Die stiltesquote:Op maandag 29 mei 2006 20:38 schreef Erwtensoep het volgende:
Pijnlijk...
Nee hij deed het met alle plezierquote:Op maandag 29 mei 2006 20:56 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is natuurlijk niet niks wat er gebeurd is. Ik kreeg nog steeds niet de indruk dat hij er echt spijt van had, ook al zei hij van wel.
Ik vond dat-ie 'm nog spaarde. Patrick komt elf jaar na dato niet verder dan dat het voor hem ook niet makkelijk was.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Bjoro het volgende:
ik vond Wilfried een beetje vervelend worden
of lag dat aan mij ?
Hij kreeg ruim de gelegenheid om z'n boek, dat ook niet alleen over sport gaat, te promoten. Dan kan hij daar logischerwijs vragen over verwachten.quote:Vond het ook wel goed dat Kluivert zei, dit is toch Holland Sport ?
Hij werd stevig aan de tand gevoeld, maar van iemand die een boek schrijft mag je ook verwachten dat die openhartig over dit soort dingen kan praten.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:50 schreef Bjoro het volgende:
ik vond Wilfried een beetje vervelend worden
of lag dat aan mij ?
Vond het ook wel goed dat Kluivert zei, dit is toch Holland Sport ?
Heeft hij het zelf geschreven?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:09 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij werd stevig aan de tand gevoeld, maar van iemand die een boek schrijft mag je ook verwachten dat die openhartig over dit soort dingen kan praten.
Ik vond het een zeer pijnlijk gesprek, En Patrick Kluivert is duidelijk een binnenvetter,quote:Op maandag 29 mei 2006 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Waar slaat dat nou weer op. Dat zeg ik toch helemaal niet. Hij zegt dat hij 11 jaar de moeite heeft gedaan om contact op te nemen, maar dat blijkt niet waar te zijn. Het is niet alleen moeilijk voor hem, wat denk je van de nabestaande.
Hij zegt dat hij 11 jaar de moeite heeft genomen om in contact te komen met de nabestaanden. Het is niet gek dat mensen daar vreemd van opkijken.quote:Op maandag 29 mei 2006 21:26 schreef Ronaldsen het volgende:
Op zich had die wilfred wel een beetje gelijk, die Kluivert deed suggereren dat hij weer contact had met die familie (ook in de de Telegraaf van afgelopen weekend), terwijl hij alleen een SMSje had gestuurd en de dochter in een restaurant tegen was gekomen.
en dat blijft dus moeilijk...is dat zo of niet...we zullen het nooit weten denk ik !quote:Op maandag 29 mei 2006 21:33 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij 11 jaar de moeite heeft genomen om in contact te komen met de nabestaanden.
Het is niet gek dat mensen daar vreemd van opkijken.
Maar die mensen die zeggen dat ze nooit meer kijken, dat vind ik ook zo zielig !quote:Op dinsdag 30 mei 2006 06:23 schreef maril het volgende:
Heftige reactie ten aanzien van de presentatoren. met name Wilfred
vind het zo wiezo niet handig dat Wilfred de Jong die Putmans pers. kende dat maakt het interview niet objectief mijn imziens,dat heb ik meer bij hem gezien wat racune, maar verder vind ik hem okè.
http://vpro.react.nl/prog(...)rum/list_messages/77
leg uit.......quote:Op dinsdag 30 mei 2006 09:23 schreef Cart_man het volgende:
Ben zeker de enige die Kluivert een hypocriete zak vond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |