Beter nog, ik zal trachten een video opname van mijn 'kunsten' te realiseren morgenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Plaatje? Ik heb wel serieuze interesse
Hoe is het te maken? Wil het zelf wel eens proberenquote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef FuifDuif het volgende:
Ik verbaas mij er oprecht over dat, ondanks het feit dat de psi wheel een vrij bekend fenomeen is, er toch op wetenschappelijke gronden weinig over bekend is. Ik bedoel, de tegenargumentatie van luchtwervelingen enzovoort zijn natuurlijk volstrekt niet serieus te nemen. Het is overduidelijk dat het ding reageert op mijn eigen intenties... en dat kan een ieder voor zichzelf beamen wanneer men er oprecht mee bezig wil gaan.
Is de psi wheel nu werkelijk een bewijs voor telekinese?
Denk dat het meer te maken heeft met het magnetisme wat aanwezig is in je lichaam. Dat zal de reden zijn dat er bijna tot geen onderzoek naar gedaan is.quote:Op donderdag 27 april 2006 22:32 schreef FuifDuif het volgende:
Ik verbaas mij er oprecht over dat, ondanks het feit dat de psi wheel een vrij bekend fenomeen is, er toch op wetenschappelijke gronden weinig over bekend is. Ik bedoel, de tegenargumentatie van luchtwervelingen enzovoort zijn natuurlijk volstrekt niet serieus te nemen. Het is overduidelijk dat het ding reageert op mijn eigen intenties... en dat kan een ieder voor zichzelf beamen wanneer men er oprecht mee bezig wil gaan.
Is de psi wheel nu werkelijk een bewijs voor telekinese?
Kijkquote:3) If the psi wheel doesn't spin there are two things you can do. Warm up your hands in warm water, and if necessary, move to a colder room. It's the difference in temperature between your hands and the air temperature that's important. From my observations so far a temperature difference of at least 20F (11C) is required to rotate the wheel.
Dat is ook mijn gedachte.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:19 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Denk dat het meer te maken heeft met het magnetisme wat aanwezig is in je lichaam.
Kan ik hieruit opmaken dat jij denkt dat er een beperking is tot hoever de kracht (magnetisme waar je over spreekt) reikt/uitstraalt ?quote:Telekinese is het pas wanneer je een paar meter verder staat en er zonder naar te wijzen, dus alleen kijken, dat ding laat draaien, vliegen, salto's laat maken etc etc.
Leerzaamquote:Op donderdag 27 april 2006 23:23 schreef Isdatzo het volgende:
hier vandaan: http://www.thekeyboard.org.uk/Uncovered%20psi%20wheel.html
Niet bepaald hoorquote:Op donderdag 27 april 2006 23:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Leerzaam
Geen ruk met telekinese te maken dus (gek he).
Waarom is telekinese zo gek volgens jou ?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:50 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Leerzaam
Geen ruk met telekinese te maken dus (gek he).
Waar schrijf ik dat?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:55 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom is telekinese zo gek volgens jou ?
Er zal vast wel een beperking zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:26 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dat is ook mijn gedachte.
Maar dit zou wel/ook inhouden dat je je "pooltjes" (?) kan beïnvloeden.
zelfgenezing etc etc... *verder denkt*
[..]
Kan ik hieruit opmaken dat jij denkt dat er een beperking is tot hoever de kracht (magnetisme waar je over spreekt) reikt/uitstraalt ?
Hehe de beheerder meld zich.quote:Op donderdag 27 april 2006 23:41 schreef mazaru het volgende:
Er is zelfs een nederlandse psi site
http://www.psibron.nl/index.php
ik heb jou misbruiktquote:Op vrijdag 28 april 2006 12:17 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Hehe de beheerder meld zich.![]()
Ik wou net zeggen dat er op mijn site veel artikelen staan en wat filmpjes inderdaad.
@Hierboven (RickySway): Ik ben het volledig met je eens dat de filmpjes niet altijd zo duidelijk zijn, maar ik ga binnenkort ook weer verder met het oefenen van telekinese, ik heb het alweer een tijd niet meer gedaan.
Een Psi Wheel bewegen lukt me wel weer snel, ik zal het dan eens opnemen met een grote camera die ik hier heb hangen, de lens van die camera heeft een grote hoek, waardoor ik er ook gelijk op pas.
Dat lukt namelijk niet met een normale Sweex CamMaar nu heb ik een professionelere camera liggen, die gebruikte ik eerst voor mijn weerstation.
Dus ik zal binnenkort nog een keer een filmpje maken als ik me weer bezig houd met telekinese.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik heb jou misbruikthttp://forum.fok.nl/topic/850147/1/50#37372555
Wat dus precies het geval is met de Psi-wheel.quote:Op vrijdag 28 april 2006 09:53 schreef RickySway het volgende:
Magneto beinvloed magnetisch objecten. zijn 'telekinese' is dan ook beperkt tot metalen met magnetische aspecten. Dat is niet eens telekinese te noemen, aangezien het magnetisme is.
Ik vind niet zo snel een handleiding eigenlijk daar, dus oefeningen, jij?quote:Op donderdag 27 april 2006 23:41 schreef mazaru het volgende:
Er is zelfs een nederlandse psi site
http://www.psibron.nl/index.php
Eehmmmm... magnetisme werkt niet op een stukje printerpapier hoor.quote:Op vrijdag 28 april 2006 16:11 schreef TheThirdMark het volgende:
Wat dus precies het geval is met de Psi-wheel.
Moet jij eens opletten wat de Magnetische energie van je lichaam met de luchtstroming om je lichaam doet. (ionisering enzo)quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:09 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Eehmmmm... magnetisme werkt niet op een stukje printerpapier hoor.
Lees eens een boek ofzo, dit raakt kant noch wal.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:26 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten wat de Magnetische energie van je lichaam met de luchtstroming om je lichaam doet. (ionisering enzo)
quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:36 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Lees eens een boek ofzo, dit raakt kant noch wal..
Dat zal wel, ik bedoel niet dat je zomaar wat verzint, maar iets meer uitleg kan, op z'n zachts gezegd, geen kwaad. Het gaat van de hak op de tak van een printerpapiertje naar de ionisering van de lucht via het magnetisme van het lichaam. Kom op, als je er echt wat van weet, leg je ook uit hóe dat werkt.quote:
Rofl, maar bedankt.quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:41 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Dat zal wel, ik bedoel niet dat je zomaar wat verzint, maar iets meer uitleg kan, op z'n zachts gezegd, geen kwaad. Het gaat van de hak op de tak van een printerpapiertje naar de ionisering van de lucht via het magnetisme van het lichaam. Kom op, als je er echt wat van weet, leg je ook uit hóe dat werkt.
Drie opties:quote:Op vrijdag 28 april 2006 20:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Een vriend van me is een paar jaar geleden op die hele onzin afgestudeerd aan de TU en heeft mij dat toen uitgelegd bij een gezellige fles bacardi. Dit is eigenlijk alles wat ik er nog van weet
Tja, maar dan claimen afgestudeerd te zijn op een onderwerp als dit lijkt me dan weer een gevalletje 1)...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |