abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26546612
Toen mijn zoon nog een baby was droomde in heel vaak dat ik hem per ongeluk van de trap af liet stuiteren of dat ik hem vergat in een winkelwagentje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_26546673
dromen jullie ook wel eens dat je jezelf als klein kindje in je armen hebt?

ik heb ooit gedroomd dat ik mezelf in de armen had
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
pi_26547354
nou..... nee.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_26547542
quote:
Op woensdag 27 april 2005 15:58 schreef Talietje het volgende:
oke weer een vage droom van mij...

ik droomde dat ik aan het wandelen was in het park met heel wat mensen... ik wil door een tunneltje heen lopen en zie daar mijn oude leraar engels staan en die schreeuwt "iedereen terug en rap een beetje" er was een bommen onderzoek gaande daar, en toen werd er geschreeuwt renneen!!! en ik kon niet rennen ..... en toen hoorde ik de bom gaan, en ik voelde mezelf door de lucht gaan en het voelde heel onwerkelijk alsof ik de lucht in gedrukt werd..... toen ik neerviel op de grond werd ik wakker....

kan iemand me vertellen wat dit te betekenen heeft want ik droom heel vaak van dit soort vage shit...
Misschien betekent het dat je bang bent dat je in het dagelijks leven niet meekunt komen met de andere mensen of in je werk of zo? Dat er teveel druk achter je wordt gezet en dat je daardoor juist niet meer kan preseteren.
pi_26560828
tvp.
pi_26565865
Ik droomde vannacht dat ik zei tegen mn vriendin : hey ik heb dit gisteren gedroomd en nu rij ik echt in jouw auto! haahah raar..Was het nog steeds een droom dus.
pi_26589577
Ik droomde vannacht dat ik op een perron stond, en de trein in moest. de trein was helemaal leeg, en speciaal laten komen, de normale treinen reden niet ofzo. In totaal waren er ong. 20 mensen denk ik.
De voorste treinstellen waren leeg, en we zaten met zijn allen in de overige. Alles ging goed, rustig kletsen, tot er een malotig type (snorretje, ingevallen hoofd) de wagon in stormde en een man (met wie ik aan het praten was) doodschoot. hij had een geweer in zijn handen en hij wilde iets van ons. In mijn droom wist ik wat, maar nu weet ik het niet meer.
Terwijl ik tegen hem aan begon te praten, liepen er twee mensen achter hem langs, en vluchten naar de treinstellen die leeg waren. Terwijl ik tegen hem aan praatte, werd hij iets rustiger en mijn partner praatte ook tegen hem.
Onderwijl gebaarde ik de mensen dat ze weg moesten. Tot op het laatste moment alleen ik en mijn partner over waren. In de deur opening gebaarde ik naar hem en zei "kom dan, we gaan" en reikte naar hem. Hij kwam, en ik trok hem mee.

Dat was het eigenlijk wel, of iig het gedeelte wat ik me herinner. Het viel me op dat het eigenlijk een hele intelligente man was, waar je een normaal gesprek mee kon hebben. Maar die gewoon op het randje van de waanzin gedreven was.
And the druids turn to stone...
pi_26591322
Ik droomde ook dat ik in de auto van mijn beste vriendin reed. Zij stapte uit en ik kroop achter het stuur. Alleen heb ik geen rijbewijs en daarvan was ik mij ook in de droom bewust. Ik moest ook een heel raar traject rijden met drempeltjes en nauwe doorgangen tussen stenen plantenbakken met gele bloemetjes. Was wel even zweten maar ik kon wel ver vooruit kijken en dat maakte het minder eng.
Leek me wel erg symbolisch.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 29 april 2005 @ 10:49:09 #109
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_26591525
Laatst had ik een vage halve droom (half realiteit, half droom)... 'k had die dag wat pilsjes op en toen ik in bed lag en een beetje wegdoezelde leek het wel alsof ik in een val zat, zoals je die in avonturenfilms wel eens ziet: een plafond met pinnen dat langzaam naar beneden beweegt. Dus ik stap uit bed en loop snel naar de deur van de kamer... toen ik deze opendeed was ik weer 100% bij de realiteit. *huh, wat doe ik hier? *

Daarna ben ik weer rustig gaan slapen... 'k vond het eerder vreemd dan eng.
pi_26593778
ik had zo'n lijpe droom... ik droomde dat ik naar zolder liep, naar mn nieuwe kamer... dat ik daar ging slapen. en toen werd ik gepakt door iets en flink doorelkaar geschud.... toen wilde ik opstaan en gebeurde het weer en ik wilde heel erg hard schreeuwen maar het ging niet... toen ik echt wakker werd ben ik als de sodemieter naar beneden gegaan en heb ik me katten binnen gelaten... kweetniet waarom maar met mn katten voel ik me veilig

weer zo'n typisch vage droom van mij...
Do not take life too seriously. You will never get out of it alive.
pi_26600090
quote:
Op woensdag 27 april 2005 16:12 schreef sararaats het volgende:
dromen jullie ook wel eens dat je jezelf als klein kindje in je armen hebt?

ik heb ooit gedroomd dat ik mezelf in de armen had
Toevallig heb ik dat pas gedroomd. Ik weet nog dat ik het erg vreemd gevoel had in die droom.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 april 2005 @ 17:13:23 #112
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_26601706
Ik heb een paar nachten geleden deze aparte droom gehad:

Om een of andere reden was ik met een groepje mensen in de USA. Ook pa en ma waren er.

We liepen door een of ander warenhuis, maar niet voordat we een pasje kregen waarop stond hoe lang we binnen mochten zijn, en op welke afdelingen we mochten shoppen. Ik zag al snel een ijshockeyshirt van de Colorado Avalanche, en wilde het hebben. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat de kwaliteit erg matig was en zag er nogal goedkoop uit. Het shirt kostte $ 24,99 en om een of andere reden wist ik nog dat ik zo'n $ 10 op mn paypal-account had staan, dus ik zocht een manier om het toch te betalen.

Ineens liep iedereen naar de lift en stapte in. Ik moest het shirt hebben, dus bleef nog ff wachten. Meteen staat er een zeer standaard mexicaanse gast voor me (zweten, zonnebril, snor en vies) en zegt tegen me: "Je moet terug naar Engeland." Ik zeg dat ik eerst dat shirt moet hebben en negeer hem. Daarna wijst hij naar de lift en zegt: "Zie je, door jou heeft hij zijn lift gemist." Er komt een bebloede kerel uit de liftschacht gekropen, kijkt me aan, wijst naar me en springt weer terug. IK ren achter hem aan en spring ook naar beneden.

In plaats van op de bodem terecht te komen, zit ik ineens op het dak van een vliegtuig dat al onderweg is naar Londen :S Ik grijp me vast aan een vleugel, en het volgende moment zit ik keihard te lachen: er rennen kleine misvormde babies over het dak en springen af en toe synchroom in de lucht om daarna verder te rennen. Ze kijken naar me en zeggen: "Doe met ons mee, Nackgtog, het is je prophecy!" In plaats van mee te doen hou ik me steviger vast als we ineens een flatgebouw rammen en in een engelse kamer terechtkomen. Daar bikken we een engels ontbijt met de babies, waarna ze ontploffen en alles onder het paarse slijm zit. Op dat moment kon ik alleen maar glimlachen en verder eten.

En ja, dit heb ik serieus gedroomd
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:40:19 #113
118438 no-way
I need a hug !
pi_26608165
I had a dream and it involved a nun , a dwarf, 3 goats, a waitress named Molly and 5 liters of ice cream.

this is gonna hurt!!!
  vrijdag 29 april 2005 @ 21:42:14 #114
118438 no-way
I need a hug !
pi_26608218
I had another dream that I was eating a giant marshmellow and when i woke up the next morning my pillow was gone.
this is gonna hurt!!!
pi_26673074
Ik heb gedroomd dat ik bloed dronk? :s

ik heb niemand vermoord ofzo, en het was ziltig. Niet hele bekers, maar toch wel meer dan een paar druppels.
And the druids turn to stone...
pi_29400845
Hoop dat iemand hier iets in ziet, zit me al dagen af te vragen wat het in godsnaam kan betekenen.

Een meisje dat ik al 4 jaar en 3 maanden niet meer heb gezien of gesproken sprak ik in mijn droom.
Ik vroeg of ze een film zou willen kijken met mij. Dat vond ze goed en de film werd geregeld.
Op weg naar haar huis zaten 2 van mijn bierbuddies (we drinken een kratje leeg en kijken een film ongeveeer iedere zaterdag) bij mij in de auto. Dit was niet de bedoeling dacht ik maar in mijn droom was het onduidelijk dus ik liet het maar doorgaan. Toen bleek dat 1 van die 2 zijn andere vrienden ook nog had gevraagt. Dus ik zou eigenlijk met een meisje een film gaan kijken, nu was het met 5 jongens en bier. Toen we bij haar huis aankwamen bedacht ik me dat het huis hetzelfde gebouw ongeveer was als het bedrijf waar ik over 1 of 2 weken begin met werken. Daar kwam ik haar tegen toen zij op uit de lift kwam. Op de een of andere manier traanden mijn ogen en zag ik alles wazig, ze zij toen: kom je zo bij me op bed zitten. Mijn relatie met dit meisje die 4 jaar terug was verre van goed. Ik vond haar wel leuk maar we pasten toentertijd niet bij elkaar. 1 van mijn vrienden keek raar op zo van : Ga je bij HAAR op bed zitten? en ik reageerde met de lollige opmerking JA IK GA HAAR KEI HARD NEUKEN op zo'n hans teeuwen manier. Daarna zei ik, neej maar ik zou met haar een film gaan kijken en nu zijn jullie er ineens allemaal, beetje lullig.
Toen sloot de droom zich af.

Ik werd erg ontspannen en uitgerust wakker. Alleen snap ik niet hoe zij ineens in mijn droom kwam.
en hoe dit alles met elkaar samenhangt. het enige verband met mijn normale leven is het gebouw waar ik ga werken....
pi_29443678
Ik droomde enkele weken terug dat er een aparte wolk in de lucht hing, paarsachtig, en daar kwam een lichtregen uit. Allemaal vonkjes, het leek wel wat op vuurwerk. De wolk brak open, en vervolgens zag ik een een soort van zilveren capsule. Die veroorzaakte blijkbaar de regen. Ik rende naar binnen. Daar zat mijn vader voor de TV, en hij wist te melden dat het weer eens de Jappen waren, dat kon niet anders. Een vreemde constatering vond ik dat, maar op TV zeiden ze het ook, dat dat overduidelijk het geval was.

Kijk ik vanochtend naar de TV, het journaal. Herdenking, want zoveel jaar geleden was dat gedoe met Hiroshima. Vervolgens lieten ze Japanse gevechtsmaterialen en vliegtuigen zien - en bij dat laatste lieten ze MIJN zilveren capsule zien. En toen verslikte ik me in mijn koffie, want dat vond ik toch wel erg raar. Ik heb de laatset tijd sowieso weer van die absurde dromen, nacht na nacht. Ik dacht dat ik dat in de puberteit toch echt achter me had gelaten.
pi_30415391
Vannacht een vreemde droom gehad.

Ik ga met een vriend uit eten. We lopen een McDonalds in (lekker gezond he). De tent ziet er volledig onverzorgd uit. Alles is vuil, alsof je in zo een futuristische film zit waar alles verkommert is. Deze tent heeft een bar, zoals in die amerikaanse eettentjes. We zetten ons aan de bar en bestellen. Ik bestel een frietje en een Quarterpounder. Ik begin te eten. Het valt me op dat ik niets proef en denk dat het me hier duidelijk wordt dat ik aan het dromen ben.
Hierna wordt alles wazig. Ik ben nog steeds aan het dromen, maar kan me er niet veel meer van herineren. Ik weet nog dat ik in gesprek ben met de eigenaar. En dat een grote blonde mooie vrouw mij aan het versieren is.
What to think or what not to think... THAT's the question
  vrijdag 9 september 2005 @ 12:26:43 #119
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_30417837
ik herinner me een bepaald stukje uit een droom van afgelopen nacht. Ik reed in een autootje (een cabriootje en 't was mooi weer ) over een nogal kronkelig bergweggetje met avn die haarspeldbochten. Ik had moeite met de rem, moest die heel hard aantrekken en dan duurde het nog even voor ik stil stond..(in 't echt heb ik geen rijbewijs en dus ook geen auto)

Op een gegeven moment kwam er een tegenligger aan, die reed erg hard, aan de kant van de berg zeg maar, en ik aan de kant van de afgrond. Door die tegenligger nam ik de bocht te ruim en stortte met auto en al de afgrond in, ik viel een enorm eind naar beneden, en het viel me nog op wat voor een prachtige omgeving het was, hele hoge bergen maar wel alles heel erg groen.

Terwijl ik viel schrok ik, en dacht zoiets van 'nou, dit was het dan dus'. Ook schoot nog even de gedachte door me heen of ik niet droomde, maar op de een of andere manier leek het me allemaal helemaal echt en verdween die gedachte weer. Ik probeerde nog stil te staan bij mijn aankomende overgang. Toen ik de grond raakte was er echter geen klap en ik ademde gewoon door...de rest weet ik niet meer.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 21 september 2005 @ 14:05:41 #120
32015 suus21
Andre rocks!
pi_30790404
ik droomde laatst weer over dat ik in mijn droom mijn ogen nauwelijks kan openen, dus het lijkt net alsof ik net wakker ben geworden maar mijn ogen vallen meteen dicht als ik ze wil openen. Echt een heel vervelende droom vroeger droomde ik dit vaker en laatst dus ook weer. Weet iemand wat dit kan betekenen?
fijn!
  † In Memoriam † zondag 25 september 2005 @ 16:18:53 #121
88815 The_Emotion
98.3
pi_30918530
Ik droomde laatst dat ik ergens in eind jaren 80 belandde, dus ik klop maar thuis aan en moest m'n vader en moeder maar gaan vertellen dat ik een oudere versie van hun oudste zoon was. Paps liet van schrik z'n biertje omvallen. En op het zelfde moment kwam Oma op bezoek die veel minder grijs was en ook kwam er een klein Remcootje thuis van school.
Ook erg opvallend details waren dat de katten weer in huis rondliepen, want die zijn al ruim 10 jaar dood, ook was de keuken nog niet verbouwd en lag er een vloerkleed ipv een parket. Eigenlijk net zoals het toen was

Wat het betekent weet ik niet, maar deze droom mag van mij wel vaker terugkomen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_30919448
quote:
Op zondag 25 september 2005 16:18 schreef Remqo het volgende:
Ik droomde laatst dat ik ergens in eind jaren 80 belandde, dus ik klop maar thuis aan en moest m'n vader en moeder maar gaan vertellen dat ik een oudere versie van hun oudste zoon was. Paps liet van schrik z'n biertje omvallen. En op het zelfde moment kwam Oma op bezoek die veel minder grijs was en ook kwam er een klein Remcootje thuis van school.
Ook erg opvallend details waren dat de katten weer in huis rondliepen, want die zijn al ruim 10 jaar dood, ook was de keuken nog niet verbouwd en lag er een vloerkleed ipv een parket. Eigenlijk net zoals het toen was

Wat het betekent weet ik niet, maar deze droom mag van mij wel vaker terugkomen.
Wat leuk !
Tenminste.. ik voel me altijd heel "fijn" en geborgen als ik in gedachten/dromen terugga in de tijd en zaken aantref... proef en ruik, ze weer goed voor de geest kan halen zoals het 20 jaar geleden was....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 25 september 2005 @ 17:39:53 #123
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_30920851
Ik ga mijn dromen bijhouden in een dagboek nog. Ik heb dus sterk het idee dat ik iets met die dromen moet, in ieder geval voor mezelf opschrijven en het gevoel erbij schrijven wat ik bij mijn dromen krijg.

Hoewel veel dromen pure onzin kan zijn, zijn er genoeg die me vertellen dat ik in het verleden fout geleefd heb op de een of andere manier. Ik droom nogal onrustig en heftig en moet toch ergens een uitweg vinden daarin om rust te krijgen in bed.

Ik ga ervan uit dat een goede nachtrust ook met dromen te maken heeft. Dus dat wordt nog bekijken hoe ik dat ga aanpakken.

Een dagboek lijkt me wel goed in word of op papier. Liever op papier, dan is het meteen met inkt gedaan, altijd bijhouden op de computer is ook niet alles.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 00:13:58 #124
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31271442
Ik droom dus al jarenlang over neerstortende vliegtuigen. Niet elke nacht hoor, maar met enige regelmaat komt het in m'n droom voorbij. Zo ook vannacht weer.

Ik zit er zelf nooit in, zie ze altijd neerstorten. Droom ook weleens dat ik er zelf in zit, maar dan storten ze dus niet neer. .

Iemand enig idee wat dit kan betekenen??
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 09:16:46 #125
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_31275799
dat je toekomst niet bij de Air Traffic Controller ligt?

of wat dacht je van te hoog gegrepen idealen die je niet kunt behalen en daarom stort je neer?
dat je wat realistischer doelstellingen moet maken voor jezelf. dingen die je wel kunt behalen en uitvoeren?
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 16:37:24 #126
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_31284577
Whehe, grappig, beiden kloppen wel.
Heb echt ooit overwogen om dat te gaan doen, maar uiteindelijk toch voor iets anders gekozen. Ben ook erg perfectionistisch, dus dat zou ook kunnen.

Heb dat echt al jarenlang, 1 of 2 keer per maand ofzo... elke keer anders, maar het gevoel is er zeg maar wel elke keer hetzelfde bij... .
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_33860949
*Triggershot kan dromen verklaren
pi_33898123
quote:
Op maandag 9 januari 2006 11:53 schreef Triggershot het volgende:
*Triggershot kan dromen verklaren
well, Triggershot.... why don't you?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33898136
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:04 schreef nokwanda het volgende:

[..]

well, Triggershot.... why don't you?
vertel maar een droom
pi_33898211
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

vertel maar een droom
In het centraal dromentopic met een sticky heb ik er pas een beschreven. En er staan er wel meer waarvan mensen vragen of er iemand is die er iets mee kan.

Wat heb je gedroomd vannacht? #2
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33898910
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In het centraal dromentopic met een sticky heb ik er pas een beschreven. En er staan er wel meer waarvan mensen vragen of er iemand is die er iets mee kan.

eerste poging om een droom te verklaren

pi_33899323
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

eerste poging om een droom te verklaren

Vooowaaaal dooowgaan
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33899812
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 12:45 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Vooowaaaal dooowgaan
voor welke ?
pi_33899959
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:00 schreef Triggershot het volgende:

[..]

voor welke ?
Ben benieuwd hoe jij mijn aardbevingdroom uit dat andere topic ziet. Ik heb er mijn idee over en ik wil jouw mening er wel over horen. Misschien kan ik daar nog aanvullende info uithalen die ik over het hoofd heb gezien.

Of dat jij er een heel andere interpretatie aan geeft dan ik voor mezelf heb gedaan (maar niet heb opgeschreven)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33904484
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:05 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe jij mijn aardbevingdroom uit dat andere topic ziet. Ik heb er mijn idee over en ik wil jouw mening er wel over horen. Misschien kan ik daar nog aanvullende info uithalen die ik over het hoofd heb gezien.

Of dat jij er een heel andere interpretatie aan geeft dan ik voor mezelf heb gedaan (maar niet heb opgeschreven)
http://forum.fok.nl/topic/743429/3/100#33904471
pi_33905750
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Zat heel wat zinnigs in. Heb mijn commentaar er puntsgewijs bijgezet
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33906004
Nou ja.... kan nog toevoegen dat ik je ideen het nalezen wel waard vind.
Zat idd een gedeeltelijk nieuwe benadering in waar ik het nut van inzie. Aanvulling op mijn eigen interpretatie.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_33906073
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:00 schreef nokwanda het volgende:
Nou ja.... kan nog toevoegen dat ik je ideen het nalezen wel waard vind.
Zat idd een gedeeltelijk nieuwe benadering in waar ik het nut van inzie. Aanvulling op mijn eigen interpretatie.
Mooi zo, ben blij dat je er wat aan had
pi_33977382
*knip*

[ Bericht 97% gewijzigd door Pinnenmutske op 12-01-2006 19:15:40 ]
Werewolf
pi_33984215
ik word door iedereen doorverwezen naar dit topic

mja, vreemd kan ik het eigenlijk niet noemen

als ik het zou zeggen tegen iemand die geen begrip heeft kan dat vreemd overkomen

er komen steeds twee dingen voor: een vrouw (Greet Claessens) en een piano
wat kan de link zijn tussen de twee?

ik droom dat ze piano speelt en dat we daarna vrijen.

wat kan dit betekenen??
Werewolf
pi_33997365
Even mijn korte uitleg van de droom van Nokwanda:

In enkele relaties heb je verdriet gekend. Gelukkig kijk je vooruit ,waardoor je niet in geestelijke problemen vervalt.

Even mijn korte uitleg van de droom van Sararaats:

Misschien is die mooie vrouw ook wel verliefd op jou.
Piano/muziek: uiting van haar ziel...

[ Bericht 33% gewijzigd door SjonnieWaas op 13-01-2006 00:20:19 ]
pi_34068766
ik droom ook wel eens dat ik inbreek in mijn lagere school om daar op de piano te spelen

ik droom eigenlijk best veel over een piano
Werewolf
  zondag 15 januari 2006 @ 13:46:01 #143
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_34081597
Pas geleden stond ik in een droom met een groep mensen om een cirkel met paddestoelen, en toen begon de zon blauw te schijnen. Dat ritueel met om de paddenstoelen staan was voor een selectief groepje mensen, niet iedereen mocht om de kring. Er kwam toen iemand bij die er niet bij mocht zijn en die werd gewist in het geheugen doormiddel van zo'n ding van Men in Black film.

Maar er kwamen meer mensen, het proces tot verandering was al gaande en de zon begon steeds feller te schijnen. Toen was de circel doorbroken en breidde het proces tot verandering zich uit over de hele wereld.

Mensen werden klein en het werd een magische wereld. Alsof mensen kabouters werden ineens

Daarna wakker geworden.

Ook gedroomd dat ik een bmw had, een grote bmw met in de kofferbak een x-box en een groot scherm om op te gamen.

Nog gedroomd dat ik op een feest was bij een vriend en daar teveel gedronken, buiten wakker geworden in een struik en dat voelde niet fijn aan. Ik lag gewoon op straat waar iedereen me kon overvallen. Kan waarschijnlijk een waarschuwing zijn dat ik met alcohol moet minderen.

Nog meer dromen gehad, weer gedroomd over studeren en over een leerkracht die ik de huid volschold de hele tijd. Ik keer nog steeds vaker terug richting studiebanken en die tijd ligt toch wel erg ver van me vandaan
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:58:21 #144
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34235332
cursus op werk , bleek in een schoolgebouwtje te zijn .. enkele van de medeleerlingen herkende ik wel en toevallig had ik net een nieuw digitaal speeltje gekocht

toen ik deze een seconde aan iemand liet zien kwam de leraar op me af en pakte dat ding af
heb me heel braaf gehouden maar stond echt op het punt alle levensenergie uit hem te slaan en te schoppen (en ik ben dus normaal heel lief en tegen geweld enzo )

ben toen maar na een paar minuten naar buiten gelopen om beetje af te koelen
waar ik in gesprek raak met een meid die mij ervan verdachtte dat ik de computers van een naburige discotheek gekraakt had .. - meep - meep - meep - meep - aargh ..wekker

vaagheid
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_34242291
Vannacht gedroomd dat ik ging vliegen terwijl ik het niet wilde, ik ging de lucht in en verloor contact met de bodem. Toen moesten mensen me vasthouden zodat ik niet weg vloog, ze waren bang dat ik de atmosfeer in ging en niet meer terug kon komen. Heb me laten thuis brengen door een oude bekende in een super snelle auto.

Toen nog achtervolgd door de politie omdat die bekende xtc-tabletten in de auto had. Dus ik was mede verdachte.

Toen wakker geworden dus

Verder rustig geslapen. Niets aan het handje was er vannacht.

Ik had ook controle op de droom, ondanks dat ik omhoog ging met vliegen zonder dat ik het wilde. Ik bleef 3 meter boven de bodem en dus ze konden me verder helpen. Moest wel moeite doen om niet weg te zweven.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 00:57:27 #146
131978 spree
koffie is goed
pi_34298889
ik vraag me af waarom ik nu al 3 x ongeveer hetzelfde heb gedroomd.
ik droom dan dat ik chocolademelk of karnemelk zoek en dat als ik het drink dit melk blijkt te zijn .
eerste droom was erg uitgebreid
: ik ging naar de supermark ent kocht chocolademelk. toen
ging naar huis kwam tot de ontdekking dat er melk in zat en ging terug,
. en zag in de supermarkt allemaal mensen melk gooien die uit chocolademelkpakken kwam .

tweede droom: ik pakte een pak karnemelk uit de koelkast en dronk het en maar bleek melk te zijn in een karnemelk pak .

iemand enig idee?? (ja ik weet dat het vaag is)
bier is beter
  Moderator zaterdag 21 januari 2006 @ 14:52:31 #147
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_34310434
Ik denk dat als je goed over je dromen nadenkt je zelf de oplossing voor je droom wel weet.
Ik denk dat de oplossing voor elke droom bij de dromer zelf ligt.
Het zijn jouw associaties die je psyche gebruikt om je iets duidelijk te maken.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_34311551
Vannacht ben ik geholpen door de stalker die me altijd lastig viel in mijn dromen.

Ik zat gigantisch in de puree en kon geen uitweg vinden, toen heeft die stalker me weg gebracht naar een rustige plek en zei hij sorry van het stalkerige gedrag Alsof ook de dromen op de plek vallen.

Die ene pester ( niet die stalker) in de dromen van vroeger, die helpt me ook vaker de laatste tijd, maar nog steeds niet zoals het moet. Maar hij doet zijn best

Vannacht super druk gedroomd, ik kwam van de ene drukke gevaarlijke situatie in de andere terecht. Maar geen enkele situatie was slecht afgelopen. Zo gevaarlijk was het ook alweer niet, maar het was gewoon druk.

Die ene demoon die me altijd lastig viel en waar ik extreem bang voor was, die had vannacht de vorm van een mega-grote badminton-shuttle Die zag ik vanaf de verte in een groot weilland komen "aanlopen" ik wilde vluchten maar hij zei dat ik niet bang hoefde te zijn. Hij gaf me ook een hand, er kwam opeens een witte hand uit die shuttle.

Ik moest posters schrijven met gedachtes van die badminton-shuttle maar was niet met de gedachtes erbij, dus steeds verscheen een foute tekst.

Toen zei die shuttle dat ik teveel bezig was met onzinnige zaken en dat ik moest leren te focussen op de essentie van het verhaal.

Eergisteren droomde ik van een persoonlijke strip-tease door een mooie dame, erg mooie dame. Die begon zich helemaal uit te kleden

Vannacht nog gedroomd over een strip-verhaal, en toen las ik over een strip-figuur die met zandstralen mensen deed laten verdwijnen door keiharde zandstralen te laten stralen op de persoon. Dus werd ik achtervolgd die die figuur die uit zand bestond.

Hij had me bijna weggestraald en ik moest een douche vinden om weer zichbaar te worden, douche stond midden in de woestijn en die had ik dus gevonden.

Daarna met handdoek om mijn middel terug gegaan naar de stad en daar kwam ik allemaal mensen tegen van vroeger die me kleren gaven. Wat daarna gebeurde weet ik niet meer

Het was me het nachtje wel dus

Heb eerst tot 0200 liggen hoesten als een gek Ben pas rond 02:30 in slaap gevallen.

[ Bericht 6% gewijzigd door Sight_key op 21-01-2006 15:33:03 ]
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  zaterdag 21 januari 2006 @ 18:39:42 #149
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_34317669
quote:
Op donderdag 31 juli 2003 12:53 schreef irritant het volgende:
Ik heb gisternacht gedroomd over een botenrace met Oprah Winfrey (NO JOKE) ze had een soort luchtbed wat heel snel vaarde en ik een half watervliegtuig. Ik werd hard lachend wakker
Hahaha sommige dromen zijn echt zo ongelofelijk raar dat je inderdaad echt lachend wakker wordt. Heel vreemd hoe dat in je hersenen zo ontstaat; zo'n rare combinatie die je letterlijk niet verzint.

Ik heb bijvoorbeeld weleens gedroomt dat ik Angela Schijf heb uitgezwaait voor het huis van m'n oma
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_34395741
@Spree:

misschien meer kijken naar het innerlijk van mensen, niet naar het uiterlijk?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')