abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:43:04 #87
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404174
Dat ik om de have klap voor gestoord wordt aangezien dat boeit mij dus totaal niet. Zelf weet ik wel beter.

Dus ik blijf ook topics openen op fok!

Dat bedoel ik met hard worden ook. Boven mensen staan die a-sociaal zijn. Mensen die geen respect tonen voor de ander. Mensen die handelen zonder te denken.

Maar dat gaat om een select groepje mensen. En dat groepje mensen wordt steeds kleiner. Omdat ik me niet gek laat maken en zeker niet weg laat jagen.

Soms lijkt het zo te zijn dat bepaalde fokkers met opzet anderen proberen uit de kast te lokken.

Mijn broer zegt dat tegen mij van. "Laat je niet gek maken en weet wie je moet vertrouwen op internet".

Maar dat weet ik zelf ook wel.

Die mensen die mij proberen uit de kast te jagen die falen sowieso

Ik wil onspannen bezig zijn hier. En gewoon vrij kunnen spreken dus ook. Vrij kunnen schrijven als ik een idee heb. En dat doe ik dus ook.

En dan gaat het even over mij nu. Maar ik kan me voorstellen dat er een aantal mensen een bericht niet durft te schrijven vanwege eventuele rot-opmerkingen. Dat sommige mensen nog groen zijn op fok! ook.

Ben je hier nog groen achter de oren dan is het niet makkelijk. Zo zie ik het dus.

Open je hier als nieuweling of als redelijk oudere gebruiker een topic en wordt je van alle kanten bestookt met negatieve reacties, dan vergaat je de pret misschien wel. En dat is zonde. Maar goed, dat zal wel los lopen nog.

Volgens mij komt dat nog wel goed met the thruth.

En Mirage en Lillith houden het goed in de gaten hier
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_37404256
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Als je nu al begint te janken

Je moest eens weten waar ze mij voor uit gemaakt hebben.

Je wordt er hard van moet je maar denken.

Keihard hier op het forum. En dan noem ik het tuig, je kunt het ook a-sociaal gedrag noemen. Sommigen weten niet hoe ze sociaal actief moeten zijn.
vandaar dat jij me net out of the blue aan begon te vallen
altijd handig om te weten
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:53:50 #89
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404361
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Yep

Tis hier overleven.

Welcome to the jungle.

Je wordt er alleen maar harder van. Het leven is geen makkie moet je maar denken.

En je mag best proberen om mij aan te vallen als je wilt. Maakt niet uit hoor.

Na 4 jaar fok! kan ik alles hebben.

Als mensen denken dat ik gek ben, dan ga ik dus fel worden af en toe. Maar dat is niet nodig. Omdat ik zelf weet dat ik niet gek ben.

Dat ik af en toe mensen doe aanpakken nog, is een zwakte. Maar ook door even zwak te zijn wordt je sterker. Negeren wordt straks mijn sterkste wapen hier. Negeren en me alleen maar richten op positieve mensen en berichten. Zodat hier ook al het negatieve verdwijnt wat ik tegen kom Ik wil me geen seconde druk maken om mensen die mij proberen gek te maken hier. Die mensen zijn het niet waard.

Twijfels

Nee

Ik twijfel amper nog.

Daarom zeg ik ook van : " Alles wat ik zeg en beweer gaat uitkomen".

En nu stop ik met offtopic geleuter.

Mooi is dat, als je sterk bent op fok!

Dan is het niet opfokken maar alleen maar fokken.

Ik zal wel af en toe mensen aanspreken een beetje als ik weer dom gedrag zie, soms kan ik me niet inhouden en zie ik het als onderling sociaal ingrijpen hier. Zie dat vaker op fok!. Dat mensen elkaar onderling aanspreken op gedrag.

Dat ik jou even aanpakte hoorde op het tijdstip en heeft te maken met de dag en het bericht en de sterren en de maan en de zon en nog meer

Hoort er allemaal bij. Kwestie van heling en puzzels die bewegen.
pi_37404405
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:53 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Yep

Tis hier overleven.

Welcome to the jungle.

Je wordt er alleen maar harder van. Het leven is geen makkie moet je maar denken.

En je mag best proberen om mij aan te vallen als je wilt. Maakt niet uit hoor.

Na 4 jaar fok! kan ik alles hebben.

Als mensen denken dat ik gek ben, dan ga ik dus fel worden af en toe. Maar dat is niet nodig. Omdat ik zelf weet dat ik niet gek ben.

Dat ik af en toe mensen doe aanpakken nog, is een zwakte. Maar ook door even zwak te zijn wordt je sterker.

Twijfels

Nee

Ik twijfel amper nog.

Daarom zeg ik ook van : " Alles wat ik zeg en beweer gaat uitkomen".

En nu stop ik met offtopic geleuter.

Mooi is dat, als je sterk bent op fok!

Dan is het niet opfokken maar alleen maar fokken.
sorry hoor jij hebt het over asociaal gedrag en tuig terwijl je net mij zomaar aan valt zonder reden
en dan durf jij het nog te hebben over mensen die geen normale gedragsregels kennen?
als je niet zomaar mensen aanvalt is het ook niet "keihard hier op fok" maar gewoon gezellig
maar als je je meteen al zo opstelt als jij doet en random mensen gaat aanvallen en die dan ook nog eens gaat beschuldigen van het verpesten van de sfeer dan begrijp ik dat fok niet zo vriendelijk voor jou is
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:58:27 #91
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404449

Komt allemaal goed.

Ik ga toch mijn eigen weg hier. Je hoeft je niet druk te maken hoor.

Genoeg mensen die me liggen en waar ik mee kan schrijven op hoog of laag niveau.

Jij hoeft mij niet te vertellen hoe ik fokken moet.

Doet me denken aan dat liedje.

" Je hoeft me niet te zeggen hoe ik fokken moet, van mijn part fok ik altijd in mijn ondergoed...."
pi_37404464
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:58 schreef Dromenvanger het volgende:

Komt allemaal goed.

Ik ga toch mijn eigen weg hier. Je hoeft je niet druk te maken hoor.

Genoeg mensen die me liggen en waar ik mee kan schrijven op hoog of laag niveau.

Jij hoeft mij niet te vertellen hoe ik fokken moet.

Doet me denken aan dat liedje.

" Je hoeft me niet te zeggen hoe ik fokken moet, van mijn part fok ik altijd in mijn ondergoed...."
ik vertel je ook niet hoe je fokken moet ik leg je uit wat asociaal gedrag is... aangezien je dat woord zelf in de mond nam
  zaterdag 29 april 2006 @ 15:59:45 #93
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404473
Het ligt dus nogmaals aan de sterren en de maan en de zon. Als je meer van mij leest dan zie je dat ik met genoeg mensen heel goed overweg kan.

En dat andere fokkers zich misdragen ligt ook aan de sterren en planeten en de grote big puzzel.

Het moet allemaal nog op de plek vallen dus

En valt het op de plek, dan loopt fok! ook vanzelf goed.

Heb dat nog in feedback geschreven.

Het bewijs is ook dat fok! bij volle maan veel bans heeft. Dus dan moet de maan ook nog op de plek vallen ooit.

Het zit allemaal dieper.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:00:37 #94
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404492
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:59 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ik vertel je ook niet hoe je fokken moet ik leg je uit wat asociaal gedrag is... aangezien je dat woord zelf in de mond nam
Doe eens kalm

Jou toontje bevalt me niet

Toontje lager schrijven dus

Je hoeft mij niet de les te lezen. Andersom kan ik jou wel de les lezen omdat ik waarschijnlijk een paar graden hoger ben.

Master mind.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:01:25 #95
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404511
Nu tijd voor lentebok.

Ik merk dat liefie niet lief is en mijn energie weg neemt met haar gezuig.

Dat gezeur altijd.

Dus liefie, schrijf gerust door naar mij. Ik zet je op negeer nu. En dat is niet omdat ik asociaal ben. Als ik merk dat gebruikers mij teveel energie kosten, dan kap ik het gesprek af.

Easy as that is.
pi_37404537
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:00 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Doe eens kalm

Jou toontje bevalt me niet

Toontje lager schrijven dus

Je hoeft mij niet de les te lezen. Andersom kan ik jou wel de les lezen omdat ik waarschijnlijk een paar graden hoger ben.

Master mind.
en jou toon bevalt mij niet... want jij bent degene die mij zomaar begon aan te vallen!
en dan zou ik voor jou een toontje lager moeten schrijven vanwege een of andere denkbeeldige maatschappelijke lader?
logica is zo ver te zoeken bij jou
ook heel typisch dat als ik je iets uitleg... namenlijk wat asociaal gedrag is... je meteen zo pikeerd bent
pi_37404548
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:01 schreef Dromenvanger het volgende:
Nu tijd voor lentebok.

Ik merk dat liefie niet lief is en mijn energie weg neemt met haar gezuig.

Dat gezeur altijd.

Dus liefie, schrijf gerust door naar mij. Ik zet je op negeer nu. En dat is niet omdat ik asociaal ben. Als ik merk dat gebruikers mij teveel energie kosten, dan kap ik het gesprek af.

Easy as that is.
toch mooi
random mensen aanvallen en er dan niet tegen kunnen als je tegengas krijgt
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:20:09 #98
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404854

Ga met jezelf spelen

Zuiger. Je bent een troll. Je kunt niet stoppen met trollen.

Je kunt het gewoon niet laten om nog eens te reageren op mij.

Hou toch dat bericht voor je

Stop toch met dat gevecht tegen mij

Je wint het toch niet

Nooit en te nimmer

Niemand kan mij verslaan.

Zowel hier niet als in het echt niet. En universeel gezien ook niet.

Dus ik zeg nogmaals dag

En gepikeerd

Laat me niet lachen zeg.
pi_37404867
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:20 schreef Dromenvanger het volgende:

Ga met jezelf spelen

Zuiger. Je bent een troll. Je kunt niet stoppen met trollen.
aha dit valt onder er geen energie in steken?
je zoekt me zelf op hoor op deze manier
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:21:39 #100
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404885

Auf wiedersehen.
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:23:35 #101
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404922
Ik wil Mirage niet boos maken nu. Dus dit is het allerlaatste bericht.

Maar dat jij maatschappij-leer studeert

Wilt niet zeggen dat je...vul zelf maar in. Je moet niet denken dat je veel voorstelt met je opleiding. Er gelden andere wetten in mijn wereld.

Maatschappij leer

Succes met die studie

En nu ben ik echt weg

Heb belangrijke dingen te doen dus. Vele belangrijkere dingen. Dit leidt me echt teveel af.

Dit valt onder .....waardeloos bezig zijn.

Succes met je opleiding nog

Dat het maar rete interessant moge zijn

Ik wens je dus echt succes. Zonder gein.

Maar die opleiding is ooit waardeloos als mijn plan doorgaat.
pi_37404951
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil Mirage niet boos maken nu. Dus dit is het allerlaatste bericht.

Maar dat jij maatschappij-leer studeert

Wilt niet zeggen dat je...vul zelf maar in. Je moet niet denken dat je veel voorstelt met je opleiding.

Maatschappij leer

Succes met die studie

En nu ben ik echt weg

Heb belangrijke dingen te doen dus. Vele belangrijkere dingen. Dit leidt me echt teveel af.

Dit valt onder .....waardeloos bezig zijn.
ow wat leuk
de persoonlijke aanval... viel die ook niet onder asociaal gedrag?
en je kunt me ook gewoon met rust laten hoor.. maar je komt me telkens opzoeken om me aan te vallen dat is pas waardeloos
  zaterdag 29 april 2006 @ 16:26:49 #103
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_37404996
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef liefie_ het volgende:

[..]

ow wat leuk
de persoonlijke aanval... viel die ook niet onder asociaal gedrag?
en je kunt me ook gewoon met rust laten hoor.. maar je komt me telkens opzoeken om me aan te vallen dat is pas waardeloos
Ik zeg alleen dat er ooit een nieuwe maatschappij komt.

Dus als ik jou was zou ik eens gaan twijfelen of je niet de foute opleiding hebt gekozen.

Ik bepaal hier alles. En mijn plannen gaan erg ver.

Sympathy een beetje dus.

Je mag er wel lief uitzien op je foto. Maar dan nog verlang ik sympathy. Zelfs al denk je dat ik fout bezig ben nu.

Je weet niet wie je tegenover je hebt nu.

Dat besef je niet eens lief meisje. En dat neem ik je ook niet kwalijk. Want je weet immers niet beter.

Dus probeer ook niet de wijsneus uit te hangen hier

Maar dan zeg ik ook van. Je bent te onbelangrijk om aandacht te krijgen nu. Dus ik stop nu echt.

Als ik nu niet stop. Dan trap ik mezelf 10000 keer onder mijn hol.
pi_37405109
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 16:26 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat er ooit een nieuwe maatschappij komt.
dat zei je dus niet... je zei namelijk: Je moet niet denken dat je veel voorstelt met je opleiding.

en dat lijkt me toch wel een persoonlijke aanval...
vooral aangezien ik niet degene ben die agresief gaat reageren op posts van iemand die ik niet ken...
jij gedraagd je asociaal en daar wijs ik je op thats all... en als je dat niet kunt hebben lijkt me dat jou probleem...

ga je me nu eindelijk gewoon met rust laten?
ga maar lekker iemand anders lastig vallen met je grootheidswaanzin
  Moderator zaterdag 29 april 2006 @ 16:44:08 #105
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_37405410
Ik vind de posts van Dromenvanger hier nou niet bepaald voldoen aan de huisregels van TRU.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator zaterdag 29 april 2006 @ 16:56:00 #106
16180 crew  CoolGuy
pi_37405729
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 13:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik weet idd wie je bent.

Moet eerlijk bekennen ( ), dat mij dit wel eens gebeurd is met de account van Oversight. Hij logt ook niet standaard uit.
Staat er opeens een post zonder smileys.

Wat het stuk betreft over dat het te vaak voorkomt....
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het daar mee eens ben.

Waar ik soms wat moeite mee heb is dingen 24 uur of later nadat het geplaatst is nog een staartje te laten krijgen. Als wij er bovenop zitten is het een stuk makkelijker dan dat wij het over het hoofd hebben gezien of dat het 2 dagen later pas ontdekt hebben.

Daarnaast is het zo dat bepaalde topics gewoon stormlopen als men eenmaal aan het discussieren is geslagen.
Voordat je in kan grijpen is er dan in 2 uurtjes tijd, dat je afwezig was bv een hele discussie ontstaan met actie-reactie etc etc...
Degene die er op ingaat op dezelfde manier zit imo ook fout.
Tegelijkertijd is het ergens begrijpelijk.
Soms moet je dan een keuze maken tussen geen bans uit te delen, alleen een waarschuwing te plaatsen voor alle betrokkenen en de rest van de gebruikelijke modereer mogelijkheden uit te voeren. Of een jhele serie users tegelijkertijd te bannen.

Omdat ik persoonlijk niet van bans hou probeer ik ze te beperken. Ik zal dus sneller kiezen voor de eerste optie.
Mooi dat je dat toch weet dan . Om even terug te komen op het onderwerp. Ik vind dat je wel degelijk een user terecht mag wijzen, zelfs al is dat 24 uur later. In de richtlijnen staat denk ik niet dat een Mod niet meer mag ingrijpen na 24 uur of wel Maar zonder dollen, ik vind dat je dus wel degelijk mag ingrijpen. Of er nou een tijd overheen is gegaan of niet, feit blijft dat betreffende user de richtlijnen van dit forum heeft overtreden, en derhalve ook daarop gewezen mag worden.

Ik snap uiteraard wel dat je ook niet altijd hier bent om alles met argusogen in de gaten te houden, maar dat is nou juist waar de richtlijnen voor zijn onder andere nietwaar? Ook als er geen mods zijn om de boel in de hand te houden, kan een user weten wat wel en niet gewenst is, dat kan hij nl vinden in de richtlijnen.

Als jij of L-W dan terugkomen na x uur of na een paar dagen, dan mag je nog steeds -vind ik- een user wijzen op zijn gedrag. Het is toch niet zo dat de lading/intentie van een post verdwijnt als hij meer dan, zeg, 24 uur staat of wel ?

Ik merk wel dat jij niet zo van bans houdt, ook al moet je een hele serie users bannen, dan nog doe je dat denk ik in het verlengde van wat de richtlijnen voorschrijven. Een user houdt zich daar niet aan, waarschuwen, en bij verder gedoe een ban. Lijkt me vrij simpel. Ik heb aan je aangegeven destijds dat ik vind dat er best met wat hardere hand gemodereerd mag worden hier.

Hoe vaak ik niet zie (en sorry dat ik het zeg... maar aan de believers-kant het meeste) dat de smiley gebruikt wordt, alleen maar vanwege de lading die die smiley heeft. Die lading is gewoon denegrerend.

Daarnaast (niet per se bij alleen believers maar bij veel meer users) is een post soms niet bedoeld om een inhoudelijke reactie te geven, maar meer om het laatste woord te hebben of om iemand te kleineren, waarbij die post dan vermomd wordt als een 'inhoudelijke post'. Je ziet het dan aan alles, de woordkeuze, de zinsopbouw, het gebruik van smilies etc etc. Ik vind dat dergelijk gedrag wel degelijk bestraft mag worden, ook al is dat na x tijd.
  zaterdag 29 april 2006 @ 19:06:18 #107
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37409122
Sjonge jong... Ik heb het ontzettend naar mijn zin gehad in de stad.
Jullie hier ook ?

Ik kom vanavond wel even terug... ben net thuis en om nu deze watervallen van posts na te lezen heb ik nu even geen puf

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator zondag 30 april 2006 @ 18:41:41 #108
16180 crew  CoolGuy
pi_37431786
Ticker speelt op de man in Stargate gevonden in Peru? . Lijkt me niet gezond voor het topic?
  zondag 30 april 2006 @ 18:56:46 #109
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37432157
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:41 schreef CoolGuy het volgende:
Ticker speelt op de man in Stargate gevonden in Peru? . Lijkt me niet gezond voor het topic?
Dank je wel

Wat een hanengedrag ....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  Moderator zondag 30 april 2006 @ 19:23:05 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_37432845
quote:
Op zondag 30 april 2006 18:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Dank je wel

Wat een hanengedrag ....
Idd. Wat betreft mijn wat langere mail hierboven, hoe sta jij daar tegenover?
pi_37433736
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:23 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Idd. Wat betreft mijn wat langere mail hierboven, hoe sta jij daar tegenover?
Ik denk dat ze moet beginnen met posts beantwoorden voor het gedoe van Dromenvanger. Ergens bij mijn post, zo ongeveer.
  Admin zondag 30 april 2006 @ 19:57:43 #112
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37433913
quote:
Op vrijdag 28 april 2006 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Hmm. I beg to differ.
[..]

[..]

[.
[..]
En ja, mods horen een voorbeeldfuntie te hebben ja. Zéker een mod met minder posts dan de gemiddelde newbie hier zal zichzelf moeten bewijzen. Jij zegt dat je logischerwijs de site bekeken hebt omdat dat bij je modfunctie hoort, maar ieder weldenkend mens heeft door dat die site opgebouwd is door iemand met het IQ lager dan dat van een tafelpoot. Dat dat jou niet is gelukt is niet het probleem van de users.
Doe normaal zeg, a) je bemoeit je met zaken die je nieteens aangaan, en b) staat JOUW toon me niet aan.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin zondag 30 april 2006 @ 19:58:21 #113
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37433934
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:52 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik denk dat ze moet beginnen met posts beantwoorden voor het gedoe van Dromenvanger. Ergens bij mijn post, zo ongeveer.
We "moeten"dus helemaal niks.
Verder is het heel simpelzat einde discussie.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_37435304
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:58 schreef yvonne het volgende:

[..]

We "moeten"dus helemaal niks.
Verder is het heel simpelzat einde discussie.
Met "moeten" verwees ik naar Mirage's post die zei dat ze de lange posts nog helemaal door moest nemen. Verder beetje jammer dat er niet gewoon ingegaan wordt door de modjes op m'n post terwijl hij toch flink uitgebreid en onderbouwd is. LW verwees me naar FB, ik reageer, weer niet goed. Nou ja, ik weet voldoende.
  Admin zondag 30 april 2006 @ 20:55:08 #115
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_37435971
Mooi.

pi_37435984
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:36 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Met "moeten" verwees ik naar Mirage's post die zei dat ze de lange posts nog helemaal door moest nemen. Verder beetje jammer dat er niet gewoon ingegaan wordt door de modjes op m'n post terwijl hij toch flink uitgebreid en onderbouwd is. LW verwees me naar FB, ik reageer, weer niet goed. Nou ja, ik weet voldoende.
Als Mirage zegt dat ze hier nog op terug komt, doet ze dat ook.

Maar omdat wij, zowel Mirage als ik ( al verwacht men dat blijkbaar niet van een invalide), ook naast Fok! een gezin en een sociaal leven hebben, betekent dat dus dat wij niet gelijk op iedere vingerknip van wie dan ook gelijk kunnen reageren!

Heb gewoon geduld en begin niet gelijk te piepen!
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_37436259
quote:
Op zondag 30 april 2006 20:55 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Als Mirage zegt dat ze hier nog op terug komt, doet ze dat ook.

Maar omdat wij, zowel Mirage als ik ( al verwacht men dat blijkbaar niet van een invalide),
Invalide? Que?
quote:
ook naast Fok! een gezin en een sociaal leven hebben, betekent dat dus dat wij niet gelijk op iedere vingerknip van wie dan ook gelijk kunnen reageren!

Heb gewoon geduld en begin niet gelijk te piepen!
Mij maakt het echt niet uit wanneer je reageert, Coolguy was ongeduldig en ik wees hem erop dat jullie flink wat door te lezen hebben. Rustig aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2006 21:04:27 ]
  Moderator zondag 30 april 2006 @ 21:15:43 #118
16180 crew  CoolGuy
pi_37436615
quote:
Op zondag 30 april 2006 21:04 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Invalide? Que?
[..]

Mij maakt het echt niet uit wanneer je reageert, Coolguy was ongeduldig en ik wees hem erop dat jullie flink wat door te lezen hebben. Rustig aan.
Ow daar hoef je me helemaal niet op te wijzen hoor. Ik opperde een mening in mijn post, en omdat ze wel op mijn aanwijzing over Ticker reageerde, dacht ik, eens even kijken wat ze dan vind van mijn mening in die post. Je bent toch geen klein kind zeker dat ligt te bleren van "ikke eerst! ?
  maandag 1 mei 2006 @ 13:44:03 #119
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37452882
quote:
Op zondag 30 april 2006 19:33 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
even behoorlijk offtopic vraagje: waarom verwijder je die posts eigenlijk niet gewoon, mirage?
is dat meer werk ofzo?
Dat valt wel mee.
Het was in eerste instantie ook de bedoeling om de hele rij de deleten.
Ik bedacht mij dat het misschien een groter statement is als we allemaal terug kunnen zien wat een puinhoop een topic wordt als je op die manier gaat flamen en terug flamen.
Sir Winston Churchill
  maandag 1 mei 2006 @ 14:05:00 #120
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37453505
Nou nou, dat viel reuze mee. Eindelijk heb ik de lange lappen tekst doorgelezen en...
Jemig de pemig.... al die ophef over Dromenvanger's en liefie's posts hierboven is een beetje overdreven.

Het is een volkomen offtopic discussie.. valt helemaal buiten truth.

Er is níets tussen die twee voorgevallen binnen truth, dus actie van mij of Lilith-wicca uit lijkt mij volkomen offlimits.

Blijkbaar is er in een ànder ! subforum iets tussen beide voorgevallen en is liefie Dromenvanger achtervolgt (?) naar truth feedback.

Ik kan namelijk geen enkele andere post behalve hier in truth feedback van liefie binnen truth vinden.

En om iemand nou "aan te pakken" op basis van
Twee termen als "zuiger" en "jij bent een troll" ... terwijl de basis heel ergens anders ligt...

Potjandriedubbeltjes Dromenvanger... fóei !
Trol is geen aardig woord en zuiger ook niet.
Die beide woorden zie ik liever niet meer terug.... anders krijg jij pottedikkie een hele dikke ban aan je broek

@Dromenvanger en nu ffe serieus;

Wat mij wel opvalt is dat je de laatste tijd de neiging hebt om jezelf neer te zetten als degene die andere mensen (of users om het op het forum te betrekken) "terecht" mag en moet wijzen op een wijze alsof jij jezelf God waant.

Nou vind ik de theorie dat wij allemaal iets Goddelijks in ons hebben een hele mooie.
Ook vind ik het prima als jij idd zou denken dat jíj de personalisering van God (him/herself) bent... het zou immers maarzo kunnen

Maar hou wel in je achterhoofd dat je de mensen "het gepeupel" vriendelijk de weg moet wijzen als ze zich tegen je keren (op een policy overschrijdende manier) en dat je in eerste instantie je probleem ook neer moet leggen in Feedback of via de mail bij de moderators.
Dictatormaniertjes hebben in de geschiedenis voornamelijk ellende veroorzaakt. Pas daar dus mee op.

Er zijn hier op Truth maar twéé Godinnen en dat zijn Lilith-Wicca en ik
Sir Winston Churchill
pi_37453969
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:05 schreef Mirage het volgende:

Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  maandag 1 mei 2006 @ 14:27:28 #122
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37454146
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

k zeg toch niet dat jij er geen bent.

Ik zeg alleen maar dat de God of Godin van het woud zich niet moet bemoeien met de vissen in het water van de Godin van het water.

Sir Winston Churchill
pi_37454263
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:27 schreef Mirage het volgende:

[..]

k zeg toch niet dat jij er geen bent.

Ik zeg alleen maar dat de God of Godin van het woud zich niet moet bemoeien met de vissen in het water van de Godin van het water.

Het water stroomt door het bos en derhalve zijn allen een
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 1 mei 2006 @ 14:37:13 #124
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37454453
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Het water stroomt door het bos en derhalve zijn allen een
Niet in Truth
en nou geen tegenspraak meer.

Sir Winston Churchill
pi_37455899
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:37 schreef Mirage het volgende:

[..]

Niet in Truth
en nou geen tegenspraak meer.

Hallo.... wie ben ik?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_37460264
quote:
Op maandag 1 mei 2006 14:05 schreef Mirage het volgende:
Nou nou, dat viel reuze mee. Eindelijk heb ik de lange lappen tekst doorgelezen en...
Jemig de pemig.... al die ophef over Dromenvanger's en liefie's posts hierboven is een beetje overdreven.

Het is een volkomen offtopic discussie.. valt helemaal buiten truth.

Er is níets tussen die twee voorgevallen binnen truth, dus actie van mij of Lilith-wicca uit lijkt mij volkomen offlimits.

Blijkbaar is er in een ànder ! subforum iets tussen beide voorgevallen en is liefie Dromenvanger achtervolgt (?) naar truth feedback.

Ik kan namelijk geen enkele andere post behalve hier in truth feedback van liefie binnen truth vinden.

En om iemand nou "aan te pakken" op basis van
Twee termen als "zuiger" en "jij bent een troll" ... terwijl de basis heel ergens anders ligt...

Potjandriedubbeltjes Dromenvanger... fóei !
Trol is geen aardig woord en zuiger ook niet.
Die beide woorden zie ik liever niet meer terug.... anders krijg jij pottedikkie een hele dikke ban aan je broek

@Dromenvanger en nu ffe serieus;

Wat mij wel opvalt is dat je de laatste tijd de neiging hebt om jezelf neer te zetten als degene die andere mensen (of users om het op het forum te betrekken) "terecht" mag en moet wijzen op een wijze alsof jij jezelf God waant.

Nou vind ik de theorie dat wij allemaal iets Goddelijks in ons hebben een hele mooie.
Ook vind ik het prima als jij idd zou denken dat jíj de personalisering van God (him/herself) bent... het zou immers maarzo kunnen

Maar hou wel in je achterhoofd dat je de mensen "het gepeupel" vriendelijk de weg moet wijzen als ze zich tegen je keren (op een policy overschrijdende manier) en dat je in eerste instantie je probleem ook neer moet leggen in Feedback of via de mail bij de moderators.
Dictatormaniertjes hebben in de geschiedenis voornamelijk ellende veroorzaakt. Pas daar dus mee op.

nou dat wil ik dan wel even recht zetten hoor...
ik ben dromenvanger buiten truth nog nooit ergens tegen gekomen op fok...
ik was zo verontwaardigd omdat ie mij allemaal aan begon te vallen en beschuldigen van het verpesten van de sfeer aan de hand van niks...
het enige wat ik kan bedenken waar die onzin vandaan kwam is dat ie zelf maar is gaan bedenken wat er in een verwijderde post van mij stond en daarom vond dat ie mij wel even aan mocht vallen...
ik vind ook dat ik onder dit gegeven (aangevallen worden om niks) nog verdomd aardig ben gebleven
en je zou zo dus ook kunnen denken dat het wel hoort in truth feedback omdat truth de enige plek is waar ik hem ooit tegen ben gekomen en dus ook ooit gedoe met hem heb gehad
  maandag 1 mei 2006 @ 18:31:47 #127
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37461313
quote:
Op zaterdag 29 april 2006 15:47 schreef liefie_ het volgende:

[..]

Dit is de allereerste post die ik van jou binnen truth tegen ben gekomen.

Jíj kaart hier een probleem aan dat geen truth probleem is.

Ik zeg dat die discussie hier ongewenst is en dat jullie lekker in het andere subforum waar dit wel naar verwijst gaan kibbelen.

Hier niet.

En als dat wel gebeurd of het nou in deze context is of in een andere.... dan volgt er een ban voor wie dan ook betrokken bij de kibbelpartij is.

Sorry.

@Dromenvanger.. hou jij dit ook in je achterhoofd ?
Sir Winston Churchill
  maandag 1 mei 2006 @ 18:39:37 #128
34156 Mirage
Smile !!!
pi_37461504
Nou hè hè, ik heb eindelijk gevonden waar het over gaat. (groter dan enorm topic )

Gezien, klaar.
Volgende keer niet zo moeilijk doen en in het wilde weg gaan leuteren met z'n allen.

linkjes linkjes linkjes en fatsoendelijk taalgebruik.

En anders gewoon niet miepen als er niets mee gedaan wordt.

en nu allemaal blij zijn

het wordt vanaf morgen beter weer !
Sir Winston Churchill
pi_37461702
quote:
Op maandag 1 mei 2006 18:39 schreef Mirage het volgende:
Nou hè hè, ik heb eindelijk gevonden waar het over gaat. (groter dan enorm topic )

Gezien, klaar.
Volgende keer niet zo moeilijk doen en in het wilde weg gaan leuteren met z'n allen.

linkjes linkjes linkjes en fatsoendelijk taalgebruik.

En anders gewoon niet miepen als er niets mee gedaan wordt.

en nu allemaal blij zijn

het wordt vanaf morgen beter weer !
hallo zeg doe nou niet net alsof ik om aandacht heb gezeurt
ik heb niet eens aandacht gevraagd voor het gedoe van dromenvanger dat was iemand die helemaal buiten het gedoe stond
ik vond gewoon dat ik mezelf wel mocht verdedigen en dat was toevallig in FB
ik heb ook honderd keer gezegd dat ie me met rust moet laten en als ie dat dan niet doet moet ik alles maar over me heen laten komen? dacht het niet
en als je geen zin hebt om op te letten en het teveel moeite vind om dan op te zoeken waar het begonnen is had je niet in moeten gaan op het gedoe of gewoon helemaal geen mod moeten worden
sorry hoor
ik kom ook een keer in TRU word meteen afgezeken en krijg daarna bijna een mod over me heen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')