Tis ook altijd hetzelfde met die modsquote:Op woensdag 5 april 2006 11:37 schreef Drugshond het volgende:
Oeps ik zat ff door een slotje te posten.
Truth Feedback 20
Wie stalkt hier? JIJ begint met een trollerige kutopmerking tegen newsman. Kleuter.quote:Op dinsdag 11 april 2006 05:26 schreef melke het volgende:
Als je verder geen zin hebt in ruzie kap dan ook met je stalk praktijken freak!
Ik zag het...quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:15 schreef Marietje_34 het volgende:
Volgens mij moet iemand even een kijkje nemen in Jominro's topic.
Ik begrijp dat je dat zo voelt, maar ik vind dat natteflamoes de meeste tijd toch gewoon een punt heeft.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:07 schreef UncleScorp het volgende:
Ik voelde het ergens al ... niemand kan online zo het bloed vanonder mijn nagels halen als ...
jaja good old Redux ... of moet ik nu natte-flamoes zeggen ?![]()
Jullie zijn momenteel wel erg aan het bekvechten ja.quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:21 schreef UncleScorp het volgende:
Ja dat wil ik zelfs nog toegeven, net zoals jij .... maar jij stalkt me niet constant ... en dat apprecieer ik. En dat houdt de discussie leuk. Voor de rest blijf ik erbij dat we hier in Tru zitten ... al wat ze in NWS of WFL niet kunnen hardmaken, wordt hier gedumpt. En dan komen ze hier achter keiharde bewijzen vragen. Zoals ik vandaag nog typte "Als ik zeg dat ik in aliens geloof, moet ik maar zorgen voor een foto want anders lul ik maar wat ?"
Er worden hier soms zoveel one-liners en tussenopmerkingen gemaakt door jan en alleman, maar o nee, unclescorp wordt met de vinger gewezen. Soit, daar heb ik ondertussen ook al mn koosnaampje voor gekregen -kmag het niet typen of kheb ban-
Ow en het is geen kwestie van het zo aanvoelen, het is Redux hoor ... de kans dat ze uit hetzelfde dorp komen vind ik bijzonder klein ... maar ja, in Tru termen ... het is geen bewijs ... maar blijkbaar heeft het gevoel meer waarheid dan het bewijs![]()
@ Mirage als je vindt dat ik (weer) over de schreef ga hoor ik het wel.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:43 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Man man man how low can you go ?
Hoeveel foto's van vliegtuigjes ga je nog posten ?
Nu doe je precies (volledig in jouw simplistische redering ...) alsof élk vliegtuig aan het sproeien is
En dan is het niet verwonderlijk dat je die krijgtquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:44 schreef UncleScorp het volgende:
Ow en heb je geen foto's van de bovenkant van een vliegtuig ?
ik denk dat die sproeiers bovenop gemonteerd staan![]()
En vervolgens gaan jullie door met kibbelen, en dat schiet allemaal niet zoveel op, wekt bij beide een hoop irritatie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:46 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Owww ik heb nu net een foto gepost van een vliegtuig wat toevallig NIET sproeit!
Maar de foto's daarboven dan? die zijn aan het sproeien.
Man, je komt er gewoon niet uit. Je vermoedt iets, maar kunt het 0,0 hard maken. Toch blijf je bij je vermoeden dat iets niet klopt. Oja, we zitten in TRU. Je mag vanalles roepen maar je hoeft niks hard te maken. Precies jouw plek, niet?
Sorry Mirage, ik had me ook niet zo moeten laten slepen in die discussie, ik vond het gewoon zo ongepast en raakte onbedoeld in woordewisseling verzeild wat het alleen maar erger maakte, ik had beter moeten wetenquote:Op dinsdag 11 april 2006 15:49 schreef Mirage het volgende:
[..]
Ik zag het...
als ik een koekepan door een kabel kon wurmen hadden er nu een paar mensen hoofdpijn.
* Mirage is er weer even vandoor.
later !
De laatste tijd is het idd zo dat de manier van reageren van UncleScorp niet veel toevoegd of "heerlijk" jenbaar is voor iemand die dat graag zou willen (binnen enkele topics)quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:40 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jullie zijn momenteel wel erg aan het bekvechten ja.
Die aliens uitspraak had ik wel gelezen, maar kon 'm even niet terugvinden. Daar doe ik dus even geen uitspraken over.
Ik dacht vooral aan je opmerking in het chemtrailstopic over sproeien, waarna jullie gaan discussieren. Dit soorts post van jou lokt ook wel een reactie uit natuurlijk
[..]
[..]
En dan is het niet verwonderlijk dat je die krijgt
[..]
En vervolgens gaan jullie door met kibbelen, en dat schiet allemaal niet zoveel op, wekt bij beide een hoop irritatie.
Om nu de bal bij natte-flamoes te leggen vind ik ver gaan. Hij reageert inderdaad enthousiast, maar je lokt het wel een beetje uit (in dit geval). En het gebeurt ook andersom.
Niet zo snel happen en wat minder uitlokken zou ik zeggen.
Oneliners kun je ook gewoon negeren (dat doe ik meestal).
was de post van UncleScorp, ìk heb ook genoeg suggesties gedaan over opties die mij logischer lijker dan iets dat ervoor geopperd werd.quote:Op dinsdag 11 april 2006 13:19 schreef UncleScorp het volgende:
Persoonlijk denk ik niet dat als er gesproeid wordt, dat dat dan via de motor gebeurt.
Aparte sproei-installatie aan het vliegtuig lijkt me logischer.
het is opgelostquote:Op dinsdag 11 april 2006 18:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Sorry Mirage, ik had me ook niet zo moeten laten slepen in die discussie, ik vond het gewoon zo ongepast en raakte onbedoeld in woordewisseling verzeild wat het alleen maar erger maakte, ik had beter moeten weten![]()
Volgens mij zijn we het in grote lijnen eens. Wat ik bedoelde te zeggen is dat zowel Natte-flamoes als Unclescorp elkaar erg aan het uitlokken zijn.. Bedoeld of onbedoeld, en dat ze beiden erg 'happen' op de posts van de ander die daartoe aanleiding kunnen geven. En dat is volgens mij hetzelfde als wat jij zegt.quote:Op woensdag 12 april 2006 12:04 schreef Mirage het volgende:
[..]
De laatste tijd is het idd zo dat de manier van reageren van UncleScorp niet veel toevoegd of "heerlijk" jenbaar is voor iemand die dat graag zou willen (binnen enkele topics)
Daar heeft hij al wat over te horen gekregen van mij.
In het geval dat jij nu aanhaalt vind ik persoonlijk dat het natte-flamoes is die hier subtiel aan het uitlokken/etteren is.
[..]
was de post van UncleScorp, ìk heb ook genoeg suggesties gedaan over opties die mij logischer lijker dan iets dat ervoor geopperd werd.
Míj wordt dan ook niet om sluitend bewijs gevraagd (zou ook te zot zijn, want ik zeg dat dat 'mij een logischer/ aannemelijker optie lijkt.. niet dat dat pertinent zo is of dat ik dat aantoonbaar zeker weet !)
Natte-flamoes vliegt er op alsof UncleScorp in een "bewijs het hier forum" een uitspraak doet.
Niet netjes !
En de bedoeling erachter lijkt mij ook duidelijk.
Zeker niet constructief bedoeld.
Mooi. Mag ik dan nu ook mod worden?quote:Op woensdag 12 april 2006 13:20 schreef Mirage het volgende:
* Mirage is het idd helemaal met Wombcat eens.
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 13:34 schreef LostFormat het volgende:
Kan ik al solliciteren voor mod op het 9/11 forum?
Ja damned, in DAT geval solliciteer ik mee voor Mod @ Truquote:Op woensdag 12 april 2006 13:35 schreef Mirage het volgende:
* Mirage maakt notities van bovenstaande posts
wie weet........
En dat terwijl de vacature net vervuld is.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja damned, in DAT geval solliciteer ik mee voor Mod @ Tru![]()
Ik kijk het even aan, maar iig heel erg bedankt voor het melden.quote:Op donderdag 13 april 2006 20:46 schreef Barbaaf het volgende:
Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben maar mijn spinne-instinct vertelt me dat hier een verkapt spamtopic geopend is: -> Aardstralen wel of niet?
Zoniet, alle excuses aan Henk56 en dat hij er een mooi topic van moge maken.
Overleg ik even met Miragequote:Op zaterdag 15 april 2006 01:04 schreef Manu82 het volgende:
Misschien handig als de zooi van Gert Timmerman in het centrale gt topic gegooid wordt
Zoals Mirage al zei is er het laatste woord hier over gesproken.quote:Op dinsdag 18 april 2006 14:45 schreef CarDani het volgende:
@ Mirage
Ook jij hebt het dus niet goed gelezen.
Je hoeft niet te gaan schreeuwen. Dat doe ik ook niet.
Als de ene vol is gaan we in de andere verderquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:39 schreef displission het volgende:
feedback! Er zijn twee ouwehoer topics. Mijn voorstel haal er eentje weg! scheelt weer..
Rudeonline gaat binnenkort hoop ik even met de trein, en neemt zijn jongleerballen mee. En dan zal hij zijn bevindingen in een nieuw topic neerzettenquote:Op dinsdag 18 april 2006 13:39 schreef Solitarias het volgende:
Kan het bewustzijn creeert het heelal? svp op slot!
Rudeonline is al 2.5 jaar hetzelfde verhaaltje aan het afdraaien... het voegt absoluut niets meer toe!
Nou Manu, je helpt Francis aardig van de wal in de sloot met het plaatsen van die mails.quote:Op maandag 17 april 2006 15:24 schreef Manu82 het volgende:
ik heb Francis gevraagd of ik ze weg moest halen, maar hij heeft liever dat ze blijven staan! Voor mij is het allemaal geen probleem....quote:Op woensdag 19 april 2006 20:36 schreef svann het volgende:
[..]
Nou Manu, je helpt Francis aardig van de wal in de sloot met het plaatsen van die mails.
Was dat de bedoeling, of ben je ook een beetje het overzicht kwijt?
Hij heeft dat niet gedaan - me niet vna de wal in de sloot gehlopen bedoel ik - hij heeft die mail geplaatst omdat ik wilde dat Hoetink op hte forum te voorschijn zou komen - hij is inmiddels, als het goed gegaan is i nhet bezit van de stukken waaruit blijkt dat Hoetink een heel lucratief spelletje speelde ten koste van alles, en ik ben er niet rauwig om - in tegenstelling tot de media wilde ik mensen niet doen geloven, maar aansturen op wat ze uiteindelijk te weten krijgen -quote:Op woensdag 19 april 2006 20:36 schreef svann het volgende:
[..]
Nou Manu, je helpt Francis aardig van de wal in de sloot met het plaatsen van die mails.
Was dat de bedoeling, of ben je ook een beetje het overzicht kwijt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |