Ik heb een paar nachten geleden deze aparte droom gehad:
Om een of andere reden was ik met een groepje mensen in de USA. Ook pa en ma waren er.
We liepen door een of ander warenhuis, maar niet voordat we een pasje kregen waarop stond hoe lang we binnen mochten zijn, en op welke afdelingen we mochten shoppen. Ik zag al snel een ijshockeyshirt van de Colorado Avalanche, en wilde het hebben. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat de kwaliteit erg matig was en zag er nogal goedkoop uit. Het shirt kostte $ 24,99 en om een of andere reden wist ik nog dat ik zo'n $ 10 op mn paypal-account had staan, dus ik zocht een manier om het toch te betalen.
Ineens liep iedereen naar de lift en stapte in. Ik moest het shirt hebben, dus bleef nog ff wachten. Meteen staat er een zeer standaard mexicaanse gast voor me (zweten, zonnebril, snor en vies) en zegt tegen me: "Je moet terug naar Engeland." Ik zeg dat ik eerst dat shirt moet hebben en negeer hem. Daarna wijst hij naar de lift en zegt: "Zie je, door jou heeft hij zijn lift gemist." Er komt een bebloede kerel uit de liftschacht gekropen, kijkt me aan, wijst naar me en springt weer terug. IK ren achter hem aan en spring ook naar beneden.
In plaats van op de bodem terecht te komen, zit ik ineens op het dak van een vliegtuig dat al onderweg is naar Londen :S Ik grijp me vast aan een vleugel, en het volgende moment zit ik keihard te lachen: er rennen kleine misvormde babies over het dak en springen af en toe synchroom in de lucht om daarna verder te rennen. Ze kijken naar me en zeggen: "Doe met ons mee, Nackgtog, het is je prophecy!" In plaats van mee te doen hou ik me steviger vast als we ineens een flatgebouw rammen en in een engelse kamer terechtkomen. Daar bikken we een engels ontbijt met de babies, waarna ze ontploffen en alles onder het paarse slijm zit. Op dat moment kon ik alleen maar glimlachen en verder eten.
En ja, dit heb ik serieus gedroomd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]