natuurlijk je eigen mening uiten maar let daarbij dan wel een beetje op je taal gebruik.
Nee, maar zoals ik al zei lijkt me dat best eens leuk.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:41 schreef Puck1 het volgende:
gaat lekker hier..vraagje is een van jullie er zelf ooit wel eens geweest????
Als dit ban-waardig is kan je overigens Fok opdoeken. Of lees je nog niet zo lang mee?quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Jij bent dus echt niet de persoon die mij gaat vertellen hoe ik dan wel of niet mag posten.
Daar hebben we mensen voor die er verstand van hebben.
Opmerkingen van jou als:
- niet echt vooraangestaan hebben toen de hersens uitgedeeld werden
- hard aan de LSD gaan
- en iemand met "sul" aanspreken
zorgen er inderdaad voor dat ik op die manier reageer ja.
Natuurlijk heb ik zelf ook op de site gekeken ( doe je automatisch als modje he), ik trek echter een andere conclusie als jij.
Ik ben ook verder gaan zoeken, om een breder zicht te krijgen over de spookboederderij.
http://www.meertens.knaw.(...)alen.php?id=CJ067704
Je mag natuurlijk je eigen mening uiten maar let daarbij dan wel een beetje op je taal gebruik.
Dit is Thruquote:Op vrijdag 28 april 2006 16:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als dit ban-waardig is kan je overigens Fok opdoeken. Of lees je nog niet zo lang mee?
Ik zal voor je bidden en hopen dat we je nog eens terug zien hier. Kan je me misschien je passw. mailen? Voor het geval het onheil toeslaat?quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dit is Thrulees de huisregels nog eens Truth huisregels fka faq
Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval wel gewekt, ik moet dit weekend daar toch in de buurt zijn dus ga ik er even kijken.
haha, ik dacht al, is niemand zo slim om dit te bedenkenquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:07 schreef SterkStaaltje het volgende:
[..]
Nee okee, beetje flauw van me, maar kom op zeg, wat er op die site staat is zooooo doorzichtig. het is gewoon hilarisch.![]()
[afbeelding]
dit zijn stofdeeltjes of lens-flare net als bij onderstaande foto:
[afbeelding]
en dit is weerkaatsing van de flits op een stof deeltje
[afbeelding]
hier hebben we sigarettenrook in beeld
[afbeelding]
net als op deze foto:
[afbeelding]
Gelezen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:35 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Dit is Thrulees de huisregels nog eens Truth huisregels fka faq
Terwijl je hier een andere user gelijk geeft over dezelfde issue, namelijk de foto's waar de shizofrene sitebouwer dingen ziet die er niet zijn.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:38 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat TS aan de LSD gaat om die foto's te maken, ervaring mee?
En je gaat nu pas verder lezen?
Getuigd niet van een goede onderbouwing van je bovenstaande posts.
Verder staat dit los van het topic. Feit blijft echter dat de site in de OP te dom voor woorden is en zodoende niet als bron voorgelegd kan worden.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:21 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Wat die foto's betreft zou je gelijk kunnen hebben maar dat wil nog niet zeggen dat het er niet zou "spoken".
Mijn nieuwsgierigheid is in ieder geval gewekt en ik ga er zeker even een kijkje nemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |