Paddotrip?quote:Op vrijdag 23 juni 2006 16:48 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
OMG VETHeb dus een zelfde soort mededeling meegekregen tijdens en na mijn paddotrip... Ik kon er al heen maar was nog te gehecht aan deze wereld incl. mijn omgeving. Jammer achteraf, maar goed, de mogelijkheid komt vanzelf weer langs! En nu ben ik weer verder dus ach..
Misschien ontmoet ik je daar nog wel een keer Mirri.. heb je nog een speciaal droomuiterlijk of zo? kan ik je herkennen![]()
You're welcomequote:
Hmmz interessante uitleg. Dus dat je verdrinkt in je eigen ambitie bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 juni 2006 20:15 schreef Dromenvanger het volgende:
Je gaat in een bootje zitten, je neemt dus plaats in een rit en je laat de controle weg gaan over jezelf. Alsof je in een achtbaan plaats neemt. Je moet de rit uitzitten.
Naar beneden ga je. Het water in de rit stijgt, de rit wordt je teveel. De rit gaat je te snel en daarom haal je de persoon voor je in. Het wordt je nog meer teveel en het water stijgt nog verder.
Je hebt de voorganger ingehaald en verdrinkt, je bent te snel gegaan. En misschien was die voorganger wel jezelf. Dat de voorganger staat voor het normale gezonde tempo ( tempo in het leven misschien) en jij die te snel gaat waardoor je verdrinkt in alles.
En toen werd je wakker
Zoals ik in de auto, maar ik was niet aan het stuur. Misschien was ik ook wel degeen die aan het stuur zat en die te snel ging.
Jij zat in een bootje in een glijbaan en ik zat in een auto die erg snel ging. Misschien dat het leven te snel gaat in zijn algemeenheidOf dat jij te snel gaat voor jezelf, en dat ik dat ook doe.
Ik weet van mezelf dat ik te snel ben met het denken en nog meer, dus dat ik te snel ging in die auto is logisch. Voor jou kan ik niet spreken.
Als je ambitie te hoog ligt misschien wel. Ik weet het niet zeker natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 21:27 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Hmmz interessante uitleg. Dus dat je verdrinkt in je eigen ambitie bijvoorbeeld?
Teringquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef static het volgende:
De dingen die ik me kan herinneren:ik heb een soort van enge ziekte in mijn gezicht, een soort van tumoren, die constant bloeden, en dan ook echt érg bloeden
Edit: zal me straks misschien meer kunnen herinneren.
Hier een korte uitlegquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:03 schreef static het volgende:
Ah, hier is het topic. Veel makkelijker te vinden dan met zo'n achterlijk kringeltje.
Anyway, heb een nachtmerrie gehad die me maar niet los kan laten, en volgens mij heb ik hem meerdere malen mee 'mogen' maken in verschillende nachten maar met ongeveer dezelfde scenarios.
Het is een heel vreemd iets, diverse verhaallijnen doorelkaar, zoals ik al zei meerdere keren gehad want als ik hem 'droom' lijkt het of ik weet wat er komen gaat, weird.
Als ik wakker word en weer ik slaap val nachtmerie ik vrolijk door.
Zal vast wel een warrig verhaal worden, kan me niet alles meer herinneren.
De dingen die ik me kan herinneren:ik heb een soort van enge ziekte in mijn gezicht, een soort van tumoren, die constant bloeden, en dan ook echt érg bloeden ik wordt verdacht van 100.000 euro (dat weet ik dan wel weer precies) stelen van mijn moeder ben mijn huis uitgezet heb helemaal niets meer lig op het dak van een oud Volkswagenbusje naar een rock-concert in een klein tentje in Twente te luisteren (schiet mij maar lek) waar wat mensen staan te dansen waarvan ik dacht 'dat zijn echte boeren' de ex vriend van mijn moeder (al lange tijd dood), mijn oma (nog langer dood) en mijn overgrootmoeder (heel veel langer dood) komen erin voor en zitten ergens op een bank ik een huis wat toch van mij schijnt te zijn ik probeer continue een thuisbioscoop aan te sluiten (I kid you not) ik word verdacht van het vermoorden van een klein jochie (dat leek weer iets uit een andere droom) het speelt zich allemaal af in Amsterdam (behalve dat concert) en in de buurt waar ik woon ik rijd rond op een quad geloof ik en krijg met de politie te maken
Snapt er iemand ene reet van deze compleet onsamenhangende droom?
Edit: zal me straks misschien meer kunnen herinneren.
Ik kan me er wel in vinden eigenlijk, het klinkt vrij plausibel, dank je.quote:
You're welcomequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:47 schreef static het volgende:
[..]
Ik kan me er wel in vinden eigenlijk, het klinkt vrij plausibel, dank je.
Misschien was dat roodgloeiend object wel een UFOquote:Op donderdag 29 juni 2006 01:32 schreef B00STER het volgende:
Toen ik een jaar of 8 was, had ik vaak dezelfde terugkerende droom. Ik lag in bed en bij mijn raam verscheen een rood gloeiend object. Met gloeiend bedoel ik niet dat het warm was, maar dat de sterkte van het licht dat het uitstraalde sterker en dan weer zwakker werd.
Ik was er in mijn droom immens bang voor, als ik om mijn ouders wilde roepen kon ik niet praten of schreeuwen. Als het me lukte om mijn kamer uit te komen en zelfs de trap af te rennen, werd ik teruggetrokken naar boven.
Ik heb die droom vaak gehad, 2 jaar geleden (ik ben inmiddels 29), had ik dezelfde droom weer.
Iemand enig idee wat het kan betekenen?
Ik was vijf.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:05 schreef Dromenvanger het volgende:
Over dat rode hoofd, misschien schaamde jij je wel in je droom, vanwege het feit dat je niet extreem aan het rouwen was![]()
Misschien is dit wat ?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:03 schreef Queen_Bee het volgende:
Zijn er ook een paa richtlijnen om je dromen te kunnen analyseren? Mn prioriteiten liggen atm ff ergens anders, dus geen tijd om een heel boek te gaan lezen atm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |