quote:Op woensdag 5 april 2006 20:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Voor de portomonnee wel ja.
[afbeelding]
Talpa over een half jaar
Ze hadden gewoon Nickelodeon moeten laten uitzenden van 0.00 tot 20.00 's avonds. En dan eerste proberen om die 4 uurtjes Talpa goed rond te krijgen zonder allerlei herhalingen en overgekochte bagger uit te zenden.quote:
Veronica style.quote:Op woensdag 5 april 2006 20:59 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon Nickelodeon moeten laten uitzenden van 0.00 tot 20.00 's avonds. En dan eerste proberen om die 4 uurtjes Talpa goed rond te krijgen zonder allerlei herhalingen en overgekochte bagger uit te zenden.
quote:Amerikaanse lerares deelt bed met 13-jarige pupil
WASHINGTON - Een 34-jarige lerares uit de Amerikaanse staat Delaware heeft bekend dat ze binnen een week tijd 28 keer seks heeft gehad met een dertienjarige pupil. Volgens de krant The News Journal woensdag is de vrouw aangeklaagd wegens meervoudige verkrachting van een minderjarige. Alle seksuele handelingen hadden plaats in het appartement van de vrouw.
De docente liep tegen de lamp nadat de vader van het slachtoffer argwaan had gekregen. Hij was verbaasd over de vele telefoontjes tussen zijn zoon en de lerares. Begin deze week stapte hij naar de politie die de vrouw arresteerde.
Zij is vies inderdaad. Jochie moet als compensatie naar een school met lekkere babes als meesteressen.quote:
Die's dan al geschrapt.quote:Op woensdag 5 april 2006 21:42 schreef Sidekick het volgende:
Berends, waarom staat "Dit was het nieuws, sport en entertainment" er niet bij?
Maar natuurlijk! En hij smaakt weer heerlijkquote:Op woensdag 5 april 2006 22:58 schreef Ponskaart het volgende:
Is dat een plop die naar bier smaakt? Skoll!
Het blijft dan ook een heel best beugeltje!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar natuurlijk! En hij smaakt weer heerlijk.
Ik hoor het magische woord, sigaren iemandquote:Op woensdag 5 april 2006 23:12 schreef Ponskaart het volgende:
[..]
Het blijft dan ook een heel best beugeltje!![]()
En een Whisky from the Port Cask Finish?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ik hoor het magische woord, sigaren iemand????
Doe je goed!quote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik heb laatst 5 Davidoff Grand Cru's No 2 af kunnen cateren
Eentje was er maar gebroken.
Ik zou er niet je geld op inzetten. Want je raakt het kwijt.quote:Op woensdag 5 april 2006 19:58 schreef sigme het volgende:
Let erop dat ze per subforum verdeeld zijn, op POL zijn er maar drie, de andere modjes zijn elders mod en hier gewoon user.
sigaar?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:32 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
Ik heb laatst 5 Davidoff Grand Cru's No 2 af kunnen cateren
Eentje was er maar gebroken.
sigaren, beugels, whisky en tieten. Meer heeft een mens niet nodigquote:Op woensdag 5 april 2006 23:27 schreef Disciple_of_Guinnes... het volgende:
[..]
Ik hoor het magische woord, sigaren iemand????
Veel eieren als ontbijt wellicht.quote:Op donderdag 6 april 2006 00:31 schreef DionysuZ het volgende:
sigaren, beugels, whisky en tieten. Meer heeft een mens niet nodig
hm spek met eieren jahquote:Op donderdag 6 april 2006 00:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Veel eieren als ontbijt wellicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |