Iers ontbijtquote:
Ik ben bezig met mijn laatste restje lauw kannonbier....quote:Op donderdag 6 april 2006 01:50 schreef Tafkahs het volgende:
Eigenlijk denk ik aan astronautenvoer op dit moment ..
Ja, godver, ik ben alleen maar in paupertenten geweest en dat in hartje Amsterdam hequote:Op donderdag 6 april 2006 01:56 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn laatste restje lauw kannonbier....![]()
Maar goed er liggen nog wat bavjes in de vriezer
Franse Sympathisantenquote:Op donderdag 6 april 2006 01:57 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ja, godver, ik ben alleen maar in paupertenten geweest en dat in hartje Amsterdam he
IS GOD VERHOEDE HET (of zou het moeten verhoeden) elke avondwinkel dicht
heb je zeker niet in Braboland?quote:
Avondwinkels hebben we niet in EHV, zover ik weet.quote:Op donderdag 6 april 2006 02:02 schreef Tafkahs het volgende:
heb je zeker niet in Braboland?
De wereld ligt in puin, Drugshond. Godver, kom ik net bij een moslim, is z'n raam ingesmeten en loopt ie wat warrig heen en weer om me vervolgens te vertellen dattie niets meer verkooptquote:Op donderdag 6 april 2006 02:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Avondwinkels hebben we niet in EHV, zover ik weet.
We hadden wel ooit een biertaxi (legaal), zal nog wel bestaan maar nu iets minder legaal.
We hebben hier wel een wiettaxi... en die hadden een best goede omzet.quote:Op donderdag 6 april 2006 02:09 schreef Tafkahs het volgende:
Eigenlijk is dat een gat in de markt, de biertaxi..
dat concept ken ik wel uit de jaren 90, russen met een beretta achter de televisie in een anonieme flat..quote:Op donderdag 6 april 2006 02:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
We hebben hier wel een wiettaxi... en die hadden een best goede omzet.![]()
Ik ben natuurlijk ook vroeg opquote:
quote:Op donderdag 6 april 2006 07:54 schreef sigme het volgende:
Ik zal wel weet te dom om voor de duvel te dansen zijn, maar hoe krijg je een topic in je lijst 'bookmarks'?

quote:Op donderdag 6 april 2006 08:17 schreef Sidekick het volgende:
[..]
[afbeelding]
Staat rechtsbovenaan het topic.
De essays van BSB voor de AIVDquote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef RichardQuest het volgende:
Topics printen? Wie doet dat nou?.
Je krijgt vooral een andere weergave als je een topic in de printstand zet:quote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef RichardQuest het volgende:
Flitst er afwisselend RTL 5 en RTL 4 door beeld?quote:Op donderdag 6 april 2006 09:46 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nieuwe kapsel van Daphne.
Toch best leuk al die SC'squote:Op donderdag 6 april 2006 09:39 schreef RichardQuest het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |