Ik was vijf.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat rode hoofd, misschien schaamde jij je wel in je droom, vanwege het feit dat je niet extreem aan het rouwen was![]()
Misschien is dit wat ?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Zijn er ook een paa richtlijnen om je dromen te kunnen analyseren? Mn prioriteiten liggen atm ff ergens anders, dus geen tijd om een heel boek te gaan lezen atm
Ahzoquote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Ik was vijf.Maar ik was er behoorlijk kapot van, ik was gek op mijn oma.. Ze hebben me bij de kist weg moeten halen omdat ik zo aan het krijsen was..
Ik heb overigens ook negatieve dromen over haar gehad, dat de geest van mijn oma mn moeder probeerde te vermoorden oid... Voor die droom ben ik altijd bang geweest.
Ja, die droom heb ik gelukkig al heel lang niet meer gehad, ik heb tegenwoordig alleen nog maar van die realistische dromen, mensen die me iets proberen te zeggen ed.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ahzo
Kan me voorstellen dat die laatste droom niet prettig is nee. Vreemd toch ook wel. Wat dromen in beweging kunnen zetten en hoe dromen tot uitdrukking kunnen komen.
Vooral als het gaat om geesten in een droom.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlammingquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:16 schreef merlin693 het volgende:
slaapverlamming....het niet tegerlijk wakker worden uit een bepaalde slaap toestand (dit is gedaan zodat de in je droom gebruikte spieren zich niet daadwerkelijk zo gaan gedragen n je slaap )
heb het vroeger ook heel vaak gehad
Alles is vibratie, trilling. Alles is in beweging.. en toch zie ik nu letter voor letter op het scherm komen. Mijn realiteit.. ben er ook nog niet precies achter hoe het werkt, maar dat van de vogels herken ikquote:Op donderdag 20 juli 2006 09:55 schreef Dromenvanger het volgende:
Vandaag buiten geslapen en weer vreemde zaken meegemaakt. Mijn gedachtes leken wederom realiteit te worden. Ik dacht op een gegeven moment aan een vogel en ineens kreeg ik een omgeving voor ogen vol met vogels. Alsof er een nieuwe realiteit boven de realiteit kwam. De realiteit werd gewoon anders, alsof alles veranderde om me heen.
Ik zag gewoon een compleet nieuwe realiteit naar voren komen dus. Kan het niet helemaal uitleggen maar het leek dus echt anders te zijn.
Weet niet of het hier thuis past, maar het lijkt dromen te zijn tijdens het waken. Alsof de realiteit dus tussen de oren zit. Heb soms echt het idee dat de realiteit slechts een waarneming is.
Straks misschien dieper op ingaan, het was in ieder geval een bijzondere ervaring. Ik leek gewoon een andere wereld te worden ingezogen. Misschien een droomwereld.
Omdat het misschien een droomwereld is, zet ik het hier dus neer.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:58 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Alles is vibratie, trilling. Alles is in beweging.. en toch zie ik nu letter voor letter op het scherm komen. Mijn realiteit.. ben er ook nog niet precies achter hoe het werkt, maar dat van de vogels herken ik![]()
Blijf zoeken en spelen DV.. op een gegeven moment blijft slechts jouw ideale wereld overend.. en dan kom ik wel een keertje langs![]()
Vannacht dus weer. Twee achter elkaar, bleken terroristen te zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:13 schreef BVO het volgende:
Ik droom dus al jarenlang over neerstortende vliegtuigen. Niet elke nacht hoor, maar met enige regelmaat komt het in m'n droom voorbij. Zo ook vannacht weer.
Ik zit er zelf nooit in, zie ze altijd neerstorten. Droom ook weleens dat ik er zelf in zit, maar dan storten ze dus niet neer..
Iemand enig idee wat dit kan betekenen??
Hi Sight_key, goed om te zien dat het allemaal goed met je gaat. Mocht je pad in de toekomst dat van DV nog kruisen, geef hem dan mijn '(r)egards',quote:Op maandag 14 augustus 2006 15:48 schreef Sight_key het volgende:
Zulke dromen zijn echt power!!!!
Thank youquote:Op maandag 14 augustus 2006 20:21 schreef Circle het volgende:
[..]
Hi Sight_key, goed om te zien dat het allemaal goed met je gaat. Mocht je pad in de toekomst dat van DV nog kruisen, geef hem dan mijn '(r)egards',
Ga ervoor,
( )
Ik zal hem missen.... en ik ben zeker niet de enige.quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:50 schreef Sight_key het volgende:
Over dromenvanger even.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 20:52 schreef Circle het volgende:
[..]
Ik zal hem missen.... en ik ben zeker niet de enige.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |