Over die pool-tafel in de kerk even
![]()
Ik was dus echt aan het poolen en kon ook invloed uitoefenen op het poolen. Alsof ik echt aan het poolen was.
Op een gegeven moment schoot ik een rode bal in the pocket. En daarna ging ook de witte bal in de pocket.
En ik was me dus de hele tijd aan het ergeren dat ik steeds de witte bal erin stootte. Iedere keer een gekleurde bal en daarna de witte bal.
Poolen was dus met gele en rode ballen.
En ik zag verder nog overal keu's liggen, en ik zag het blauwe krijt. Weet niet hoe dat ding heet waar je krijt op los doet laten. Maar ik was dus ook de keu aan het krijten en een keu aan het uitzoeken
![]()
Zo komen langzamerhand meer details naar voren van 1 droom. Dan schrijf ik de droom globaal op en daarna komt overdag de rest naar voren
![]()
Daarom begin ik iedere dag op fok! met deze topic, als de droom nog vers in het geheugen ligt, dan moet het meteen worden opgeschreven. Een dromen-dagboek hier op fok!. Tis meer een uitdaging om de droom hier te schrijven dan voor mezelf te houden op papier.
En zo hoort dat ook, de details in de dromen naar voren halen tijdens het waken. Zodat je het dromen kunt regelen, in ieder geval dat je inzicht hebt in de handelingen in de droom.
Dat de droom dus in details naar voren gebracht kan worden ook.
Op dat eiland was meer aanwezig. Ook kermis-stallen. Je weet wel, waar je vroeger met een grijpkraan horloges mee kon winnen. Alleen was die kermis-stal buiten gebruik, vanwege de stroom die het niet deed
![]()
Ook een reuzenrad die moest worden aangestuurd door mensen zelf, mensen hadden geen stroom en moesten met lichamelijke inspanning het reuzen-rad laten draaien.
En dat doet dus goed nu, ik voel me gewoon beter als ik de droom in details weet weer te geven.
It's all in de details
![]()
De kleine details maken de droom compleet.
Wie weet kan ik in de toekomst echt lucide dromen zoals het hoort. Dat ik echt een pool-wedstrijd goed ga spelen
![]()
En dat het misschien zo is, dat je de kennis die je in je droom opdoet, in het echt kunt gebruiken. Wat ik in het verleden aankaarte. Dat je dus ook boeken kunt lezen in de droom, wetenschappelijke boeken en vervolgens in de realiteit die kennis echt hebben.
Dus dat ik in de droom goed ben in poolen, en dat het in het echt ook zo gaat zijn.
Net zoals het zwemmen in een oceaan. Dat ik nu nooit meer zal verdrinken in de droom, omdat ik weet hoe ik moet zwemmen in de droom
![]()
Nog een kleine update
![]()
Een meetlat kwam naar voren
![]()
Ik kwam er net achter dat ik ook met een meet-lat bezig was. Alleen weet ik niet meer wat ik aan het doen was met die meet-lat
![]()
Misschien had ik die meet-lat nodig om de stroom aan te zetten
[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 02-07-2006 14:46:48 ]