Misschien betekent het dat je bang bent dat je in het dagelijks leven niet meekunt komen met de andere mensen of in je werk of zo? Dat er teveel druk achter je wordt gezet en dat je daardoor juist niet meer kan preseteren.quote:Op woensdag 27 april 2005 15:58 schreef Talietje het volgende:
oke weer een vage droom van mij...
ik droomde dat ik aan het wandelen was in het park met heel wat mensen... ik wil door een tunneltje heen lopen en zie daar mijn oude leraar engels staan en die schreeuwt "iedereen terug en rap een beetje" er was een bommen onderzoek gaande daar, en toen werd er geschreeuwt renneen!!! en ik kon niet rennen ..... en toen hoorde ik de bom gaan, en ik voelde mezelf door de lucht gaan en het voelde heel onwerkelijk alsof ik de lucht in gedrukt werd..... toen ik neerviel op de grond werd ik wakker....
kan iemand me vertellen wat dit te betekenen heeft want ik droom heel vaak van dit soort vage shit...
Toevallig heb ik dat pas gedroomd. Ik weet nog dat ik het erg vreemd gevoel had in die droom.quote:Op woensdag 27 april 2005 16:12 schreef sararaats het volgende:
dromen jullie ook wel eens dat je jezelf als klein kindje in je armen hebt?
ik heb ooit gedroomd dat ik mezelf in de armen had
Wat leuk !quote:Op zondag 25 september 2005 16:18 schreef Remqo het volgende:
Ik droomde laatst dat ik ergens in eind jaren 80 belandde, dus ik klop maar thuis aan en moest m'n vader en moeder maar gaan vertellen dat ik een oudere versie van hun oudste zoon was. Paps liet van schrik z'n biertje omvallen. En op het zelfde moment kwam Oma op bezoek die veel minder grijs was en ook kwam er een klein Remcootje thuis van school.
Ook erg opvallend details waren dat de katten weer in huis rondliepen, want die zijn al ruim 10 jaar dood, ook was de keuken nog niet verbouwd en lag er een vloerkleed ipv een parket. Eigenlijk net zoals het toen was
Wat het betekent weet ik niet, maar deze droom mag van mij wel vaker terugkomen.
well, Triggershot.... why don't you?quote:
vertel maar een droomquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
well, Triggershot.... why don't you?![]()
In het centraal dromentopic met een sticky heb ik er pas een beschreven. En er staan er wel meer waarvan mensen vragen of er iemand is die er iets mee kan.quote:
eerste poging om een droom te verklarenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het centraal dromentopic met een sticky heb ik er pas een beschreven. En er staan er wel meer waarvan mensen vragen of er iemand is die er iets mee kan.
Wat heb je gedroomd vannacht? #2
Vooowaaaal dooowgaanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
eerste poging om een droom te verklaren![]()
Ben benieuwd hoe jij mijn aardbevingdroom uit dat andere topic ziet. Ik heb er mijn idee over en ik wil jouw mening er wel over horen. Misschien kan ik daar nog aanvullende info uithalen die ik over het hoofd heb gezien.quote:
http://forum.fok.nl/topic/743429/3/100#33904471quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe jij mijn aardbevingdroom uit dat andere topic ziet. Ik heb er mijn idee over en ik wil jouw mening er wel over horen. Misschien kan ik daar nog aanvullende info uithalen die ik over het hoofd heb gezien.
Of dat jij er een heel andere interpretatie aan geeft dan ik voor mezelf heb gedaan (maar niet heb opgeschreven)
Zat heel wat zinnigs in. Heb mijn commentaar er puntsgewijs bijgezetquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mooi zo, ben blij dat je er wat aan hadquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... kan nog toevoegen dat ik je ideen het nalezen wel waard vind.
Zat idd een gedeeltelijk nieuwe benadering in waar ik het nut van inzie. Aanvulling op mijn eigen interpretatie.
Hahaha sommige dromen zijn echt zo ongelofelijk raar dat je inderdaad echt lachend wakker wordt. Heel vreemd hoe dat in je hersenen zo ontstaat; zo'n rare combinatie die je letterlijk niet verzint.quote:Op donderdag 31 juli 2003 12:53 schreef irritant het volgende:
Ik heb gisternacht gedroomd over een botenrace met Oprah Winfrey (NO JOKE) ze had een soort luchtbed wat heel snel vaarde en ik een half watervliegtuig. Ik werd hard lachend wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |