ja, hij is niet echt al te overtuigendquote:Op maandag 3 april 2006 20:54 schreef neilpad het volgende:
Die gozert met z'n hippie harenen hoe hij zijn petje rangschikte.
Vond Martin Verkerk maar een rare, beetje de Barney van de tenniswereld.
Me neitherquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:07 schreef zjroentje het volgende:
Leuke poging tot damage control van Verkerk.
I'm not buying it.
Inderdaad.quote:
Maar een geweldig leuke vent ,schitterend die wijnproeverij.quote:
Ik ook!quote:Op dinsdag 11 april 2006 12:34 schreef zjroentje het volgende:
Ik vind Museeuw maar een rare man.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:22 schreef ScienceFriction het volgende:
Wie heeft het fietsspel gewonnen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., is te zien via de site van Holland Sport.sig verwijderd door FA
quote:Op dinsdag 11 april 2006 14:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]Zal even kijken... thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., is te zien via de site van Holland Sport.![]()
ik heb echt niet geweten dat het zo,n leuke kerel was, vond hem echt topquote:Op dinsdag 11 april 2006 17:05 schreef Almere-Dude het volgende:
Volgens mij is die Museeuw zo gek als een deur of hij doet alsof.
Het is inderdaad vrijwel elke keer weer een leuke show. Mooie vorm van "sportjournalistiek/ borrelpraat. Met Guus Hiddink en met Huntelaar vond ik tot nu toe de leukste afleveringen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:11 schreef tong80 het volgende:
Het is altijd de moeite waard. Video staat weer klaar.
Er is een groot verschil tussen Nederlands basketball en NBA basketball hoorquote:Op maandag 24 april 2006 20:49 schreef Erwtensoep het volgende:
Basketball vind ik echt jammer. Jammer om te zien en jammer om te doen.
Op thomas Dekker na vond ik het leuk maar dat van Dekker is echt heel persooonlijk.quote:
Ik vond die basketballer met z'n pa erg magertjes (hij zat er erg ongemakkelijk bij en z'n pa die zat enorm te zweten). Verder een leuke uitzending. De tijd van Dekker viel me wel tegen.quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef maril het volgende:
[..]
Op thomas Dekker na vond ik het leuk maar dat van Dekker is echt heel persooonlijk.![]()
Lach er maar omquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Dat met TD, dat Ullrich alleen op zondag kwam als er pizza is![]()
Mooi contrast met Jean-Mariequote:Op maandag 1 mei 2006 21:01 schreef tong80 het volgende:
Jongbloed is nog dezelfde saaie man als vroeger.
Dat heb je veel moois gemist.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi contrast met Jean-Marie
Mooie uitzending weer. Ik heb het sinds het op maandag uiitgezonden wordt, veel te weinig gezien.
Is hij dat altijd geweest dan ,of heeft het met wat men in je leven meemaakt te maken .quote:
Dat zou je in dit geval gauw kunnen denken maar ook in mijn herinnering is Jongbloed niet bepaald een vrolijke leuke man of boeiende spreker.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:31 schreef maril het volgende:
[..]
Is hij dat altijd geweest dan ,of heeft het met wat men in je leven meemaakt te maken .
Tis oook niet verwijtend bedoelt ik zeg al ik ken hem niet buiten dat is die Pfaf(nee niet de MOD) wel heel nadrukkelijk aanwezig.quote:Op maandag 1 mei 2006 21:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat zou je in dit geval gauw kunnen denken maar ook in mijn herinnering is Jongbloed niet bepaald een vrolijke leuke man of boeiende spreker.
Met Tonny van Leeuwen ook, maar ja....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 01:27 schreef tong80 het volgende:
Met van Beveren waren we twee keer wereldkampioen georden
Pffff, Pfaff was juist reuze bescheiden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 16:01 schreef zjroentje het volgende:
Pfaff vindt zichzelf wel reuze interessant.
En die reclame uitingen op z'n blouse ...
quote:Uitzending vanavond 20.18 uur Nederland 3
De aflevering van 8 mei staat in het teken van Argentinië.
We halen met Van Dik Hout-zanger Martin Buitenhuis herinneringen op aan de verloren finale tegen de Argentijnen in 1978 in Buenos Aires. Als 8-jarige jongetje maakte hij de finale bewust mee en het staat nog in zijn geheugen gegrift.
Dick Nanninga scoorde in deze finale de 1-1.
Door zijn harde manier van spelen als spits liep hij tijdens zijn carriere een waslijst aan blessures op. Wilfried bespreekt ze met Nanninga op onze speciale oranje Massagetafel; de tafel die straks ook in Duitsland gebruikt wordt voor de internationals.
Natuurlijk is er in deze Argentinie-uitzending aandacht voor Diego Maradona. Aan de picknicktafel Piet de Visser, scout van PSV en Chelsea. De Visser ziet in het 18-jarige Argentijnse talent Messi de nieuwe Diego Maradona. Volgens De Visser kan Messi uitgroeien tot speler van het WK in Duitsland. En we spelen de Argentinie-quiz met mooie fragmenten.
Hij deed 't wel goed, want om nou te zeggen dat het echt opvallend gigantische blunders waren. Bij de meeste goals stond de verdediging gewoon te schutteren.quote:Op maandag 8 mei 2006 23:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat met die keepert, die van Argentinie naar Peru ging en dan alles doorlaten
Er zaten sowieso 2 ballen bij waar hij nogal opzichting de mist in ging.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 00:47 schreef twi het volgende:
[..]
Hij deed 't wel goed, want om nou te zeggen dat het echt opvallend gigantische blunders waren. Bij de meeste goals stond de verdediging gewoon te schutteren.
Daar werken e ook jaquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Beetje kopspijkers talpa niveau die liedjes.
Echt niet, Viggo en Peter niveau.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Vond ik ook het mooiste deze afl. verder vond ik Babel ontzettend verlegen en daardoor niets zeggend.quote:Op maandag 15 mei 2006 20:49 schreef tong80 het volgende:
Nu Willem als afvaller voor het WK-78 geweldige televisie.
alleen dan 100x beterquote:Op maandag 15 mei 2006 21:08 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik vond hem leuk overkomen. Hij is pas 20. Wat moet je anders van zo iemand verwachten.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:11 schreef maril het volgende:
[..]
Vond ik ook het mooiste deze afl. verder vond ik Babel ontzettend verlegen en daardoor niets zeggend.![]()
Mooi he! Gewoon weer gaan staan, terwijl ie z'n petje op zn voorhoofd had!quote:Op maandag 15 mei 2006 21:25 schreef Radegast het volgende:
Dat eerste liedje over Argentinie, dan kon eigenlijk niet door de beugel.
Speelde Babel nou vals bij Petje Op, Petje Af?
Niets, ,ik constateer alleen maar , er zijn wel meer spelers zijn die rustiger zijn als anderen, t zal wel een mix zijn ,maar voor tv is het prettiger als iemand wat sneller gebekt is(ze moesten het uit hem trekken) , neemt niet weg dat het een aardige jongen zal zijn, hoewel je dat van niemand kunt zeggen tenzij je hem persoonlijk kent.quote:Op maandag 15 mei 2006 21:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond hem leuk overkomen. Hij is pas 20. Wat moet je anders van zo iemand verwachten.
Pfff, dit was ook gewoon te flauw voor woorden hoor.quote:
Die hebben ze natuurlijk van het fok forumquote:Op maandag 22 mei 2006 10:13 schreef BliksemSchigt het volgende:
In deze uitzending:
# Oud-international Bryan Roy over Arjen Robben
# Twee sportfotografen over de mooiste WK-foto's ooit gemaakt
# Scheidsrechter Lau van Ravens floot op het WK van 1970. Hij ligt op de massagetafel.
quote:Over dribbelaars, Brazilianen en Oranje
maandag 22 mei 2006 20:25 Ned 3
In onze vierde WK-uitzending verwelkomen wij Bryan Roy, de voormalige linkerspits van het Nederlands Elftal. Hij komt praten over één van zijn favoriete spelers van het Nederlands Elftal: de huidige linksbuiten van Chelsea en Oranje; Arjen Robben. Hoe goed is Robben op dit moment? Wordt hij dé man van Oranje en wordt het zijn WK?
Sportfotografen Michael Kooren en Milan Rinck gaan ook naar Duitsland en zullen daar voor Reuters en het AD het WK verslaan. Wij hebben ze gevraagd hun favoriete WK foto mee te nemen naar de studio. Een gesprek over de verhalen achter de foto en de ins en outs van de schone kunst der sportfotografie.
Matthijs bespreekt wederom een uniek moment in de voetbalhistorie en op onze Oranje-massagetafel deze week Lau van Raven, de oudste nog levende scheidsrechter in Nederland. Hij floot op het WK 1970 in Mexico. Viggo en Peter hebben hun nieuwe, vorige week geintroduceerde stadionleuzen vertaald in het Servisch, Ivoriaans-Frans en Argentijns want anders verstaan de tegenstanders ons straks natuurlijk niet. Ook zoeken ze uit welke instrumenten we het stadion in kunnen smokkelen om de leuzen van gepaste muzikale ondersteuning te voorzien.
Volgende week de laatste reguliere Holland Sport van het seizoen op de maandagavond. Patrick Kluivert is dan te gast.
Vergeet ook niet de allerlaatste extra lange WK Holland Sport op woensdag 7 juni van 20.30 uur tot 22.00 uur. En daarna zijn we er weer op maandag 4 september.
Nico Haak - Is je moeder niet thuis?quote:Op maandag 22 mei 2006 15:23 schreef MaxPower het volgende:
"Is je broer er niet bij. Is je broer er niet bij. Is je broer er niet bij, Kaloooooouu."
Op welk nummer is deze song gebaseerd?
Ook gelijk met ER.quote:Op maandag 22 mei 2006 18:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Helaas samen met Temptation island. Dus dat wordt op internet kijken
ER gaat live bekeken worden hier, dus de video staat weer eens geprogrammeerd.quote:
quote:Op maandag 22 mei 2006 19:04 schreef golfer het volgende:
[..]
ER gaat live bekeken worden hier, dus de video staat weer eens geprogrammeerd.
SprinGtquote:Op maandag 22 mei 2006 21:06 schreef ILCILA het volgende:
en wie niet sprint en wie niet sprint is argentijn
Waar kan ik tekenen om er op die leeftijd ook zo uit te zien, zeg !!quote:Op maandag 22 mei 2006 22:31 schreef golfer het volgende:
Leuke uitzending weer.
Wat ziet die Lou van Ravens er nog prima uit voor een man van 83.![]()
zeg dat, maar je hoorde nu toch ook weer een fluitje toch ? of had HS dat erin gemonteerd ?quote:En die beelden van die sjeik van Koeweit uit 1982 waren ook prachtig.
Ha, toch nog Ajax.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kluivert bij Holland Sport maandag!
Kan heel interessant worden.
Ja ben benieuwd wat ie te zeggen heeft.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kluivert bij Holland Sport maandag!
Kan heel interessant worden.
In de zondag telegraaf een pagina groot artikel waarin hij spijt betuigt over de dodelijke aanrijding.quote:
Die stiltesquote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Pijnlijk...
Nee hij deed het met alle plezierquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is natuurlijk niet niks wat er gebeurd is. Ik kreeg nog steeds niet de indruk dat hij er echt spijt van had, ook al zei hij van wel.
Ik vond dat-ie 'm nog spaarde. Patrick komt elf jaar na dato niet verder dan dat het voor hem ook niet makkelijk was.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Bjoro het volgende:
ik vond Wilfried een beetje vervelend worden
of lag dat aan mij ?
Hij kreeg ruim de gelegenheid om z'n boek, dat ook niet alleen over sport gaat, te promoten. Dan kan hij daar logischerwijs vragen over verwachten.quote:Vond het ook wel goed dat Kluivert zei, dit is toch Holland Sport ?
Hij werd stevig aan de tand gevoeld, maar van iemand die een boek schrijft mag je ook verwachten dat die openhartig over dit soort dingen kan praten.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Bjoro het volgende:
ik vond Wilfried een beetje vervelend worden
of lag dat aan mij ?
Vond het ook wel goed dat Kluivert zei, dit is toch Holland Sport ?
Heeft hij het zelf geschreven?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij werd stevig aan de tand gevoeld, maar van iemand die een boek schrijft mag je ook verwachten dat die openhartig over dit soort dingen kan praten.
Ik vond het een zeer pijnlijk gesprek, En Patrick Kluivert is duidelijk een binnenvetter,quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar slaat dat nou weer op. Dat zeg ik toch helemaal niet. Hij zegt dat hij 11 jaar de moeite heeft gedaan om contact op te nemen, maar dat blijkt niet waar te zijn. Het is niet alleen moeilijk voor hem, wat denk je van de nabestaande.
Hij zegt dat hij 11 jaar de moeite heeft genomen om in contact te komen met de nabestaanden. Het is niet gek dat mensen daar vreemd van opkijken.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Op zich had die wilfred wel een beetje gelijk, die Kluivert deed suggereren dat hij weer contact had met die familie (ook in de de Telegraaf van afgelopen weekend), terwijl hij alleen een SMSje had gestuurd en de dochter in een restaurant tegen was gekomen.
en dat blijft dus moeilijk...is dat zo of niet...we zullen het nooit weten denk ik !quote:Op maandag 29 mei 2006 21:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij 11 jaar de moeite heeft genomen om in contact te komen met de nabestaanden.
Het is niet gek dat mensen daar vreemd van opkijken.
Maar die mensen die zeggen dat ze nooit meer kijken, dat vind ik ook zo zielig !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:23 schreef maril het volgende:
Heftige reactie ten aanzien van de presentatoren. met name Wilfred
vind het zo wiezo niet handig dat Wilfred de Jong die Putmans pers. kende dat maakt het interview niet objectief mijn imziens,dat heb ik meer bij hem gezien wat racune, maar verder vind ik hem okè.
http://vpro.react.nl/prog(...)rum/list_messages/77
leg uit.......quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:23 schreef Cart_man het volgende:
Ben zeker de enige die Kluivert een hypocriete zak vond...
Hij kwam op mij een beetje over als iemand die nog even zijn straatje probeerde schoon te vegen. Nu heb ik nog nooit iemand doodgereden en weet ik niet wat de impact van zoiets is op iemand, maar om nu na 11 jaar contact te zoeken, nadat hij toevallig de dochter van de familie tegenkwam in een restaurant. Vrij hypocriet imo.quote:
Het zal vast heel zwaar zijn en zoals hij het zelf zei kan hij het waarschijnlijk nog niet. Het zal echt wel een heel trauma en psychologisch effect hebben veroorzaakt. Daar stap je niet zomaar overheen. Het punt is wel dat hij niet durft of kan of wil zeggen dat hij daar nog niet aan toe is, wat het voor veel mensen veel begrijpender zal maken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:36 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hij kwam op mij een beetje over als iemand die nog even zijn straatje probeerde schoon te vegen. Nu heb ik nog nooit iemand doodgereden en weet ik niet wat de impact van zoiets is op iemand, maar om nu na 11 jaar contact te zoeken, nadat hij toevallig de dochter van de familie tegenkwam in een restaurant. Vrij hypocriet imo.
die woorden werden Kluivert wel in de mond gelegd natuurlijk en daar kon hij zich wel een beetje achter verschuilen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Mijn inziens is hij er gewoon nog niet klaar voor, maar dan moet hij dat gewoon zeggen. Al zal dat natuurlijk ook veel moeite kosten.
Dan zou Holland Sport verworden tot een dertien in een dozijn programma. Dat het zo anders is dan anders maakt Holland Sport zo geweldig, maar als ik de meeste reacties lees op de VPRO site zitten daar veel mensen juist niet op te wachten. Hadden ze gerekend op een leuk afgezaagd gesprek over Oranje? Moesten de presentatoren afzakken naar het niveau van Patrick en vragen stellen waarbij hij de antwoorden voor het inkoppen had? De Jong deed dat niet en gaf de spreekwoordelijke trap onder de kont die Kluivert wellicht nodig had.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 12:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
die woorden werden Kluivert wel in de mond gelegd natuurlijk en daar kon hij zich wel een beetje achter verschuilen.
Maar wat de Jong m.i. uit het oog verloor dat hij presentator is van een programma met ook nog een entertainment gehalte en door zijn manier van vragen het gesprek dood viel, kwam het programma niet ten goede.
Kritische vragen is niets mis mee maar als blijkt dat de gesprekspartner dat niveau niet aan kan (of wil kunnen) moet je als goede interviewer overschakelen naar een andere benadering, lijkt mij.
Matthijs verwoorde het goed dat hij als supporter op de 1e rij zat ! Misschien had hij zich niet als zodanig moeten opstellen maar het gesprek een beetje moeten sturen !
zoals eerder vermeld (weet niet of het hier was of op het HS-forum) is het natuurlijk prima dat ze het daar over hebben, is het ook best goed om kritisch te worden als journalist, je gast een beetje uitdagen en teasen, maar de verhouding "putman" /mooie momenten in oranje lag een beetje scheef voor een sportprogramma !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:46 schreef Trancelocator het volgende:
Dan zou Holland Sport verworden tot een dertien in een dozijn programma. Dat het zo anders is dan anders maakt Holland Sport zo geweldig, maar als ik de meeste reacties lees op de VPRO site zitten daar veel mensen juist niet op te wachten. Hadden ze gerekend op een leuk afgezaagd gesprek over Oranje? Moesten de presentatoren afzakken naar het niveau van Patrick en vragen stellen waarbij hij de antwoorden voor het inkoppen had? De Jong deed dat niet en gaf de spreekwoordelijke trap onder de kont die Kluivert wellicht nodig had.
Tja, de actualiteit is dat het boek over Kluivert met veel bombarie wordt gepresenteerd en dan mag er volgens mij wel uitgebreid over gesproken worden. Wat de sport betreft: het is ook de vraag in hoeverre deze kwestie geknaagd heeft aan de sportman Kluivert.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:55 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zoals eerder vermeld (weet niet of het hier was of op het HS-forum) is het natuurlijk prima dat ze het daar over hebben, is het ook best goed om kritisch te worden als journalist, je gast een beetje uitdagen en teasen, maar de verhouding "putman" /mooie momenten in oranje lag een beetje scheef voor een sportprogramma !
is wel een vraag voor voor een programma als Barend en V Dorp of zoiets.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:27 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Tja, de actualiteit is dat het boek over Kluivert met veel bombarie wordt gepresenteerd en dan mag er volgens mij wel uitgebreid over gesproken worden. Wat de sport betreft: het is ook de vraag in hoeverre deze kwestie geknaagd heeft aan de sportman Kluivert.
Wat Kluivert in het verleden heeft gepresteerd moet bij iedere voetballiefhebber toch wel bekend zijn. En we zijn nu op een punt aanbeland dat er al genoeg sport op TV is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
is wel een vraag voor voor een programma als Barend en V Dorp of zoiets.
Dit heet Holland Sport, dan zou het aandeel sport i.m.o. wel wat groter mogen zijn !
hoezo, de Matrix was op een ander net, daar had je toch ook naar kunnen kijken ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:47 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wat Kluivert in het verleden heeft gepresteerd moet bij iedere voetballiefhebber toch wel bekend zijn. En we zijn nu op een punt aanbeland dat er al genoeg sport op TV is.![]()
The Matrix heb ik al zo vaak gezien. Ik was meer geïnteresseerd in de mens Kluivert.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:52 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoezo, de Matrix was op een ander net, daar had je toch ook naar kunnen kijken ?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:55 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
The Matrix heb ik al zo vaak gezien. Ik was meer geïnteresseerd in de mens Kluivert.
Voor mij geen slappe hap.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
daar heb je nu wel inzicht in gekregen !
Want hij was ook bij Shownieuws en bij Boulevard !
waren anders diepgaande interviews hoorquote:
Oh?quote:
ja zeker en die hoogte punten van zijn 11 WK minuten !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:24 schreef Trancelocator het volgende:
Het gesprek met John van Loen over zijn enkels was trouwens ook boeiend.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 15:24 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Wie is komende zondag eigenlijk te gast bij Studio Voetbal? Toch niet ook Kluivert hè, want dan krijgen we weer een andere extreem te zien.
Daar hebben ze dus echt zichzelf mee, want ik blijf wel kijken het is (en ook mede door zo,n interview, ook al was hij hard)het beste sportprogramma dat we hier in nederland hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maar die mensen die zeggen dat ze nooit meer kijken, dat vind ik ook zo zielig !
ja haha dat boek hebben de meeste voetballers als favoriet hahaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 31 mei 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad Het boek over de ontvoering van Heineken had Kluivert in een maand uit.
Net teruggekeken, eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 11:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Erg sterk interview hoor! Mooie aflevering.
Nee, uitzending is pas woensdag.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:44 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond nog wat bijzonders?
Uitzending: woensdag 20.22 uur op Nederland 3quote:Met de 'Avond van het WK' van Holland Sport en de NPS trapt Nederland 3 voor de laatste keer af. Het WK kan na vanavond echt beginnen!
Anderhalf uur lang veel WK-fragmenten, een WK quiz met voetballers, Viggo en Peter, Ronald de Boer, WK-monologen en nog veel meer.
DE AVOND VAN HET WK
We spelen onze grote WK-quiz met team Perez (Kenneth Perez (Ajax), Gerald Sibon (PSV) en Geert den Ouden (ADO Den Haag) en team Westerveld (Sander Westerveld (Portsmouth), Arnold Bruggink (Heerenveen) en Julian Jenner (AZ).
Aan de picknicktafel een gesprek met internationals Kenneth Perez en Sander Westerveld over hoe het is als speler mee te doen op een groot eindtoernooi. De spanning, het groepsgevoel en heimwee.
Er zijn WK-monologen van Hugo Borst, Jan Wolkers en Herman Brusselmans.
Commentator Evert ten Napel vertelt ons alles over zijn wedstrijdrituelen en zijn grootste blunder.
Sportverslaggever Zeger van Herwaarden schreef een boek over de Italiaanse jaren van Marco van Basten. Hij betoogt daarin dat Arrigo Sacchi en Fabio Capello beslissend zijn geweest in de vorming van Marco's stijl als trainer. We praten hierover met Zeger en Italiaans-voetbalkenner Bruno Giuntoli.
Op de Massagetafel 67-voudig Oranje international Ronald de Boer over de zwakste plek van zijn lichaam; die vermaledijde linkerknie.
Dan het aangrijpende verhaal van een van de beste en veelbelovende elftallen ooit, het laatste Joegoslavische elftal, dat in 1987 wereldkampioen werd bij de junioren. Zij zouden het gaan maken maar er brak oorlog uit en het elftal werd verscheurd. Er werd een bijzondere film over gemaakt.
Matthijs vertelt in zijn WK-moment over het moment uit die film dat in zijn geheugen gegrift staat. Andere Tijden maakte een prachtig verhaal over WK van 1958 waar we een gedeelte van laten zien.
En Viggo Waas en Peter Heerschop spelen een scene met Wilfried en zingen voor de laatste keer hun nieuwe stadionleuzen.
quote:Dan het aangrijpende verhaal van een van de beste en veelbelovende elftallen ooit, het laatste Joegoslavische elftal, dat in 1987 wereldkampioen werd bij de junioren. Zij zouden het gaan maken maar er brak oorlog uit en het elftal werd verscheurd. Er werd een bijzondere film over gemaakt.
Matthijs vertelt in zijn WK-moment over het moment uit die film dat in zijn geheugen gegrift staat.
1 |
Die was gescout bij de quiz van Voetbal Insite toen Wilfred er nog zat. Won ie op zn sloffen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:54 schreef golfer het volgende:
Die quiz sloeg echt nergens op, maar Geert den Ouden wist opvallend veel feitjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |